Pagina 203 van 255 EersteEerste ... 103153193199200201202203204205206207213253 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.051 tot 5.075 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5051

    Standaard

    Krakers zetten bewoner uit z'n eigen huis

    Na een paar dagen afwezigheid vier krakers op je bank aantreffen. Dat overkwam Rotterdammer Gerard Devilee deze week.

    Gerard Devilee bekijkt de vernielde spullen bij zijn illegaal gekraakte huis.
    FOTO MARCO DE SWART

    Sindsdien verkeert hij in staat van verbijstering. En slaapt in een hotel.

    Devilee (59) ziet afgelopen dinsdag zijn eigen open haard branden als hij bij zijn woning komt aanlopen. Hij belt direct de politie, die snel ter plaatse is. Met de agenten betreedt hij de woning. ,,Komen we binnen, zeggen die gasten: 'Deze woning is gekraakt','' verhaalt hij.

    Geschokt ziet Devilee hoe een wand al vol graffiti is gespoten. De keuken is half gesloopt. Eenmaal boven blijken alle slaapkamers leeggehaald. Op één na, daar is alle inboedel op een grote hoop gegooid. ,,Mijn overhemden, administratie. Echt alles.''

    Verbouwereerd richt Devilee zich tot een van de twee politie-agenten. Die zegt dat hij een civiele procedure moet starten bij de rechtbank als hij wil dat ze er uit gaan. ,,Die krakers beriepen zich erop dat de woning al een jaar leegstond. Dan mag een woning worden gekraakt. Maar dat is onzin, ik woon er al een paar jaar en sta hier ook ingeschreven. Het zijn gewoon inbrekers,'' klinkt het met ingehouden woede.

    Sindsdien verblijft Devilee in een hotel waar hij zich tijdens slapeloze nachten het hoofd breekt over wat hem overkomt. In de paar dagen dat de krakers in de woning zitten, is er flink huisgehouden. Naast de woning ligt een deel van de keukeninboedel en een hoop administratie, waaronder blauwe enveloppen geadresseerd aan G.M. Devilee. De krakers zelf zijn op het moment van het bezoek niet aanwezig.

    Moedeloos steekt Devilee zijn zoveelste sigaar op. Hij heeft de politie en burgemeester Aboutaleb al geschreven en beschikt over zes verklaringen van omwonenden en bedrijven uit de buurt die bevestigen dat hij de bewoner is. Ook de politie bevestigt Devilees verhaal, maar blijft erbij dat hij een civiele procedure moet starten. Iets anders zit er voor de Rotterdammer niet op.

    Bron: AD.nl

  2. #5052

    Standaard

    Na een paar dagen al????

    Kan wat worden als we straks 3 weken op vakantie gaan....

    Laatst aangepast door Bas Hokke : 30-05-2009 om 12:06
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #5053

  4. #5054

    Standaard

    Als hij kan aantonen dat hij echt maar een paar dagen weg was en de politie verifieert dat is het toch een kwestie van krakers oppakken en vatszetten en veroordelen wegens inbraak en vernieling?
    Dit kan gewoon niet wara zijn, het klopt niet.

  5. #5055

    Standaard

    Lijkt me toch dat die gewoon opgepakt worden voor inbraak en vernieling.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #5056

    Standaard

    Wederom 'n teken dat er van de wetten in nederlands niets klopt... zonde!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #5057

    Standaard

    Als het mijn huis was geweest was ik met mijn pa, neven en broertje langs gekomen om die ***lui helemaal de tyfus te slaan...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #5058

    Standaard

    Thank God voor de voice of reason...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #5059

    Standaard

    Het zal je maar overkomen. Verschrikkelijk.

  10. #5060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als het mijn huis was geweest was ik met mijn pa, neven en broertje langs gekomen om die ***lui helemaal de tyfus te slaan...
    Zeker weten. Even flink "huishouden".

  11. #5061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Zeker weten. Even flink "huishouden".
    zoveel mensen? Ik had gewoon een zekere A. D. gebeld

  12. #5062

    Standaard

    Kankerpatiënt wint weddenschap om eigen leven

    Uitgegeven:31 mei 2009 07:42Laatst gewijzigd:31 mei 2009 07:42
    LONDEN - Een terminale kankerpatiënt uit Engeland heeft voor de tweede maal een weddenschap gewonnen door te blijven leven. Dat berichtte de BBC zaterdag.


    Artsen hadden in 2006 longvlieskanker vastgesteld bij Jon Matthews (59) uit de zuidoostelijke stad Milton Keynes. De man had te horen gekregen dat hij nog slechts enkele maanden te leven had.
    ''Ik maakte me niet druk, want iedereen gaat een keer dood'', aldus Matthews. Wel was de Brit nieuwsgierig naar hoeveel tijd hem nog was gegund.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #5063

    Standaard

    Goed bezig Kroes.

    'Kroes neemt opnieuw Microsoft op de korrel'

    Uitgegeven:31 mei 2009 12:07Laatst gewijzigd:31 mei 2009 12:07
    BRUSSEL - Eurocommissaris Neelie Kroes (Concurrentie) bereidt een nieuwe aanval voor op softwaregigant Microsoft. Dat staat zondag op de website van zakenkrant The Wall Street Journal. Kroes legde het bedrijf de afgelopen jaren al voor 1,7 miljard euro aan boetes op.


    Het nieuwe offensief zou geënt zijn op een langlopende klacht; de bundeling van webbrowser Internet Explorer met het besturingsprogramma Windows waarmee Microsoft een dominante marktpositie heeft.

    Browsers

    Nieuw is echter de manier waarop Kroes Microsoft op dit vlak wil aanpakken. In plaats van Microsoft tot een scheiding van beide programma's te dwingen zou Kroes eisen dat Microsoft meerdere browsers opneemt in Windows.


    Kroes heeft het al jaren aan de stok met Microsoft en legde het bedrijf in 2004 en 2006 al boetes op voor in totaal ongeveer 800 miljoen euro. Vorig jaar kwam daar nog eens 899 miljoen euro bij, omdat het bedrijf concurrentie geen toegang gaf tot zijn softwaregeheimen.

    Afscheidscadeau

    De krant noemt de nieuwe zaak tegen het softwareconcern een ''stekelig afscheidscadeau'' van Kroes, wier ambtstermijn over een paar maanden verstrijkt. Eerder deze maand legde Kroes chipfabrikant Intel een boete op van ruim 1 miljard euro, omdat het bedrijf met het geven van kortingen aan afnemers op een oneerlijke manier zou hebben geconcurreerd.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #5064

    Standaard

    Die wolter toch.....oh, wacht, het is osn Neeltje.
    Goed bezig inderdaad, laat ze maar eens flink de boel openbreken bij dat microschoftzooitje.

  15. #5065

    Standaard

    RIP

    Laatste overlevende Titanic overleden

    Uitgegeven:31 mei 2009 21:33Laatst gewijzigd:31 mei 2009 21:32
    LONDEN - Millvina Dean, de laatste overlevende van de scheepsramp met de Titanic in 1912, is zondag overleden. Ze stierf op 97-jarige in een verpleeghuis in Engeland, meldde de BBC.


    Dean was twee maanden oud toen ze met haar ouders en broer met de Titanic reisde om te emigreren naar de Verenigde Staten.
    Het enorme Britse passagiersschip voer op 15 april 1912 tegen een ijsberg bij New Foundland en zonk. Haar moeder en broer overleefden de ramp ook, maar haar vader verdronk.

    Het schip was op weg van Southampton naar New York. Van de 2201 passagiers aan boord kwamen er 1490 om het leven. Het was de eerste reis van de onzinkbaar geachte Titanic.

    Veiling

    In oktober vorig jaar verkocht Millvana Dean nog voorwerpen die gerelateerd waren aan de scheepsramp. De veiling bracht omgerekend ruim 40.000 euro op.
    Onder de geveilde objecten was een honderd jaar oude koffer met kleren, die de familie van Dean na de ramp kreeg van de inwoners van New York.
    Dean veilde de spullen om geld bijeen te brengen om de kosten van haar verzorgingshuis te betalen.
    © ANP
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #5066

    Standaard

    RIP. Blijft geïntrigeerd door het verhaal over de Titanic en alles erom heen. Krijg gelijk zin om de film weer eens te bekijken en één van de games te gaan spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #5067

    Standaard

    Ja ik vond het ook wel een mooi gegeven dat er nog steeds overlevenden waren van die ramp.



    ??Zijn er games over de Titanic??
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #5068

    Standaard

    RIP, blijft inderdaad zeer intrigerend dat verhaal.

  19. #5069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ja ik vond het ook wel een mooi gegeven dat er nog steeds overlevenden waren van die ramp.

    ??Zijn er games over de Titanic??
    Er zijn er een aantal. Mijn favoriete is Titanic: Adventure Out of Time. Een geweldige adventure voor de PC waarin je een detective op het schip speelt, op zoek naar de Rubaiyat of Omar Khayyam.

    Een absolute aanrader met en interessant verhaal en meerdere eindes. Er is er maar eentje goed (al blijft het schip zinken): http://en.wikipedia.org/wiki/Titanic...re_out_of_time
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #5070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    RIP
    R.I.P.




    Hier wat filmpjes over de desbetreffende vrouw :

    Meeting Millvina Dean - Last Titanic Survivor : http://www.youtube.com/watch?v=oc2AUMp651c

    Meeting Millvina Dean - Last Titanic Survivor - Pt 2 : http://www.youtube.com/watch?v=2L0za...eature=related

    'MILLVINA DEAN' THE LAST KNOWN SURVIVOR OF THE 'TITANIC' AND VERY SAD TO MAKE ENDS MEET! : http://www.youtube.com/watch?v=0v2yi...eature=related

  21. #5071

    Standaard

    mooi om te zien.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #5072

    Standaard

    Ik las dat Leo, Kate en James geld hebben gestort naar de nu dus overleden mevrouw zodat ze haar rusthuis kon betalen...

    anyways...RIP

    Op de SNES speelde ik vroeger vaak SOS, deed me erg aan Titanic denken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #5073

    Standaard

    Toestel Air France vermist boven Atlantische Oceaan

    Van onze redactie
    Gepubliceerd op 01 juni 2009 12:05, bijgewerkt op 1 juni 2009 12:37
    Een toestel van Air France, met aan boord 228 mensen, onder wie 12 bemanningsleden, is maandag boven de Atlantische Oceaan voor de kust van Brazilië van de radar verdwenen. Het vliegtuig was op weg van Rio de Janeiro naar Parijs, waar het om 11:00 uur had moeten landen.

    Dat melden de Franse luchtvaartautoriteten in Parijs, die naar eigen zeggen ‘erg bezorgd’ zijn, omdat het toestel al uren weg is.
    Het zou een communicatieprobleem kunnen zijn maar dat komt uiterst zelden voor, aldus een functionaris van het vliegveld.

    Zoekactie
    De Braziliaanse luchtmacht is een zoekactie begonnen in de buurt van het eiland Fernando de Noronha.
    Volgens Franse media was het toestel rond 8 uur Nederlandse tijd opeens niet meer op de radarschermen te zien. Het vliegtuig waar het om gaat is een Airbus A330. Op vliegveld Charles de Gaulle is een crisiscentrum ingericht.

  24. #5074

    Standaard

    Het is te hopen dat het een communicatiefout is. Maar ik vrees van niet.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  25. #5075

    Standaard

    Eminem krijgt kont in gezicht

    De rapper werd onaangenaam verrast toen hij een mannelijk achterwerk in zijn gezicht kreeg.

    Bruno

    Tijdens de MTV Awards kwam Bruno, het homofiele typetje van Sacha Baron Cohen, als engel de zaal binnen gevlogen. Hij vloog echter naar beneden, met zijn kont in het gezicht van de bekende rapper.

    Haat

    Eminem, bekend om zijn haat tegen homo's, was not amused. Hij duwde Bruno hardhandig weg en verliet woest de zaal. Sacha Baron Cohen werd beroemd in Groot-Brittannië en daarbuiten met de foute blanke rapper Ali G. en de Kazachstaanse reporter Borat.



    Filmpje:

    http://www.mtv.com/videos/misc/39546...tml#id=1611659

Pagina 203 van 255 EersteEerste ... 103153193199200201202203204205206207213253 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •