Pagina 51 van 136 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 3394 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Vandaag Dances With Wolves binnengekregen. Mooie editie zo te zien, maar hij moet deze week alweer weg
    Wellicht dat ik 'em in de toekomst nog eens aanschaf...
    Ja hoor, zo lang lopen twijfelen om m wel of niet te kopen....
    Heeft ie m, doet ie m meteen weer weg!

    Maar kan iemand mij misschien nog vertellen of de kans groter is dat je pakketje wordt onderschept als je hem first class verzend bij DVDSoon?
    Ja, had het geld nodig voor andere, in mijn ogen betere/leukere, uitgaves
    Komt allemaal wel weer goed. Als ik ooit weer eens genoeg geld heb koop ik alle DVD's terug waar ik spijt van heb gekregen dat ik ze toendertijd heb verkocht

    Ik heb trouwens de LOTR FOTR Gift Set besteld bij DVD Soon, eerste klas, en die kwam binnen 3 dagen aan dus was lekker snel en ik hoefde ook niets te betalen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #1252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb trouwens de LOTR FOTR Gift Set besteld bij DVD Soon, eerste klas, en die kwam binnen 3 dagen aan dus was lekker snel en ik hoefde ook niets te betalen.
    Hmm, dan vrees ik het ergste eigenlijk.....

  3. #1253

    Standaard

    Ja hoor
    Net van dvdsoon schindler`s list giftset ontvangen...
    zit er een hele scheur in het plexiglas....

    ik neem aan dat ik dat gewoon terug kan sturen...
    pffff 2 stukjes schuim, box erin en verzenden maar...

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Ja hoor
    Net van dvdsoon schindler`s list giftset ontvangen...
    zit er een hele scheur in het plexiglas....

    ik neem aan dat ik dat gewoon terug kan sturen...
    pffff 2 stukjes schuim, box erin en verzenden maar...
    standard?

  5. #1255

    Standaard

    Neej, first class (dacht ik!)

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Mark,
    Keep in touch over de specs van The Eye LE. Ben ook geinteresseerd.
    Vandaag The Eye binnengekregen (dat was wel verdomd snel). Er staat Special Edition op dus helaas geen Limited Edition zoals op de site stond aangegeven. De cover is een 3D cover (zoals bij The Others en The Crow) en de DVD zit in een slipcase, maar voor de rest is er niets speciaals aan. Vandaag even kijken en dan zien we wel of we 'em houden of niet...
    Hmm Dat is wel erg jammer! The Eye is wel een fantastische jap film. Ook al issie niet Limited, zou ik hem toch houden!
    Wat zijn de extra's? Bijvoorbeeld Docu's, interviews (plus de tij) graag vermelden.

    Volgens mij wordt er in The Eye toch echt wel cantonees en thais dacht ik gesproken... Het is volgens mij een HK film van de gebroeders Pang.

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Mark,
    Keep in touch over de specs van The Eye LE. Ben ook geinteresseerd.
    Vandaag The Eye binnengekregen (dat was wel verdomd snel). Er staat Special Edition op dus helaas geen Limited Edition zoals op de site stond aangegeven. De cover is een 3D cover (zoals bij The Others en The Crow) en de DVD zit in een slipcase, maar voor de rest is er niets speciaals aan. Vandaag even kijken en dan zien we wel of we 'em houden of niet...
    Hmm Dat is wel erg jammer! The Eye is wel een fantastische jap film. Ook al issie niet Limited, zou ik hem toch houden!
    Wat zijn de extra's? Bijvoorbeeld Docu's, interviews (plus de tij) graag vermelden.

    Volgens mij wordt er in The Eye toch echt wel cantonees en thais dacht ik gesproken... Het is volgens mij een HK film van de gebroeders Pang.

    Wat zijn de extra's? Graag de Docu's, interviews (plus de tijden) vermelden. Bij voorbaat dank

  8. #1258

    Standaard

    met een beetje mazzel kan ik vandaag de hero box scoren :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    met een beetje mazzel kan ik vandaag de hero box scoren :P
    of ik
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Ja hoor
    Net van dvdsoon schindler`s list giftset ontvangen...
    zit er een hele scheur in het plexiglas....

    ik neem aan dat ik dat gewoon terug kan sturen...
    pffff 2 stukjes schuim, box erin en verzenden maar...
    Precies hetzelfde verhaal hier (moest bovendien nog 8 euro aan de postbode betalen ook), bij mij zitten er 2 scheurtjes bij de 2 middelste pinnetjes. Maar aangezien het de achterkant is twijfel ik nog of ik em terug ga sturen of niet. Zoveel gedoe weer...

    Ik weet wel dat ik m'n giftsets voortaan niet zo snel meer bij DVDSoon zal bestellen. De Scarface giftset die ik van Amazon.ca kreeg was veel en veel beter verpakt.

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Precies hetzelfde verhaal hier (moest bovendien nog 8 euro aan de postbode betalen ook), bij mij zitten er 2 scheurtjes bij de 2 middelste pinnetjes. Maar aangezien het de achterkant is twijfel ik nog of ik em terug ga sturen of niet. Zoveel gedoe weer...

    Ik weet wel dat ik m'n giftsets voortaan niet zo snel meer bij DVDSoon zal bestellen. De Scarface giftset die ik van Amazon.ca kreeg was veel en veel beter verpakt.
    8euro bijbetalen? Douanekosten??
    Ohw ohw ohw, waarom moest ik toch ook zo zuinig aan doen... Toch maar bij Amazon halen de volgende keer
    Maar ja, eerst maar eens afwachten hoe die van mij aankomt....

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Precies hetzelfde verhaal hier (moest bovendien nog 8 euro aan de postbode betalen ook), bij mij zitten er 2 scheurtjes bij de 2 middelste pinnetjes. Maar aangezien het de achterkant is twijfel ik nog of ik em terug ga sturen of niet. Zoveel gedoe weer...

    Ik weet wel dat ik m'n giftsets voortaan niet zo snel meer bij DVDSoon zal bestellen. De Scarface giftset die ik van Amazon.ca kreeg was veel en veel beter verpakt.
    8euro bijbetalen? Douanekosten??
    Jup, had er al op gerekend. Ik had voor fist class shipping gekozen en heb ruim 2 weken moeten wachten. Normaal is DVDsoon wel vrij snel dus moest m'n pakketje wel bij de douane liggen.

    Ohw ohw ohw, waarom moest ik toch ook zo zuinig aan doen... Toch maar bij Amazon halen de volgende keer
    Me too...

  13. #1263

    Standaard

    ik wacht nu 2 weken dus dan zal het bij mij wel hetzelfde verhaal zijn.... Die 8 euro overleef ik wel, maar hoop wel dat de doos in orde is...
    *hoop**hoop**hoop*

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik wacht nu 2 weken dus dan zal het bij mij wel hetzelfde verhaal zijn.... Die 8 euro overleef ik wel, maar hoop wel dat de doos in orde is...
    *hoop**hoop**hoop*
    Met de manier van verpakken van DVDsoon zou dat wel geluk betekenen... Maar ik hoop het ook voor je, 't is toch zonde (ook al zie je er niks van als je em gewoon in je kast zet)

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    met een beetje mazzel kan ik vandaag de hero box scoren :P
    of ik
    Vertel, vertel
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #1266

    Standaard

    Ik wacht inmiddels ook alweer een aantal weken op mijn Schindler's List... Bij Amazon besteld dus hopelijk goede verpakking, maar denk wel dat ik douanekosten moet betalen.

    Ik merkte tegenwoordig trouwens ook dat ze bij Amazon geen plastic meer in de dozen doen om DVD's bij elkaar te houden... Slechte zaak als ze dat blijven doen...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik wacht inmiddels ook alweer een aantal weken op mijn Schindler's List... Bij Amazon besteld dus hopelijk goede verpakking, maar denk wel dat ik douanekosten moet betalen.

    Ik merkte tegenwoordig trouwens ook dat ze bij Amazon geen plastic meer in de dozen doen om DVD's bij elkaar te houden... Slechte zaak als ze dat blijven doen...
    Hou je hart maar vast. De mijne is ook uit US gekomen en niet zonder beschadigingen. Volgens een forumlid heeft Amazon van ruim de helft van de klanten die de giftset besteld hebben, klachten gekregen dat het niet onbeschadigd is aangekomen. Overigens was het douanetarief voor Schindler's List voor het pakketje uit US iets onder de 10 euro (9,37).

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik wacht inmiddels ook alweer een aantal weken op mijn Schindler's List... Bij Amazon besteld dus hopelijk goede verpakking, maar denk wel dat ik douanekosten moet betalen.

    Ik merkte tegenwoordig trouwens ook dat ze bij Amazon geen plastic meer in de dozen doen om DVD's bij elkaar te houden... Slechte zaak als ze dat blijven doen...
    Hou je hart maar vast. De mijne is ook uit US gekomen en niet zonder beschadigingen. Volgens een forumlid heeft Amazon van ruim de helft van de klanten die de giftset besteld hebben, klachten gekregen dat het niet onbeschadigd is aangekomen. Overigens was de douanetarief voor Schindler's List voor het pakketje uit US iets onder de 10 euro (9,37).
    Ik zit me net te bedenken dat de beschadigingen die ik had (scheurtjes op de plaats waar de pinnetje zitten) eigenlijk ook net zo goed produktiefouten kunnen zijn. Gaatjes boren in plexiglas kan zulke scheuren ook makkelijk veroorzaken...

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik wacht inmiddels ook alweer een aantal weken op mijn Schindler's List... Bij Amazon besteld dus hopelijk goede verpakking, maar denk wel dat ik douanekosten moet betalen.

    Ik merkte tegenwoordig trouwens ook dat ze bij Amazon geen plastic meer in de dozen doen om DVD's bij elkaar te houden... Slechte zaak als ze dat blijven doen...
    Hou je hart maar vast. De mijne is ook uit US gekomen en niet zonder beschadigingen. Volgens een forumlid heeft Amazon van ruim de helft van de klanten die de giftset besteld hebben, klachten gekregen dat het niet onbeschadigd is aangekomen. Overigens was de douanetarief voor Schindler's List voor het pakketje uit US iets onder de 10 euro (9,37).
    Ik zit me net te bedenken dat de beschadigingen die ik had (scheurtjes op de plaats waar de pinnetje zitten) eigenlijk ook net zo goed produktiefouten kunnen zijn. Gaatjes boren in plexiglas kan zulke scheuren ook makkelijk veroorzaken...
    De scheuren die op de deksel zouden niet mogen worden gekwalificeerd als productiefouten.

  20. #1270
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Damn deze thread gaat wel gruwelijk hard zeg .
    De mensen die het trouwens over die hero box hebben, het gaat zeker om die box met handtekening ? .

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Damn deze thread gaat wel gruwelijk hard zeg .
    De mensen die het trouwens over die hero box hebben, het gaat zeker om die box met handtekening ? .
    Het kan ook over de Japanse box met de poppetjes gaan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #1272

    Standaard

    Van het andere forum gehaald. Ken de film zelf verder niet hoor en vind het voor mij niets, maar dacht misschien voor sommige erg leuk.... Is met Jackie Chan o.a. (5.7 op imdb) the twins effect





    Features:
    Starring: Jackie Chan, Mickey Hardt, Karen Mok, Josie Ho, Gillian Chung, Ekin Cheng, Edison Chen, Charlene Choi, Anthony Wong
    Director: Donnie Yen, Dante Lam
    Running Time: 107 minutes
    Studio: Emporor Multimedia Group
    Release Date: 02/2004
    N° of disc(s): 1
    Format: NTSC Rating: - R
    Screen: Anamorphic Widescreen 1.85.1
    Region: 0 (All Region) can be played on any player regardless of its nationality
    Subtitles: (removable) English - Thai
    : Chinese 5.1 - Thai 5.1

    Special Features:
    Scenes acces
    Interactives menus
    Theatrical Trailer
    Making Of
    Collector Box with the bat on the cover and the sword inside - Limited Edition 1.000ex.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  23. #1273

    Standaard

    the Duke glundert!
    Want:
    ik heb zojuist een Hero box op de kop weten te tikken in het verre HongKong...het betreft de versie zonder popjes, dus die met handtekening.
    De prijs durf ik bijna niet te zeggen....€ 45
    Let wel: het betrof geen online store.
    Moet em nu nog wel eerst binnenkrijgen.

  24. #1274

    Standaard

    Phew, gelukkig
    Had pas zitten balen als het de versie was met poppetjes. Hopelijk kan ik die later nog ergens scoren.

    De versie met handtekening heb ik pas geleden nog op wat sites zien staan dacht ik... Maar dat zou ik nog even moeten uitzoeken dan...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Phew, gelukkig
    Had pas zitten balen als het de versie was met poppetjes. Hopelijk kan ik die later nog ergens scoren.
    ????
    explain??
    Ik vind zelf de versie met handtekening t coolst...
    popjes zien er imo niet uit....

Pagina 51 van 136 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •