De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Queen vestigt nieuw verkooprecord

    Queen vestigt nieuw verkooprecord



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Queen...
    De enige band wier muziek ik uitermate apprecieer, maar die ik nog nooit live heb gezien. En dat zal ook nooit meer het geval zijn... Helaas...

    Andere bands uit dit rijtje, maar wel met een bezoekje vereerd:
    Simple Minds (3x)
    The Cure (5x)
    Sting (2x)
    U2 (1x)
    Roger Waters/Pink Floyd (2x)
    Meat Loaf (1x)
    Peter Gabriel (1x)
    Marco Borsato (1x)
    Dire Straits (1x)
    K's Choice (1x)

    En vast nog wel wat vergeten...

  3. #3

    Standaard

    Ja dit is ook een super dvd in DTS! Hallo guys we maken dit ook niet meer mee aangezien Freddie dood is, dus zo en zo alles van Queen zijn Collector Items.

  4. #4

    Standaard

    Deze is dus echt een topper, hij klinkt heel goed al zeg ik het zelf. Heb jammer genoeg nooit het genoegen gehad om ze live te zien, maar de dvd maakt veel goed

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Queen...
    De enige band wier muziek ik uitermate apprecieer, maar die ik nog nooit live heb gezien. En dat zal ook nooit meer het geval zijn... Helaas...
    .
    Queen treedt toch weer op tegenwoordig? Volgens mij waren ze ook op dat aids-concert 2 weken geleden.

    (Oke, Queen zonder Mercury is geen Queen)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Queen...
    De enige band wier muziek ik uitermate apprecieer, maar die ik nog nooit live heb gezien. En dat zal ook nooit meer het geval zijn... Helaas...
    .
    Queen treedt toch weer op tegenwoordig? Volgens mij waren ze ook op dat aids-concert 2 weken geleden.

    (Oke, Queen zonder Mercury is geen Queen)
    en zo is het
    queen wel live mee mogen maken het was een happening.
    gelukkig worden we ook verwend met mooie live release's
    maar meer mag altijd
    gelukkig kunnen we dat aan de heren may/taylor overlaten
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  7. #7

    Standaard

    Geen Freddie en geen John Deacon. Dit is geen Queen meer. De heren May/Taylor maken tegenwoordig ongegeneerd schone schijn onder de naam Queen (het feestje van de britse koninging, afgelopen zomer, de Queen musical en nu weer dat Aids concert).
    Ik heb er geen moeite mee dat beide heren het leuke vinden om te musiceren (studio, danwel live), maar het getuigt van weinig respect dat ze dat onder de naam Queen blijven doen.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  8. #8

    Standaard

    Ik geloof niet dat ze echt respect hoeven te hebben voor iets dat ze notabene zelf hebben opgericht hoor....

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de heren May/Taylor eens gehoord op tv brrr de rillingen liepen me over de rug. Queen zonder Mercury/Deacon is inderdaad niets.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Queen...
    De enige band wier muziek ik uitermate apprecieer, maar die ik nog nooit live heb gezien. En dat zal ook nooit meer het geval zijn... Helaas...
    .
    Queen treedt toch weer op tegenwoordig? Volgens mij waren ze ook op dat aids-concert 2 weken geleden.

    (Oke, Queen zonder Mercury is geen Queen)
    en zo is het
    queen wel live mee mogen maken het was een happening.
    gelukkig worden we ook verwend met mooie live release's
    maar meer mag altijd
    gelukkig kunnen we dat aan de heren may/taylor overlaten
    met queen bedoel ik queen met freddie mercury natuurlijk, ik heb alleen queens day, het optreden op koninginnedag op televisie mogen zien
    ik heb niet het idee dat ik iets heb gemist
    goede muzikanten dat wel
    maa hetzelfde als the doors zonder morisson
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Great King Rat alias Marc
    Ik geloof niet dat ze echt respect hoeven te hebben voor iets dat ze notabene zelf hebben opgericht hoor....
    Ik vind dat ze respect zouden moeten hebben voor iets dat in een andere tijd en ondere andere omstandigheden niets minder dan absolute grootsheid was. Ze hebben daar zelf deel van uitgemaakt en doen nu afbreuk aan die grootsheid....en daarmee dus ook aan zichzelf en hun muzikale "roots".
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  12. #12

    Standaard

    Ja, het wordt weer kerst.
    En dus komt er iets van Queen uit.
    Dit gaat nu al bijna 10 jaar lang zo en zal nog wel tien jaar lang duren ook.
    Ieder jaar voor kerst komt er een nieuwe best of verzameling en/of oude archiefbeelden uit.
    Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van.

    Neemt niet weg dat ook ik de band bewonder, maar dat commerciele circus onder leidng van de platenmaatschappij moet nou maar eens over zijn.
    Ik bedoel, de best of heruitbrengen met een ander hoesje...

    Maar helaas tonen deze cijfers aan dat er volgend jaar november wel weer iets "nieuws" uit zal komen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •