De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verschil Band of Brothers karton en BOB in een Tin Can?

    Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Band of Brothers versie in een kartonnetje en de versie in een Tin can?

    Behalve natuurlijk de verpakking en prijs
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  2. #2

    Standaard

    Bij de Tin zit een extra disc met extra's. (kijk de recensie hier er op na wat er opstaat )
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Er zit een extra disc in.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    De moeite waard van de toch bij de meeste winkels zo'n 10 tot 20 euro verschil?
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  5. #5

    Standaard

    De r2,4 versie heeft karton en de extra disc


  6. #6

    Standaard Re: Verschil Band of Brothers karton en BOB in een Tin Can?

    Met uitzondering van de prijs en verpakking is er echter geen verschil tussen de gewone 6DVD en en de tin box.

    Zie bijv. CD Wow

    By the way, gefeliciteerd met het openen van de 150e Band of Brother thread. :wink:

  7. #7

    Standaard

    Ligt eraan of je veel waarde hecht aan de extra's. Als dat zo is dan zou ik hem halen als dat niet zo is dan kun je het beter bij de kartonnen laten. Ikzelf vond 30 euro verschil wat te veel voor een tinnenbox en een extra schijfje.

    (hoewel ik later de Tin tegenkwam voor 50 euro terwijl ik een paar weken daarvoor de kartonnen had gekocht voor 35 euro )
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Ik denk ik ook, ookal ben ik gek op extra's

    Bedankt allemaal!

    = slotje = :wink:
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  9. #9

    Standaard

    De Tinbox heeft inderdaad een disc meer waar alleen maar extra`s op staan. De extra`s zijn best aardig en toch wel de moeite waard dat zeker maar helaas wel veel te weinig. Of jij er echter die paar euro`s meer voor over hebt kan ik natuurlijk niet bepalen dat zul je toch echt zelf moeten doen. Lees de recensie er maar op na wat de precieze extra`s zijn: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=801
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #10

    Standaard

    Als je gek op mooie verpakkingen bent zou ik voor de tincase gaan. Dat is voor mij de reden geweest die aan te schaffen ipv de kartonnen verpakking.

  11. #11

    Standaard

    r1 tin can heeft een dts track 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #12

    Standaard

    Ik kocht de paperbox omdat het prijsverschil zo groot was. Ik betaalde 45euro ipv 75 voor de tincase.

    Nu staat de tinbox echter ook maar rond 50euro dus ben ik ernstig aan het twijfelen om mijn BoB te verkopen en die tincase aan te schaffen (oogt ook mooier natuurlijk).

  13. #13

    Standaard

    de allermooiste versie is en blijft de military pack.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik kocht de paperbox omdat het prijsverschil zo groot was. Ik betaalde 45euro ipv 75 voor de tincase.

    Nu staat de tinbox echter ook maar rond 50euro dus ben ik ernstig aan het twijfelen om mijn BoB te verkopen en die tincase aan te schaffen (oogt ook mooier natuurlijk).
    Waar is ie 50 euro dan ? Ik wil hem namelijk ook.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Gerritzen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik kocht de paperbox omdat het prijsverschil zo groot was. Ik betaalde 45euro ipv 75 voor de tincase.

    Nu staat de tinbox echter ook maar rond 50euro dus ben ik ernstig aan het twijfelen om mijn BoB te verkopen en die tincase aan te schaffen (oogt ook mooier natuurlijk).
    Waar is ie 50 euro dan ? Ik wil hem namelijk ook.
    Daar ben ik dus ook vrij benieuwd naar. In de pricewatch lees ik er niets over (dwz: niet over winkels waar ie voor die prijs te krijgen is).

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Gerritzen
    Waar is ie 50 euro dan ? Ik wil hem namelijk ook.
    MM R'dam; vanwege een jubileum ofzoiets.
    Arrivederci

  17. #17

    Standaard

    Mediamarkt Antwerpen, heb er vorige week nog een paar exemplaren zien liggen voor een goede 50euro.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Mediamarkt Antwerpen, heb er vorige week nog een paar exemplaren zien liggen voor een goede 50euro.
    En ik heb er 82 euro op ebay voor neergeteld!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Gerritzen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik kocht de paperbox omdat het prijsverschil zo groot was. Ik betaalde 45euro ipv 75 voor de tincase.

    Nu staat de tinbox echter ook maar rond 50euro dus ben ik ernstig aan het twijfelen om mijn BoB te verkopen en die tincase aan te schaffen (oogt ook mooier natuurlijk).
    Waar is ie 50 euro dan ? Ik wil hem namelijk ook.
    Diskoland
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    De Tinbox heeft inderdaad een disc meer waar alleen maar extra`s op staan. De extra`s zijn best aardig en toch wel de moeite waard dat zeker maar helaas wel veel te weinig. Of jij er echter die paar euro`s meer voor over hebt kan ik natuurlijk niet bepalen dat zul je toch echt zelf moeten doen. Lees de recensie er maar op na wat de precieze extra`s zijn: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=801
    Zoals eerder in deze thread gemeld, de bonusdvd met extra's zit ook in 6 disc versie met kartonnen omhulsel. En die is voor minder dan € 40 nieuwprijs te bemachtigen.

  21. #21
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    S.v.p. verder posten in één van de (vele) andere Band of Brothers threads, bijvoorbeeld deze

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •