Bekijk uitslag poll: Wat is jou cijfer voor de hele LOTR trilogy?

Stemmers
168. Je mag niet stemmen in deze poll
  • 10+

    36 21,43%
  • 10

    29 17,26%
  • 9

    63 37,50%
  • 8

    18 10,71%
  • 7

    6 3,57%
  • 6

    2 1,19%
  • 5

    1 0,60%
  • 4

    0 0%
  • 3

    0 0%
  • 2

    1 0,60%
  • 1

    5 2,98%
  • Geen mening; nog niet gezien

    7 4,17%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord Of the Ring Trilogy: Cijfer

    Wat is het cijfer dat ullie aan deze prachtige film Trilogy toedienen van mij krijgt hij een 10.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  2. #2

    Standaard

    Van mij krijgt ie een 9. Heel simpel om het feit dat een film nooit echt perfect is. Er zal altijd een film komen die beter is in de toekomst. Maar ik moet zeggen dat dit pas over een hele lange tijd zal gaan gebeuren.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  3. #3

    Standaard

    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Van mij krijgt ie een 9. Heel simpel om het feit dat een film nooit echt perfect is. Er zal altijd een film komen die beter is in de toekomst. Maar ik moet zeggen dat dit pas over een hele lange tijd zal gaan gebeuren.
    Eigenlijk is dit een stelling waar ik het wel mee eens ben. Van mij dus ook een 9.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem ook een 9 gegeven. Ik stem ook altijd op IMDB en daar heb ik, op 367 films, nog maar 8 keer een 10 uitgedeeld (de 3 LOTR-films kregen daar allen ook een 9 btw). D'r zijn wat kleine filmische dingetjes die me er van weerhouden om ze een 10 te geven (o.a. wat editting-elementen en scenario-keuzen).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels

    en omdat je ander triologien beter vind kan deze niet hoger dan een 2 scoren???

  7. #7

    Standaard

    een dikke 9!

    TOPTOPTOP!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels
    Het is ook waarschijnlijk omdat je de films niet echt aanstaan anders zou het denk ik geen 2 zijn.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels

    en omdat je ander triologien beter vind kan deze niet hoger dan een 2 scoren???
    mwa,ik vind t uiteraard wel goede films,maar je moet dat niet te veel gaan ophemelen he...

    nou laten we zeggen een 6je dan...

    t heeft natuurlijk ook veel te maken met je eigen voorkeur,en lotr vind ik erg goed maar duidelijk niet mijn voorkeur...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    van mij een 2,er zijn namelijk al veel betere trilogieen(eigenlijk maar 1 maar goed )

    mazzel,niels
    En er staat trouwens geen 2 ingevuld in de ?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  11. #11

    Standaard

    Gemiddeld cijfer na 16 stemmen is een:

    8.6
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    nou laten we zeggen een 6je dan...
    Lees ik me toch net je antwoord op de vraag welke films je vaker in de bioscoop hebt gezien (in een andere thread):
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    3 keer naar lotr3
    3x bezoeken, ondanks een mager zesje? Ofwel je geeft weinig films meer dan een zesje, ofwel bioscopen verdienen bakken met geld aan jou.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb een 10 gegeven, ondanks dat ik gek op LotR ben vond ik de 10+ optie wat overdreven.

  14. #14

    Standaard

    eerste keer was premiere nl
    2e keer meeting antwerpen
    3e keer met wat kennissen die em nog nie gezien hebben.

    na de eerste keer werd die film steeds vermoeiender...deel 2 en 3 brachten de trilogie ver naar beneden(goh,waar denken jullie dat nog meer gezien te hebben...)

    lotr is eigenlijk geen trilogie maar 1 verhaal dus 1 film,gespreid over 2 jaar.

    laten we t erop houden dat ik t prachtig vind om zo af en toe te kijken,maar dat ik er nie helemaal laaiend over ben,dus die 6.die 2 was meer om mijn ongenoegen te uiten over de zoveelste lotr thread...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    Die 2 was meer om mijn ongenoegen te uiten over de zoveelste lotr thread...
    En daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Geen paniek. Nog een paar weekjes en het zal weer wat bekoelen tot de aanloop naar de dvd-releases. Maar vertel het niet verder tegen de groupies.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Een 10+ heb ik als scholier/student nog nooit mogen ontvangen (wel eens een keer een 0 trouwens). Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    nou laten we zeggen een 6je dan...

    t heeft natuurlijk ook veel te maken met je eigen voorkeur,en lotr vind ik erg goed maar duidelijk niet mijn voorkeur...

    mazzel,niels
    erg goed was op mijn rapport altijd een 9, een 6je stond voor net voldoende. 8)

  18. #18

    Standaard

    Ik heb een 8 gegeven.

  19. #19

    Standaard

    Ik geef de hele trilogie een 8.7. We ronden het maar af naar een 9 dan.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #20

    Standaard

    Wat een trilogie.
    Persoonlijk vind ik het lastig om een cijfer te geven, ik heb ROTK nog maar 1 keer gezien en het is nog wachten op de EE.
    Dus deze poll moet weer ff gehouden worden wanneer ROTK EE 4DVD uitgekomen is, zodat ik echt een goed oordeel kan geven.

    Ach een 10 hebben ze al!!!! Ik ga er vanuit dat ROTK EE net zo'n meesterwerk is als de vorige EE.

  21. #21

    Standaard

    Gemiddelide Cijfer na 35 stemmen:

    9.2
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  22. #22

    Standaard

    Een 7+

    Afgerond is dat dus een 7.

    Niks geen 10 niet ;
    Mooi in elkaar gezet, redelijk acteerwerk, goede actiescenes, heel behoorlijk (maar voorspelbaar) verhaal, (soms) een tikkie langdradig, her en der wat vreemde regiekeuzes en wat onevenwichtig gebruik van tijd en plaats. Zeker wel de moeite waard om te kijken (en misschien wel meerdere malen) maar niet alle Hallelujah-hype waard
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de trilogie een 8 gegeven. FOTR EE krijgt van mij een 9, TTT EE een 8 en ROTK een 7, maar met de EE daarvan zal dat cijfer waarschijnlijk omhoog gaan.
    Signature Sold Separately

  24. #24

    Standaard

    een 10+, de films doen het boek eer aan, en niels:terminator trilogy sucks hard
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een 10+ heb ik als scholier/student nog nooit mogen ontvangen (wel eens een keer een 0 trouwens). Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?
    Niet? Ik kreeg op de basisschool vaak een 11 bij rekenen. Je kreeg een proefwerk over een aantal vragen die een 10 konden opleveren. Als je de speciale extra moeilijke bonusvraag wist, kreeg je een punt erbij.

    Aangezien rekenen mijn vak was / is, had ik vaak alles goed en tja, dat werd dan een 11!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •