Pagina 105 van 136 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 3394 worden weergegeven.
  1. #2601
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Vanaf nu weer over de Giftsets s.v.p., laat elkaar alsjeblieft in zijn of haar waarde...

  2. #2602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik vind het echt flauwekul om voor een film persé van die dure giftsets(meestal uit buitenland) te kopen en sommige kopen 1 film waarschijnlijk wel 3 keer.Ik hou het gewoon bij de SE's en ik ga niet van die dure dingen voor elke film kopen.Alhoewel,er is toch ook ergens een Scarface SE te koop.Een hele grote doos met allemaal dingen..hoe duur is die en zitten er nederlandse ondertitelingen op?
    hoezo jezelf tegenspreken....
    Dat was gewoon een uitzondering,stelletje sagerijnen.Verder zou ik nooit zo veel giftsets kopen.En tuurlijk mag je zelf weten wat je met je geld doet,maar dat was gewoon mijn mening. :x
    hm voor alle duidelijkhied: het zal je nu wel duidelijk zijn dat jouw mening in deze specifieke thread niet op prijs wordt gesteld.
    Kill bill box nog niet binnen helaas
    Ooh kom aan zeg, hoe overdreven er op gereageerd wordt, sla nergens op!

    Don't touch the giftsets, anders wordt je aangepakt
    Tommy, wat denk je nou zelf ? In een gift set thread aangeven dat je er geen bal om geeft en/of er geen geld aan wil uitgeven.... Wat doe je hier dan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #2603

    Standaard

    Kappen met die shit.

    Hou het hier wel on-topic (we zijn niet de enigste hier; er zijn ook nog mensen die hier naar kijken dagelijks en niet reageren). Die willen gift sets zien of discussies hierover en geen flauw gezever.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #2604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Tommy, wat denk je nou zelf ? In een gift set thread aangeven dat je er geen bal om geeft en/of er geen geld aan wil uitgeven.... Wat doe je hier dan ?
    Zo zie ik het niet, dit is een thread over giftsets, waar je dus over giftsets kunt praten!
    Dan kan er toch ook een mening gegeven worden waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn!
    Maar daardoor wordt wel ze uiteindelijke vraag vergeten, hoe het zit met de scarface box!

    Maar goed, ik wil weer een paar mooie giftsets voorbij zien komen, in het begin zag je allemaal super mooie dingen en extreme shit enzo.
    De laatste tijd gaat het steeds over hetzelfde: Hero en Kill Bill.

    Is er al meer bekend van de giftset van James Bond, met al dat goud enzo, die wil ik erg graag hebben als ie er uiteindelijk zou komen !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #2605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Tommy, wat denk je nou zelf ? In een gift set thread aangeven dat je er geen bal om geeft en/of er geen geld aan wil uitgeven.... Wat doe je hier dan ?
    Zo zie ik het niet, dit is een thread over giftsets, waar je dus over giftsets kunt praten!
    Dan kan er toch ook een mening gegeven worden waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn!
    Maar daardoor wordt wel ze uiteindelijke vraag vergeten, hoe het zit met de scarface box!

    Maar goed, ik wil weer een paar mooie giftsets voorbij zien komen, in het begin zag je allemaal super mooie dingen en extreme shit enzo.
    De laatste tijd gaat het steeds over hetzelfde: Hero en Kill Bill.

    Is er al meer bekend van de giftset van James Bond, met al dat goud enzo, die wil ik erg graag hebben als ie er uiteindelijk zou komen !
    Ja,dat vind ik ook!En ik koop dan misschien eens giftsets,maar dan wil ik wel 1 met Nederlandse ondertiteling.

  6. #2606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Tommy, wat denk je nou zelf ? In een gift set thread aangeven dat je er geen bal om geeft en/of er geen geld aan wil uitgeven.... Wat doe je hier dan ?
    Zo zie ik het niet, dit is een thread over giftsets, waar je dus over giftsets kunt praten!
    Dan kan er toch ook een mening gegeven worden waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn!
    Maar daardoor wordt wel ze uiteindelijke vraag vergeten, hoe het zit met de scarface box!

    Maar goed, ik wil weer een paar mooie giftsets voorbij zien komen, in het begin zag je allemaal super mooie dingen en extreme shit enzo.
    De laatste tijd gaat het steeds over hetzelfde: Hero en Kill Bill.

    Is er al meer bekend van de giftset van James Bond, met al dat goud enzo, die wil ik erg graag hebben als ie er uiteindelijk zou komen !
    Over de Scarface box is genoeg gepraat en hier kan dan ook makkelijk naar gezocht worden. Ik geef toe, 70 pagina's doornemen is lastig en neemt veel tijd in beslag maar door elke keer dezelfde vraag te stellen schieten we ook niet veel op. Bovendien is het doornemen van de gehele thread zeker de moeite waard.

    Over de James Bond box is niet veel bekend. Het laatste wat ik heb gehoord is dat het om een grap ging...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #2607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Kappen met die shit.

    Hou het hier wel on-topic (we zijn niet de enigste hier; er zijn ook nog mensen die hier naar kijken dagelijks en niet reageren). Die willen gift sets zien of discussies hierover en geen flauw gezever.
    Mark is niet meer de Koning van de Giftsets, maar de Dictator van de Giftsets
    (sorry Mark, t moest even...eindhovenaren onder mekaar he!) :wink:

  8. #2608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Kappen met die shit.

    Hou het hier wel on-topic (we zijn niet de enigste hier; er zijn ook nog mensen die hier naar kijken dagelijks en niet reageren). Die willen gift sets zien of discussies hierover en geen flauw gezever.
    Mark is niet meer de Koning van de Giftsets, maar de Dictator van de Giftsets
    (sorry Mark, t moest even...eindhovenaren onder mekaar he!) :wink:
    Wat dacht je van beide Duke ?
    Nee, ik bedoel het allemaal niet zo, alleen is het niet makkelijk om iets op te zoeken als er off-topic wordt gepraat, en vooral niet met 70 pagina's.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #2609

    Standaard

    Deze komt uit op 31 Mei 2004, is mij nog niet duidelijk als het om R1 of R2 UK versie gaat (of beide):



    The Longest Day SE

    Filmcell 70mm
    6 photo Stills
    Theater Poster
    Book 16 pages


    Deze komt zeker op mijn wishlist

  10. #2610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Kappen met die shit.

    Hou het hier wel on-topic (we zijn niet de enigste hier; er zijn ook nog mensen die hier naar kijken dagelijks en niet reageren). Die willen gift sets zien of discussies hierover en geen flauw gezever.
    dankjewel mark ik ben er zo eentje ik vindt die gift sets vreselijk mooi om te zien en soms denk ik hebben, hebben, hebben!! maar ik koop toch liever de se uitgaven in r2nl

    maar het is zeker een topic wat ik dagelijks bezoek

  11. #2611

    Standaard

    Is daar al een prijs van bekend? Lijkt me een erg mooie release. Is geloof ik al wat eerder naar voren gekomen. Maar die wil ik zeker weten hebben

  12. #2612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ja,dat vind ik ook!En ik koop dan misschien eens giftsets,maar dan wil ik wel 1 met Nederlandse ondertiteling.
    Dat is net het probleem, bijna alle giftsets zijn R1, R2 UK of R3 :wink:
    Je zal zo veel geld sparen 8)

  13. #2613

    Standaard

    Volgens mij stond er wat over The Longest Day op DVD Times, maar Internet werkt hier vandaag op veel plekken niet (met name Japanse en UK sites).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #2614
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Wil iedereen die een negatieve mening heeft tov gift sets gewoon optiefen uit dit topic

    Goed bij deze dan de verklaring voor deze reactie aangezien ik nu half dvd.nl over me heen krijg. Het venster met deze thread stond al een tijdje open en ik had dus niet gezien dat er alweer een aantal reacties geplaatst waren. Ik geloof ook dat sommigen de betekenis van emoticons niet begrijpen :/. Dit was het laatste wat ik erover kwijt wil

  15. #2615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Wil iedereen die een negatieve mening heeft tov gift sets gewoon optiefen uit dit topic
    Hou er nu maar over op en let op je taalgebruik aub.
    Nu gewoon weer over Giftsets.

  16. #2616
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Wil iedereen die een negatieve mening heeft tov gift sets gewoon optiefen uit dit topic
    Hou er nu maar over op en let op je taalgebruik aub.
    Nu gewoon weer over Giftsets.
    optiefen is een ramp ????

    Als het goed is komt the Exorcist deluxe box na het weekend binnen

  17. #2617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Wil iedereen die een negatieve mening heeft tov gift sets gewoon optiefen uit dit topic
    Je kan ook door blijven gaan natuurlijk
    Gewoon nokken met dat gezeur ALLEMAAL.

  18. #2618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Als het goed is komt the Exorcist deluxe box na het weekend binnen
    Ik wist niet eens dat die bestond



    Een mooie box, staat trouwens niet vermeld op de CDA-Entertainment-website

  19. #2619

    Standaard

    Net een beetje opzoek werk gedaan naar de CDA-boxen, volgende boxen heb ik gevonden. Nu vraag ik mij af of er nog meer bestaan aangezien er sommige niet op de site zijn vermeldt:

    Classic Collection:

    - 2001: A Space Oddessey
    - Amadeus
    - Citizen Kane
    - Clockwork Orange, A
    - Full Metal Jacket
    - Gold Rush, The
    - Great Dictator, The
    - Lawrence Of Arabia
    - Longest Day, The Release 31 May
    - Modern Times
    - Ocean's Eleven
    - Once Upon A Time In America
    - Pulp Fiction
    - Singin' In The Rain
    - Taxi Driver
    - Wicker Man, The

    Deluxe Collection:

    - A Star Is Born
    - Ben-Hur
    - Blade Runner
    - Blazing Saddles
    - Bullitt
    - Casablanca
    - Dirty Dozen, The Release 31 May
    - Dirty Harry
    - Dr. Zhivago
    - Enter The Dragon
    - Exorcist, The
    - Gone With The Wind
    - Matrix, The
    - North By Northwest
    - Perfect Storm, The
    - Prince & The Showgirl, The
    - Superman
    - Time Machine, The
    - Twister

  20. #2620

    Standaard

    Weet iemand of er nog een giftbox uitkomt van the matrix (alle 3 de delen bij elkaar?)

    Ik wil namelijk de giftbox van the matrix (deluxe), maar als er één grote box uitkomt met alle 3 de films, tja dan neem ik liever die.

  21. #2621

    Standaard

    Die wordt inderdaad (over een hele lange tijd) uitgebracht.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #2622

    Standaard

    Maar ik begrijp dus dat daar nog geen datum van is? Want als het namelijk niet al te krankzinnig lang duurt verpats ik mijn Matrix Revolutions en Reloaded

  23. #2623

    Standaard

    Komen er ook (aparte) boxen uit van de Matrix Reloaded en Matrix Revolutions?

  24. #2624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Maar ik begrijp dus dat daar nog geen datum van is? Want als het namelijk niet al te krankzinnig lang duurt verpats ik mijn Matrix Revolutions en Reloaded
    Ik heb gelezen dat de box pas volgend jaar uitkomt, maar er is nog geen officiële datum.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #2625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Deze komt uit op 31 Mei 2004, is mij nog niet duidelijk als het om R1 of R2 UK versie gaat (of beide):



    The Longest Day SE

    Filmcell 70mm
    6 photo Stills
    Theater Poster
    Book 16 pages


    Deze komt zeker op mijn wishlist
    is het deze dat je bedoelt?



    deze zal waarschijnlijk R2 zijn.
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

Pagina 105 van 136 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •