Pagina 99 van 136 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 3394 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BurningMetal
    Heb van de week een giftset van Harry Potter en de steen der wijzen gekocht. (soundtrack cd erbij, en nog wat spul), maar ik vroeg me af of er ook zoiets was van De Geheime Kamer?
    Deze giftset zat in een grote kartonnen doos, en een bijpassende versie van De Geheime Kamer zou ik wel erg mooi vinden

    Alvast bedankt

    ps. Kon geen plaatje online vinden, zal als ik thuis ben wel ff pic maken en online zetten.
    Van de geheime kamer daar is (nog) geen box van.
    Je hebt die zwarte box gehaald, we weten welke je bedoelt, een plaatje kan je vinden op pagina 50 ofzo.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  2. #2452

    Standaard

    Mijn Kill Bill box is in Nederland

    en kijkend naar de status bij DHL:
    "Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The"

    ligt ie bij de Douane, ben benieuwd wat de "schade" daar wordt...

    Beetje mazzel wordt ie morgen bezorgd!!

  3. #2453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter555
    Mijn Kill Bill box is in Nederland

    en kijkend naar de status bij DHL:
    "Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The"

    ligt ie bij de Douane, ben benieuwd wat de "schade" daar wordt...

    Beetje mazzel wordt ie morgen bezorgd!!
    Is dat niet wat optimistisch als ie bij de douane ligt? Over het algemeen zijn ze daar niet echt snel... Of is dat weer anders met DHL dan een 'standaard' shipping methode?

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Is dat niet wat optimistisch als ie bij de douane ligt? Over het algemeen zijn ze daar niet echt snel... Of is dat weer anders met DHL dan een 'standaard' shipping methode?
    DHL doet dan de inklaring. En een stuk sneller dan de TPG.

    De Nausicaa DVD Collector's Box had ik ook in 3 dagen met douanekosten binnen van amazon.co.jp.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #2455

    Standaard

    En het gaat met DHL inderdaad snel bij de douane...

    "April 19, 2004 17:33 Clearance processing complete at Amsterdam - Netherlands, The "

    .. dus het moet morgen kunnen

  6. #2456

    Standaard

    Tis stil rond Dokter Download (aka Mark de Jong) vandaag....
    of zou ie heel stiekem al allerleinieuwe giftsets aan t bekijken zijn? :wink:

    Dokter! post eens weer wat mooie plaatjes!

  7. #2457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Tis stil rond Dokter Download (aka Mark de Jong) vandaag....
    of zou ie heel stiekem al allerleinieuwe giftsets aan t bekijken zijn? :wink:

    Dokter! post eens weer wat mooie plaatjes!
    de dokter moet voor de medische tuchtraad verschijnen :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #2458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Tis stil rond Dokter Download (aka Mark de Jong) vandaag....
    of zou ie heel stiekem al allerleinieuwe giftsets aan t bekijken zijn? :wink:

    Dokter! post eens weer wat mooie plaatjes!
    Volgens mij hebben we alles al zo'n beetje gehad

    Maar hier nog een aantal releases:


    Black Hawk Down (+ Soundtrack) & Tears Of The Sun (+ Shirt)






    Met script; helaas in het Japans zo te zien


    Ocean's Eleven Set 1


    Ocean's Eleven Set 2

    En ik wou dat ik er onderhand eens wat kon bekijken, maar tja... de sets komen pas later deze week/volgende week binnen

    Heb trouwens de nieuwste Leon (de gelimiteerde) bij Amazon.co.jp besteld voor €45 inclusief. Scheelt nogal met HMV.co.jp.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #2459
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Vandaag de schindler's list box (R1) binnen, beide boxen zijn niet zwaar beschadigd, alleen wat barsten

  10. #2460

    Standaard

    Ik ben op zoek naar Jurassic Park Trilogy, maar dan wel de versie (LE) met de senitypes, de postkaarten en de soundtrack CD's.



    Het enige wat ik zo snel nog kan vinden is de volgende (o.a. bij Amazon en DVDsoon:



    Ik vraag me nu echter af of dit dezelfde is .. weet iemand dat toevallig? Ik kan namelijk nergens in de teksten iets vinden over senitypes etc. Is de Limited Edition eigenlijk nog wel te krijgen??
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Is dat niet wat optimistisch als ie bij de douane ligt? Over het algemeen zijn ze daar niet echt snel... Of is dat weer anders met DHL dan een 'standaard' shipping methode?
    DHL doet dan de inklaring. En een stuk sneller dan de TPG.

    De Nausicaa DVD Collector's Box had ik ook in 3 dagen met douanekosten binnen van amazon.co.jp.
    Heb je die ene met dat schilderij? Welcome, we're the happy few
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  12. #2462

    Standaard

    Tarantino box


    Mijn DVD's
    StarTrader

  13. #2463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Is dat niet wat optimistisch als ie bij de douane ligt? Over het algemeen zijn ze daar niet echt snel... Of is dat weer anders met DHL dan een 'standaard' shipping methode?
    DHL doet dan de inklaring. En een stuk sneller dan de TPG.

    De Nausicaa DVD Collector's Box had ik ook in 3 dagen met douanekosten binnen van amazon.co.jp.
    Heb je die ene met dat schilderij? Welcome, we're the happy few
    Als ik het geld er ooit voor heb, ga ik 'em denk ik ook kopen. Maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #2464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stapie
    Ik ben op zoek naar Jurassic Park Trilogy, maar dan wel de versie (LE) met de senitypes, de postkaarten en de soundtrack CD's.



    Het enige wat ik zo snel nog kan vinden is de volgende (o.a. bij Amazon en DVDsoon:



    Ik vraag me nu echter af of dit dezelfde is .. weet iemand dat toevallig? Ik kan namelijk nergens in de teksten iets vinden over senitypes etc. Is de Limited Edition eigenlijk nog wel te krijgen??
    Onderste plaatje betreft de trilogy box. Deze heb ik in bezit en besteld bij dvdsoon voor c.a. EUR 35,-. Als extra zit er een 4e dvd bij genaamd "Beyond Jurassic Parc". Degene die jij zoekt is de limited edition maar betreft volgens mij alleen de eerste 2 delen.

  15. #2465
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller

    Onderste plaatje betreft de trilogy box. Deze heb ik in bezit en besteld bij dvdsoon voor c.a. EUR 35,-. Als extra zit er een 4e dvd bij genaamd "Beyond Jurassic Parc".
    Hebben deze heel toevallig NL subs (waar ik eigenlijk niet vanuit gaat) ??

  16. #2466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller

    Onderste plaatje betreft de trilogy box. Deze heb ik in bezit en besteld bij dvdsoon voor c.a. EUR 35,-. Als extra zit er een 4e dvd bij genaamd "Beyond Jurassic Parc".
    Hebben deze heel toevallig NL subs (waar ik eigenlijk niet vanuit gaat) ??
    Nee, het is regio 1. Ik heb de box gewoon gevuld met R2NL edities

  17. #2467

    Standaard



    Welke regio is dit en waar kun je deze goedkoop bestellen

  18. #2468

    Standaard

    Regio 2. Onder andere verkrijgbaar bij Amazon.fr
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #2469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Regio 2. Onder andere verkrijgbaar bij Amazon.fr
    Op deze website staat dat het een regio 1 versie is. Deze kost maar EUR 400,-????

    Weet jij of deze nog voor een normale prijs te bestellen is? Wil deze graag hebben.

  20. #2470

    Standaard

    Ik heb zojuist besteld (online store):

    ALIEN QUADRILOGY: LIMITED EDITION ALIEN HEAD BOXSET

    Ik zal nog even wachten met posten van de link, nadat bestelling confirmed is. Vind je de prijs geen bezwaar omgerekend +350 euro incl. shipping dan kan je me reeds PM'en.

    Damn beetje stil van de excitement!!
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  21. #2471

    Standaard

    Dat is inderdaad een ernstig zwaar 8) giftset
    Tijdje geleden foto's van geweest hierzo, en als je het geld ervoor over hebt is die echt zwaar heftig.

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is inderdaad een ernstig zwaar 8) giftset
    Tijdje geleden foto's van geweest hierzo, en als je het geld ervoor over hebt is die echt zwaar heftig.
    Ik zie dat je de nieuwe disney treasures hebt besteld. Klopt het nou dat ze niet meer limited zijn? Maar nog wel in tin case?

    Tja sinds het begin probeer ik de mooiste versies te sparen. Dit wordt toch wel het pronkstuk van mijn verzameling.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  23. #2473

    Standaard

    Echt limited? Tja, wat verstaan we er onder.
    Ik geloof dat de oplage beperkt is tot 150.000 stuks per titel per wave.
    Maar ik ga er niet vanuit dat ze per stuk genummerd zijn. Het schijnt overigens wel zo te zijn dat dit nogal waarde vaste titels zijn. Laatst een veiling oid van een wave1 titel. Boven de 60euro geeindigd.... Niet slecht zou ik zeggen

  24. #2474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Echt limited? Tja, wat verstaan we er onder.
    Ik geloof dat de oplage beperkt is tot 150.000 stuks per titel per wave.
    Maar ik ga er niet vanuit dat ze per stuk genummerd zijn. Het schijnt overigens wel zo te zijn dat dit nogal waarde vaste titels zijn. Laatst een veiling oid van een wave1 titel. Boven de 60euro geeindigd.... Niet slecht zou ik zeggen
    Dat zijn ze niet allemaal. Die mickey mouse is 100 dollar ongeveer waard. Crockett is beduidend minder waard.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  25. #2475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Is dat niet wat optimistisch als ie bij de douane ligt? Over het algemeen zijn ze daar niet echt snel... Of is dat weer anders met DHL dan een 'standaard' shipping methode?
    DHL doet dan de inklaring. En een stuk sneller dan de TPG.

    De Nausicaa DVD Collector's Box had ik ook in 3 dagen met douanekosten binnen van amazon.co.jp.
    Heb je die ene met dat schilderij? Welcome, we're the happy few
    Idd. Was een rib uit m'n lijf, maar ik ben nu eenmaal gek van Ghibli geworden.

    Overigens was het allemaal prima ingepakt en daardoor ook geheel onbeschadigd aangekomen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 99 van 136 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •