De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Douane??

  1. #1

    Standaard Douane??

    Ik heb bij een Amirikaans bedrijf een Amirikaanse Xbox gekocht en is verzonden via Fedex.
    Maar als ik kijk bij de trackingstaat er nu al 4 dagen:
    Regulatory Agency Clearance Delay . Het pakje bevind zich in Oude Meer.
    Als ik het goed heb is dat op Schiphol.
    Mijn vraag is nu hoe lang kan dit duren?

    Alvast bedankt.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  2. #2

    Standaard

    Als hij inderdaad bij de douane op Schiphol ligt, krijg je zeer binnenkort waarschijnlijk een brief in huis met een formulier waarop je moet invullen wat het pakket bevat en wat de waarde is. Dit moet je dan weer terugsturen. Of (als de waarde op de verpakking staat), wordt ie binnenkort gewoon bezorgt. Zorg wel dat je dan genoeg geld in huis hebt, want je zult waarschijnlijk nog 20% BTW moeten betalen...

  3. #3

    Standaard

    Ok dank je.
    Ik wacht met spanning af.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  4. #4

    Standaard

    Weten een van jullie hoe het zit als je een abonement neemt op iets van 200 euro waarbij je elke maand iets krijgt met een waarde van 18 euro.

    Moet ik dan invoersrecht betalen over de totale kosten? Of helemaal niks omdat elke zending onder de 22 euro zit?

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door captain_eddy
    Weten een van jullie hoe het zit als je een abonement neemt op iets van 200 euro waarbij je elke maand iets krijgt met een waarde van 18 euro.

    Moet ik dan invoersrecht betalen over de totale kosten? Of helemaal niks omdat elke zending onder de 22 euro zit?
    niks, ze vragen douane kosten over de kosten van het huidige pakketje!

  6. #6

    Standaard

    Bedankt, dat zou wel mooi uit komen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •