De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Matrix Revolutions op IMAX in Kinepolis

    The Matrix Revolutions op IMAX in Kinepolis



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wauw !!

    Wat wordt de volgende stap ? ..... een 3D versie waarbij de hele zaal met
    een "rood-blauwe" matrix-bril op Neo letterlijk het beeld uit ziet komen vliegen :P

    oké ff serieus; Het klinkt echt heel goed, misschien maar 's een ritje naar Belgie gaan maken dan maar

  3. #3

    Standaard

    Zou dan ook fijn zijn als ie in het Omniversum vertoond wordt 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    In de V.S. deden ze dat ook al met The Matrix Reloaded. De ervaringen van bezoekers die ik op het internet heb gelezen waren over het algemeen nogal negatief. Op zo'n groot scherm begint een gewone (niet-IMAX) film toch wel onscherp te worden. Ook heb ik gelezen dat de film teveel snelle bewegingen had voor een IMAX-scherm. Sommige mensen werden daar zelfs duizelig van.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Zou dan ook fijn zijn als ie in het Omniversum vertoond wordt 8)
    Dat zou idd erg fijn zijn, lekker dichtbij

  6. #6

    Standaard

    En het zou helemaal geweldig zijn als de film ook de moeite waard was...

  7. #7

    Standaard

    En het zou helemaal geweldig zijn als de film ook de moeite waard was...

    IS...

    Of heb je hem al gezien?

  8. #8

    Standaard

    Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.

  9. #9

    Standaard

    Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.
    Ja dat kan, zelf vond ik hem ook wat tegenvallen maar ik ben toch zeer nieuwsgierig hoe het allemaal gaat eindigen. Als er maar niet te veel vecht scenes in zitten die bedoeld zijn om te laten zien hoe spectaculair ze het kunnen maken want dan begin ik toch ook wel te zuchten.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.
    Ja dat kan, zelf vond ik hem ook wat tegenvallen maar ik ben toch zeer nieuwsgierig hoe het allemaal gaat eindigen. Als er maar niet te veel vecht scenes in zitten die bedoeld zijn om te laten zien hoe spectaculair ze het kunnen maken want dan begin ik toch ook wel te zuchten.
    Precies.. Dat Neo gekke dingen kon doen, ondervonden we op het einde van deel 1 al. Ik vond Reloaded geen slechte film, maar een hoogstandje is het zeker niet. En toch tel ik al af naar de derde film
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.
    Moet dit niet zijn: Reloaded vond ik ook niks?
    SafeTrader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriën
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Nee, maar ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden, want Reloaded WAS ook niks.
    Moet dit niet zijn: Reloaded vond ik ook niks?
    Het verschil tussen de eerste Matrix en dit Reloaded-deel, is dat in deel 1 de actie wordt verweven in de drama, maar in Reloaded is de drama verweven in de actie. Jammer, maar toch vond ik deel 2 cooler dan the Matrix.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  13. #13

    Standaard

    Zou dit ook gelden voor Metropolis van Kinepolis? Is namelijk minder ver rijden en de bios daar is ook super! Ga ik regelmatig vanuit het Brabantse land heen...

  14. #14

    Standaard

    Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...
    Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...
    Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.
    Omniversum heeft een OMNIMAX-zaal en dat is niet hetzelfde. Maar volgens mij kunnen ze inderdaad ook IMAX-films vertonen, dus wie weet. Volgens mij wordt je strontmisselijk als je zo'n film op dat koepeldoek gaat kijken.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Metropolis heeft geen Imax-zaal, het wordt dus Brussel of niets...
    Omniversum in Den Haag heeft ook een IMAX-zaal.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd om te vragen of ze MR ook daar gaan vertonen.
    Omniversum heeft een OMNIMAX-zaal en dat is niet hetzelfde. Maar volgens mij kunnen ze inderdaad ook IMAX-films vertonen, dus wie weet. Volgens mij wordt je strontmisselijk als je zo'n film op dat koepeldoek gaat kijken.
    Dat gevoel heb ik ook ja
    Maar is dat niet een tijdrovend karweitje om die film om te zetten naar het formaat dat ze gebruiken in het omniversum? Ik ga er van uit dat ze niet zomaar een film op een rond doek kunnen afspelen....
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  18. #18

    Standaard

    Dit was het antwoord van Omniversum :


    Goedemorgen,

    Het is onwaarschijnlijk dat deze films dit jaar nog bij ons te zien zullen
    zijn.

    Er is voorlopig de aankondiging gedaan dat de film in de V.S. en Canada
    uitgebracht zal worden. Of de film in Nederland beschikbaar zal komen is nog
    maar de vraag. Indien Warner de film in Nederland zou aanbieden, zullen we
    zeker met hen in gesprek gaan over de voorwaarden.

    Een goede site om uit te vinden waar de film te zien is is
    http://www.bigmoviezone.com

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Vercauteren
    Management Assistant



    Nieuwste expeditie: Solarmax!
    Voor meer expedities, kijk op www.omniversum.nl

    Omniversum Den Haag
    President Kennedylaan 5
    2517 JK Den Haag

    tel. kantoor theater: 070 41 68 200
    tel. theater: 0900 - 666 48 37
    www.omniversum.nl

    " Omniversum streeft ernaar om kennis over het menselijk leven, de natuur en
    onze planeet op een bijzondere en indrukwekkende manier aan het publiek door
    te geven, kennis die met name essentieel is voor een duurzame samenleving"
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    WAT EEN VETTE FILM !!!!!!!!!
    Super vette actie!
    alleen wat jammer van het softe einde maar voor de rest niets dan lof!!

    Je moet deze film gaan zien !!

    8) Nobody can be told what the matrix is 8)
    Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je't nooit hebt gehad

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •