De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD's steeds commercieeler ??

    Ik weet niet of het jullie ook al is opgevallen.
    Maar ik stoor mij de laatste tijd enorm aan het feit dat veel nieuwe DVD's
    (en dan vooral de blockbusters) steeds commercieeler van inhoud zijn.
    Magere extra's en dan bestaat het grootste deel uit reclame of trailers voor andere DVD's....

    Voorbeeldjes:

    de 2-disc versie van LOTR. Naast de film bestaan de extra's voornamelijk uit een reclame filmpje over de 4 disc versie, over het computer spel e.d.

    De matrix reloaded : Deze DVD spant wat dat betreft helemaal de kroon. Extra;s over The Animatrix, over de reclamecampagnes (<-- Gewoon reclame dus), over het spel. En de hele tijd wordt er maar geroepen dat je de Game en Animatrix moet kopen omdat je dan maar meer kennis van het verhaald krijgt. Ipv. bovenstaande hadden ze van mij bv. de (spectaculaire) trailer erop mogen zetten, maar deze is in geen velden of wegen te bekennen op de DVD.

    Maar goed.... kwas eigenlijk beetje benieuwd wat jullie hiervan vinden. :wink:

  2. #2

    Standaard

    Fox is de beste (Die another Day,Dare Devil en X-men 2)
    2 disc met veel extra´s,Dts track en een Dd 5.1 Ex track met hoge bitrate.
    Nederlandse ondertiteling naast de film ook bij de extra´s.
    Beeld kwaliteit,die warner voor bij gaat streven..
    Een klein boekje over de film.
    Alleen ontevreden over de verpakking,maar daar heeft Columbia ook last van. (Spiderman)

    Making of Nightfire,Nightfire trailer en Equipment Briefing op de dad dvd zijn inderdaad van comercelen aard en had liever de 2 ontbrekende future´s The Bond Essentials en future about 40 years Bond (samen 50 minuten) er voor in de plaats gehad.
    (Ik hoop dat ze deze als nog op de Bond 21 dvd zetten naast natuurlijk nog een inside van Bond 21 zelf.)
    We hebben natuurlijk wel al 4 goede Fetures,terwijl sommigen landen het met 3 moeten doen.
    Maar 6 was helemaal fantastisch geweest.

    Je hoort me niet klagen over de Tv spots hoor..(Miste daar alleen een one for one option.)

  3. #3

    Standaard

    Wat de matrix reloaded betreft heb je helemaal gelijk. Deze dvd is volgens mij (nu nog wel in ieder geval) een uitzondering. De meeste dvd's staan niet vol met reclame en hebben extra's die over het algemeen wel wat toevoegen aan de film. Hopelijk blijft dit zo.

  4. #4

    Standaard

    Vooral de B-rolls en de compleet nutteloze HBO-specials zijn om spontaan je hoofd tegen de muur te slaan. Mekaar op het belachelijke af bewierroken en zeggen hoe je ernaar uitgekeken hebt om met mekaar te kunnen werken en weet ik wat nog allemaal. Heel treurig...

    Trailers vind ik dan weer wel nuttig. Sommige zijn heel knap gemaakt en vaak bevatten ze fragmenten die niet in de originele film te zien zijn...
    It's hard to be a Saint in the City

  5. #5

    Standaard

    Bij Reloaded was het een beetje 'over the top' ja en ook bij de 2-disc van LOTR:TTT valt het wel op. Toch is het niet zo raar natuurlijk. Extra's zijn relatief duur om te produceren en het in elkaar zetten van dat soort 'advertorials' is goedkoop en ze kunnen makkelijk als 'opvullertje' dienen op een SE.

    Ik hoop in ieder geval dat het niet meer zo erg wordt als bij Reloaded, want dan zal ik me er niet echt aan storen.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Daarom heb ik nu ook de Vanilla versie gekocht van X-men 2 voor 14,99, DTS, trailers en commentaar. Genoeg voor mij, de extra's op de dubbeldisk vond ik nou eenmaal niet zo bijzonder.

    En commercieel, tja een Tarantino heeft zelfs zijn plannen verteld over de enkele uitgaves van KB 1 & 2 en de verzamelbox (ala P Jackson's LOTR). Ik denk dat een koper zich goed moet informeren voor ie iets koopt, want mogelijk mist ie een betere uitgave die later komt of ie koopt hem 2x of 8x.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Wat de matrix reloaded betreft heb je helemaal gelijk. Deze dvd is volgens mij (nu nog wel in ieder geval) een uitzondering. De meeste dvd's staan niet vol met reclame en hebben extra's die over het algemeen wel wat toevoegen aan de film. Hopelijk blijft dit zo.
    Ben het helemaal met je eens :wink:

  8. #8

    Standaard

    ik heb er niet zo'n last van, van mij mogen ze een dvd vol proppen met trailers van andere films van de maatschappij, alleen moet het niet ten koste gaan van beeld en geluid en nog belangrijker, je moet zoals Disney niet verplicht worden om deze trailers te kijken voor de hoofdfilm.


    Ik vind sowieso dat de extra's veel te veel uitgesmeerd worden in verschillende gedeeltes zodat het lijkt alsof de dvd vol staat met extra's.

    Van mij mogen ze alles samensmelten tot 1 langdurige extra met gewone hoofdstuk indeling. Gelukkig zie je steeds meer de "Play all" functie verschijnen

    Om van "geluid" "stunts" etc etc allemaal aparte extra's te maken staat alleen maar leuk op de achterkant van de hoes, maar in feite is het dus onzin.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #9

    Standaard

    van de laatste films die ik gekocht heb heb ik de extra's nog niet bekeken ook al koop ik rustig de 2/3 keer zo dure versie wegens de verpakking en de extra's (lionking ultmate edition regio1).
    Ik zal binnenkort een naar Matrix Reloaded kijken. Het is wel irritant als het zo is inderdaad .
    Verder staan er op 2Fast2Furious nog wel een paar leuke dingen op. Making music met die ene snuiter is wel grappig, en als je ziet dat dat meisje dat Siku (ofzo) speelde nog nooit auto gereden had, en toen moest leren rijden in opgefokte mustangs en aanverwanten . Dat is nog best leuk om naar te kijken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •