Pagina 5 van 136 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 3394 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik geef ook veels te veel uit aan DVD/FilmTroep :wink: ,
    maar ook al ben ik fan van Bowie en Henson, ik vertik het om nu weer Labyrinth aan te schaffen. Al zou het een grote box zijn met de DVD, CD, fotoset, filmframe, boek en meer extras op de DVD dan voorheen; OK.
    Maar nu betaal je in feite gewoon voor het filmframe en een DVD die je al hebt. (want verder stelt de set nix voor)
    Ter vergelijking: voor dat geld scoor ik een vintage lobbycard set van de film uit 1986.

    Zelfde met sommige Tins; je betaalt voor het blik, want de DVD is precies tzelfde qua extras.

    Als je de film nog niet hebt; OK, dan ga je ervoor. Maar anders? Moet het wel een hEle mooie set zijn.

    M.i. is het een goedkope manier om aan geld te komen.

    En begrijp me niet verkeerd; ik heb ook tig van deze boxen thuis staan.
    Maar allen van films die ik nog niet had.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik geef ook veels te veel uit aan DVD/FilmTroep :wink: ,
    maar ook al ben ik fan van Bowie en Henson, ik vertik het om nu weer Labyrinth aan te schaffen. Al zou het een grote box zijn met de DVD, CD, fotoset, filmframe, boek en meer extras op de DVD dan voorheen; OK.
    Maar nu betaal je in feite gewoon voor het filmframe en een DVD die je al hebt. (want verder stelt de set nix voor)
    Ter vergelijking: voor dat geld scoor ik een vintage lobbycard set van de film uit 1986.

    Zelfde met sommige Tins; je betaalt voor het blik, want de DVD is precies tzelfde qua extras.

    Als je de film nog niet hebt; OK, dan ga je ervoor. Maar anders? Moet het wel een hEle mooie set zijn.

    M.i. is het een goedkope manier om aan geld te komen.

    En begrijp me niet verkeerd; ik heb ook tig van deze boxen thuis staan.
    Maar allen van films die ik nog niet had.
    Ach, daar heb je misschien wel gelijk in. Alhoewel, dan nog geef ik er niet zo heel veel om. Een tinnen blik kan voor mij soms al genoeg zijn om een DVD te kopen. Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik alleen gift sets koop van de DVD's die ik echt goed vind (mijn hele collectie om eerlijk te zijn ) en niet zomaar elke set die ik zie. Maar gelukkig zijn de meeste sets uitgebreid met een extra DVD/CD en wat leuke dingetjes zoals een boek of schetsen die het toch zeker de moeite waard maken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif
    oooh...Ik ben jaloers op je. Laat me/ons vooral weten hoe alles is zodra je 'm binnen hebt.

    Heb zelf laatst de Black Hawk Down Superbit Deluxe aan m'n collectie mogen toevoegen. Da's de 3 disc versie + soundtrack, helaas zonder audiocommentaar, maar ja, je kan niet alles hebben. Een beetje zoals de R4 LE Gift set van Spider-man. Al is BHD niet officieel een Gift Set.
    Ik hou je op de hoogte Michelle, Heb nu E.T, Wizard of Oz en Toy Story in bestelling staan. Helaas duurt dit wel lang voordat ze binnen zijn

    Toy Story Ultimate Toy box is binnen. Het heeft even geduurd maar het is zeker de moeite waard Het betreft hier om de UK versie en deze heeft een digipack. Vindt deze persoonlijk mooier dat de R1 versie.

    Wizard of oz is helaas nog steeds niet binnen na 7 weken

  4. #104

    Standaard

    Terminator 3-disc met action figure:



    iets voor Niels? [/url]

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    het was even zoeken, maar dit is hem dan 8).
    (stond ondertussen alweer op pagina 3 van het forum)

  6. #106

    Standaard

    Nou, mjn geld is op dus voorlopig geen gift sets meer voor mij
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #107

    Standaard

    Ook een aardige... Pas aan mijn collectie toegevoegd:


  8. #108

    Standaard

    Wat is jullie idee over het volgende:
    komen de mooiste boxsets uit op anders dan regio 2, of toch ook wel mooie op regio 2?

  9. #109

    Standaard

    Bijna geen R2, meeste op R3 of R1.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #110

    Standaard

    Jammer. Zit me af te vragen wat het kost om mijn philips 612 om te laten bouwen...en waar...

  11. #111

    Standaard

    Die scarface anniversary box, die vind ik ook echt vet gaaf
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Wat is jullie idee over het volgende:
    komen de mooiste boxsets uit op anders dan regio 2, of toch ook wel mooie op regio 2?
    R2 sucks big time (en niet alleen vanwege de boxsets )

  13. #113

    Standaard

    Scarface Giftset is toch wel erg mooi 8)

    (al kan ik hem nergens goed neerzetten )
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Ook een aardige... Pas aan mijn collectie toegevoegd:

    He gaaf Patrick.

    Waar heb je die aangeschafd?

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Scarface Giftset is toch wel erg mooi 8)

    (al kan ik hem nergens goed neerzetten )
    Laat ik dat probleem nou ook hebben.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Ook een aardige... Pas aan mijn collectie toegevoegd:
    He gaaf Patrick.

    Waar heb je die aangeschafd?
    Deze is aangeschaft bij koreandvds.com, maar daar is hij inmiddels uitverkocht. Maar ik denk dat hij ook elders op het net nog wel te vinden is, alleen zou ik zo niet weten waar. Misschien cdwow ofzo?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Ook een aardige... Pas aan mijn collectie toegevoegd:
    He gaaf Patrick.

    Waar heb je die aangeschafd?
    Deze is aangeschaft bij koreandvds.com, maar daar is hij inmiddels uitverkocht. Maar ik denk dat hij ook elders op het net nog wel te vinden is, alleen zou ik zo niet weten waar. Misschien cdwow ofzo?
    hkflix.com
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  18. #118

    Standaard

    Grrrr, moet eigenlijk gewoon compleet nieuwe boekenasten en bijbehorende vitrine hebben. Mijn boeken kan ik niet meer kwijt in mijn kasten, en mijn dvd's en cd's komen in het gedrang. Mijn giftsets staan maar een beetje boven op mijn boekenkast. Ziet er wel mooi uit, maar ze komen niet tot hun recht.
    Voor Spirited Away / E.T. en Lion King komen niet tot hun recht op deze manier :S.
    Iemand leuke ideeën voor complete vitrine's en boekenkasten in 1? Die Brunoserie is wel wat geloof ik he? Heb ik mijn rekjes van momenteel.
    En ik zit te twijfelen of ik voor de box van Schindler's List zal gaan of niet

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif
    oooh...Ik ben jaloers op je. Laat me/ons vooral weten hoe alles is zodra je 'm binnen hebt.

    Heb zelf laatst de Black Hawk Down Superbit Deluxe aan m'n collectie mogen toevoegen. Da's de 3 disc versie + soundtrack, helaas zonder audiocommentaar, maar ja, je kan niet alles hebben. Een beetje zoals de R4 LE Gift set van Spider-man. Al is BHD niet officieel een Gift Set.
    Ik hou je op de hoogte Michelle, Heb nu E.T, Wizard of Oz en Toy Story in bestelling staan. Helaas duurt dit wel lang voordat ze binnen zijn

    Toy Story Ultimate Toy box is binnen. Het heeft even geduurd maar het is zeker de moeite waard Het betreft hier om de UK versie en deze heeft een digipack. Vindt deze persoonlijk mooier dat de R1 versie.

    Wizard of oz is helaas nog steeds niet binnen na 7 weken
    En Steve, weet je al wat meer over de Wizard of Oz-box?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #120

    Standaard

    Heb deze 2 november besteld bij DVDSoon.com en ze hebben deze nog steeds niet in voorraad. Het geld is uiteraard allang van mijn rekening afgeschreven [/img]

  21. #121

    Standaard

    moet jij nu ook verzendkosten betalen? Ik mag voor je hopen van niet . En je bent waarschijnlijk de pineut met de invoerrechten aangezien men eerlijk geworden is bij dvdsoon.com?

  22. #122

    Standaard

    Voor de liefhebbers (die het nog niet gelezen hadden in de thread over Lynch op dit forum ): Er is al een tijdje een Duitse luxe versie van de Lynch-film "Dune" uit. De set bevat de TV versie en de bios versie op 4 disken met een berg extra's en wat boekjes (lees hier de recentie)


  23. #123

    Standaard

    Zucht na 9 weken nog steeds niet binnen


  24. #124

    Standaard

    Volgende week komt Donnie Darko eindelijk uit. Ben benieuwd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #125

    Standaard

    Ik mis Lilo&Stich in het rijtje, een kennis van mij kreeg bij de Blokker een pop van Stich in Elvis kleding erbij (limited Edition) incl doos.
    Disney heeft dat eerder gedaan met o.a. Jungle Book (ik meen te herinneren dat dat VHS was)

Pagina 5 van 136 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •