Pagina 44 van 57 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1414 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Albert,

    Ik wil niemand de mond snoeren, maar ik heb mijn standpunt inmiddels op wel tien manieren toegelicht, de toegevoegde waarde van nog meer gesteggel is dan ook beperkt imho.

    Maar als jij het prettig vindt om je nog wat verder te wentelen in verontwaardiging / verdriet / afschuw / minachting voor de manier waarop wij werken dan mag je daar best nog een paar posts in deze thread voor gebruiken hoor. Aan de andere kant heb je kennelijk de conclusie getrokken dat DVD.nl toch geen goede site is, dus zou ik er als ik jou was niet te veel energie meer in steken.
    en nog heb je de arrogantie om mij op deze manier de bal terug te kaatsen. De plank is nog dikker dan ik dacht. Als men mij als hoofdredacteur er op aan zouden spreken over mijn objectiviteit zou ik toch eens achter mijn oor krabben en misschien wel conclusies moeten trekken....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #1077

    Standaard

    Aan Eric,

    hebben jullie al gesproken met: Toshiba Europe GmbH ? ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik vind het argument over objectiviteit een beetje goedkoop eerlijk gezegd. Er is al meerdere keren aangegeven dat DVD.nl net zo min heeft geinvesteerd in een Blu-Ray speler als in een HD-DVD speler. Alleen heeft men voor Blu-Ray toevallig een gewillige leverancier 'in the loop' die bereid is af en toe een speler uit te lenen.

    Komt tijd, komt raad. Ik ben er gerust op dat hier uiteindelijk ook wel HD-DVD reviews te vinden zullen zijn. Ik durf overigens te wedden dat als e.e.a. andersom was geweest (dus alleen HDDVD reviews), zowel jij als TJ Weissel zouden hebben gezwegen als het graf.
    Blijft 'n feit dat HD DVD 'n dochter is van DVD ... beide van het DVD Forum afkomstig, of we gezwegen zouden hebben als het graf wanneer BluRay overgeslagen zou zijn op dit forum, dat blijft gissen. Ongewtijfeld dat er dan 'n verhitte discussie ontstaan zou zijn over het feit dat BluRay genegeerd zou worden, en groot gelijk hebben ze... beide formaten verdienen gelijke kansen!

    Begin trouwens na diverse contacten wel erg nieuwsgierig te worden over hoeveel moeite er daadwerkelijk gedaan is om bij tijd review-exemplaren te regelen. (vanuit beide formaten gezien).

    komt nog het volgende onvoldongen feit ... www.hddvd.nl
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #1079

    Standaard

    Ik heb geen contact gehad met Toshiba Duitsland, wel met Nederland en de Belgische distributeur. Ik voel er overigens weinig voor om hier publiek via het forum hardware te gaan regelen of te bespreken hoe dat al dan niet in zijn werk gaat. Als mensen goede contacten bij Toshiba hebben willen we daar uiteraard graag en dankbaar gebruik van maken, maar stuur me dan aub even een PM of een mailtje.
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 03-07-2007 om 16:46
    Eric van Ballegoie

  5. #1080

    Standaard

    Ik vind het erg jammer dat er mensen zoveel kritiek hebben op de mensen die de site en het forum proberen bij te houden. Het is voor een deel vrijwillig werk van mensen die hun vrije tijd opofferen om een site en forum als deze bij te houden en reviews te schrijven. Dan kan je toch niet verwachten dat ze bij elk nieuw uitgebracht apparaat, dit direct in huis hebben? Met dvd's waren ze ook afhankelijk van wat er toegezonden werd en daar klaagde niemand over.

    Iedereen is volgens mij ook vrij om een review te schrijven, dus als mensen graag hddvd er op willen hebben....

    Eric en de anderen: Succes en ga zo door! Ik waardeer wat jullie doen!

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik durf overigens te wedden dat als e.e.a. andersom was geweest (dus alleen HDDVD reviews), zowel jij als TJ Weissel zouden hebben gezwegen als het graf.
    Zucht, ik ben format neutraal. Dan had ik net zo over blu ray gezeikt.. Heb zelfs meer blu ray staan op dit moment dan hd dvd en ben aan mijn tweede bd speler toe.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boersmaster Bekijk bericht
    Ik vind het erg jammer dat er mensen zoveel kritiek hebben op de mensen die de site en het forum proberen bij te houden. Het is voor een deel vrijwillig werk van mensen die hun vrije tijd opofferen om een site en forum als deze bij te houden en reviews te schrijven. Dan kan je toch niet verwachten dat ze bij elk nieuw uitgebracht apparaat, dit direct in huis hebben? Met dvd's waren ze ook afhankelijk van wat er toegezonden werd en daar klaagde niemand over.

    Iedereen is volgens mij ook vrij om een review te schrijven, dus als mensen graag hddvd er op willen hebben....

    Eric en de anderen: Succes en ga zo door! Ik waardeer wat jullie doen!
    Drie dingen:

    1. Over dvd's werd en word ook genoeg geklaagd.
    2. Niet iedereen is vrij om een review te schrijven en hier te posten, dat mag alleen de crew.
    3. Er is zeker wel waardering voor de crew maar dat wil niet zeggen dat dat af en toe niet mag botsen door verschillen van inzicht. Zoals vaker gezegd is een forum groot door zowel inbreng van crew als van leden. Daarom mag er af en toe best om wat uitleg gevraagd worden.
    Laatst aangepast door Alexander D : 03-07-2007 om 20:26
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    komt nog het volgende onvoldongen feit ... www.hddvd.nl
    www.bluray.nl
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Drie dingen:

    3. Er is zeker wel waardering voor de crew maar dat wil niet zeggen dat dat af en toe niet mag botsen door verschillen van inzicht. Zoals vaker gezegd is een forum groot door zowel inbreng van crew als van leden. Daarom mag er af en toe best om wat uitleg gevraagd worden.
    Maar als die uitleg dan wordt gegeven dan wordt het meteen weggevuifd als zijnde niet objectief. Het is makkelijk lullen vanachter je PC, maar als je de medewerking niet krijgt van leveranciers (zowel hardware als software) wordt het toch erg lastig om iets op poten te zetten. Zoals al eerder iemand vermeldde 'werken' er bij DVD.nl alleen maar vrijwilligers. We krijgen er geen cent voor. Sterker nog, er zijn eeen paar lui die er geld in moeten steken om alles verzonden te krijgen. Tuurlijk, een hobby mag geld kosten, maar om nu meteen naar de eerste de beste winkel te rennen om een HD DVD speler te kopen (of Blu Ray speler) omdat er een paar lui zijn die DVD.nl niet objectief vinden gaat toch echt te ver. Wees blij dát er Blu ray disc besproken kunnen worden omdat Arnold toevallig een aardige leverancier heeft. Of hebben jullie liever dat we geen Blu Ray recensies meer doen omdat we ook geen HD DVD's hebben?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maar als die uitleg dan wordt gegeven dan wordt het meteen weggevuifd als zijnde niet objectief. Het is makkelijk lullen vanachter je PC, maar als je de medewerking niet krijgt van leveranciers (zowel hardware als software) wordt het toch erg lastig om iets op poten te zetten. Zoals al eerder iemand vermeldde 'werken' er bij DVD.nl alleen maar vrijwilligers. We krijgen er geen cent voor. Sterker nog, er zijn eeen paar lui die er geld in moeten steken om alles verzonden te krijgen. Tuurlijk, een hobby mag geld kosten, maar om nu meteen naar de eerste de beste winkel te rennen om een HD DVD speler te kopen (of Blu Ray speler) omdat er een paar lui zijn die DVD.nl niet objectief vinden gaat toch echt te ver. Wees blij dát er Blu ray disc besproken kunnen worden omdat Arnold toevallig een aardige leverancier heeft. Of hebben jullie liever dat we geen Blu Ray recensies meer doen omdat we ook geen HD DVD's hebben?


    Beste Ludo,

    De verzekering dat jullie op de nieuwe formaten zitten zodra deze gelanceerd worden is een opmerking van Eric. En het is een opmerking die verwachtingen schept naar forumleden.

    Volgens mij is dvd.nl een van de meest bekende en grootste Nederlandse forums. Dat hier in dit draadje nu wat uitleg staat over de daadwerkelijke reden dat jullie alleen BR reviewen zal door 95% van de mensen echt niet gelezen worden. Die zien gewoon dat jullie alleen BR doen en zullen daar automatisch conclusies aan verbinden.

    Verder vind ik het persoonlijk een ongekend zwaktebod dat jullie je verschuilen achter 'we kunnen er geen krijgen'. Daarvoor had je mijns inziens al jaren een strijdplan klaar moeten hebben, daarvoor had je moeten lobbyen bij elke mogelijke toko die er maar belang bij kan hebben dat jullie van dat kamp schijfjes gaan reviewen. Daar had je zelfs reclame aan kunnen verbinden. Dat dit allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan ben ik volledig met je eens maar van de andere kant krijg ik zeker niet het gevoel dat jullie er nou echt ALLES aan hebben gedaan om het voor elkaar te krijgen.

    En daarbij is jullie informatievoorziening vanaf het moment dat de vraag wordt gesteld weer overgoten met een laagje arrogantie en onbreekt elke vorm van openheid en respect richting de mensen die daar interesse in hebben.

    Eerst vraag ik het en word ik volledig genegeerd (door jou in dit geval). Nou ben ik dat wel gewend maar als de vraag dan nog een keer gesteld wordt door een ander is het antwoord van jou:

    Op dit moment zijn er nog geen mogelijkheden binnen het team om HD DVD's te recenseren.


    Als je hier gewoon de tijd had genomen fatsoenlijk te antwoorden ipv iets neer te zetten waarvan je toch wel kunt verwachten dat het juist vragen gaat oproepen had dat volgens mij een hoop discussie kunnen voorkomen.

    Maar om het allemaal nog erger te maken komt er dan een post van Arnold waarin niet alleen onjuistheden staan maar waarin wordt afgesloten met zijn persoonlijke visie dat hij denkt dat er gekozen moet worden voor een van de twee. Alhoewel hij daar slechts zijn persoonlijk visie neertikt komt het in combinatie met het ontbreken van een fatsoenlijk antwoord op eerdere vragen toch wel over alsof dvd.nl al een keuze heeft gemaakt.


    Los van dit alles wil ik helemaal niet ontkennen dat er wellicht hier en daar wat dingen uit verband zijn gerukt, overdreven zijn of dat er misschien wat geirriteerd wordt gereageerd door deze en gene maar ik wil toch graag afsluiten dat ook in deze discussie een beetje meer openheid door de crew een hoop had kunnen voorkomen.

    Mvg,

    Alexander
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #1086

    Standaard

    Beste Alexander,

    Jij heb duidelijk ideeen over hoe een site gerunt moet worden, en dat is prima. DVD.nl is voor ons geen full-time business, maar het is voor iedereen iets wat we erbij doen. Dat geldt helemaal helemaal voor Blu-ray en HD DVD binnen de site: We vinden het leuk om aan deze nieuwe formaten aandacht te besteden, maar we gaan geen bergen verzetten om het voor elkaar te krijgen. Dus nee, we hebben er niet ALLES aan gedaan om zo'n speler te krijgen. We hebben verschillende contacten hierover benaderd, en hoewel er welwillend gereageerd werd is het tot nu toe niet gematerialiseerd. De contacten met Toshiba lopen echter nog en ik heb goede hoop dat we op (korte) termijn toch over een HD DVD speler kunnen beslissen. Maar nee, we hebben niet bij Toshiba op de stoep gelegen en we hebben ze ook niet bij herhaling platgebeld.

    Verder wil ik toch graag kwijt dat de reacties van verschillende mensen - waaronder jij - gewoon erg steken: Er staan nu geloof ik een stuk of zeven Blu-ray reviews op de site, en gelijk schreeuwen jullie moord en brand en wordt ons van alles verweten.
    Heb ik geschreven dat we op deze site aandacht aan Blu-ray en HD DVD gaan besteden? Absoluut. Is het na minder dan tien besproken Blu-ray titels zaak om (wederom!) aan onze/mijn integriteit te gaan twijfelen? Ik vind van niet, en ben blij dat er mensen zijn die het daarmee eens zijn.

    HD DVD reviews gaan zeker komen op DVD.nl. Wanneer en hoeveel? Daarover beloof ik precies hetzelfde als we bij Blu-ray gedaan hebben: Helemaal niets dus. Het is verder ook écht een misvatting dat we jou / jullie hierover verantwoording schuldig zijn en dat we wat er achter de schermen speelt continu maar uit te leggen hebben.
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 04-07-2007 om 09:10 Reden: typo's aangepast.
    Eric van Ballegoie

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Beste Alexander,

    Jij heb duidelijk ideeen over hoe een site gerunt moet worden, en dat is prima. DVD.nl is voor ons geen full-time business, maar het is voor iedereen iets wat we erbij doen. Dat geldt helemaal helemaal voor Blu-ray en HD DVD binnen de site: We vinden het leuk om aan deze nieuwe formaten aandacht te besteden, maar we gaan geen bergen verzetten om het voor elkaar te krijgen. Dus nee, we hebben er niet ALLES aan gedaan om zo'n speler te krijgen. We hebben verschillende contacten hierover benaderd, en hoewel er welwillend gereageerd werd is het tot nu toe niet gematerialiseerd. De contacten met Toshiba lopen echter nog en ik heb goede hoop dat we op (korte) termijn toch over een HD DVD speler kunnen beslissen. Maar nee, we hebben niet bij Toshiba op de stoep gelegen en we hebben ze ook niet bij herhaling platgebeld.
    Ik heb daar inderdaad ideeen over, niet meer dan dat. Met dergelijke uitleg kan ik leven Eric. Heel simpel.

    Helaas komt de duidelijkste uitleg pas na verhitte discussies. Waarschijnlijk doordat forumleden alles willen weten en jullie meer denken dat een simpele uitleg voldoende moet zijn.

    Wellicht kunnen we pogen daar in de toekomst wat meer tot elkaar te komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Verder wil ik toch graag kwijt dat de reacties van verschillende mensen - waaronder jij - gewoon erg steken: Er staan nu geloof ik een stuk of zeven Blu-ray reviews op de site, en gelijk schreeuwen jullie moord en brand en wordt ons van alles verweten.
    Heb ik geschreven dat we op deze site aandacht aan Blu-ray en HD DVD gaan besteden? Absoluut. Is het na minder dan tien besproken Blu-ray titels zaak om (wederom!) aan onze/mijn integriteit te gaan twijfelen? Ik vind van niet, en ben blij dat er mensen zijn die het daarmee eens zijn.
    Eric, ik heb getracht ooit deze discussie te openen door gewoon een vraag te stellen wanneer we die konden verwachten. Helaas werd mijn vraag wederom volledig genegeerd door de crew. En dat negeren gebeurt wel erg vaak. Naar mijn mening stel ik vragen, maar ook anderen, op een beleefde manier en als de crew daar dan gewoon niet op reageert moet jij je misschien een af gaan vragen hoe dat STEEKT.

    Daarbij hoor ik graag van je welke opmerkingen van mij precies steken. Volgens mij heb ik overal bij geplaatst dat het MIJN MENING is of, want dat zal het wel zijn, op mij niet objectief overkomt. Dat mag ik toch zeker wel zo ervaren?

    Verder twijfel ik nergens aan je integriteit. Dat ik iets ervaar als niet objectief kun je daarvoor niet als reden aanvoeren. Overigens kan ik me ook niet voor de geest halen dat ik dat ooit eerder wel heb gedaan. Mocht dat wel zo zijn hoor ik dat graag.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    HD DVD reviews gaan zeker komen op DVD.nl. Wanneer en hoeveel? Daarover beloof ik precies hetzelfde als we bij Blu-ray gedaan hebben: Helemaal niets dus. Het is verder ook écht een misvatting dat we jou / jullie hierover verantwoording schuldig zijn en dat we wat er achter de schermen speelt continu maar uit te leggen hebben.
    Dat is helemaal geen misvatting. Jij bent van mening dat je nooit iets hoeft uit te leggen, ook niet als forumleden daar om vragen. Zoals vaker gezegd: een forum is en blijft groot door een actieve crew EN betrokken leden. Dus nogmaals: misschien kunnen we daarvoor in de toekomst allebei wat water bij de wijn doen en makkelijk tot elkaar komen.

    En ter afsluiting zeg ik nogmaals wat ik op de vorige pagina al schreef (en waarmee voor mij feitelijk de discussie ook af was )

    Ik hoop dat jullie snel de beschikking hebben over een hddvd speler
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #1088

    Standaard

    Dvd.nl heeft aanzien, kan zich meten met vele commerciele sites grote sites en dat vind ik een groot compliment lijkt mij, zeker als je dat met een groep vrijwilligers kunt bereiken zoals nu. Dvd.nl is voor een top site geworden in de jaren dat ik er op rondneus. Mijn reaktie is daarom denk ik geboren uit teleurstelling, ik had dit niet verwacht.

    Maar juist vanwege de vele vrijwilligers kan men heerlijk objectief zijn en maling hebben aan commerciele marketing prietpraat zoals nu van beide formaten. Juist daarom had ik een eerlijke 50 - 50 verslaggeving verwacht. Hiermee had dvd.nl juist een statement kunnen maken. Maar uit het artikel weerspreek die welwillendheid helaas niet, waarom is anders dan 95% blu ray.

    Misschien kan het tij nog gekeerd worden en vergissen wij ons?.

    Herschrijf eens dat gewraakte artikel, plaats ook hd dvd foto's en pas de tekst naar eerlijkheid 50 - 50 aan. Kost enkel wat nijverheid en zou laten zien dat het puur om een vergissing gaat en er weldegelijk welwillendheid is en dat objectiviteit inderdaad de drijfveer is...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #1089

    Standaard

    Laten we wel wezen, HWI is geen vetpot, maar geheel vrijwillig kan jij mij niet beweren.

    Beste Eric, je hebt 'n pm
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit was meteen de laatste keer dat blu ray en hd dvd dezelfde aandacht van dvd.nl kreeg...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dit was meteen de laatste keer dat blu ray en hd dvd dezelfde aandacht van dvd.nl kreeg...
    Neehoor... want we hebben maar één Blu-ray domeinnaam maar wél www.hddvd.nl en www.hd-dvd.nl .... HD DVD wordt dus feitelijk voorgetrokken
    Eric van Ballegoie

  17. #1092

    Standaard

    lol ...

    edit; bah, mijn toshiba contact persoon is 2 dagen weg! ... wachten tot vrijdag.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 04-07-2007 om 11:26
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #1093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Neehoor... want we hebben maar één Blu-ray domeinnaam maar wél www.hddvd.nl en www.hd-dvd.nl .... HD DVD wordt dus feitelijk voorgetrokken
    Inderdaad, nu krijgt hd dvd de aandacht die het verdient....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #1094

    Standaard

    Overigens blijft was ons betreft dus alle hulp welkom om manieren te vinden om screenshots (digitaal, dus geen foto's van schermen of geprojecteerde beelden) te maken voor bij Blu-ray en HD DVD (!! ) recensies. Tot op heden lukt het ons vanwege alle copyright beveiligingen niet om dit voor elkaar te krijgen.
    Eric van Ballegoie

  20. #1095

    Standaard

    Da's in dit geval met elkaar verwezen aangezien copyright zowel een technisch als iets juridisch is .

  21. #1096

    Standaard

    Het is zo dat Bluray en HD DVD ontwikkelaars het niet toestaan dat er van hun producten screenshots worden gemaakt. Daarom hebben zij programmamakers als PowerDVD de opdracht gegeven om het maken van screenshots onmogelijk te maken. Het heeft dus zowel een juridische als technische kant. Op het moment dat DVD.nl een andere manier vindt om screenshots te maken gaat zij in tegen de wens van de hardware ontwikkelaars.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #1097

    Standaard

    Moderator edit.
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 05-07-2007 om 06:35 Reden: off-topic verwijderd
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #1098

    Standaard

    Triest dat er iemand verbannen wordt die zijn mening geeft.
    Ben het er niet mee eens: ok. Maar verbannen?
    Jammer jongens.

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Ben het er niet mee eens: ok. Maar verbannen?
    Dat is niet waar. De reden dat Albert nu een ban heeft is niet het feit dát hij (weer) aankaart dat er nog geen HD DVD reviews zijn, maar de beledigende manier waarop hij dat bij voortduring doet, dit was de post die aanleiding heeft gegeven tot de ban:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Laat me niet lachen, hd dvd op dvd.nl. Het was ooit leuk, nu is het vervallen tot niets meer dan een amateuristich gesponsord flut clubje...liefhebbers durven zij zich ook nog te noemen...........
    Kritiek is prima, maar we hebben (in deze thread) meerdere keren uitgelegd waarom we nog geen HD DVD recensies kunnen maken en Albert blijft maar doorgaan terwijl hij prima weet hoe de vork in de steel zit. Dit soort beledigingen (met daarbij de suggestie dat wij geld van het Blu-ray kamp zouden ontvangen en daardoor HD DVD doodzwijgen, wat pertinent niet waar is) pikken we gewoon niet. Zoals ik Albert zelf ook al voorhield: Als je bij iemand op visite bent, spuug je die mensen dan ook in hun gezicht als iets je niet bevalt?
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 17-07-2007 om 14:50
    Eric van Ballegoie

  25. #1100

    Standaard

    Jammer, erg jammer dat een trouwe gebruiker van dvd.nl, die zijn mening geeft en daarbij aangeeft gewoon pissig te zijn, gebanned wordt.
    Als Albert reden heeft te geloven dat jullie gesponsord worden door het blu ray kamp, dan mag hij dat aangeven omdat dat een zeer kwalijke zaak zou zijn voor een ''onafhankelijke dvd-site''. Dat hij daarom pissig wordt, kan ik me voorstellen, als hij die indruk heeft.
    Trek je daar toch niet zo van aan, want om daarom een gebruiker met 3000+ posts te bannen, vind ik echt belachelijk. Hij gebruikt wat ruwe bewoordingen, maar gaat in mijn opinie nog lang niet te ver. Er wordt niet gescholden, gevloekt of iets dergelijks.
    Verdedig je gewoon, en wees niet zo kinderachtig!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

Pagina 44 van 57 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •