De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Touchstone Pictures probleem?

    Ik heb dit eerder al eens aangehaald toen ik het over Who Framed Roger Rabbit had maar deze keer gaat het over de Signs DVD. Zowel bij Rabbit als bij Signs schakelt mijn DVD-speler bij de 'overgang' van de ene naar de andere laag op het schijfje over naar het menu waardoor de film dus wordt stopgezet. Op zich nu niet zo'n verschrikkelijk probleem maar wel vervelend als je 'in de film zit'.

    Zijn er nog mensen die dit al hebben meegemaakt of weten waaraan dit zou kunnen liggen? Ik vermoed dat mijn DVD-speler er voor iets tussen zit want bij het minste haartje op het schijfje hapert die al en het 'Touchstone Pictures' probleem lijkt me haast toeval want mijn Ed Wood DVD (ook van Touchstone) vertoont geen problemen.

    Groetjes,

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  2. #2

    Standaard

    Heb je net als ik een Philips speler?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Philips

    Ja, mijn DVD-speler is van Philips. Ligt het daaraan? Zijn die gevoeliger voor stof en dergelijke?

    Mijn Witches Of Eastwick DVD is nog erger... als die eens hapert, doet hij dat nog eens drie à vier keer erna...
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zoiets ook wel eens gehad met de dvd van Piratenplaneet (Disney dus). Ook met een Philips-speler (een 751).

  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Disney

    Makes sense aangezien Touchstone een deelbedrijf is van Disney... dan ga ik natuurlijk de conspiracy toer op met mijn 'It's Touchstone' uitroep. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het daaraan ligt en lijkt het me een fout van de DVD-speler. Ik heb dat ding al vervloekt...

    Even terzijde... waar zijn jullie allemaal aan een regiovrije speler geraakt? Lijkt me veel handiger 8)

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  6. #6

    Standaard

    ik heb ook een philips dvd speler, maar ik heb nog nooit last gehad van touchstone dvd's en ik heb er een helehoop op gekeken.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb dit onlangs ook tegen gekomen , ik weet waar de oorzaak ligt Philips of Touchstone.
    Bij volgende DVD's heb ik het tegengekomen: Below, Who Framed Roger Rabbit en Groundhog Day, ik heb een Philips 951 DVD speler.
    Heb toen mijn DVD-speler uitgeschakeld en terug aan gestoken en alles werkte terug perfect.

  8. #8

    Standaard

    Ik had het ook bij Who framed Roger Rabbit en ik hem een provision

  9. #9

    Standaard

    maar below is toch van DFW? dus ligt het aan philips, lijkt me

  10. #10

    Standaard Re: Philips

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drexl
    Ja, mijn DVD-speler is van Philips. Ligt het daaraan? Zijn die gevoeliger voor stof en dergelijke?

    Mijn Witches Of Eastwick DVD is nog erger... als die eens hapert, doet hij dat nog eens drie à vier keer erna...
    Ik weet niet of het aan touchstone ligt, zou dus ook kunnen, maar mijn dvd speler spuugt soms dvd's uit, die op een andere dvd speler (niet philips) werken. Het is ook een goedkoop ding die van mij trouwens. Soms moet ik even wachten en dan draait de dvd wel weer goed, echt heel vaag. Bij een Hans Teeuwen dvd bleef hij maar steeds de eerste 10 minuten overslaan, terwijl deze dvd het op een andere speler prima deed. Ik denk dus zelf dat het aan mij dvd speler ligt, maar ik weet niet of jouw probleem aan jouw dvd speler ligt. Misschien moet je eens controleren op een andere dvd speler?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •