Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat moet ik nou met al die Next Generation aanbiedingen in deze thread?? Die heb ik allemaal al lang... en Deep Space ook!!
    Back on topic....

    WIJ WILLEN VOYAGER!!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Wat moet ik nou met al die Next Generation aanbiedingen in deze thread?? Die heb ik allemaal al lang... en Deep Space ook!!
    Back on topic....

    WIJ WILLEN VOYAGER!!
    Precies, Ik wil de begintune uit mijn 6 boxen horen knallen, ik wil de Voyager van links naar rechts horen zoefen, ik wil het nadenkende hoofd van Cpt Janeway scherp in beeld als ze weer een moeilijke beslissing moet nemen...en...ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)
    Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)
    Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?
    Het vierde, tegelijk met het vertek van Kes (die een filmcarriere wilde maar volgens mij niet veel meer heeft gedaan dan American History X)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)
    Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?
    4, maar ik denk dat hij haar liever in zijn slaapkamer heeft
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Play heeft om de zoveel tijd de Next Generation boxen in de aanbieding. Dit was niet de eerste keer en denk ik ook niet de laatste. Nadeel alleen dat de aanbieding maar een maandje duurt gemiddeld dus je moet snel inslaan als het kan.
    Laat me dat dan tijdig weten, want ik heb in januari 1 t/m 3 ingeslagen, omdat ik bang was dat meteen 1 februari weer van 40 naar 58 pond zou gaan.

    26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 3 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004
    26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 2 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004
    26/01/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 1 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 27/01/2004


    Na januari zag ik dat een paar dagen in februari dat de boxen allemaal nog 40 pond waren, dus ik denk doe lekker rustig. Zie ik opeens dat seizoen 3, 4 en 5 opeens weer 58 pond zijn geworden, gelukkig had ik 3 al, maar 4 en 5 niet . Dus ik snel 6 en 7 voor 40 pond bestellen, want die waren samen met seisoen 1 en 2 nog wel 40 pond, raar, maar goed. Nu is inmiddels seizoen 6 ook al duurder geworden. Ben ik blij dat ik die nog voor de prijsverhoging heb gekocht.

    06/02/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 7 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 06/02/2004
    06/02/2004 Star Trek: The Next Generation - Season 6 (Region 2 DVD) £39.99 Posted on 06/02/2004
    JR053115226GB


    Alleen zit ik nu met het feit dat ik seizoen 4 en 5 niet heb . Ik wil er geen €85 voor neertellen, dat is me echt teveel. Ik denk toch dat ik misschien bol.com probeer. In eerste instantie wou ik alles daar halen, maar na het lezen van redelijk wat negative reacties heb ik besloten om ze toch bij play.com te halen in de UK, want de service is er perfect, en dat kan niet gezegd worden van bol.com.

    Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation....

    Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's
    Erg spannend allemaal... maar wacht verder even in een andere thread ofzo... Deze gaat over Voyager...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation - Star Trek: The Next Generation....

    Ik wacht nu op een prijsverlaging van Deep Space 9 DVD's
    Erg spannend allemaal... maar wacht verder even in een andere thread ofzo... Deze gaat over Voyager...
    Ik reageer op het antoowrd van iemand anders die het over TNG heeft

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik wil 7 of mine ik bedoel 7 of nine. 8)
    Dan moet je toch nog ff wachten, in welk seizoen liep ze bevallig de serie ook al weer binnen?
    ach, wat is drie seizoenen wachten als je in de tussentijd naar een fraaie klingondame mag kijken



    B'Elanna heeft ook wel wat prettige features om te bewonderen,..alleen dat voorhoofd, tja :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #60

    Standaard

    Ach, wat mooi allemaal... *kwijl*

    Ging dat nu ook maar allemaal zo met The Simpsons...

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #61

    Standaard

    De 1e review van de R1 versie is binnen: Link

    En ook alweer het eerste artwork van seizoen 2 R1 versie : 2e Link
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  12. #62

    Standaard

    kreeg gisteren mail van dvd soon dat voyager al gepost is 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #63

    Standaard

    Best *** eigenlijk toen der tijd alle videobanden gekocht. hb ik ze allemaal in een kastje moet ik de dvd's gaan kopen. wat moet ik nu met die video's doen
    don't begin a discussion without any argument

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arces
    Best *** eigenlijk toen der tijd alle videobanden gekocht. hb ik ze allemaal in een kastje moet ik de dvd's gaan kopen. wat moet ik nu met die video's doen
    Verkopen voor een paar euro. Koninginnendag komt er weer aan, je zult ze zeker kunnen slijten aan mensen, desnoods vraag je er 50 eurocent ervoor, je raakt ze geheid kwijt.

  15. #65

  16. #66

  17. #67

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

    Dat kost mij weer geld....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #70

    Standaard

    heb de r1 box binnen die is superlelijk, maar wel goedkoper als de r2.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

    Dat kost mij weer geld....
    Je zou hem inderdaad alleen al aanschaffen vanwege die verdomd mooie verpakking zeg

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Zeg, willen jullie ophouden met het plaatsen van die mooie plaatjes!

    Dat kost mij weer geld....
    Je zou hem inderdaad alleen al aanschaffen vanwege die verdomd mooie verpakking zeg
    Die verpakking ziet er cool uit, ja
    I am a freak, and I am proud of it:)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •