De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Out for a kill

  1. #1

    Standaard Out for a kill

    Ow mijn god....

    Ik kwam eergister in de videotheek, zag daar eindelijk weer es een film met Steven Seagel.... hij kan best aardig vechten dus ik dacht.. die is meenemen...

    Enfin thuis aangekomen, biertje opengetrokken en genieten

    Na een half uur dacht ik dat ik kon janken... Deze film is zo slecht, dat je hem echt moet zien... In sommige stukjes zijn wolken nagemaakt met de pc (wat dat voor zin had??).. welbekende matrix stukjes krijg je te zien maar dan net of ze door een kleuter zijn gemaakt...

    het verhaallijn is op zicht wel ok, maar steven (tevens de producer van de film) dacht tijdens de film dat mensen hem niet zouden begrijpen, vandaar dat ie alles uitlegt aaan een of ander chinees vriendinnetje (die dan eigenlijk de domme kijker, wij, moet voorstellen...)

    Het was verschikkelijk, ik dacht eerst die heeft dezelfde producer als Bulletproof Monk (ook zo`n verhscikkelijk slechte effecten, maar wel goed verhaal op zicht)..

    Hij is nog dagfilm in de videotheek, maar je moet hem zeker zien!!!!!
    Hij is `geweldig` en nu je dit weet kan je hem door een andere bril gaan zien en kan je de humor er nog wel van inzien...


    AMEN

  2. #2

    Standaard

    tegen beter weten in had ik hem op r1 gekocht, kon idd janken, gelukkig meer actie als anders maar was blij toen ik hem kon verkopen, echt zware bagger!
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    tegen beter weten in had ik hem op r1 gekocht, kon idd janken, gelukkig meer actie als anders maar was blij toen ik hem kon verkopen, echt zware bagger!
    Ik had 'm van je gekocht en weer gelijk doorverkocht gelukkig. Het is echt de slechtste Seagal film!

  4. #4

    Standaard

    hahhaha lol

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    er bestaat toch niets als de beste bij deze acteur, al zijn films zijn bagger. En zijn acteertalent, Stalone is oscarmateriaal vergeleken met deze karatenicht.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #6

    Standaard

    ja maar je hebt slecht en slecht

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    En als je lang genoeg in een een moddersloot woelt kom je Seagal tegen die overigens geen Karate-nicht is maar een aikido-dombo is.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #8

    Standaard

    hm half past dead was wel ok :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gils
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    tegen beter weten in had ik hem op r1 gekocht, kon idd janken, gelukkig meer actie als anders maar was blij toen ik hem kon verkopen, echt zware bagger!
    Ik had 'm van je gekocht en weer gelijk doorverkocht gelukkig. Het is echt de slechtste Seagal film!
    ik was ook heel blij dat ik hem kwijt kon!! :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #10

    Standaard

    exit wounds was ook helemaal niet slecht
    out for a kill is gewoon vaag vechtscenes die niet kloppen enz. enz.
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •