Pagina 7 van 136 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 3394 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Inderdaad een mooie gelimiteerde editie met een, zo te zien, mooie piano (mijne was inderdaad stuk dus kan er niet helemaal goed over oordelen ). Enigste nadeel is dat het een 1DVD versie is i.p.v. een 2DVD versie en dat het stof om de piano bij elkaar te houden (in de doos dus) te klein/dun is waardoor de piano niet helemaal stevig in de doos zit en heel snel kapot kan gaan zo.
    Een nieuwe piano hoop ik trouwens binnenkort (heel) te mogen ontvangen.

    En vandaag zal Donnie Darko wel verstuurd worden bij Amazon.de. Beter
    Pianootje was nog heel gelukkig. Meteen even gechecked.
    Het maakt me niet zoveel uit dat het de 1DVD is, ik heb ook de nederlandse 2DVD dus dat zit wel prima. Moet ik eigenlijk alleen nog even de Amerikaanse 3dvd hebben. hehehe.

    Ben ook benieuwd naar de Donnie Darko. Dus we wachten in spanning af of hij jou bevalt.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Inderdaad een mooie gelimiteerde editie met een, zo te zien, mooie piano (mijne was inderdaad stuk dus kan er niet helemaal goed over oordelen ). Enigste nadeel is dat het een 1DVD versie is i.p.v. een 2DVD versie en dat het stof om de piano bij elkaar te houden (in de doos dus) te klein/dun is waardoor de piano niet helemaal stevig in de doos zit en heel snel kapot kan gaan zo.
    Een nieuwe piano hoop ik trouwens binnenkort (heel) te mogen ontvangen.

    En vandaag zal Donnie Darko wel verstuurd worden bij Amazon.de. Beter
    Pianootje was nog heel gelukkig. Meteen even gechecked.
    Het maakt me niet zoveel uit dat het de 1DVD is, ik heb ook de nederlandse 2DVD dus dat zit wel prima. Moet ik eigenlijk alleen nog even de Amerikaanse 3dvd hebben. hehehe.

    Ben ook benieuwd naar de Donnie Darko. Dus we wachten in spanning af of hij jou bevalt.
    Bedoel je de Amerikaanse Limited Edition ? Want die bestaat helaas uit 2DVD's en 1 soundtrack

    Donnie Darko zal me trouwens wel bevallen, daar maak ik me niet zo druk om
    Die film vind ik wel zo geweldig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #153

    Standaard


    Heftig....
    Vandaag heb ik h'm ook binnen gekregen (weet zo snel het item-nr. niet meer , en heb h'm al weer netjes opgeborgen, weet trouwens ook niet hoe limited deze is?!). 8 jan. besteld en nu binnen...valt niet tegen!

    En ik moet zeggen....prachtige set! Vooral de lederen hoes ik geweldig. En een mooi setje kaarten erbij. Nu de director's cut snel maar eens gaan bekijken...!

  4. #154

    Standaard

    Erg mooi hoor!

  5. #155

    Standaard

    *drool drool drool...En dan opeens bedenkt ze zich:* "Oh ja! Die heb ik ook!"
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  6. #156

    Standaard

    Nou, Donnie Darko is vandaag al binnen gekomen. Dat was snel

    Meteen even disc 1 in de speler gegooid (niet helemaal bekeken); de menu's zijn erg sfeervol, de film heeft Engelse en Duitse ondertiteling en de volgende talen: DD5.1 (Duits), DD5.1 (Engels), headphone-surround (Duits), headphone-surround (Engels) en DTS (Duits). Geluid is volgens mij prima. Ik heb hier een surround systeem zonder subwoofer dus in kan er niet zo heel veel over vertellen. Voor mij is het in ieder geval goed zat.

    De extra's staan volgens mij allemaal op disc 2, behalve het audiocommentaar. Er staan 2 commentaartracks op dus dat is netjes, binnenkort maar even luisteren
    Van disc 2 heb ik enkele stukjes gekeken. Zo te zien staan er wat nieuwe extra's op zoals iets over de making of theymademedoit.com en wetenswaardigheden van onder andere Stephen Hawking. De deleted scenes zijn gesproken en eventueel met commentaar van de regisseur te beluisteren; iets wat bij de Nederlandse release volgens mij niet was (de scenes waren dacht ik alleen met commentaar te beluisteren). De extra's zijn Engels gesproken en Duits ondertiteld. Heb ik in principe niet zo'n moeite mee. Het geluid is duidelijk/helder en het beeld is goed tot zeer goed (deleted scenes horen bijvoorbeeld niet tot de beste kwaliteit). Ook hier zijn de menu's mooi en sfeervol. Voor de rest staan er trouwens ook de extra's op die op de NL release zitten.

    Het boekje dat er bij zit is in het Duits. Nog niet helemaal doorgenomen maar volgens mij is dat wel redelijk te begrijpen en interessant.

    De tinnen box ziet er lekker mooi uit, met de tekst Donnie Darko en het konijn wat hoger liggend; dus voelbaar. Op de achterkant zit een papiertje met daarop wat info over de film en de extra's (in het Duits), zoals bij elke andere release. In de tinnen box zit een keepcase met daarin de 2 discs.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #157
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De tinnen box ziet er lekker mooi uit, met de tekst Donnie Darko en het konijn wat hoger liggend; dus voelbaar. Op de achterkant zit een papiertje met daarop wat info over de film en de extra's (in het Duits), zoals bij elke andere release. In de tinnen box zit een keepcase met daarin de 2 discs.
    Wat voor soort tinnen box is het? zoals Akira Tin, alleen dan met een keepcase erin, of zoals Terminator 2?

    Elwood.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De tinnen box ziet er lekker mooi uit, met de tekst Donnie Darko en het konijn wat hoger liggend; dus voelbaar. Op de achterkant zit een papiertje met daarop wat info over de film en de extra's (in het Duits), zoals bij elke andere release. In de tinnen box zit een keepcase met daarin de 2 discs.
    Wat voor soort tinnen box is het? zoals Akira Tin, alleen dan met een keepcase erin, of zoals Terminator 2?

    Elwood.
    De Akira tin heb ik nooit gezien, maar hij is in principe hetzelfde als de tin van Terminator 2, alleen ik vind 'em mooier dan die van T2 (waarschijnlijk omdat ik de film ook beter vind ). Deze tin is ook wat rechthoekiger waardoor ie beter in de kast blijft staan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #159

    Standaard

    Ik zie trouwens nu dat de wetenswaardigheden in het Duits zijn, en helaas niet in het Engels.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #160

    Standaard

    Ik zag vandaag wel een leuke box van Monty Python's the Holy Grail in Duitsland. Dubbel dvd, en 2 boekjes.

    Ze hebben ook een mooie box van Once upon a time in the west, met montharamonica enzo.

    In Duitsland hebben ze sowiezo best veel boxen, die je in Nederland niet ziet...

  11. #161

    Standaard

    Spiderman heeft een hele mooie boxset in Duitsland die je in Nederland inderdaad niet ziet .

  12. #162

    Standaard

    Die heb ik vandaag nog zien liggen, ik vind alleen de cover afschuwelijk. Net zoals de cover van de Nederlandse versie.

    Ik heb daarom mijn cover van Spiderman gerdesigned



    Niet dat deze mooi is ...

  13. #163

    Standaard

    Iemand een plaatje daarvan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #164

  15. #165

    Standaard

    Ah... toch die... vond ik niet zo heel speciaal eruit zien eerlijk gezegd. Is er wel iets aparts aan ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #166

    Standaard

    Tekst is helaas in het duits. Het zijn 3 dvd's:

    DVD Features:
    • Kommentare, "Der Spinnen-Sinn", exklusive Hintergrundinfos
    • Filmographien/Charaktere, DVD-Rom (z.B. Vergleich Comic/Film)
    • Trailer, Musikvideos, TV-Spots
    • Zusätzliche Comic-Infos: Die Entwicklung von Spider-Man (Spider-Man: Die Mythologie des 21. Jahrhunderts, Spider-Man Archiv, Schurken-Galerie, Peter Parker und die Frauen, Peter Parkers Dunkelkammer
    • Activision Game: Hinweise und Tipps; DVD-Rom (z.B. Bildschirmschoner)
    • zusätzliche Film-Infos: "Spider-Mania"(TV-Doku)
    • HBO Making Of, Der Regisseur Sam Raimi, Der Komponist Danny Elfman, Probeaufnahmen, Gags & Outtakes
    • Disc 1: Film, Kommentare, Der Spinnen-Sinn, Exklusive Hintergrundinformationen, Filmografien/Charaktere, DVD-ROM (z.B. Vergleich Comic/Film), Trailer, Musik-Videos, TV-Spots
    • Disc 2: Zusätzliche Comic-Infos: Die Entwicklung von Spider-Man (Spider-Man: Die Mythologie des 21. Jahrhunderts, Spider-Man-Archiv, Schurken-Galerie, Peter Parker und die Frauen, Peter Parkers Dunkelkammer), Activision Game: Hinweiseund Tipps, DVD-ROM (z. B. Bildschirmschoner),Zusätzliche Film-Infos: "Spider-Mania" (TV Doku E! Entertainment), HBO Making of; Der Regisseur Sam Raimi, Der Komponist Danny Elfman, Probeaufnahmen, Gags & Outtakes
    • Disc 3: Stan Lees Mutanten, Monster & Helden
    • Biografien, Hinter den Kulissen, Interview mit Stans Frau Joan, Interview mit Stan Lee über den nie veröffentlichten "Fantastic Tour"-Kinofilm
    • Stan Lee liest sein Gedicht "Gott erwacht", aus Stans privatem Filmarchiv, Kinotrailer Spider-Man, in zwei Filmen spricht Stan Lee mit Filmemacher Kevin Smith ausführlich über seine Rolle bei der Entstehung unserer modernen Superhelden-Mythologie
    • Zusätzlich seltene Fotos und hunderte Zeichnungen und Abbildungen aus der faszinierenden Welt der Marvel Comics
    • Film 1: Die Entstehung von Spider-Man, Die Hintergründe zur Entstehung, Stan Lee über den ersten Spider-Man Zeichner Steve Ditko, Spider-Man engste Freunde und seine Erzfeinde, TV-Serien mit Spider-Man und der Film von Sony Pictures, Spider-Man in den Händen einer neuen Generation von Comic-Künstlern
    • Film 2: Hier kommen die Helden
    • Stan Lees erstes Skript für Captain America, Die Entstehung der fantastischen Vier und das Phänomen "X-Men", Stan Lee zu der Kontroverse: Wer hat die Helden tatsächlich erfunden?, Der Kontakt zu den Fans, Stan über die Marvel-Comicfilme, darunter X-Men

  17. #167

    Standaard

    Hmm... das wel minder... dat is in principe dezelfde als de Australische Gift Set alleen zonder comic erbij. Valt tegen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #168

    Standaard

    En dan heb je een Duitse cover en geen NL subs.

  19. #169

    Standaard

    Ook nog eens ja. Heeft iemand anders nog (een) leuke gift set(s) ? Heb weer zo'n drang om iets te gaan kopen

    Vandaag al de Studio Ghibli Collection gekocht, maar die kwaliteit is volgens mij niet echt denderend en bovendien is het een bootleg.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #170

    Standaard

    Ik heb nu 2 verschillende giftsets van Clockwork Orange;





    Onderstaande is niet echt speciaal, maar er zit wel een aardig boekje bij met foto's en het complete script. De bovenste is mooier.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #171

    Standaard

    Die bovenste ziet er inderdaad netjes uit Lex

    Jammer alleen dat het niet mijn soort film is
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #172

    Standaard

    Ik zou ook wel graag gift sets willen hebben. Of collecter's items van films, of dingen uit films zelf. Maarja is in Nederland zelden te krijgen

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Hier:
    En deze : :P


    Ik zag eind 2002 op het vliegveld van Singapore al een Giftset (R3) liggen van Spiderman, met comics e.d. erbij. Niet gekocht, want ik had al genoeg handbagage gekocht
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #174

    Standaard

    Op onderstaand plaatje ziet ie er wel weer netjes uit

    Weet iemand nog echte mind-blowing films ?
    Zoiets als Donnie Darko, van die vreemde films. En dan uiteraard het liefst in een mooie verpakking. Naar zoiets ben ik op zoek.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #175

    Standaard


    Deze ziet er ook wel aardig uit. 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 7 van 136 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •