Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 529 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG
    Hij heeft wel gemaakt ja, maar wat zegt dat?
    Op zich zegt dat niet veel, maar het is een beetje raar om te zeggen dat iemand niet kan zingen terwijl er toch wel heel erg veel mensen (ok, er zitten veel kinderen tussen) die de muziek kopen en naar de concerten gaan. Dus je zou kunnen zeggen dat Robbie iets goed doet. Ik moet zeggen dat ik zijn muziek ook wel onderhoudend vindt. Kijk: je kunt het niet leuk vinden, maar door te zeggen dat ie niet kan zingen zeg je feitelijk dat er een heel stel idioten rondloopt die niet weten dat ie niet vals kan zingen. Sabrina, die kon niet zingen! Maar die heeft dan ook slechts één plaatje verkocht. Dat ze niet kon zingen werd door haar andere eigenschappen gecompenseerd maar daar redde ze het toch niet mee...
    Maw: Robbie kan best zingen, je vindt er alleen niets aan.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #77

    Standaard

    Sorry hoor, maar als ik kijk wat er voor meuk in de top 40 staat, dan begin ik toch echt aan de verstandelijke vermogens van de kopers te twijfelen, die moeten me d'r toch een behoorlijke bak gehoorgestoord zijn. Wat een takke herrie.

    Waar is die goeie ouwe tijd.
    Mogen onverdiende goedheid en vrede u ten deel vallen.....

  3. #78

    Standaard

    Ik heb er nogal wat in verschillende genres.
    Phil Collins Live and Loose in Paris komt er met het kupke bovenuit.
    En Madonnan Drowned Tour 2001 was ook niet mis.
    Eagles Hell Freezes Over is zeker niet over het hoofd te zien.
    The Dance van Fleetwood Mac is me ook goed bijgebleven
    Tja en The Wall van Pink Flloyd is voor mij absoluut blijvend toppie.
    Dan is er natuurlijk ook altijd 1 grote tegenvaller en dat was The Divas. Begint wel leuk met ene Tina Turener maar daarna verzandt het compleet in een damestheekransje. Iemand nog zin in een afdankertje (t.e.a.b.)

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Wil ik wel doen, maar dan moet je me eerst vertellen hoe ik een mp3 file maak.
    Gewoon met een microfoon opnemen (die stop je in je geluidskaart) in wav, dit kan met veel verschillende programma's. Wav kun je dan omzetten naar mp3 (met bv. easy audio file converter). Maar ik vermoed dat je stem beter tot zijn recht komt op wav, dus da's ook goed.

    Henk, wat zijn je afdankertjes? Of is dat alleen divas, laat dan maar zitten. De show van Phil Collins vindt ik echt super (dit is toch opgenomen in datzelfde stadion als Celine Dion - Au couer du stade?), hij betrekt zijn publiek goed. Dit integenstelling tot de Eagels, die zetten naar mijn smaak weinig show neer. Maar de dvd is absoluut van goede kwaliteit, naar mijn mening beter dan Phil Collins. Met name de geluidstrck van de eagles is beter. Dus dan kom ik bij de gulden middenweg uit: Fleetwood mac, mooie show (minder dan Collins beter dan Eagles), én een mooie geluidstrack. Dus voor mij is The Dance "het kupke"

  5. #80

    Standaard

    Ja, heb ik twee weken terug gedaan. Iets meer dan 39 gulden, absoluut zijn geld waard. Deze dvd steeg meteen na die prijsverlaging in de top beste verkopen. Dus er zijn er meer die deze dvd kunnen waarderen!

  6. #81

    Standaard Re: Madonna ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Danny, ik heb vanmiddag Madonna (Drowned worldtour 2001)
    gekocht en ik vind 'm echt heel erg goed!!!
    Het viel me vooral op dat al die "vreemde" geluidjes, die je ook op de cd's "Ray of light" en "Music" hoort, ook echt live hoort!!
    Het is een DTSdvd en 't geluid vind ik SUPER!!
    Hi Isis, zoals beloofd zou ik je laten weten hoe wij Madonna vonden als we deze hadden gekocht.
    Nou deze is inderdaad fantastich !!!
    Ze doet het waanzinnig goed gewoon en zingt live erg goed moet ik zeggen. Wat denk je na al die bewegingen....dan moet je toch wel een beetje conditie hebben, niet waar ?!
    Show ziet er ook erg tof en ben blij dat de DvD mooi 16:9 is.
    Best kippevel-werk hier en daar.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  7. #82

    Standaard Pearl Jam ?

    Ik zag een DvD van Pearl Jam staan.....kent iemand deze ?
    Hoe klinkt deze e.d. ?
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  8. #83

    Standaard

    wat vinden jullie de vetste muziek dvd?
    Muziek dvd's zuigen. Heb er dan ook geen. Zelfs de up in smoke tour met mijn favoriete artiesten zou ik misschien niet aanschaffen als ie goedkoop was. Muziek koop ik wel op cd of ik download het. verder down je muziekclipz van internet.

    Ongetwijfeld krijg ik nu weer kritiek maar dat vind ik leuk

  9. #84

    Standaard

    Daarom zullen we er niet op reageren

  10. #85
    mrwhite_vega
    Guest

    Standaard

    Wat dacht je van de Beegees met One night only! Supercool!

  11. #86

    Standaard

    Underworld - Everything Everything is idd super goed. Iedere keer als ik hem tussendoor even aanzet ga ik helemaal uit m'n dak. Perfecte combinatie van live beelden en video materiaal samengesteld door het ontwerpers collectief Tomato.

    Een deel van dit concert is trouwens op de 30ste editie van Pinkpop opgenomen waar ik zelf ook bij aanwezig was. Het was echt te gek toen ik op de DVD weer die gozer met z'n romeinsekaars door het publiek zag lopen. Ook komen een paar vrienden van mij meedere keren in beeld. Maar ook afgezien van de persoonlijk meerwaarde die deze DVD voor mij heeft, is het echt een absolute aanrader!

  12. #87

    Standaard

    vorige week gekocht....
    Bonnie Raitt : Road tested

    Had hem al als CD en grijs gedraaid en heb hem nu met beeld en nog mooier geluid !

    Heerlijk !


  13. #88

    Standaard Re: Re: wat vinden jullie de vetste muziek dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Orie


    dit wil ik absoluut op dvd hebben......................................

    Orbital
    kraftwerk
    art of trance
    eat static
    Orb
    lfo

    (wel iets gehoord van de orbital)wie weet hier meer van??????
    Is Kraftwerk op DVD te koop dan ???

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrwhite_vega
    Wat dacht je van de Beegees met One night only! Supercool!
    Is die ook met DTS te krijgen?
    Mogen onverdiende goedheid en vrede u ten deel vallen.....

  15. #90

    Standaard

    Hoi Wurzel

    Ja die is er ook in DTS ik hem zelf ook en

    Scorpions Acoustica DTS

    Roy Orbison A Black and White Night DTS

    Aegles Hell Freezes Over DTS

    Deze zijn super

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  16. #91

    Standaard

    Ik vind het wel jammer dat er in mijn muziekgenre zo weinig DVD's zijn, alleen Jeff Buckley

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wutangglenn
    Muziek dvd's zuigen
    Misschien wel aardig als je ook meldt waarom je dat vindt. Anders is het zo'n post waar geen hond wat aan heeft. Jouw mening is natuurlijk jouw mening, daar doet niemand wat aan af.
    Persoonlijk vindt ik het wel leuk om mijn favo muziek in 5.1 te horen en nog een tof optreden erbij te zien. De sfeer haal je nooit meer in huis, maar je ziet wel weer veel meer op tv van het optreden dat je ter plaatse ziet.
    Dus: waarom zuigen muziek DVD's dan?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #93

    Standaard

    Orie:

    Of orbital al tekoop is:

    Ja en zelfs in DTS. kijk snel op:
    http://www.play.com/play247.asp?page...R2&title=94933

    In NL heb ik hem nog niet zien liggen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #94

    Standaard

    hmm beetje lamme post wordt dit, aangezien ik de DVD nog niet heb, maar volgens mij is Metallica S&M een beregoede dvd (of heeft iemand andere ervaringen met deze titel ??)

    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    volgens mij is Metallica S&M een beregoede dvd (of heeft iemand andere ervaringen met deze titel ??)
    Niet langer twijfelen: kopen die DVD! Als je de CD goed vindt en/of gewoon van de Metallicats houdt, is die een hele goede.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  21. #96

    Standaard Metallica S&M

    Snel gekocht op ezydvd nadat ik mijn broek weer op moest hijsen en de kaak weer op zijn plaats moest duwen na de prijs te hebben gezien bij de vrije platen winkel.... daar moest de DVD maar liefst 101 guldens kosten....... hoe durven ze.

    Maar de DVD is werkelijk super, goede extra's en heerlijk geluid. Ook heel leuk om eens te horen is de geluidstrack met alleen het orkest, die spelen dus hele mooie stukken tussendoor

  22. #97

    Standaard

    Whitney - The Greatest Hits
    Eagles - Hell Freezes Over
    Santana - Supernatural LIVE
    Janet - Velvet Rope Tour (hoor ik een tijdje geleden dat de DTS versie eraan komt )
    Whitney - Fine (DVD single)

    Allemaal super

    O ja, toch ook maar gelijk Kool & The Gang en Phil Collins, Live and Loose in Paris op m'n verlanglijstje zetten bij de verschillende Michael Jackson DVDs die er al op stonden.

  23. #98

    Standaard Music DVD's

    Donna Summer" Live and More Encore"(import)
    Patti Labelle "Live in New York"(import)
    Four Play"An Evening With Fourplay"- Jazzrock
    George Benson"Absolutely Live" DTS
    Roy Orbinson"Black&White DTS
    Enigma "Remember The Future"
    Queen "We Will Rock You" DTS
    Bob Marley"All Star Tribute"
    Enya"The Video Collection"
    Cranberries"Live in Paris"
    Sade"Live"
    BeeGees "One Night Only" DTS
    Don Henley"Live Inside Job" DTS
    Sting"All This Time"
    BB King" Live" DTS
    Sarah Brightman "La Luna Live" DTS
    Eagles/Santana/
    The Corrs"Unplugged"

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Misschien wel aardig als je ook meldt waarom je dat vindt. Anders is het zo'n post waar geen hond wat aan heeft. Jouw mening is natuurlijk jouw mening, daar doet niemand wat aan af.
    Persoonlijk vindt ik het wel leuk om mijn favo muziek in 5.1 te horen en nog een tof optreden erbij te zien. De sfeer haal je nooit meer in huis, maar je ziet wel weer veel meer op tv van het optreden dat je ter plaatse ziet.
    Dus: waarom zuigen muziek DVD's dan?
    Zonde van je geld en ik zie het nut er niet van. Clipz zijn overal te downen, live is beter en muziek koop je op cd niet op dvd.

  25. #100

    Standaard

    ik geef toe dat het wel leuk is om je favoriete artiest te hebben ofzo op dvd maar om nou hele dozijnen muziekdvd's te kopen is weer zo'n gelul, allemaal zangers waarvan je 1x een nummer hebt gehoord enzo.

Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •