Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 314 worden weergegeven.

Discussie: The Pacific (2010)

  1. #76

    Standaard

    Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit! Van mij mogen ze elk jaar zo'n miniserie uitbrengen.

    En zie ik daar een volwassen Joseph Mazzello, dat jongetje uit Jurassic Park?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #77

    Standaard

    Ziet er weer veelbelovend uit.........

  3. #78

    Standaard

    Fraaie trailer, kreeg weer het Normandie gevoel uit Saving Private Ryan. Als BoB II net zo fraai is als de 1e dan hebben we weer een nieuw kunstwerk. 1 was echt van ongekende klasse. Gelukkig zijn Spielberg en Hanks opnieuw de makers.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  4. #79

    Standaard

    Ziet er goed uit! Besef wel gelijk dat ik me weer moet vereenzelvigen met de nieuwe personages. Op 1 lijn zien te komen met de nieuwe Dick Winters, Bill Guarnere, Liebgott etc. zal toch ff wennen zijn denk.

  5. #80

    Standaard

    Heb er wel zin in,maar ben nog niet onder de indruk

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #81

    Standaard

    Ziet er wel terug goed uit. Ben benieuwd!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Ziet er goed uit! Besef wel gelijk dat ik me weer moet vereenzelvigen met de nieuwe personages. Op 1 lijn zien te komen met de nieuwe Dick Winters, Bill Guarnere, Liebgott etc. zal toch ff wennen zijn denk.
    Ik kijk ook erg uit naar deze serie. Lijkt me weer een geweldige serie. Ik ga hem niet op TV kijken, maar koop hem gelijk.

    Echter is het geen vervolg op BoB. Het staat oer ok helemaal los van. Dus zoals de titel aangeeft "Band of Brothers II"klopt dan ook niet.
    Ik denk dat als je 2 afleveringen hebt gezien, je al gelijk bekend bent met de personages.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #83

    Standaard

    Het kan voor mij niet snel genoeg op de tv/dvd of blu-ray komen.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  9. #84

    Standaard

    Trailer ziet er veelbelovend uit.

    Ook zie ik op imdb dat William Sadler een leading rol heeft, lijkt me ook niet verkeerd.

    Is er al bekend wie de loodzware taak heeft om de score te verzorgen en in de voetstappen van Michael Kamen gaat stappen? Normaal spoel ik de begintitels door na 1 of 2 afleveringen, maar ik betrapte me erop dat ik bij BoB bij alle 10 afleveringen de muziek liet doorspelen... Magistrale muziek die zeker heeft bijgedragen aan de sfeer van de serie. Hier kunnen ze dit keer ook veel mee winnen of kapotmaken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #85

    Standaard

    Ziet er goed uit!
    Al releasedatum bekend?

  11. #86

    Standaard

    Zal wel weer leuk kijkmateriaal worden, en ook fijn dat het eens om een onderdeel van W.O. 2 gaat dat nog geen 100 keer verfilmd is.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Zal wel weer leuk kijkmateriaal worden, en ook fijn dat het eens om een onderdeel van W.O. 2 gaat dat nog geen 100 keer verfilmd is.
    Er zijn genoeg films te vinden die het WOII thema "Pacific" aankaarten... maar dateren uit de jaren 50. Het zijn alleen veel duikbootfilms;

    En natuurlijk The thin red line.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 11-01-2009 om 21:42
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #88

    Standaard

    Kan me gewoon niet meteen een film voor de geest halen die ik al gezien heb die over de bevrijding van Australië ging, maar kan zijn dat er inderdaad wel oudere films over bestaan die ik nog niet gezien heb.

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Hier zijn een aantal films die zich in de pacific afspelen:
    Clint Eastwood's Flags of Our Fathers is a throwback to Hollywood's past war glories, stirring painfully patriotic memories of the Pacific theater in the way Saving Private Ryan did for European theater veterans and their survivors. World War II movies set in Europe dominate the war movie genre, but a few Pacific theater classics endure. Here are 10 to seek on home video and TV:
    1. Wake Island (1942) A regimental U.S. Marine major (Brian Donlevy) and an unpolished platoon brace against the post-Pearl Harbor wave of Japanese aggression in the South Pacific. Paramount Pictures began production before the real battle had ended.
    2. Guadalcanal Diary (1943) Marines invade an island stronghold in 1942. Based on the book by Richard Tregaskis, one of only two news correspondents allowed on Guadalcanal during the assault.
    3. Bataan (1943) Thirteen soldiers led by Robert Taylor and George Murphy are ordered to destroy a vital bridge when Japanese forces invade the Philippines.
    4. They Were Expendable (1945) Director and Navy propagandist John Ford lionized torpedo boat forces defending the Philippines. John Wayne went from B-movie cowpoke to war movie icon with his role.
    5. Sands of Iwo Jima (1949) Wayne's first Academy Award nomination came for his paternal platoon leadership during the island assault.
    6. The Bridge on the River Kwai (1957) Allied prisoners of war in Burma are ordered to build a bridge to aid the Japanese but have other plans for it. Academy Awards went to the film, director David Lean and best actor Alec Guinness.
    7. The Outsider (1961) Tony Curtis is superb as Pvt. Ira Hayes, the American Indian flag-raiser on Iwo Jima who couldn't defeat prejudice at home. The movie is unavailable on DVD and rarely shown on television. That should change after Adam Beach's performance as Hayes in Flags of Our Fathers .
    8. Hell in the Pacific (1968) Not a conventional World War II movie, although stripping down the conflict to an American pilot (Lee Marvin) and Japanese soldier (Toshiro Mifune) marooned on an island is gripping drama.
    9. Tora! Tora! Tora! (1970) The essential Pearl Harbor movie .
    10. Midway (1976) The Pacific theater tide turned in 1942 when U.S. air and sea forces severely disabled the Japanese navy at Midway Island. Charlton Heston, Robert Mitchum and Henry Fonda lead an all-star cast showing how it happened.
    Verder zijn er nog de duikbootfilms, waarvan de dikgedrukte erg goede films zijn.

    Crash Dive 1943 — a fictional USS Corsair
    The Enemy Below 1957
    Hellcats of the Navy 1957 — a fictional USS Starfish
    In Enemy Hands 2004 — a fictional USS Swordfish and U-429; European title U-Boat
    Murphy's War 1971
    Operation Pacific 1951 — a fictional USS Thunderfish
    Operation Petticoat 1959,1977 — a fictional USS Sea Tiger
    Run Silent, Run Deep 1958 — a fictional World War II USS Nerka (which loosely shares plot elements and the villain destroyer captain Bungo Pete with Edward L. Beach's novel, but not much of the plot).
    Torpedo Run 1958
    Up Periscope 1959
    We Dive at Dawn 1943
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #91

    Standaard

    Nou heb dan blijkbaar toch al een paar van die films gezien (Flags Of Our Fathers, Tora! Tora! Tora! en Bridge On The River Kwai) maar er blijft nog heel wat over om te kijken Het is vooral Australië en W.O. 2 waar ik bij mijn weten nog nooit een film over heb gezien, maar blijkbaar is er dus ook een recente film waarin het eventjes aan bod komt. Maar de serie heet natuurlijk The Pacific dus er zal wel meer als alleen Australië aan bod komen.

  17. #92

    Standaard

    Ziet er goed uit, zeker in de gaten houden

  18. #93

    Standaard

    Ik ben benieuwd, erg lang gewacht op deze serie. Nu duurt het waarschijnlijkis nog een een tijdje totdat 'ie uitkomt, maar de eerste berichten over deze show zijn echt alweer jaren geleden, dus een aantal maanden extra kan ook nog wel. Hopelijk valt 'ie niet tegen.

    Ik zag dat ze dit keer co-produceren met een Australische tv zender. Hopelijk wordt het toch nog door de BBC opgepikt.

    Ik kijk de serie toch het liefste eerst op tv en ik moet er niet aan denken dat deze dan net als BoB op Sbs wordt uitgezonden.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik kijk ook erg uit naar deze serie. Lijkt me weer een geweldige serie. Ik ga hem niet op TV kijken, maar koop hem gelijk.

    Echter is het geen vervolg op BoB. Het staat oer ok helemaal los van. Dus zoals de titel aangeeft "Band of Brothers II"klopt dan ook niet.
    Ik denk dat als je 2 afleveringen hebt gezien, je al gelijk bekend bent met de personages.
    Tsja, oorlogs mini serie in dezelfde oorlog als van BoB (alleen nu Japan ipv Europa), geregisseerd door dezelfde mensen en dan ga je toch snel aan een vervolg denken maar dan in een andere setting. BoB II staat niet voor niets tussen haakjes, zodat mensen weten waaraan ze moeten denken.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #95

    Standaard

    Als dit half zo goed is als Band of Brothers ben ik al tevreden.

    Laat maar komen!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #96

    Standaard

    Is er al een release date bekend? Ziet er ongelofelijk goed uit!


  22. #97

    Standaard

    Zie het nu pas... Ziet er weer super uit!

  23. #98

    Standaard

    Net pas de sneap peak gezien... Whoo!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #99

    Standaard

    Ben Band of Brothers aan het herkijken (3x). Blijft een topper. Hopelijk halen ze met deze serie hetzelfde niveau.

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Pacific niet in 2009, volgens Tom Hanks.

    http://www.pacificfans.com/productio...10-for-pacific

    Komt niet als een verrassing. Er komt niet of nauwlijks nog info binnen over deze serie. Er is niet eens een officiële HBO website in de lucht.

    Maar om even in de Tweede Wereld Oorlog te blijven:

    http://www.hbo.com/events/intothestorm/index.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/Into_The_Storm

    Dit lijkt me wel wat.

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •