Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 125 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    Media Markt ArenA is gestopt met hun €29.99 actie en gaat nu kijken of men de 4DVD ook voor €34.99 kan verslijten, hoe zit het dan met Almere?
    Media Markt Almere is uitverkocht. Morgen of overmorgen komen er weer binnen. Die gaan weer € 34,99 kosten.

  2. #77

    Standaard

    i.i.g. ligt de film er weer bij MM R'dam centrum. €34,99

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    i.i.g. ligt de film er weer bij MM R'dam centrum. €34,99
    Ik denk dat er onderstaande aan de hand is:
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=37221

    De mijne zijn gelukkig allemaal in orde maar MENSEN CONTROLEER HET ZSM!!!

  4. #79

    Standaard

    nu voor €18,25 bij www.dvdsoon.com (wel R1 versie)
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #80

    Standaard

    Hier een update van het overzicht van de 4DVD regio 2 met NL subs van:

    donderdag 16 december 2004.

    Media Markt ArenA en Almere zijn beiden gestopt met hun €29.99 actie en gaat nu kijken of ze hem ook voor €34.99 kunnen verslijten. Gelukkig heeft Media Markt Utrecht het van hun overgenomen en biedt de 4-disc versie momenteel wel nog voor €29.99 aan. 8)

    Let op!
    - check je (gesealde) 4-disc op krassen! Zitten deze erop dan mag je je box op vertoon van het aankoopbewijs 1 op 1 in de winkel ruilen: aldus A-film
    - De richtprijs van de voorgaande delen was: ± €35
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  6. #81

    Standaard

    Bij de Bijenkorf in Arnhem was hij € 34,95

    Let er hier wel op dat je alle vier de juiste dvd's hebt! Ik had twee keer disc 2 en geen disc 5 van de appendices, toen ik hem de volgende dag ging ruilen vertelde de verkoopster dat er bij de distributeur een hele doos met dvd's fout was ingepakt.

  7. #82

    Standaard CD-WOW!

    Nu de UK Regio 2 4-disc bij cd-wow voor €24,00

    Ik heb de gok maar weer eens gewaagd ondanks dat het net €2 meer is dan de douanegrens....
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #83

    Standaard Re: CD-WOW!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Nu de UK Regio 2 4-disc bij cd-wow voor €24,00

    Ik heb de gok maar weer eens gewaagd ondanks dat het net €2 meer is dan de douanegrens....
    Bestel je deze EE bij cdwow.NET en maak je gebruik van een kortingslink?
    Ik kom via een 1,50 kortingslink niet lager dan €26.45 bij CDwow.net.

    Over die douanegrens gesproken, ik heb een paar weken geleden de Live Aid box bij CDwow.net besteld voor 27 euro en geen douaneproblemen gehad.Ze versturen de boel via Zweden als ik het goed heb.

  9. #84

    Standaard Re: CD-WOW!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Bestel je deze EE bij cdwow.NET en maak je gebruik van een kortingslink?
    Ik kom via een 1,50 kortingslink niet lager dan €26.45 bij CDwow.net.
    Via deze site kun je altijd kijken bij welke CD-WOW-site een titel het goedkoopste is. Je hoeft alleen het itemnummer van de DVD in te typen (staat boven in URL). LOTR:ROTK-EE is bijv. 14349.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Over die douanegrens gesproken, ik heb een paar weken geleden de Live Aid box bij CDwow.net besteld voor 27 euro en geen douaneproblemen gehad.Ze versturen de boel via Zweden als ik het goed heb.
    Maar niet altijd. Ik heb wel al een probleem gehad met DVD's die toch via Hong Kong kwamen. Ik weet niet of dit ook nog afhangt van de CD-WOW-variant waar je de bestelling doet...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    nu voor €18,25 bij www.dvdsoon.com (wel R1 versie)
    Ik kom uit op 0.612 * CAN$ 37.98 = € 23,24.
    Heb je verkeerd gekeken of ga je me vertellen dat hij net € 5,- duurder is geworden ?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    nu voor €18,25 bij www.dvdsoon.com (wel R1 versie)
    Ik kom uit op 0.612 * CAN$ 37.98 = € 23,24.
    Heb je verkeerd gekeken of ga je me vertellen dat hij net € 5,- duurder is geworden ?
    klopt, hij is €5 duurder geworden...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  12. #87

    Standaard

    MM Utrecht €34,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht €34,99
    dan was ik vrijdag dus net op tijd voor 29,99

  14. #89

    Standaard

    MM Arena nu ook 34,99
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #90

  16. #91

  17. #92

    Standaard

    MM Utrecht €34,99
    What 'bout dying tonight Bitch?! (Kill Bill)

  18. #93

    Standaard

    V&D: € 25,-

    (zonder beeldje Minas Tirith)

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland21
    V&D: € 25,-

    (zonder beeldje Minas Tirith)
    Kan ik bevestigen. Moet zeggen dat deze aanbieding alleen geldt tijdens het Prijzencircus. Die loopt van za 5-3 8:00 uur tot woensdag 9-3 21:00 uur.

    Vanochtend om 8:30 gehaald bij V&D Rijswijk. Kreeg hem sealed mee. Ik zag toen nog zeker 10 stuks staan achter de toonbank. Overigens zijn de overige twee delen in de 4-disk-uitvoering ook voor deze prijs te krijgen.

  20. #95

    Standaard

    Offtopic:
    Maar in principe moet je hem nu dus ook bij de MM mee moeten kunnen krijgen voor 25?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Offtopic:
    Maar in principe moet je hem nu dus ook bij de MM mee moeten kunnen krijgen voor 25?
    Omdat je de DVD bij V&D voor 25,- kunt krijgen, moet je 'm ook bij MM voor dat bedrag krijgen? Bedoel je dat? Volgens mij werkt dat niet zo. Alleen als je bij een andere MM die binnen een x aantal kilometers van de vestiging waar je de DVD hebt gekocht goedkoper is.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Offtopic:
    Maar in principe moet je hem nu dus ook bij de MM mee moeten kunnen krijgen voor 25?
    Ja als de MM en de V&D binnen 30 kilometer van elkaar liggen.

  23. #98

    Standaard

    Ik moet wel zeggen dat het bij sommige vestigingen nog wel eens tegen kan vallen want ik probeerde hem vanochtend telefonisch te reserveren bij de MM Groningen (zit nu bij mijn ouders ) en nadat ik van de telefoniste het advies kreeg hem te reserveren (ze zei dat er nog maar een paar in de computer stonden) beweerden ze bij de afdeling zelf dat ze hem niet meer op voorraad hadden en dat ie over één à twee weken weer verkrijgbaar zou zijn (how convenient )....toen toch maar bij de lokale V&D gekeken en gelukkig in seal meegekregen....weer een reden erbij om niet meer naar die Media Markt te gaan

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Ik moet wel zeggen dat het bij sommige vestigingen nog wel eens tegen kan vallen want ik probeerde hem vanochtend telefonisch te reserveren bij de MM Groningen (zit nu bij mijn ouders ) en nadat ik van de telefoniste het advies kreeg hem te reserveren (ze zei dat er nog maar een paar in de computer stonden) beweerden ze bij de afdeling zelf dat ze hem niet meer op voorraad hadden en dat ie over één à twee weken weer verkrijgbaar zou zijn (how convenient )
    Ja is mij ook overkomen. Ik denk gewoon dat men ze niet voor de goedkope prijs wilt weggeven.

  25. #100

    Standaard

    Makro, alle drie de 4-disc versies voor 24,99 Euro (incl BTW) per stuk...

    Is geen aanbieding maar de gewone prijs bij de Makro!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •