Pagina 54 van 136 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1326

    Standaard

    WTF?!!!

    [spoiler:7d693e0445]Graham is Jacks'broer?!!![/spoiler:7d693e0445]


  2. #1327

    Standaard

    Had ik al geruchten over gehoord, ja, maar ik was toch een beetje verbaasd.

    [spoiler:bb1640b9a2]Ik vraag me wel af wat Jack precies weet over Graham. Ik heb het idee dat hij wel meer vermoedt dan dat-ie tot nu toe laat blijken.[/spoiler:bb1640b9a2]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #1328

    Standaard

    [spoiler:04a1d93130]Leuk dat nu eindelijk de familie van Jack eens aan bod komt. Het lijkt er alleen op dat hij niet echt goed met ze op kan schieten [/spoiler:04a1d93130]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #1329

    Standaard

    Dat is volgens mij wel een understatement :P

  5. #1330

    Standaard

    [spoiler:87aaf69565]Wie is eigenlijk de vice-president ?[/spoiler:87aaf69565]

  6. #1331

    Standaard

    [spoiler:1685a7a9d2]En waar is aaron? Toen palmer werd opgehaald om naar de bunker te gaan was ik wel ff geschrokken dat aaron hem niet op haalde. [/spoiler:1685a7a9d2]

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl

    [spoiler:e531fdd11e]Graham is Jacks'broer?!!![/spoiler:e531fdd11e]
    Ja, aflevering 5 was weer genieten! [spoiler:e531fdd11e]leuk slot inderdaad, Graham met een zak over zijn kop en Jack die weer helemaal terug is!

    Was het nu zo dat Jack vreemd was gegaan met Graham's vrouw vlak voor de bruiloft?? [/spoiler:e531fdd11e]

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruitmand
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl

    [spoiler:f4474aaa32]Graham is Jacks'broer?!!![/spoiler:f4474aaa32]
    Ja, aflevering 5 was weer genieten! [spoiler:f4474aaa32]leuk slot inderdaad, Graham met een zak over zijn kop en Jack die weer helemaal terug is!

    Was het nu zo dat Jack vreemd was gegaan met Graham's vrouw vlak voor de bruiloft?? [/spoiler:f4474aaa32]
    [spoiler:f4474aaa32]Ik vind het in ieder geval niet vreemd dat hij wat heeft gehad met zijn schoonzus.[/spoiler:f4474aaa32]

  9. #1334

    Standaard

    Geweldig seizoen tot nu toe. 8) Dit is weer een heel ander soort Jack Bauer. [spoiler:103bc906a0]Nogal kil en moe van de strijd, wat niet onbegrijpelijk is...[/spoiler:103bc906a0] Dat is even wennen. [spoiler:103bc906a0]Echt niet verwacht dat kantoorpikkie Graham Jack's broer zou zijn. Omdat er al berichten waren over een gast-terugkeer van Logan, hoop ik dat die zooi uit vorig seizoen ook aan het licht komt. De affairekwestie tussen Jack en zijn schoonzus vond ik een beetje voor de hand liggend. Echt monogaam is onze vriend niet. [/spoiler:103bc906a0]

    [spoiler:103bc906a0]Wayne Palmer doet het best goed als president. De invloeden van David zijn goed merkbaar.[/spoiler:103bc906a0] Altijd interessant, de Witte Huis-verhaallijn. [spoiler:103bc906a0]Ook leuk dat er een nieuwe Palmer (zus Sandra) bij is gekomen.[/spoiler:103bc906a0] Die verhaallijn doet me nu nog niet zoveel, maar dat zal ongetwijfeld veranderen. 8)

    [spoiler:103bc906a0]Het zuurste tot nu toe vond ik nog de dood van Curtis... Klinkt misschien dom, maar Jack had hem toch ook subtiel kunnen ontwapenen? Hem in zijn been kunnen schieten bijvoorbeeld? Misschien kan ik er meer vrede mee hebben als Assad inderdaad een good guy is geworden, maar daar heb ik nog zo mijn twijfels over...[/spoiler:103bc906a0]

    [spoiler:103bc906a0]Verder sterk dit jaar: geen irritant CTU-personeel! Het werkt goed. Bill, Chloe, Morris, Milo (uit seizoen 1!) en... Nadia (very hot ).[/spoiler:103bc906a0]

    Kortom en wederom, goed drama, goede actie, uitstekende serie!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #1335

    Standaard

    Zijn er nog meer mensen die 't helemaal niet gek zouden vinden als [spoiler:449d17b2c0]Josh Jack's zoon blijkt te zijn[/spoiler:449d17b2c0]? Om de soapverwikkelingen nog wat meer cliché te maken...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #1336

    Standaard

    Ik wou het niet zeggen maar inderdaad. [spoiler:5b2a1703dc] Hij was nogal blond en de manier waarop Jack hem begroette was ook een beetje aarzelend [/spoiler:5b2a1703dc] Zou het een beetje te GTST vinden.

  12. #1337

    Standaard

    Ja dat gerucht gaat inderdaad rond. Hier mijn gedachte gang:

    [spoiler:36dfc8168c]Josh is de zoon die Tery (zoals de meeste mensen denken) verloor eind seizoen 1 Achtelijk idee maar ik wil het toch met jullie delen

    Er is uitgerekend dat het kind, mits het van Jack is, ongeveer 9 jaar moet zijn maar hij lijkt ouder

    Ik hoop maar dat Josh gewoon de zoon is van Graham, want het ligt er zo dik op dat het Jack's zoon is....
    [/spoiler:36dfc8168c]

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruitmand
    Ja dat gerucht gaat inderdaad rond. Hier mijn gedachte gang:

    [spoiler:86484365bd]Josh is de zoon die Tery (zoals de meeste mensen denken) verloor eind seizoen 1 Achtelijk idee maar ik wil het toch met jullie delen
    [/spoiler:86484365bd]
    [spoiler:86484365bd]Inderdaad achterlijk. Lijkt me eerder het resultaat van de affaire die Jack met Marilyn had.[/spoiler:86484365bd]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  14. #1339

    Standaard

    [spoiler:f5dca201f5]dat ligt idd veels te voor de hand maarja k et zal wel weer dat het zijn zoon is. is die man met het engelse accent, is dat nou hun pa?? wrm praten jack en graham dan niet zo??[/spoiler:f5dca201f5]

  15. #1340

    Standaard

    [spoiler:4147ca3ce5] Hun vader zat nog niet in deze aflevering, alleen in de preview. En ook al was dat wel zo, kunnen ze nog makkelijk een ander accent hebben als ze ergens anders zijn opgegroeid [/spoiler:4147ca3ce5] Beetje een onzinnig argument.

  16. #1341

    Standaard

    [spoiler:f80b66f81e]Phillip Bauer zou toch gespeeld worden door James Cromwell? 8) Dus nee inderdaad, hij is nog niet verschenen. Die Engelse kerel heet McCarthy, en zag er toch wat te jong uit om Jack's vader te zijn. :P [/spoiler:f80b66f81e]
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #1342

    Standaard

    ow ja weet ik veel ik lees nooit spoilers voor 24

  18. #1343

    Standaard

    Of je had op kunnen letten.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Of je had op kunnen letten.
    Precies [spoiler:5ef1686eb0]Die kerel belde immers weer door wat hij zag...[/spoiler:5ef1686eb0]

    [spoiler:5ef1686eb0]Ben wel benieuwd of Jack zn broer echt gaat vermoorden, lijkt me toch niet. Zou wel gaaf zijn aangezien het aan zou geven dat hij echt 'geknapt' is door de marteling en de dood van Curtis. Krijgen we een hele nieuwe Jack [/spoiler:5ef1686eb0]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1345

    Standaard

    ik heb eindelijk me 1-3 season box binnen. moest er zelf achteraan gaan bij de MM. mij nie terug bellen stelletje....:x

  21. #1346

    Standaard

    [spoiler:d19bf532d0]Curtis dood vond ik echt belachelijk. Jack heeft al eerder getoont mensen te kunnen ontwapenen met een schot en niet meteen te doden. Curtis had een betere dood verdient dan dit vind ik. Ook vond ik het jammer dat Jack na 5 min al terug was. Hij wou ermee stoppen en had echt het gevoel van: "Wow wat gaat Jack nu over de streep krijgen om toch nog eens de oude Jack naar boven te halen?", maar na 5 min was hij al terug. Erg vlug vond ik. Sandra Palmer vind ik enorm irritant! Het is net de S6 Kim die ik zie. De rest van de cast vind ik enorm goed. Had niet verwacht dat Graham de broer van Jack ging zijn. Was een WOW moment toen ik dat hoorde. Het seizoen vind ik tot nu toe goed, maar niet schitterend. S5 hield me tot nu toe meer in de ban. Aaron Pierce zou in de volgende ep moeten verschijnen [/spoiler:d19bf532d0]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #1347

    Standaard

    [spoiler:22bdd9f6cb]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    [spoiler]Curtis dood vond ik echt belachelijk. Jack heeft al eerder getoont mensen te kunnen ontwapenen met een schot en niet meteen te doden. Curtis had een betere dood verdient dan dit vind ik. [/spoiler:22bdd9f6cb]
    [spoiler:22bdd9f6cb]Totaal niet mee eens! Dit is de mooiste dood die Curtis zou kunnen krijgen! Als hij doodgeschoten zou worden door een simpel terroristje (zie palmer, michelle en in iets mindere mate Tony) zou ik er niks aan vinden. Dit roept emoties en ontroering op bij de kijker. Verder is Curtis een zeer goed getraind (ex commando) als je die in zijn been zou schieten beschikt hij nog wel over genoeg capaciteiten om Assad te doden. Een head-shot was de enige manier... [/spoiler:22bdd9f6cb]

  23. #1348

    Standaard

    Je moet de quote ook even in spoilers zetten want zo is het hele stuk leesbaar. Dat kan nogal vervelend zijn voor mensen die niet gelijk lopen met ons.

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruitmand
    [spoiler:7deb758086]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    [spoiler]Curtis dood vond ik echt belachelijk. Jack heeft al eerder getoont mensen te kunnen ontwapenen met een schot en niet meteen te doden. Curtis had een betere dood verdient dan dit vind ik.
    Totaal niet mee eens! Dit is de mooiste dood die Curtis zou kunnen krijgen! Als hij doodgeschoten zou worden door een simpel terroristje (zie palmer, michelle en in iets mindere mate Tony) zou ik er niks aan vinden. Dit roept emoties en ontroering op bij de kijker. Verder is Curtis een zeer goed getraind (ex commando) als je die in zijn been zou schieten beschikt hij nog wel over genoeg capaciteiten om Assad te doden. Een head-shot was de enige manier... [/spoiler:7deb758086]
    Ahum... het was geen [spoiler:7deb758086]headshot maar een nekshot[/spoiler:7deb758086]

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruitmand
    [spoiler:154ad89c54]Totaal niet mee eens! Dit is de mooiste dood die Curtis zou kunnen krijgen! Als hij doodgeschoten zou worden door een simpel terroristje (zie palmer, michelle en in iets mindere mate Tony) zou ik er niks aan vinden. Dit roept emoties en ontroering op bij de kijker. Verder is Curtis een zeer goed getraind (ex commando) als je die in zijn been zou schieten beschikt hij nog wel over genoeg capaciteiten om Assad te doden. Een head-shot was de enige manier... [/spoiler:154ad89c54]
    Ik had geen verdriet bij het zien van dat. [spoiler:154ad89c54]Jack kon op een andere manier Curtis neerhalen. Geef mij maar een heldendood dan dit.[img][/img][/spoiler:154ad89c54]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 54 van 136 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •