De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Denon 5803

  1. #1

    Standaard Denon 5803





    bron
    1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Moet je nagaan hoeveel ik had moeten typen om dit te omschrijven

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door audioforum.be
    Hey, JP.

    Voor de Europese markt is het typenr. AVC-A1SRA en zou op het einde van januari leverbaar moeten zijn.

    Richtprijs: iets minder dan €5000

    Mvg. B&Wphile
    .
    Ik doe toch maar een poging voor een kleine omschrijving

  3. #3

    Standaard

    Ziet er mooi uit, alleen zou ik voor dat geld toch gaan voor een losse processor en een (paar?) mooie eindversterkers.

    Raskel

  4. #4

    Standaard

    De 5803 is het Amerikaans model van de Denon AVC-A1SR met het grote verschil dat de 5803 een receiver is. Deze heeft dus een ingebouwde tuner. Er zijn verder nog kleine verschillen zoals de oplaad/zend station voor de afstandbediening. Bij de A1SR zitten enkel ronde batterijen bij voor de AB.
    De 5803 heeft ook 2 paar extra speakerbinds voor zone2.

    De nieuwe AVC-A1SRA (met oa DPLIIx en Denon Link 3) heeft bij mijn weten nog geen nieuwe tegenhanger op de Amerikaanse markt. Dat zal vermoedelijk een 5804 of 5805 worden.

  5. #5

    Standaard

    Wow, wat een bakbeest. En wat issie gaaf, ik houd het maar bij de Denon AVR-3803 voorlopig

  6. #6

    Standaard

    Zo te zien had een 2e trafo er nog makkelijk bij in gekunnen. Plaats genoeg in ieder geval. :wink:

  7. #7

    Standaard

    Die quote van het audioforum idd kwam ik er in achter dat het om een "gewoon" europees model ging dat iets aangepast was.
    @ Mark S: een 2e had volgens mij ook wel gekund ja . 2 Iets kleinere in doorsnee en in totaal groter dan wat er nu inzit. Maar slecht zal die zeker niet zijn

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Die quote van het audioforum idd kwam ik er in achter dat het om een "gewoon" europees model ging dat iets aangepast was.
    @ Mark S: een 2e had volgens mij ook wel gekund ja . 2 Iets kleinere in doorsnee en in totaal groter dan wat er nu inzit. Maar slecht zal die zeker niet zijn

    Ik heb em (toch de AVC-A1SR) en hij is zeker niet slecht. :wink:

    Trouwens zoveel plaats is er niet over binnen als alles internaangesloten is hoor.

    Zie maar.

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het uiterlijk/innerlijk is in ieder geval zeer indruk wekkend.
    Als de prestaties op hetzelfde nivo liggen dan zit het zeker goed.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb van de week ff een i-meeuw naar Penhold B.V. (de importeur) gestuurd of de A1SR geupgrade kan worden naar DPLIIx en HDCD (dus naar de A1SRA).
    Nog geen bericht terug ontvangen....
    Via onderstaande link kun je enkele specs terugvinden.

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeeVeeDee
    Ik heb van de week ff een i-meeuw naar Penhold B.V. (de importeur) gestuurd of de A1SR geupgrade kan worden naar DPLIIx en HDCD (dus naar de A1SRA).
    Dat vermoed ik van wel :wink:

  12. #12

    Standaard

    Ik vind het zeker een goede toepassing al had ik zelf de miner ap-404 een beter toestel gevonden doordat de T-functie mixer met de Z aplitude bij lage tonen iets beter tot zn recht komt.
    Verder kun je de eerste nog uitbreiden met de 4 draais travo waarbij de pre-fab vanf de fabriek al is ingesteld.

    groeten Bas

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door haperderflapbibidoe
    Ik vind het zeker een goede toepassing al had ik zelf de miner ap-404 een beter toestel gevonden doordat de T-functie mixer met de Z aplitude bij lage tonen iets beter tot zn recht komt.
    Verder kun je de eerste nog uitbreiden met de 4 draais travo waarbij de pre-fab vanf de fabriek al is ingesteld.

    groeten Bas


    Wat moet je ermee he?

  14. #14

    Standaard

    Kijk ook even bij zijn status.
    Banned 8)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door haperderflapbibidoe
    Ik vind het zeker een goede toepassing al had ik zelf de miner ap-404 een beter toestel gevonden doordat de T-functie mixer met de Z aplitude bij lage tonen iets beter tot zn recht komt.
    Verder kun je de eerste nog uitbreiden met de 4 draais travo waarbij de pre-fab vanf de fabriek al is ingesteld.

    groeten Bas
    WAT een gevoel voor humor!

    beangstigend!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  16. #16

    Standaard

    Denon is de laatste tijd wel heel erg bezig om constant zijn versterkers op te waarderen. Dus als je denkt dat het summum heb dan wordt het apparaat alweer vervangen door met nog meer gadgets. Voor de gene die steeds up to date wil zijn kost dit een bom duiten.

    Mooier zou zijn als Denon apparaten maakt waarbij je alleen een kaart ofzo hoeft te vervangen of een kaart er bij te zetten waarbij je je oude versterker gewoon kan houden met de laatste nieuwe snufjes.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •