Pagina 11 van 136 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 3394 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    wow, beeld en geluid beter ja? daar erger ik me namelijk nogal eens aan bij NL editie. En langer....de moeite waard?

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Hmm, ik had geen steentje en ook geen kurketrekker. Zeker weer een andere Canadese versie.
    Bij die review zie ik ook geen foto's van een kurketrekker of steentje, alleen van die foto's (foto's van het fotoboek en polaroids bedoel ik dus ) Dus weer een andere versie dan op die site staat misschien?
    Het was geen kurketrekker maar een druppelstop. Dat steentje staat er echt op hoor. Goed kijken en ook lezen.

    De UPC code van de DVDSoon en de DVDPassion uitvoering zijn anders. Die bij DVDPassion zou het kunnen zijn, het upc nummer klopt iig.

    [edit]effe foto erbij gezocht voor de twijfelaars:
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wow, beeld en geluid beter ja? daar erger ik me namelijk nogal eens aan bij NL editie. En langer....de moeite waard?
    Het beeld vind ik een stuk beter dan de R2NL. Wat ik zelf ook handig vind is dat een seizoen van friends over 4 dvd-9's gespreid wordt zodat je niet meer de disc hoeft om te draaien zoals bij de R2NL. Het extra materiaal vind ik wel leuk, vooral bij de pilot die nu ongeveer 30 min duurt. Bij de andere episodes is het meestal maar een minuut of 2-3. Er zitten wel wat leuke nieuwe dingen in, het is gewoon leuk als extra.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Hmm, ik had geen steentje en ook geen kurketrekker. Zeker weer een andere Canadese versie.
    Bij die review zie ik ook geen foto's van een kurketrekker of steentje, alleen van die foto's (foto's van het fotoboek en polaroids bedoel ik dus ) Dus weer een andere versie dan op die site staat misschien?
    Het was geen kurketrekker maar een druppelstop. Dat steentje staat er echt op hoor. Goed kijken en ook lezen.

    De UPC code van de DVDSoon en de DVDPassion uitvoering zijn anders. Die bij DVDPassion zou het kunnen zijn, het upc nummer klopt iig.

    [edit]effe foto erbij gezocht voor de twijfelaars:
    Die UPC code op DVD Passion ? Waar hoort die nou bij ? Bij de tin box, de Canadese versie (met steentje) of weer een andere ? Op de site staat namelijk dat ie dezelfde inhoud heeft als de tin box.

    Is een beetje onduidelijk aangegeven hier.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Het was geen kurketrekker maar een druppelstop. Dat steentje staat er echt op hoor. Goed kijken en ook lezen.
    Ja je hebt gelijk, te vlug gekeken en niet gelezen
    Maar ik vind het nog steeds niet helemaal duidelijk welke versie dvdsoon nou heeft, bij type of packaging geven ze aan custom case with gift...

  6. #256

    Standaard

    Wow, het begint nu erg onduidelijk te worden wie nu welke versie heeft in welke uitvoering . De foto's die Mike heeft gevonden zijn erg mooi. Geen scherpe foto's, maar wel duidelijke foto's die goed laten zien wat er allemaal inzit.
    Nu begin ik een partij erg te twijfelen .

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Is er eigenlijk niet iemand hier die de gift set van Toy Story 1 en 2 heeft. Samen in een verpakking, 3 disc. Of was daar nix speciaals aan? Bij DVDSoon staat namelijk Gift Set maar is niet meer te bestellen.
    Ik heb deze in november nog bij splash gekocht

    http://www.splashdvd.com/splash/sear...TOKEN=46461937

  8. #258

    Standaard

    Nou, als het allemaal goed gegaan is heb ik net de limited edition Amelie koffer bestelt bij amazon.fr
    Ben heel benieuwd of ik wat krijg, m'n Frans is niet super maar met een woordenboek ernaast kom je toch een heel eind =)

    [edit]Ging dus niet goed, 't werkt een beetje als eBay volgens mij en blijkbaar accepteert die gast geen credit card ofzo... [/edit]

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Nou, als het allemaal goed gegaan is heb ik net de limited edition Amelie koffer bestelt bij amazon.fr
    Ben heel benieuwd of ik wat krijg, m'n Frans is niet super maar met een woordenboek ernaast kom je toch een heel eind =)
    Koffer? Stond er coffret toevallig? Dan is het 'gewoon' een doosje volgens mij. Dat koektrommeltje is allang niet meer te krijgen. Alleen nog op eBay voor een klein vermogen.

    Wat betreft wie wat verkoopt zit het volgens mij zo:
    DVDPassion heeft volgens mij de goede (UPC 011575095933)
    Bij DVDSoon hebben ze het over een andere (UPC 824255000246).

    Voor de zekerheid zou je beide winkels kunnen mailen. Misschien heeft DVDSoon een her-uitgave.

    Deze winkel heeft 'm zo te zien ook:
    https://www.cnl.com/describe.html?Hi...20F&item=25508

    [edit]Soms loont het om een UPC op google los te laten. Axel Music is een Deense winkel die import DVD's verkoopt. Hij heeft ook die Ameli box uit Canada in zijn assortiment. Gezocht op UPC. Gelukkig heeft meneer een hires coverscan erop staan zodat je kunt zien wat erin zit. Dit is duidelijk de uitgave met steentje en druppelstop (waar hebben we het over?):

    Voor wie geen Deens spreekt: er zitten knopjes om de taal op Engels te zetten links in de menubalk. Je kunt ook de valuta op Euri zetten. Amelie kost maar €33,99 incl verzending...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #260

    Standaard

    Op Ebay staat het tinnen blik inderdaad nog te koop. Het probleem is alleen dat ze alleen in Frankrijk leveren. Ik vind het nog erg onduidelijk allemaal: UPC 011575095933 is dus de versie met steen en weet ik veel wat ? Of is het een andere ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Koffer? Stond er coffret toevallig? Dan is het 'gewoon' een doosje volgens mij. Dat koektrommeltje is allang niet meer te krijgen. Alleen nog op eBay voor een klein vermogen.
    Het was wel de koffer maar niet bij de 'winkel' amazon maar via een soort marktplaats opgezet door amazon waar anderen hun stuff kunnen verkopen.

    Thanks voor het zoeken btw! Ik wacht nog even het antwoord van dvdsoon ('k vind dvdsoon wel een prettige shop, hopelijk beantwoorden ze mail ook een beetje snel).

  12. #262

    Standaard

    Het koektrommeltje heb ik nog wel ergens in Japan te koop zien staan.
    Volgens mij was het amazon.co.jp of www.cdjapan.com.
    Ik weet niet precies meer waar het was. Heb hem niet besteld, was nogal duur. Erg duur en aangezien mijn frans niet mijn sterkste punt is. Laat ik deze wel varen.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  13. #263

    Standaard

    Ik heb 'em toch maar besteld. Hopelijk zit die Franse versie gewoon in zo'n verpakking net zoals bij de Nederlandse (of soortgelijk; in ieder geval niet in een jewelcase of zo). Dan kan ik die namelijk omwisselen en die Franse verkoop ik wel voor niet al te veel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb 'em toch maar besteld. Hopelijk zit die Franse versie gewoon in zo'n verpakking net zoals bij de Nederlandse (of soortgelijk; in ieder geval niet in een jewelcase of zo). Dan kan ik die namelijk omwisselen en die Franse verkoop ik wel voor niet al te veel.
    Waar heb je em nu uiteindelijk besteld?

  15. #265

    Standaard

    Bij Amazon.co.jp (of iets dergelijks, in ieder geval de Japanse Amazon). Alhoewel, hij moet nog wel besteld worden aangezien ik momenteel niet over een creditcard beschik (iemand anders besteld 'em voor mij).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Bij Amazon.co.jp (of iets dergelijks, in ieder geval de Japanse Amazon). Alhoewel, hij moet nog wel besteld worden aangezien ik momenteel niet over een creditcard beschik (iemand anders besteld 'em voor mij).
    Dat koekblik dus? Ik zit daar nu ook te kijken maar ik snap er de ballen van Er is wel een optie display in English maar dat helpt vrij weinig eigenlijk...

  17. #267

    Standaard

    Ja, ik weet zo ook niet hoe dat in z'n werk gaat, maar ik denk dat als je de Engelse Amazon site er langs houdt het redelijk te begrijpen is.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #268

    Standaard



    Ik heb deze versie destijds gekocht, maar ik kan deze nergens meer te koop vinden op internet. Denk dat het limited edition is. Ik heb later nog de nederlandse versie gekocht en de dvd daarvan bij deze versie gedaan want mn frans is bar slecht. :wink:

    Trouwens mijn mooiste box is die van Band Of Brothers (Aziatische Legertas Editie) die nog op yesasia te koop staat.

  19. #269

    Standaard

    Balen. Hij is niet meer te koop, alleen 2dehands. Maar dat vind ik te duur worden. Dus heb nu maar de versie bij DVD Passion besteld... We zullen zien...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerwinf


    Ik heb deze versie destijds gekocht, maar ik kan deze nergens meer te koop vinden op internet. Denk dat het limited edition is. Ik heb later nog de nederlandse versie gekocht en de dvd daarvan bij deze versie gedaan want mn frans is bar slecht. :wink:

    Trouwens mijn mooiste box is die van Band Of Brothers (Aziatische Legertas Editie) die nog op yesasia te koop staat.
    Oh, wrijf het er allemaal nog maar lekker een keer in
    Als iemand, als ook maar iemand weet waar bovenstaande box nog te koop is (in ieder geval de versie met de tinnen box), dan hoor ik het maar al te graag
    Ik hoop dat die van DVD Passion een beetje een leuke versie is. Vraag me af hoe lang ze over het verzenden doen...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #271

    Standaard

    Kwam deze op Amazon.de nog tegen. Ook wel apart
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #272

    Standaard

    De versie van Gerwinf is inderdaad de versie die ik ook zoek . Dus ook ik hou me aanbevolen als iemand deze tegenkomt .

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sleepyhollow
    En wat dachten jullie van deze voor $79.98....

    [b]

    Toch is dit ook eens een partij een heftige editie. En aangezien ik momenteel graag nog wat klassiekers in mijn collectie wil hebben . Dit lijkt me toch wel een aardige box om dat mee te beginnen .
    Ik ga er over denken. Damn, deze hobby kost me veel en veel te veel geld

  24. #274

    Standaard

    Major bummer! Krijg net een mailtje van HKFlix dat de Dogville Korean LE die ik besteld had out of print is. En bij DVDAsian en KoreanDVDs is ie ook al op. Ik vrees met grote vrees dat ie echt nergens meer te krijgen is... Heeft iemand nog een tip (behalve eBay...) ?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #275

    Standaard

    Ja hoor, volgens mij stond ie nog bij http://www.hanbooks.com.

    Edit: oh wacht, dat is de Special Edition.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 11 van 136 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •