Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 374 worden weergegeven.

Discussie: The Simpsons Movie

  1. #76

    Standaard

    Sweeeeeeeet!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ik heb het niet op deze film, ik vind dat de Simpsons al jaren geleden hadden moeten stoppen...
    Smithers! Release the hounds!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Sweeeeeeeet!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Ik heb het niet op deze film, ik vind dat de Simpsons al jaren geleden hadden moeten stoppen...
    Smithers! Release the hounds!!!
    geweldig

    of nog deze: Worst comment ever! :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #78

    Standaard



    Hank Scorpio?

    Ik ben al de hele avond de trailer aan het doorspitten naar bekenden .

  4. #79

    Standaard

    idd, die kerel heeft weg van hank, geweldige aflevering was dat ook.... zou het mooi vinde als hank mee zou doen, geweldig opgemerkt
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #80

    Standaard

    Geweldige trailer! dit wordt super, can`t wait
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Hank Scorpio?
    No prison on earth can hold Hank Scorpio. Die er links naast is overigens volgens mij Señor Ding-Dong

    Voor de échte fetisjisten: ook onze goeie vriend Gabbo zit in de trailer. Ik dacht dat die al lang in de open haard verdwenen was...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Coole trailers...

    Als ik de verschillende scenes zie, dan zal er flink wat vaart in de film moeten zitten.... ze verspringen flink van lokatie en handeling....
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #84

    Standaard

    The Simpsons Movie gaat in het Nederlands nagesynchroniseerd worden, volgens een interview met Eddy Zoey in Veronica Magazine. Hopelijk is dat niet de enige versie die gaat draaien hier, zoals bij de Turtles

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    The Simpsons Movie gaat in het Nederlands nagesynchroniseerd worden, volgens een interview met Eddy Zoey in Veronica Magazine. Hopelijk is dat niet de enige versie die gaat draaien hier, zoals bij de Turtles
    Had het net op een ander forum gelezen dat ze een NL versie gaan maken. Maar damn, als dat toch echt de enige versie gaat zijn die ze gaan draaien dan flip ik echt uit :neutral:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Had het net op een ander forum gelezen dat ze een NL versie gaan maken. Maar damn, als dat toch echt de enige versie gaat zijn die ze gaan draaien dan flip ik echt uit :neutral:
    D'r MOET gewoon toch ook een versie komen met Dan Castellaneta en de rest Ik denk niet dat er in de Nederlands gesproken versie veel volk gaat opdagen, alhoewel, je weet maar nooit... En i.p.v. Nederlandse versie krijgen we hier denkelijk ook nog wel weer eens een Vlaamse voorgeschoteld! Ik mag er niet aan denken. Wim Opbrouck als Homer! Martine Tanghe als Marge!! Felice Damiano als Bart!!! Ann Van Elsen als Lisa!!!!! Nand Buyl als Grampa!!!!!!!!! Steve Stevaert als Moe!!!!!!!!!!!!! Guy Verhofstadt als Mr. Burns!!!!!!!!!!!!!!!!!! David Davidse als Smithers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #87

    Standaard

    Ik denk niet dat ze in België zouden durven om de originele versie NIET te draaien, omdat the Simpsons er nog zo enorm populair is. De kans op bekende nederlanders/vlamingen is enorm klein, want elke stem moet blijkbaar goedgekeurd worden door Film Roman en die willen per sé stemmen die zo dicht mogelijk in de buurt van de originelen komen.

    In deze videoreportage kun je al een heel klein stukje van de Nederlandse Homer horen (tenzij het een auditie is dat ze laten zien):

    http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlbo....avi_plain.xml

    (slechts Spring! Spring! Ren! Ren! uit de hondenslee-scene)

  13. #88

    Standaard

    Dat ze animatiefilms zowel origineel als nagesynchroniseerd uitbrengen, daar kan ik mee leven, dan heb je nog de keus... maar alleen NL? Dat zou een ramp zijn...

    Ook omdat ze het zo secuur vertalen: 'eet mijn broekje' , 'Cowabunga kerel', 'Simpson, zeg je?' en dergelijke zaken verwacht ik in een NL-versie.... reden te meer om naar het origineel te gaan...
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #89

    Standaard

    Volgens mij is het grootste deel van de mensen die deze film graag willen zien volwassen, dus het lijkt me logisch dat ze de film ook in de originele taal in de bios zullen laten draaien.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    In deze videoreportage kun je al een heel klein stukje van de Nederlandse Homer horen (tenzij het een auditie is dat ze laten zien):

    http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlbo....avi_plain.xml

    (slechts Spring! Spring! Ren! Ren! uit de hondenslee-scene)
    HEILIGSCHENNIS!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #91

    Standaard

    Zijn ze nu helemaal op hun kop gevallen?

  17. #92

    Standaard

    Ik zag 't ook in de Veronica-gids. Wat een kansloze actie. Ach, dan valt er in ieder geval nog wat onbedoeld extra zo-fout-dat-het-leuk-is plezier te beleven aan de DVD.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #93

    Standaard

    Ehh...Okay...
    Heb er een hard hoofd in dat een Nederlandse versie zal aanslaan.
    Vind het ook maar kansloze tijdverspilling.
    Heb de serie nog nóóit in het Nederlands gehoord dus waarom zou je dit wel doen met de film?! Raar..
    De echte fan zal toch echt voor de Amerikaanse versie gaan.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #94

    Standaard

    ik veronderstel toch echt niet dat ze hier in België met een vlaamse versie afkomen, de serie draait hier al jaren in het engels en lokt op die manier kijkcijfers genoeg... Ik denk zelfs dat er bij The Simpsons Movie meer volwassenen in de zaal zullen zitten dan kinderen... :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #95

    Standaard

    Dat is hier in Nederland hetzelfde. En om The Simpsons nou een tvserie voor kinderen te noemen..nee.

    Ach, we zien wel hoe het loopt.

  21. #96
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Was er niet ooit een Nederlands gedubde versie van the Simpsons? Er staat me nog zo iets bij van "Sodeju Bart".
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr Bekijk bericht
    Was er niet ooit een Nederlands gedubde versie van the Simpsons? Er staat me nog zo iets bij van "Sodeju Bart".
    Vroeger was er inderdaad een Nederlandse versie. Ik zou dat best eens terug willen zien.

    Om de film Nederlandstalig in te spreken lijkt me erg overbodig. Lijkt wel of ze tegenwoordig alles Nederlands inspreken.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr Bekijk bericht
    Was er niet ooit een Nederlands gedubde versie van the Simpsons? Er staat me nog zo iets bij van "Sodeju Bart".
    ik dacht eens gehoord, en gelezen te hebben dat men in nederland het eerste seizoen hebben gedubd, en daarna zijn ze daar, gelukkig, vanaf gestapt
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #99

    Standaard

    Om het op zijn Hollands te zeggen:

    Asjemenou!!!

    En ook ik vind het maar niets dat ze The Simpsons Movie dubben in het Hollands. En ook niet in het Vlaams! Enkel Engelse versie aub!!!

    Twas al erg genoeg dat ik TMNT moest bekijken in het Nederlands.

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  25. #100

    Standaard

    Ik geloof zelfs dat eertijds hier iemand op het forum zat (het kan ook dvdforum geweest zijn) die nog de Neejderlandse versie van Krusty had ingesproken.
    "Heej kieds, fan wie houwwe jullie het meesjt??"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •