Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Geweldige film op alle fronten. Sean Penn had voor deze film de Oscar moeten winnen i.p.v. Mystic River hier zet ie naar mijn meining een betere acteerprestatie neer. Benicio Del Toro en Naomi Watts zijn net zo top trouwens.
    Ten eerste kun je onmogelijk die twee rollen vergelijken omdat het twee totaal verschillende personages betrefd :wink: En ten tweede ben ik meer benieuwd wat Sean Penn zelf vind..of zou het hem geen hol schelen voor welke film, hij heeft z'n oscar..het is gewoon een optel som geweest van 2 goede rollen, anders had Bill Murray hem wel gewonnen.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Damn....gisteravond gehuurd en gekeken. Ik ben zeer onder de indruk van deze film. Mooi verhaal, en zoals als vaker benoemd, sterk acteerwerk. Vooral de rol van Naomi Watts vond ik erg overtuigend. Liet me door haar soms behoorlijk meeslepen.....

    Ik heb hem gehuurd, maar ga hem binnekort zeker aanschaffen.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  3. #28

    Standaard

    Erg goeie film,met erg goed acteerwerk.Ik had zoals de meesten hier ook wat moeite om het begin te volgen,was wat lastig doordat ze de hele tijd van verleden en heden wisselden .Maar naarmate ik de film vorderde werd ik steeds meer in het verhaal getrokken.

    Sommigen zullen deze film denk ik iets te zwaar vinden,maar ik ben dol op dit soort films

  4. #29

    Standaard

    erg goeie film, met schitterend acteerwerk van Del Toro en de rest was ook wel goed.
    Ik had eerlijk gezegd niet zo veel moeite met het verhaal qua begrijpen.. had al redelijk snel door hoe het in elkaar zou vallen. Maar echt een schitterende film .. aanrader!

  5. #30

    Standaard

    Een van de beste films van 2004.

    Zeer goed acteer werk van de cast met name Penn is zeer goed.

    Komt zeker in de dvd kast
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  6. #31

    Standaard

    geweldige film!!!! als je amores perros goed vond, kun je deze film ook zonder meer blind aanschaffen. geweldige cast, goed verhaal en zeker een van de betere films van 2004!!!! een aanrader dus!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    geweldige film!!!! als je amores perros goed vond, kun je deze film ook zonder meer blind aanschaffen. geweldige cast, goed verhaal en zeker een van de betere films van 2004!!!! een aanrader dus!!!
    en andersom dan?? 21 Grams heb ik wel gezien maar Amores Perros niet. zou ik m dan toch es moeten proberen???
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    geweldige film!!!! als je amores perros goed vond, kun je deze film ook zonder meer blind aanschaffen. geweldige cast, goed verhaal en zeker een van de betere films van 2004!!!! een aanrader dus!!!
    en andersom dan?? 21 Grams heb ik wel gezien maar Amores Perros niet. zou ik m dan toch es moeten proberen???
    zeker doen, qua verhaalopbouw lijkt amores perros op 21 grams. in amores perros lopen 3 verhaallijnen door elkaar heen die uiteindelijk weer bij elkaar uitkomen. en als spaans i.p.v. engels gesproken geen probleem is, kan ik je deze film ten zeerste aanbevelen!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    zeker doen, qua verhaalopbouw lijkt amores perros op 21 grams. in amores perros lopen 3 verhaallijnen door elkaar heen die uiteindelijk weer bij elkaar uitkomen. en als spaans i.p.v. engels gesproken geen probleem is, kan ik je deze film ten zeerste aanbevelen!!!
    nee das geen problemen, zolang er maar subs bij zitten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    geweldige film!!!! als je amores perros goed vond, kun je deze film ook zonder meer blind aanschaffen. geweldige cast, goed verhaal en zeker een van de betere films van 2004!!!! een aanrader dus!!!
    en andersom dan?? 21 Grams heb ik wel gezien maar Amores Perros niet. zou ik m dan toch es moeten proberen???
    zeker doen
    je kunt zien dat 21 grams veel weg heeft van amorres perros

  11. #36

    Standaard

    dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, ontzettend traag tempo, 3 verhalen waarvan je het einde al van een kilometer ziet aankomen, blijf hier maar ver vandaan.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #37

    Standaard

    hey John, jij hier??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, ontzettend traag tempo, 3 verhalen waarvan je het einde al van een kilometer ziet aankomen, blijf hier maar ver vandaan.
    john houdt alleen maar van het type hellboy films, dat je deze film niks vind is dan niet zo gek :wink:

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, ontzettend traag tempo, 3 verhalen waarvan je het einde al van een kilometer ziet aankomen, blijf hier maar ver vandaan.
    john houdt alleen maar van het type hellboy films, dat je deze film niks vind is dan niet zo gek :wink:
    Dat soort films hebben ook een zeer onverwacht einde.... :wink:

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, ontzettend traag tempo, 3 verhalen waarvan je het einde al van een kilometer ziet aankomen, blijf hier maar ver vandaan.
    john houdt alleen maar van het type hellboy films, dat je deze film niks vind is dan niet zo gek :wink:
    Dat soort films hebben ook een zeer onverwacht einde.... :wink:
    ik zeg altijd maar zo: over smaak valt niet te twisten maar over wansmaak wel
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #41
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Hellboy vs. 21 Grams

    Beetje raar om Hellboy en 21 Grams bij elkaar te gooien...

    Geen kwaad woord over de rode demon!

    Ik vond 21 Grams trouwens erg sterk. Benecio Del Toro's scène in zijn wagen (wie de film gezien heeft, snapt waarover ik het heb) is op zich de moeite om deze film aan te schaffen.

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  17. #42

    Standaard

    Super film! Goed verhaal, sterk geacteerd, zeer goed in elkaar gezet. Toppertje naar mijn mening.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, ontzettend traag tempo, 3 verhalen waarvan je het einde al van een kilometer ziet aankomen, blijf hier maar ver vandaan.
    Heb 21 Grams gisteren gezien en ik was toch wel danig onder de indruk van deze film. Het einde kan je op een gegeven moment inderdaad zien aankomen, maar dat is in deze film niet zo belangrijk als de manier hoe het verteld wordt en naar het einde wordt toegewerkt. Hierin ligt de kracht van deze film. Als deze film op de conventionele manier was gemaakt, was het mijns inziens minder spannend en boeiend geweest. Geweldige film.
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  19. #44

    Standaard

    poh zeer goede film alleen idd de niet chronologische volgorde maakt het wat lastig soms.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #45

    Standaard

    net voor de 2e keer gezien: blijft echt schitterend!
    ik zag op imdb dat de regisseur bezig is met zijn volgende project: Babel met Cate Blanchett en Brad Pitt. Plot Outline lijkt behoorlijk op zijn 2 vorige films. Iemand al wat meer info hierover toevallig?

  21. #46

    Standaard

    vond het een hele goede film
    mooi in elkaar gezet, door 3 verhalen door elkaar te laten lopen

  22. #47

    Standaard

    Ik heb vandaag voor het eerst deze film gezien.
    De film is een aaneenschakeling tussen flitsen uit verschillende tijden. Hierdoor moet je goed geconcentreerd naar de film kijken, anders heb je kans dat je deeltjes gaat missen. Door de tijdflitsen zie je al wel het einde naderen doordat dit de film door wordt voorgeschoteld. Dit maakt de film er echter niet minder om.

    Ik vind het een mooie en meeslepende film. Toch is het ook zo dat de film langzaam is en dat je dit ook wel doorhebt. Echter deze tijd wordt gebruikt om de drama's in de levens weer te geven. Dat is heel mooi, maar toch blijf je het merken.

    Ook miste ik wat 'temperament'. Op sommige gebeurtenissen wordt maar redelijk 'lauw' of in mijn ogen ongeloofwaardig gereageerd.

    Benicio Del Toro zet een hele goede acteerprestatie neer. Ik vond echt echt super om naar zijn rol te kijken. Sean Penn speelde ook weer heel goed (zoals altijd eigenlijk). Het is een inhoudende rol en het komt op mij over dat hij eigenlijk wel vaak de inhoudende rollen speelt. Maar dit doet hij dan ook super en het is ook zeker geen standaard kunstje wat hij doet. Naomi Watts speelt ook een mooie rol. Echter misschien wel de moeilijkste in dit verhaal en misschien ook wel te moeilijk zodat je misschien beter een meer doorgewinterde actrice had kunnen nemen. Echter achteraf had ik het idee dat deze rol mogelijk door een meer ervaren actrise beter neergezet had kunnen worden. Dit bedacht ik me pas achteraf en heb ik dus ook niet hinderlijk gevonden tijdens het kijken van de film.

    Mijn cijfer voor deze film is een 8.
    Ik vind het een mooie film om naar te kijken en ik kan er ook zeker vaker na kijken. Ik ben ook wel benieuwd naar meer van dit soort films en naar meer films van Alejandro González Iñárritu
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Naomi Watts speelt ook een mooie rol. Echter misschien wel de moeilijkste in dit verhaal en misschien ook wel te moeilijk zodat je misschien beter een meer doorgewinterde actrice had kunnen nemen. Echter achteraf had ik het idee dat deze rol mogelijk door een meer ervaren actrise beter neergezet had kunnen worden. Dit bedacht ik me pas achteraf en heb ik dus ook niet hinderlijk gevonden tijdens het kijken van de film.
    ik vond haar juist ongeveer `t beste van de hele film. Geweldige prestatie zet ze neer, zeker een van de betere die ik vorig jaar heb gezien. Had ook niet t idee dat een meer doorgewinterde actrice de rol beter had kunnen neer zetten. Vond Watts perfect gecast.
    Then again: ben wel nogal bevooroordeeld als `t om Watts gaat. Ben behoorlijk fan van haar, IMHO 1 van de beste (zo niet de beste samen Kate Winslet) actrices van `t moment. Zie haar gewoon graag spelen 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Heb deze film net gezien en ben toch wel erg onder de indruk.
    Het begin was inderdaad erg warrig, maar hij werd eigenlijk steeds beter.
    Geweldige acteerprestaties van de hoofdrolspelers en gewoon een hele goede film.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •