Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 374 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons Movie

  1. #51

    Standaard

    Inderdaad, ik moest mijn positieve smilie er nog bijplaatsen. , bij deze.

  2. #52

    Standaard

    Verschrikkelijke trailer zeg!
    Hierdoor wil ik 'm maar al te graag zien. :wink:
    Maarjah... duurt nog wel een tijdje (zucht).

    Stukje met Homer is indd wel erg flauw maar Moe stal hier wel even de show.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #53

    Standaard

    Kom op zeg... flauw? Nee, eerder geniaal!

    [spoiler:93788fe562]between a rock and a hard place[/spoiler:93788fe562], ik miste alleen de bijpassende muziek.

    Smaken verschillen, maar het niveau van de Simpsons blijft wat mij betreft goed.
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #54
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Ik dacht dat het hier weer die vorige trailer ging zijn, maar het IS inderdaad een nieuwe!

    Beelden van [spoiler:15ec07aaeb]Bart en Homer[/spoiler:15ec07aaeb]!!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #56

    Standaard

    Ze zonden vandaag de nieuwe trailer van de movie uit op Veronica!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  7. #57

    Standaard

    Stukje animatic uit de film.
    Homer weer in actie met z'n "brains".
    Zo funny.

    http://www.youtube.com/watch?v=afyu1Xz7FLY
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Stukje animatic uit de film.
    Homer weer in actie met z'n "brains".
    Zo funny.

    http://www.youtube.com/watch?v=afyu1Xz7FLY
    Hehe, leuk stukje weer.
    Ben wel zeer benieuwd naar deze film.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Stukje animatic uit de film.
    Homer weer in actie met z'n "brains".
    Zo funny.

    http://www.youtube.com/watch?v=afyu1Xz7FLY
    Erg leuke animatic. Vooral het stukje met al die verschillende warning-signs vond ik erg leuk. Kan niet wachten om het eindresultaat te zien.

  10. #60

    Standaard

    American Poster:

    Korean Poster:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #61

    Standaard

    heheh die tweede... kan eigk ook niet meer wachten op deze film, desondanks de vele klachten dat the simpsons nu toch dalen in kwaliteit lijkt deze film me meermaals te kunnen doen lachen in tegenstelling tot al die pulp die hollywood dezerdagen als komedie durft bestempelen... Ben verslaafd aan the simpsons sinds kinds af, en na al die jaren eindelijk een film, het lijkt wel een droom die in vervulling gaat.... Denk wel dat de makers met behoorlijk wat stress te doen hebbe... verwachtingen liggen ontzettend hoog....
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Stukje animatic uit de film.
    Homer weer in actie met z'n "brains".
    Zo funny.

    http://www.youtube.com/watch?v=afyu1Xz7FLY
    Ik vind dit en de trailers er verontrustend uitzien. Echt helemaal niet grappig imho.

  13. #63

    Standaard

    Richard,

    Jij bent iemand die niet vlug met iets kan lachen hé???

    Wel, die trailers vind ik juist wel goed! Ik ben dan ook zeer benieuwd naar deze eerste en hopelijk niet laatste Simpsons Movie!!!

    Thank you! Come again!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Richard,

    Jij bent iemand die niet vlug met iets kan lachen hé???
    Ik lach alleen om dingen die grappig zijn en niet om dingen die niet grappig zijn. De Simpsons zijn imo al een tijdje niet meer grappig, en zoals het er nu uitziet gaat deze film daar geen verandering in brengen.

  15. #65

    Standaard

    mij zag hij er ook niet zo goed uit eigenlijk

  16. #66

    Standaard

    Pffffff,

    Pessimisten! Met Homer zou je eigenlijk altijd moeten lachen!!!

    Ay caramba!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  17. #67

    Standaard

    meh, het is dankzij Homer dat The Simpsons enorm achteruit gegaan is. Ze hebben zich teveel gefixeerd op hem en de andere personages worden gewoon vergeten. Hij wordt teveel in de spotlight gezegd waardoor ze voor mij niet meer grappig zijn. Ik vond de eerste clips wel tof van The Simpsons Movie, maar deze nieuwe vond ik maar matig.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #68

    Standaard

    En wie staat er op de teaserposter? Homer!!!!

    Denk toch dat hij IN AMERIKA heel populair is!!!


    D'OH!!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  19. #69

    Standaard

    ja mss wel... maar Lorre heeft wel een punt... Vroeger waren Homer en Bart beide meer de 'hoofdrolpersonages' en Lisa en Marge waren de zijfiguren die hen op het goede pad moesten houden.... Nu komt Bart zelf ook bijna niet meer aan de bak en is het idd vaak homer... te vaak mss zelfs... ja hij is ontzettend grappig, maar er is ook zoiets als overdaad... Ik vind the simpsons geweldig, het is mijn favo serie, altijd al geweest en zal zo blijven... ik kijk nog altijd naar de afleveringen op tv, ook al heb ik ze op dvd, ook al is het de dertigste herhaling... maar als je de afleveringen van vroeger vergelijkt met die van nu verschilt er toch heel veel... Waar ik me een beetje aan stoor is het feit dat men nu bijna elke aflevering er wel een liedje in moet rammen.... LAAT DAT TOCH.... waar is dat nu goed voor? vroeger had men heel soms ook is een liedje erin, maar dat was altijd een leuk, catchy nummer, zoals maison derriere enz... nu is het gewoon irritant... en ook vind ik persoonlijk dat de verhalen te vergezocht worden... The Simpsons was net zo leuk omdat het zo herkenbaar was.... bijna elke doorsnee familie had wel een of ander ding gemeen met the simpsons.... maar tegenwoordig maken ze dingen mee die gewoon niet meer herkenbaar zijn en dat is jammer... krijg je net zo'n fictie reeks terwijl simpsons meer het gevoel had van 'reality' :P op een of andere gekke manier....

    ik hoop dan ook dat het verhaal uit de film meer realistischer is en die domme songs achterwege gelaten worde... maar ik vrees ervoor, als ze 90 minuten hebben zal er zeker een liedje inzitte... maar geloof me, ik sta in de rij op de premiere :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #70

    Standaard

    Wahaha die clip met Homer en Bart op het dak....ROTFLMAO
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    A la Homer:

    Woohoo!!!

    Mooie trailer, maar wat is nu eigenlijk het precieze VERHAAL van The Simpsons Movie?

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  23. #73

    Standaard

    Homer doet iets waardoor heel Springfield moet worden ontruimt, en uiteraard is men daar niet blij mee.

    Althans, dat las ik ergens. Maar volgens mij wordt het allemaal veel omvangrijker. Ik denk zelfs dat de familie uit elkaar dreigt te vallen, maar dan met een simpsons sausje overheen.

  24. #74

    Standaard

    Ik vind het nogal lame dat ze in die eerste trailer beweren geen 3D te gebruiken en je daarna Homer in een 3D cellshaded hijskraan ziet zitten...
    Ik heb het niet op deze film, ik vind dat de Simpsons al jaren geleden hadden moeten stoppen...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  25. #75

Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •