Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 374 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons Movie

  1. #251

    Standaard

    Donderdagavond gaan kijken in Leuven. De zaal was voor 95% vol. Wat wel goed is voor de laatste voorstelling.
    Reeds vanaf het begin was het publiek mee en is dat eigenlijk zo blijven doen tot het gedaan was.
    70% is blijven zitten tot het allerlaatste einde.

    Ik heb al gelezen dat de film wat records heeft verbroken en ook in Amerika ver boven verwachtingen zal uitkomen. Dus een 2e zal er wel komen denk ik en de seizoenen zullen ook wel een tijdje doorgaan.

    Zelf vond ik de film schitterend. Fantastisch. Meer dan erg goed.
    Goed kunnen lachen. En hopelijk kan ik ergens tijd vinden om hem nog eens te gaan zien.

    9,5/10

    Ik trek een half puntje af omdat ik echt wel onze buitenaardse vrienden verwacht had.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht

    Ik heb al gelezen dat de film wat records heeft verbroken en ook in Amerika ver boven verwachtingen zal uitkomen. Dus een 2e zal er wel komen denk ik en de seizoenen zullen ook wel een tijdje doorgaan.

    .

    dat zegt Maggie toch al op het einde, dat er een sequel komt :razz:


    @ Werner: bedankt voor de tip van thesimpsons shop. Heb de soundtrack daar besteld en gecancelled bij Amazon
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    dat zegt Maggie toch al op het einde, dat er een sequel komt :razz:


    @ Werner: bedankt voor de tip van thesimpsons shop. Heb de soundtrack daar besteld en gecancelled bij Amazon
    als jij alles gelooft dat kindjes zeggen
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    als jij alles gelooft dat kindjes zeggen
    Wel in The Simpsons
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    Ik trek een half puntje af omdat ik echt wel onze buitenaardse vrienden verwacht had.
    Ze zaten oorspronkelijk in de film, op het einde waar ze als een soort van hypergalatische Statler en Waldorf de film zouden afkraken. Ze hebben het niet in de finale cut gehaald, maar ze zouden wel op de deleted scenes op de dvd komen. Idem dito voor Sideshow Bob, die nog wel op de credits staat.

    Nu vond ik de eindscène met de floor popcorn ook wel heel erg geinig...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ze zaten oorspronkelijk in de film, op het einde waar ze als een soort van hypergalatische Statler en Waldorf de film zouden afkraken. Ze hebben het niet in de finale cut gehaald, maar ze zouden wel op de deleted scenes op de dvd komen. Idem dito voor Sideshow Bob, die nog wel op de credits staat.

    Nu vond ik de eindscène met de floor popcorn ook wel heel erg geinig...
    mmmm.... floor popcorn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #257

    Standaard

    Maggie zegt het niet, ze vraagt: "sequel?"

    De film doet het geweldig! Grotere openingsweekend dan Transformers, #2 beste opening voor een animatie ooit (#1 non-sequel)

    Over Kang & Kodos´ stukjes:

    There were actually two scenes animated featuring the spacemen. The first version was intended to run at the end of the movie - Kang and Kodos discuss the various plot holes and other problems. The film is described by one of them as the "worst Simpsons movie ever" - which it is by default of course, since it's the ONLY Simpsons movie. The question of the pig disappearing after the first act is discussed, and why the villain didn't get his come-uppance. (In an earlier version of the script, Cargill wasn't seen again after the dome blows up.) Kang & Kodos bring Cargill up to the spaceship (he's in his pajamas, brushing his teeth), and then vaporize him.
    After this scene was scrapped as being too much of a downer, another interstitial scene was developed featuring Kang only - and this is why Kang is credited in the current release, since Fox didn't have time to amend the credits after they cut the scene. In the new scene, Kang was supposed to appear during the credit roll-by, saying "I don't understand - did everyone on EARTH work on this movie?"
    He was apparently cut because Fox figured not enough of the audience would recognize the character. Believe it or not, there ARE people who have never watched the Simpsons, or who haven't watched it enough to be familiar with Kang & Kodos.

  8. #258
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    or who haven't watched it enough to be familiar with Kang & Kodos.
    Wat is dat nu voor een lam excuus.
    Die kennen dan toch 80% van de andere karakters uit de film ook niet.

  9. #259

    Standaard

    ook Apu had vrij weinig tijd gekregen ...

    misschien iets voor the sequel !!!

    en wat succes betreft de opbrengst in Amerika zou betekenen dat er meer mensen de film in het weekend hebben gezien dan dat er mensen naar de series kijken.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  10. #260
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Heeft iemand die cd bij bol al besteld? En ontvangen? Kan diegene dan foto's maken en hier plaatsen? Thnx!

  11. #261

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Heeft iemand die cd bij bol al besteld? En ontvangen? Kan diegene dan foto's maken en hier plaatsen? Thnx!
    Helaas nog helemaal niets. Er staat nu een levertijd van 2 tot 4 dagen dus eigenlijk verwacht ik vandaag of morgen de soundtrack wel. Toch vind ik het raar dat ze schijnbaar een tekort hebben daar bij Bol.com. Je koopt een eerste lading toch in aan de hand van de hoeveelheid pre-orders?

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    ook Apu had vrij weinig tijd gekregen ...
    Met zo'n uitgebreide cast van 18 jaar is het bijna onmogelijk om iedereen voldoende screentime te geven. Navenant ging er wel veel tijd naar o.a. Ned Flanders en minder naar het olijke duo Burns/Smithers. Er zijn natuurlijk ook heel wat mensen die daarbij niet weten over wat ze spreken, zo las ik in een paar recensies de klacht dat Troy McClure en Lionel Hutz niet in de film voorkwamen... :neutral: Toch maar even huiswerk maken, beste recensenten!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie Bekijk bericht
    Helaas nog helemaal niets. Er staat nu een levertijd van 2 tot 4 dagen dus eigenlijk verwacht ik vandaag of morgen de soundtrack wel. Toch vind ik het raar dat ze schijnbaar een tekort hebben daar bij Bol.com. Je koopt een eerste lading toch in aan de hand van de hoeveelheid pre-orders?
    Maak daar maar 5-10 dagen van.

    Hier ook nog steeds 'Wordt verwerkt'. Valt een beetje tegen inderdaad.

  14. #264

    Standaard

    Ja ik zit ook maar te wachten tot ze em verzenden. Maar nu zag ik net bij NLstore en Music Store staan dat de cd op 3 Augustus uitkomt, het lijkt erop dat ze dus ook deze hebben uitgesteld

    http://www.nlstore.nl/shop3/ShopExd....20MOVIE..=LTD=
    http://www.musicstore.nl/product_inf...ucts_id=272678

    Ik hou het bijna niet meer, het wachten op de Simpsons Movie!! Waarom moesten ze hier nou weer uitstellen!!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  15. #265

    Smile

    ????

    ORIGINAL SOUNDTRACK - SIMPSONS MOVIE LTD 6CD

    Een 6CD? Mis ik iets?

  16. #266

    Standaard

    Ja dat viel mij ook al op maar ik denk dat dat gewoon een foutje is :wink::razz:
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aeneas Bekijk bericht
    JIk hou het bijna niet meer, het wachten op de Simpsons Movie!! Waarom moesten ze hier nou weer uitstellen!!
    Maak er toch een gezellig dagje naar België van. Overdag wat shoppen in Antwerpen en 's avonds naar de film...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Maak er toch een gezellig dagje naar België van. Overdag wat shoppen in Antwerpen en 's avonds naar de film...
    Weet je gelijk zeker dat je goed beeld (digitaal) en geluid hebt. Heerlijke stoelen!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #269

    Standaard

    En vijftig euro voor een treinkaartje \o/


  20. #270

    Standaard

    ben hem vorige week woensdag op de openingsdag gaan kijken en ik heb echt lopen schaterlachen... ontzettend grappig, meestal als je comedy gaat kijken in de bios hoor je hier en daar wel eens een grinnikje maar nu was bijna de hele zaal vaak hardop aan het bulderlache, zelfs applaus op het einde... en terecht, zeer goede film, heeft mij op geen enkel vlak teleurgesteld, ja geen sideshow bob, geen kang & kodos, weinig tot geen monty burns en dergelijke, dat vond ik wel jammer maar je kreeg er zoveel voor terug... Als simpsons fan van het eerste uur heb ik hier jaren ongeduldig op zitten wachten en Matt Groening en kompanen leveren af.... al de kritieken die de simpsons tegenwoordig krijgen over de mindere seizoenen (wat ik ook wel vind, alhoewel niet zo zwaar als de anderen) vervagen gewoon bij het zien van deze film... je zou zelfs kunnen stellen dat de aandacht volop naar deze film is gegaan en dat daarom de show zelf beetje 'verwaarloost' werd... Vandaar de mindere kwaliteit vande latere seizoenen, want deze film is echt weer genieten van begin tot einde...

    van mij is deze, boven transformers en wat dan nog DE film van deze zomer, zelfs het jaar al...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #271

    Standaard

    ik zag net reclame van de nederlandse versie van de simpsons en wat zijn de stemmen
    toch slecht, het past er gewoon echt niet bij ik weet niet wie ze gecast heeft maar die
    kunnen ze net zo goed ontslaan . Vooral Homer was verschrikkelijk.
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok Bekijk bericht
    ik zag net reclame van de nederlandse versie van de simpsons en wat zijn de stemmen
    toch slecht, het past er gewoon echt niet bij ik weet niet wie ze gecast heeft maar die
    kunnen ze net zo goed ontslaan . Vooral Homer was verschrikkelijk.
    Moet je de vlaamse eens kijken, nog erger.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok Bekijk bericht
    ik zag net reclame van de nederlandse versie van de simpsons en wat zijn de stemmen
    toch slecht, het past er gewoon echt niet bij ik weet niet wie ze gecast heeft maar die
    kunnen ze net zo goed ontslaan . Vooral Homer was verschrikkelijk.
    Grappig dat de stemmensupervisie gedaan is door de Amerikaanse studio's, en mensen wiens stemmen niet leken dus ook direct de laan uitstuurden.
    Ik moet ook zeggen dat ik een nederlandse versie nogal nutteloos vindt, maar om gewoon te roepen dat de stemmen slecht zijn vind ik nogal kort door de bocht. Er is zeker moeite aan gedaan om DE Simpsons net zo te laten klinken als THE Simpsons.
    Vooral als je Homer hoort schreeuwen en D'oh hoort roepen dan hoor je nauwelijks tot geen verschil.

    Als je een slechte Simpsons vertaling wil horen moet je de nederlandse versie van Seizoen 1 eens bekijken. Daar mag je van mijn part over ranten zoveel je wilt!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Met zo'n uitgebreide cast van 18 jaar is het bijna onmogelijk om iedereen voldoende screentime te geven. Navenant ging er wel veel tijd naar o.a. Ned Flanders en minder naar het olijke duo Burns/Smithers. Er zijn natuurlijk ook heel wat mensen die daarbij niet weten over wat ze spreken, zo las ik in een paar recensies de klacht dat Troy McClure en Lionel Hutz niet in de film voorkwamen... :neutral: Toch maar even huiswerk maken, beste recensenten!
    ik houd het meestal bij dezelfde recensenten en dat is één moviesite en één filmmagizine. En dan nog. Ik ben nog altijd de beste recensent

    Burns/Smithers vond ik hilarisch op de momenten dat ze er waren. Dus dat ging wel. Ik vond Ned niet overdreven veel aan bod komen (so I must like him). Maar Apu ... ik blijf erbij ... die mocht vaker. Maar dat komt ook gewoon omdat hij in de serie zo vaak aan bod komt al is het vaak maar heel kort.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Er is zeker moeite aan gedaan om DE Simpsons net zo te laten klinken als THE Simpsons.
    Vooral als je Homer hoort schreeuwen en D'oh hoort roepen dan hoor je nauwelijks tot geen verschil.
    Uhm.. ok..


    5 deleted scenes: http://rapidshare.com/files/46222480/simp300lr.pdf

Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •