Pagina 15 van 22 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 529 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Vanaf 10 NOvember definitely COLDPLAY........

    Ben in Ahoy naar concert geweest, en was GEWELDIG... ken nie wachten... gewoon een geweldige band.. !!!
    Ben ik mee eens. Ook ik zat in Ahoy tijdens dat concert. Laat maar komen die dvd.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  2. #352

    Standaard

    Nou moe 3x geprobeert te posten, bij de 3e keer gelukt, maar dan ook wel alle drie
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  3. #353

    Standaard

    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  4. #354

    Standaard

    Ik heb alleen 2 muziek dvd's van korn. namelijk Deuce en Live at Hammerstein. Zeer gave dvd's.

    Ik wil ook nog Cunning Stunts en S&M van Metallica maar ja voor die laatste word t dus sparen In iedere winkel ong €45.
    Het word naar mijn mening ook wel eens tijd dat ze nou is dvd's van Nirvana uit gaan brengen! maar ja courtney love...

  5. #355

    Standaard

    Phil Collins Serious Hits Live !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #356

    Standaard

    Underworld - Everything Everything (was bij de opname op Pinkpop aanwezig, compleet in trance puur door de muziek!)
    Depeche Mode - One Night in Paris (Never let me down live, need I say more? Oke, KIPPEVEL als je het ooit hebt meegemaakt)
    Depeche Mode - 101 (komt deze maand eindelijk uit en perfecte live / docu. combinatie. Kan m'n crappy VHS bij het grofvuil)

  7. #357

    Standaard

    Robbie Williams - Live At The Royal Albert Hall
    Marco Borsato - Live In De Kuip
    Simon & Garfunkel - The Concert In Central Park

    Alledrie lekkere muziek natuurlijk, maar vooral zo goed vanwege de sfeer die er voelbaar is tijdens het concert. Bij alledrie voel je een speciaal sfeertje wat net dat extra meegeeft aan de registratie!

  8. #358

    Standaard

    up in smoke tour in dts

    beste hiphop show in the world
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  9. #359

    Standaard

    Ik heb er maar 1 dus dat is makkelijk

    Jamiroquai - Live in Verona
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  10. #360

    Standaard

    U2: Elevation Tour 2001 - Live from Boston
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  11. #361

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Bon Jovi - Crush. Het is moeilijk kiezen, want mijn net aangeschafte DVD van Queensryche is ook erg strak.

    Van Metallica vraag ik me af of ze die opnames die ze destijds in Box Formaat hebben uitgebracht ook op DVD gaan zetten. Ik heb het over de video-opnames die ze tijdens de ...And Justice for All-tour en de 'Black Album'-tour gemaakt hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik metallica tot die tijd erg goed vond. Momenteel (maar da's mijn mening) zijn ze alles waarvan ze vroeger zeiden tegen te zijn.
    Ik vind de singles wel goed te doen, maar de rest van het album meestal niet. Ik zit er wel over te denken die Live-DVD te kopen, omdat er niets anders komt blijkbaar. Hopelijk brengen ze net als Queensryche ook hun oude werk uit.

    Misschien ligt het aan mij, maar ik vond ze vroeger live veel strakker klinken. Ik heb ook een vermoeden dat o.a. de drumpartijen versimpeld zijn. Vroeger klonk dat allemaal veel gecompliceerder. En een nieuwe bassist vinden lijkt me erg moeilijk, ze hebben volgens mij bijna de besten in huis gehad.

    In ieder geval, zover mijn verhaal over Metallica. Hoe meer nieuwe albums er komen, hoe minder oude nummers ze spelen. Net als AC/DC worden de concerten steeds minder interessant. AC/DC had na de Razor's Edge moeten stoppen. Ik hoop dat ze die tour op DVD gaan zetten, ik zie alleen de DVDs van de afgelopen 2 tours liggen en die albums waren om te huilen.

    Greetz,

    Marco
    Jij vindt Metallica heden ten dage niet veel meer (van 91 t/m nu) maar je vindt Bon Jovi top, daar klopt iets niet volgens mij want Bon Jovi is echt uber glam- softrock.

  13. #363

    Standaard

    Led Zeppelin!!!! Echt een geweldige DVD!!!

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danielkas
    Led Zeppelin!!!! Echt een geweldige DVD!!!
    Welke van de twee?
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  15. #365

    Standaard

    de ALLERbeste:
    David Bowie - Glass Spider Tour 1987 (Braziliaans Import)

    En verder:
    David Bowie - Serious Moonlight 1983
    Best of Bowie
    Simple Minds - Seen the Lights

  16. #366

  17. #367
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dj_klomp
    Tiesto in Concert
    Dit is zeker een lekkere dvd.
    Echt een topper als je het mij vraag. :wink:

  18. #368

    Standaard

    Rammstein - Live Aus Berlin
    Slayer - War At The Warfield
    Venom - Live From London
    Muse - Hullabaloo
    Queensrijche - Live Evolution
    Queensrijche - Operation LiveCrime
    Megadeth - Rude Awakenings
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Rammstein - Live Aus Berlin
    Slayer - War At The Warfield
    Venom - Live From London
    Muse - Hullabaloo
    Queensrijche - Live Evolution
    Queensrijche - Operation LiveCrime
    Megadeth - Rude Awakenings
    o ja, en ook nog Accept - Metal Blast From The Past
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #370

    Standaard

    De vetse vind ik Coldplay live 2003. Echt geweldig!
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  21. #371

    Standaard Re: wat vinden jullie de vetste muziek dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Orie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tapeshirt
    Voor mij is dit absoluut Underworld-Live. Gewoonweg ultiem. een groot feest!
    dit wil ik absoluut op dvd hebben......................................

    Orbital
    kraftwerk
    art of trance
    eat static
    Orb
    lfo

    (wel iets gehoord van de orbital)wie weet hier meer van??????
    Ik heb de DVD van Orbital. Hij heet The Altogether (naar het gelijknamige album). Het geluid van dvd is echt super zowel DD als DTS. Check mijn dvd lijst voor meer info over die dvd.

    Suc6
    mijn collectie
    HT set: Nad T742, Nad 916 eindversterker, Kef HT2005.2 speakers, Philips 32" 100Hz Breedbeeld, Philips DVD speler

  22. #372

    Standaard Re: wat vinden jullie de vetste muziek dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Orie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tapeshirt
    Voor mij is dit absoluut Underworld-Live. Gewoonweg ultiem. een groot feest!
    dit wil ik absoluut op dvd hebben......................................

    Orbital
    kraftwerk
    art of trance
    eat static
    Orb
    lfo

    (wel iets gehoord van de orbital)wie weet hier meer van??????
    Ik heb de DVD van Orbital. Hij heet The Altogether (naar het gelijknamige album). Het geluid van dvd is echt super zowel DD als DTS. Check mijn dvd lijst voor meer info over die dvd.

    Suc6
    mijn collectie
    HT set: Nad T742, Nad 916 eindversterker, Kef HT2005.2 speakers, Philips 32" 100Hz Breedbeeld, Philips DVD speler

  23. #373

    Standaard

    Eigenlijk zou er onderscheid moeten worden gemaakt tussen pure concertregistratie/livefilm. In het geval van het laatste zijn dit voor mij de absolute toppers:

    - Pink Floyd live at pompei
    - Peter gabriel - Growing up: Live

    Growing up: live is fenomenaal geregisseerd! Beeld is goed, geluid perfect (zowel dd als DTS). Tevens een erg fraaie verpakking.

    Verder eerder genoemde titels als Underworld maar ook The cranberries En de dubbel dvd van de Cure.
    Erg vermakelijk is Jethro tull: Living with the past. Vooral de grap over concept albums en progressive rock is erg leuk...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  24. #374

    Standaard

    Eigenlijk zou er onderscheid moeten worden gemaakt tussen pure concertregistratie/livefilm. In het geval van het laatste zijn dit voor mij de absolute toppers:

    - Pink Floyd live at pompei
    - Peter gabriel - Growing up: Live

    Growing up: live is fenomenaal geregisseerd! Beeld is goed, geluid perfect (zowel dd als DTS). Tevens een erg fraaie verpakking.

    Verder eerder genoemde titels als Underworld maar ook The cranberries En de dubbel dvd van de Cure.
    Erg vermakelijk is Jethro tull: Living with the past. Vooral de grap over concept albums en progressive rock is erg leuk...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  25. #375

    Standaard

    sorry voor de dubbelpost maar ik ben nog vergeten dat Robbie Williams Live at the albert hall het beste beeld heeft van alle muziek dvd's die ik tot nu toe heb gezien.
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

Pagina 15 van 22 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •