Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 374 van 374 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons Movie

  1. #351

  2. #352

    Standaard

    Die informatie is nep, de website was een grap van een Simpsons-fan

    Echte informatie: http://tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7943

  3. #353

    Standaard

    Die informatie was niet nep, maar officieel, als grap. Die fan heeft ze wat verder uitgerokken, that's all. Eveneens officieel is de link die je geeft met de échte DVD-eigenschappen.

  4. #354

    Standaard

    Het schijnt dat die fake-DVD anders al wel te downloadden is via de bekende illegale wegen.

  5. #355

    Standaard

    Ik kan je verzekeren dat het niet waar is. Deze "informatie" over een zogenaamde 7 disc set was er al voor er ook maar iets bekend was over een DVD-release.

    Zie ook: http://www.nohomers.net/showthread.php?t=63650

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    Ik kan je verzekeren dat het niet waar is. Deze "informatie" over een zogenaamde 7 disc set was er al voor er ook maar iets bekend was over een DVD-release.

    Zie ook: http://www.nohomers.net/showthread.php?t=63650
    Is wel een leuke grap... Maar inderdad NoHomers.net is meestal goed op de hoogte, als er werkelijk informatie over de nieuwe dvd-release van de Simpsons Movie is, zal het denkelijk daar wel eerst te lezen zijn. Die "Tracey Ullman View" is wel meesterlijk.

    En nu we het daar toch over hebben... wanneer zou er nu eens eindelijk een dvd uitkomen met alle Tracey Ullman Shorts? Ik ben alvast kandidaat-koper, en ben bereid te betalen: een ledemaat naar keuze. Pick one. Really!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #357

    Standaard

    Inderdaad , zo zat er nog wel meer in. Maar dit is het enige voorbeeld dat ik me nog herinner, reden te meer om hem in de laatste draaiweek nogmaals te checken.

  8. #358

    Standaard

    Heb t nog niet eens hier geschreven en t voegt inhoudelijk helemaal niets toe aan de 'discussie', maar ik vond m GE-WEL-DIG!!!


  9. #359

    Standaard

    De box art voor de DVD:



    Bron: Simpsons Channel

    :smile:
    Laatst aangepast door YAH87 : 11-10-2007 om 19:17
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #360

    Standaard

    Ik heb de film vorige week gezien, het kwam bij mij inderdaad ook over als een lange aflevering. Ik vind het een aanrader voor de mensen die deze film nog niet gezien hebben.
    Ik heb helaas geen onderschrift, of toch wel?

  11. #361

    Standaard

    Heb veel en hard moeten lachen om deze film!!!

    Maar de losse afleveringen blijven sterker, de kracht is natuurlijk de speelduur.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  12. #362

    Standaard

    Wanneer is die verkrijgbaar op DVD in Nederland?

  13. #363

    Standaard

    www.dvd-home.nl database: 13 februari 2008
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #364

    Standaard

    Jammer, ik dacht in December al.

  15. #365

    Standaard

    Duurt nog even zeg, had hem eerder rond de feestdagen verwacht. Is toch al een tijd geleden dat hij in de bios draaide?

  16. #366

    Standaard

    Datum is dus verschoven naar 13 februari 2008.
    En 't is precies een voorteken: mijn 36ste verjaardag, de dag waarop ik zou oud word als Homer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #367

  18. #368

    Standaard

    Ik ben hem gaan bekijken in de bioscoop...
    Moet wel toegeven dat ik er waarschijnlijk een beetje te veel van verwacht had.
    Ik vind hem persoonlijk niet slecht, maar er kon misschien nog wat meer mee gedaan worden (denk ik).
    Hij komt inderdaad zoals hierboven reeds verschillende malen beschreven over als een lange aflevering én dat vind ik juist iets tegenvallen...
    Wat niet wegneemt dat ik een keiharde Simpsonsfan ben én blijf.
    En tevens de film ook wel super is, wederom dankzij het feit dat ze er telkens in slagen om zoveel onrechtstreekse zaken bij het verhaal te betrekken
    Conclusie : 7,5 / 10 waar ik normaal gezien wel een dikke 9 / 10 zou verwachten....
    "It's only after we lost everything, that we are free to do anything."
    (Fight Club) ;)

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Duurt nog even zeg, had hem eerder rond de feestdagen verwacht. Is toch al een tijd geleden dat hij in de bios draaide?
    Hij is op 16 augustus in Nederland gaan draaien. Dat is nu ongeveer 3,5 maand geleden waarvan hij waarschijnlijk 1-1,5 maand heeft gedraait wat neer zou komen op het feit dat hij zo'n 2 maanden uit de bioscoop is. Zelf zou ik dat niet "een tijd geleden" willen noemen eigenlijk.

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Hij is op 16 augustus in Nederland gaan draaien. Dat is nu ongeveer 3,5 maand geleden waarvan hij waarschijnlijk 1-1,5 maand heeft gedraait wat neer zou komen op het feit dat hij zo'n 2 maanden uit de bioscoop is. Zelf zou ik dat niet "een tijd geleden" willen noemen eigenlijk.
    In mijn gedachten leek het langer :wink:

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    In mijn gedachten leek het langer :wink:
    Als je hem in België gezien hebt, klopt dat ook
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    Als je hem in België gezien hebt, klopt dat ook
    Ik heb hem nog helemaal niet gezien, daarom wil ik de dvd ook liever zo snel mogelijk

  23. #373

    Standaard

    Australische Blu-ray is inmiddels uit, en zo te zien met Nederlandse ondertiteling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #374

    Standaard

    Idem dito voor de Duitse release...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •