Pagina 82 van 136 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Ik heb Two for the Money binnen, alleen niet in de beloofde steelcase maar een keepcase met een prachtige Filmpakker-sticker.
    Shit, die heb ik ook besteld. Nou, de juiste versie mogen ze nasturen, die goedkope filmpakker hoef ik niet...
    Ik ook, zucht.... Maar ff een mailtje sturen.

  2. #2027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Ik heb Two for the Money binnen, alleen niet in de beloofde steelcase maar een keepcase met een prachtige Filmpakker-sticker.
    Shit, die heb ik ook besteld. Nou, de juiste versie mogen ze nasturen, die goedkope filmpakker hoef ik niet...
    Ik moet Two for the Money terugsturen en kan m omruilen voor Cinema Paradiso.

  3. #2028

    Standaard

    Ben nu net abo afgesloten, met als welkomsgeschenk
    " everybody loves raymond seizoen 6"
    ben benieuwd

  4. #2029

    Standaard

    Antwoord Filmvalley over de DVD van Two for the Money.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmvalley
    Beste Filmliefhebber,



    Er is inderdaad een fout gemaakt op de site. Het verkeerde product is afgebeeld.

    Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.



    Wanneer uw keuze met de correcte afbeelding anders was geweest, kunnen wij de DVD kosteloos voor u omruilen tegen een andere keuze DVD.



    Met vriendelijke groet,
    Abo@filmvalley

  5. #2030

    Standaard

    En terugsturen moet naar:

    antwoordnummer 1304, 2000 VD in Haarlem. Met een kopie van de mail graag

  6. #2031

    Standaard

    Ik ben juist blij dat het toch de 1 disc keepcase is... steelbooks vind ik niks. Die extra's stellen toch niks voor.

  7. #2032

    Standaard

    Hier ook alleen de dvd ontvangen. Wel in een net kartonnetje.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #2033

    Standaard

    Hier nog helemaal niks, alleen een excuusbrief dat de verkeerde dvd is geleverd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #2034

    Standaard

    net de keuze gemaakt voor de volgende maand, wel jammer dat er nu helemaal geen 2 disc meer tussen zitten, ik wou voor lucky number slevin gaan omdat het zo;n mooie digipack is, bleek het om de single disc te gaan, ik heb maar gekozen voor three burials van tommy lee jones.

  10. #2035

    Standaard

    Jarhead en Serenity heb ik al.
    Saw II, Three Burials en Slevin heb ik gezien maar hoe ik niet.

    Burt Munro: World's Fastest Indian vond ik top en komt er zeker in!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1
    net de keuze gemaakt voor de volgende maand, wel jammer dat er nu helemaal geen 2 disc meer tussen zitten, ik wou voor lucky number slevin gaan omdat het zo;n mooie digipack is, bleek het om de single disc te gaan, ik heb maar gekozen voor three burials van tommy lee jones.
    Ja dat vind ik ook jammer, ze zeggen dat uit een onderzoek bleek dat mensen niet veel geven om de extra's. Maja ik denk dat mensen die lid worden van een filmblad meer geven om speciale uitgaves, films etc. anders zouden ze ook niet lid worden van zo'n blad. Dus vind ik het dom dat ze op deze groep filmliefhebbers dezelfde stempel drukken die uit een onderzoek komt van iedere filmkoper.

  12. #2037

    Standaard

    Ik heb gekozen voor: The Three Burials of Melquiades Estrada.

    Ik wist niet dat er ook een single disc van Lucky Number Slevin was, ben er eigenlijk wel blij om, want ik had laatst de SE aangeschaft en dus dacht ik shit nu kon ik hem ook gewoon bij de Filmvalley kiezen, maar dat is dus de single disc.

    Maar goed Saw II, Jarhead en Lucky Number Slevin heb ik dus al en omdat Serenity en The World's Fastest Indian mij niet aantrokken heb ik maar gekozen voor The Three Burials of Melquiades Estrada.

  13. #2038

    Standaard

    Ik ga deze maand niet kiezen. Ik laat Jarhead deze kant op komen.

  14. #2039

    Standaard

    The Three Burials of Melquiades Estrada.


  15. #2040

    Standaard

    The Three Burials of Melquiades Estrada.

    Schitterende moderne western.

  16. #2041

    Standaard

    The Three Burials heb ik net gekocht...
    Komt mooi uit, dan blijft het namelijk 1 keuze voor mij over
    The World's Fastest Indian
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  17. #2042

    Standaard

    Voor mij The Three Burials of Melquiades Estrada, ben wel erg benieuwd naar deze film.

  18. #2043

    Standaard

    Moeilijke keus, zitten dit keer drie titels tussen die me aanspreken (Jarhead, The Three Burials of Melquiades Estrada, en The Worlds Fastest Indian).

    Uteindelijk gekozen voor The Worlds Fastest Indian.

  19. #2044

    Standaard

    Is Saw en The Aviator alweer een uitvoering waarbij de beiden inzitten zoals vorige maand? Ben ook wel benieuwd naar wat foto's dan.

  20. #2045
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    The Three Burials of Melquiades Estrada.


    De verkeerde Aviator is gelever, Franse versie ofzo. Nou ja, binnenkort nederlandse versie binnen :P

    ***film, maar ja 8)
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  21. #2046

    Standaard

    De western Three Burials uiteraard..

  22. #2047

    Standaard

    Ga voor Jarhead , ben erg benieuwd naar deze film....
    Moet een dezer dagen ook weer mijn lidmaatschap verlengen, dus dat wordt weer uitzoeken.... (vind alleen erg jammer dat BoB er niet meer tussen staat... )
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  23. #2048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Voor mij The Three Burials of Melquiades Estrada, ben wel erg benieuwd naar deze film.
    Ik heb ook voor deze gekozen. Eindelijk weer leuke keuze dvd's bij de Filmvalley!

  24. #2049

    Standaard

    Hier nog steeds het blad niet binnen Begint nu standaard te worden met die late bezorging

  25. #2050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Ga voor Jarhead , ben erg benieuwd naar deze film....
    Moet een dezer dagen ook weer mijn lidmaatschap verlengen, dus dat wordt weer uitzoeken.... (vind alleen erg jammer dat BoB er niet meer tussen staat... )
    Ik zou een serie uitproberen.. Financieel gezien iig altijd de beste keuze (lees: duurste als je het zou moeten kopen) en als de serie niets is kun je altijd nog een goede prijs voor krijgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 82 van 136 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •