Pagina 24 van 35 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 856 worden weergegeven.

Discussie: Superman Returns

  1. #576

    Standaard

    Eindelijk ! M´n naam wordt vereerd ! :P

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Eindelijk ! M´n naam wordt vereerd ! :P
    Die naam bestaat al wat langer dan jij denk ik :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #578

    Standaard

    Bryan Singer doet het weer! Na zijn X-films levert hij opnieuw een comic verfiming af met de juiste balans tussen karakter, actie en humor. Het resultaat is de beste zomerfilm van dit jaar (oké dat is dit jaar niet heel moeilijk). De film vliegt echt voorbij, hoewel deze toch twee en een half uur duurt, en verveelt geen moment.
    De casting is uitstekend. Brandon Routh als Superman/Clark Kent is perfect (al had ik graag iets meer Clark Kent willen zien), Kevin Spacey is echt een van de gemeenste comic-bad guys ooit, James Marsden en Parker Posey hadden goede bijrollen en Sam Huntington was misschien nog wel de beste van allemaal als Jimmy Olsen. Kate Bosworth was eigenlijk de enige die ik niet in de film vond thuishoren.
    De special effects zijn natuurlijk geweldig, met name [spoiler:c2ba315cd0]de redding van de Shuttle/vliegtuig[/spoiler:c2ba315cd0] was erg spectaculair (vooral als je hem in 3D ziet in Pathe Arena). Ook Metropolis ziet er prachtig uit (vooral 's nachts), net als de andere sets in de film. De goede regie en de soundtrack maken deze film compleet.
    Het verhaal biedt voldoende aanknopingspunten voor een goed vervolg, waar ik dan ook zeer naar uit kijk.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #579

    Standaard

    Vandaag naar deze film geweest in Pathé ArenA, om 'm in IMAX 3D te zien.
    Helaas mochten we het einde niet meer meemaken. De film schoot (ik gok) een minuutje of 15, 20 voor het einde van de spoel en kon niet weer opgestart worden. We kregen ons geld terug, en een vrijkaart voor een IMAX voorstelling, maar het maakte het wel de teleurstellendste vertoning die ik ooit gehad heb.
    Er werd nog aangeboden dat we bij de voorstelling van 11:15 zachtjes naar binnen konden (de onze begon om 11:05), maar die was al verder, en ik was zo teleurgesteld dat ik niet eens het einde daar heb gekeken.
    De film zelf was - voor zover ik het gezien heb - wel aardig, maar verder vond ik het allemaal niet zo. Waar was de lol in deze film? Het is mij wel duidelijk waarom PotC deze film voorbij ging aan de kassa. Niet dat dat nou een meesterwerk was (verre daarvan), maar dat was tenminste een hoop popcornpret.
    Het verhaal wat Superman Returns vertelde vond ik slap en oninteressant, en de film negeert een aantal plotpunten uit Superman II, waardoor je je afvraagt waar de film nou precies thuishoort. Ik hoor niks anders dan dat het II zou opvolgen. Hoe zit het nou?
    Helaas, zoals zoveel sequels, remakes, re-imaginings, en andere recycle-producten doet Superman Returns mij vooral verlangen naar Richard Donner's Superman: The Movie. En dat terwijl ik eigenlijk niet eens zo'n geweldige fan van die film ben.
    De 3D scènes deden me weinig. Ik vond het gimmicky en afleidend.
    Tot slot wel nog een positief woordje over Brandon Routh. Hij is een geweldige opvolger van Christopher Reeve. Zowel de rol van Superman als van Clark Kent vult hij uitstekend in. Kudos voor hem.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #580

    Standaard

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...perman_Returns

    Hier zijn zo ook niet zo te spreken over de film.
    Ga 'em straks wel een keertje huren denk ik. Heb een beetje m'n buik vol van superheldenfilms.

  6. #581

    Standaard

    ik ben het dus niet eens met die recensie, ik ben blij dat ze hem een menselijk karakter hebben gegeven.
    achteraf gezien valt me wel op dat we clark kent amper zien en dat brandon routh eigenlijk bitter weinig tekst heeft.
    ik vond het dus zelf goed dat er niet teveel actiescènes waren, uiteindelijk, wat kan je met hem doen? het is superman! Het is niet zoals batman, of de x-men waar je effectief een actiescène mee kan hebben want superman is superman en is te onoverwinnelijk om iets mee te kùnnen doen.
    ik vond het een goede film, ik hou zeer van de singer stijl. (en ik ben zelf geen fan van superman)
    kan amper wachten op de 2 disc dvd naar het einde van het jaar toe.

    Het enige wat ik niet goed vond (naast een tekort aan clark en tekst voor brandon) was kevin spacey, hij was niet goed in zijn rol vond ik. Kate Bosworth kon mij, tot mijn grote verrassing, wel behagen.

  7. #582

    Standaard

    Gaan we nu na Peter Jackson ook Bryan Singer vereren? Kom op, deze film valt onder één van de slechtste films die ik deze zomer heb gezien.

    Superman in het algemeen = aktie en verhaal.

    Superman Returns = een romantische chickflick met erg weinig en niet boeiende actiescenes (behalve de shuttle) en een zeer slecht verhaal. Effects waren wel zeer in orde.
    Meer achtergrond info had er wel in mogen zitten voor degene die de vorige Superman films niet hebben gezien. Ik heb de vorige films gezien maar half half. Een kind van Superman? Lame zeg, hoe gaat ie dat oplossen in de volgende films, voogdij aanvragen of wat?

    Superman Returns = Superman Sucks!

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dude19
    Gaan we nu na Peter Jackson ook Bryan Singer vereren? Kom op, deze film valt onder één van de slechtste films die ik deze zomer heb gezien.

    Superman Returns = een romantische chickflick met erg weinig en niet boeiende actiescenes (behalve de shuttle) en een zeer slecht verhaal. Effects waren wel zeer in orde.
    Meer achtergrond info had er wel in mogen zitten voor degene die de vorige Superman films niet hebben gezien. Ik heb de vorige films gezien maar half half. Een kind van Superman? Lame zeg, hoe gaat ie dat oplossen in de volgende films, voogdij aanvragen of wat?

    Superman Returns = Superman Sucks!
    Ok dit is blijkbaar niet jouw soort film.
    Ik snap sommige mensen niet. Ik de bios ook, gvd in de eerst 15 a 20 min (scene met Jor-el) zit zo'n loser van +- 17 jaar te zuchten dat het saai is. DE FILM IS NET BEZIG MAN! Tjonge jonge wat zijn veel mensen verpest zeg. Willen ze nou echt ALLEEN maar actie? Anderhalf a 2 uur lang?
    9 van de 10 mensen waarmee ik gesproken heb over SPIDER-MAN 2 destijds zeiden dat er TEVEEL GEL^L in zat... Ongelooflijk. Deel 2 is juist goed uitgewerkt, aandacht voor de personages, diepgang etc.
    Ik raadt de mensen die alleen een no-brain actiefilm willen zien, aan om een Steven Seagal film te huren. Misschien zijn ze dan tevreden.

    SUPERMAN RETURNS is wat mij betreft een overdonderent meesterwerk.
    Tot mijn grote verbazing viel NIEMAND van de cast tegen.
    Brandon Routh is gewoon Superman, zonder twijfel. Van tevoren was ik bang dat hij niet eens in de buurt zou komen van Reeve maar dit is hem toch aardig gelukt.
    Ik vindt het verhaal (in tegenstelling tot "DUDE19") wel goed. Lex is een gemene badguy die het superman aardig moeilijk maakt MAAR mensen moeten weten dat de film niet draait om Lex maar om het feit dat de wereld heeft leren leven ZONDER Superman. Lois has moved on.
    Dat raakt Superman, daar worstelt hij in deze film mee. Lex is meer een side-act.

    Toen de film afgelopen was en het beeld zwart werdt had ik gelijk een sterk verlangen voor MEER. Ik kan nu al niet wachten op de sequels(s)!

    IMO: 5 van de 5 Sterren.

    WELKOM TERUG SUPERMAN!
    Superman Returns

  9. #584

    Standaard

    Dit is toch wel van het ene uiterste in het andere. Superman Returns is alles behalve een overdonderend meesterwerk en het is nog veel minder een slechte film. Wat Brian Singer hier doet is een zeer geslaagde ode brengen aan de man van staal. En respect is zijn grootste troef.

    'k Heb het echt wel niet voor discussies waar twee pal tegenover elkaar staanden met zeer uiteenlopende meningen veel te grote woorden gaan smijten. Of misschien moet ik mijn bemoeienissen voor mij houden. Das ook een optie.

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dude19
    Gaan we nu na Peter Jackson ook Bryan Singer vereren? Kom op, deze film valt onder één van de slechtste films die ik deze zomer heb gezien.

    Superman Returns = een romantische chickflick met erg weinig en niet boeiende actiescenes (behalve de shuttle) en een zeer slecht verhaal. Effects waren wel zeer in orde.
    Meer achtergrond info had er wel in mogen zitten voor degene die de vorige Superman films niet hebben gezien. Ik heb de vorige films gezien maar half half. Een kind van Superman? Lame zeg, hoe gaat ie dat oplossen in de volgende films, voogdij aanvragen of wat?

    Superman Returns = Superman Sucks!
    Ok dit is blijkbaar niet jouw soort film.
    Ik snap sommige mensen niet. Ik de bios ook, gvd in de eerst 15 a 20 min (scene met Jor-el) zit zo'n loser van +- 17 jaar te zuchten dat het saai is. DE FILM IS NET BEZIG MAN! Tjonge jonge wat zijn veel mensen verpest zeg. Willen ze nou echt ALLEEN maar actie? Anderhalf a 2 uur lang?
    9 van de 10 mensen waarmee ik gesproken heb over SPIDER-MAN 2 destijds zeiden dat er TEVEEL GEL^L in zat... Ongelooflijk. Deel 2 is juist goed uitgewerkt, aandacht voor de personages, diepgang etc.
    Ik raadt de mensen die alleen een no-brain actiefilm willen zien, aan om een Steven Seagal film te huren. Misschien zijn ze dan tevreden.

    SUPERMAN RETURNS is wat mij betreft een overdonderent meesterwerk.
    Tot mijn grote verbazing viel NIEMAND van de cast tegen.
    Brandon Routh is gewoon Superman, zonder twijfel. Van tevoren was ik bang dat hij niet eens in de buurt zou komen van Reeve maar dit is hem toch aardig gelukt.
    Ik vindt het verhaal (in tegenstelling tot "DUDE19") wel goed. Lex is een gemene badguy die het superman aardig moeilijk maakt MAAR mensen moeten weten dat de film niet draait om Lex maar om het feit dat de wereld heeft leren leven ZONDER Superman. Lois has moved on.
    Dat raakt Superman, daar worstelt hij in deze film mee. Lex is meer een side-act.

    Toen de film afgelopen was en het beeld zwart werdt had ik gelijk een sterk verlangen voor MEER. Ik kan nu al niet wachten op de sequels(s)!

    IMO: 5 van de 5 Sterren.

    WELKOM TERUG SUPERMAN!
    I agree 100%, alhoewel de "werdt" toch wel onaanvaardbaar is

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dude19
    Gaan we nu na Peter Jackson ook Bryan Singer vereren? Kom op, deze film valt onder één van de slechtste films die ik deze zomer heb gezien.

    Superman Returns = een romantische chickflick met erg weinig en niet boeiende actiescenes (behalve de shuttle) en een zeer slecht verhaal. Effects waren wel zeer in orde.
    Meer achtergrond info had er wel in mogen zitten voor degene die de vorige Superman films niet hebben gezien. Ik heb de vorige films gezien maar half half. Een kind van Superman? Lame zeg, hoe gaat ie dat oplossen in de volgende films, voogdij aanvragen of wat?

    Superman Returns = Superman Sucks!
    Ok dit is blijkbaar niet jouw soort film.
    Ik snap sommige mensen niet. Ik de bios ook, gvd in de eerst 15 a 20 min (scene met Jor-el) zit zo'n loser van +- 17 jaar te zuchten dat het saai is. DE FILM IS NET BEZIG MAN! Tjonge jonge wat zijn veel mensen verpest zeg. Willen ze nou echt ALLEEN maar actie? Anderhalf a 2 uur lang?
    9 van de 10 mensen waarmee ik gesproken heb over SPIDER-MAN 2 destijds zeiden dat er TEVEEL GEL^L in zat... Ongelooflijk. Deel 2 is juist goed uitgewerkt, aandacht voor de personages, diepgang etc.
    Ik raadt de mensen die alleen een no-brain actiefilm willen zien, aan om een Steven Seagal film te huren. Misschien zijn ze dan tevreden.

    SUPERMAN RETURNS is wat mij betreft een overdonderent meesterwerk.
    Tot mijn grote verbazing viel NIEMAND van de cast tegen.
    Brandon Routh is gewoon Superman, zonder twijfel. Van tevoren was ik bang dat hij niet eens in de buurt zou komen van Reeve maar dit is hem toch aardig gelukt.
    Ik vindt het verhaal (in tegenstelling tot "DUDE19") wel goed. Lex is een gemene badguy die het superman aardig moeilijk maakt MAAR mensen moeten weten dat de film niet draait om Lex maar om het feit dat de wereld heeft leren leven ZONDER Superman. Lois has moved on.
    Dat raakt Superman, daar worstelt hij in deze film mee. Lex is meer een side-act.

    Toen de film afgelopen was en het beeld zwart werdt had ik gelijk een sterk verlangen voor MEER. Ik kan nu al niet wachten op de sequels(s)!

    IMO: 5 van de 5 Sterren.

    WELKOM TERUG SUPERMAN!
    Niet mijn soort film? Bullshit, superhero films is één van m'n favoriete genres. De X-Men films, Spider-Man films en Batman Begins staan bij mn favo films. Actie HOORT bij superhelden, je ziet Batman toch ook niet steeds op z'n gat zitten? En als je begint over Seagal, pff kwantiteit betekent niet direct kwaliteit he. SR had geen van beide.

    En vind je niet dat je mening iets TE biased is, 'SuperMarcel'?

  12. #587

    Standaard

    Iedereen die interesse heeft in Superman Returns met 3D-beelden in Pathe Arena IMAX. Het werkt niet meer.

    http://www.pathe.nl/acties_events.as...847&bios_id=-1

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Iedereen die interesse heeft in Superman Returns met 3D-beelden in Pathe Arena IMAX. Het werkt niet meer.

    http://www.pathe.nl/acties_events.as...847&bios_id=-1
    Dat is erg zonde, was van plan de film daar eerdaags nog eens te gaan bekijken...
    Superman Returns

  14. #589

    Standaard

    Ja, en ik zat dus vanochtend in de vertoning waarin die storing optrad.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #590

    Standaard

    Hahaha dat is grappig.

    Al die mensen die hun geld terug gingen vragen bij de kassa.

    Ach ja, dingen kunnen nou eenmaal stuk gaan.

  16. #591

    Standaard

    Vanavond gezien, erg goed. Had eerst een beetje moeite met de rol van Jason, maar de laatste scene maakte dat helemaal goed.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Vanavond gezien, erg goed. Had eerst een beetje moeite met de rol van Jason, maar de laatste scene maakte dat helemaal goed.
    wtf man? het einde is juist zwaar bagger! deze film had een beter einde verdiend
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Hahaha dat is grappig.

    Al die mensen die hun geld terug gingen vragen bij de kassa.

    Ach ja, dingen kunnen nou eenmaal stuk gaan.
    Dat werd ons aangeboden. We konden kiezen òf een IMAX voucher en de film afkijken in een non-IMAX voorstelling die al bezig was, òf een IMAX voucher en je geld terug. Ik stond nog op de drempel bij die andere voorstelling, maar die was al verder, en ik vond 't zo jammer dat ik dan een stuk in het midden van de climax zou missen dat ik omgekeerd ben en naar de kassa ben gegaan.
    En ik was één van de mensen die voorop liep, en je kent 't kuddegedrag van mensen, dus toen de voorste drie (waaronder ik) zich omdraaiden volgde de rest al snel.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Vanavond gezien, erg goed. Had eerst een beetje moeite met de rol van Jason, maar de laatste scene maakte dat helemaal goed.
    wtf man? het einde is juist zwaar bagger! deze film had een beter einde verdiend
    Snap niet dat er altijd commentaar moet komen als iemand het einde goed vind. Ik vond de laatste scéne [spoiler:c0a351d57b]tussen Superman en zijn zoon[/spoiler:c0a351d57b] wel goed. Elk zijn eigen mening zeg ik dan, maar ik denk dat iedereen nu onderhand wel al weet dat jij het einde niet goed vond. :wink:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Vanavond gezien, erg goed. Had eerst een beetje moeite met de rol van Jason, maar de laatste scene maakte dat helemaal goed.
    wtf man? het einde is juist zwaar bagger! deze film had een beter einde verdiend
    Snap niet dat er altijd commentaar moet komen als iemand het einde goed vind. Ik vond de laatste scéne tussen Superman en zijn zoon wel goed. Elk zijn eigen mening zeg ik dan, maar ik denk dat iedereen nu onderhand wel al weet dat jij het einde niet goed vond. :wink:
    Misschien even spoilertags gebruiken, niet iedereen heeft em gezien...

  21. #596

    Standaard [b]It's a burden, it's a pain, it’s a Superdepression![/b]

    AAARRGH Singer heeft superman geruïneerd!! Gisteren de film gezien maar had beter niet kunnen kijken. Er is zoveel mis met deze film dat het pijn aan je ogen doet. Laat ik beginnen bij het script. Dat zuigt aan alle kanten. Er zit totaal geen diepgang in, bevat plotholes en veel verwijzigen naar Superman 1 en 2 waar dit deel een vervolg op is. Het jongere publiek die Donner’s originele Superman niet hebben gezien zullen daardoor veel vraagtekens hebben bij het zien van deze film.
    Bryan Singer herhaalt Luthor’s [spoiler:a8bc3e1253]onroerend goed[/spoiler:a8bc3e1253] trucje uit de originele Superman maar het is allemaal veel te serieus en ongeloofwaardig. [spoiler:a8bc3e1253]Alsof iemand op een dode groene rots zou willen en kunnen wonen! [/spoiler:a8bc3e1253]Common!!! De film bevat best een paar aardige actie scènes, waaronder de vliegtuig scène, alhoewel ook die niet allemaal goed uit de verf komen. Het begin is nog aardig alhoewel Supermans afwezigheid nogal wat vragen oproept waar verder niet op wordt ingegaan. Superman komt na 5 jaar afwezigheid terug op aarde waarna hij zijn rol als depressieve superman die de enorme last die dat met zich meebrengt zuchtend en steunend weer op zich neemt (What the f…?) . Het einde van de film is zo tenenkrommend slecht dat ik het niet eens kan beschrijven.

    Special effect en actiescènes
    Gedurende de film komen er wel een paar aardige actiescènes voorbij maar sommige vliegscènes komen totaal niet uit de verf. In alle vliegscènes stijgt superman verticaal en in een rechte lijn op. Geen elegante balletachtige opstijgscènes zoals in de oudere films maar kille nep CGI computergeanimeerde beelden. De vliegscènes bij bijvoorbeeld [spoiler:a8bc3e1253]het neerstortende vliegtuig [/spoiler:a8bc3e1253]zijn daarbij gefilmd op een cartoony manier (superman vliegt hier exact als in de jaren 60(?) cartoons van superman met een soort katachtige bewegingen) en de CGI van een vliegende superman is in de eindscène nog meer nep dan de bluescreen scènes die we in de oude films van Richard Lester zagen. Verder zien we geen klassieke transformatie van Clark naar Superman *ZUCHT*.

    Casting
    Dan de casting, Routh is op zich best wel een aardige Superman en waarschijnlijk de beste optie om hem te spelen maar zeker niet zo goed als Reeve was. Routh is gecast vanwege zijn gelijkenis met Christopher Reeve. Het ontbreekt Routh echter aan charisma en zijn vertolking van Clark Kent is ronduit slecht. Reeve kon Superman en Clark zo verschillend neerzetten dat het geloofwaardig was. Bovendien speelde Reeve de rollen met een knipoog. In Superman returns is het allemaal veel te serieus neergezet. Kate Bosworth lijkt op een 19-jarige teenager. Het is dan ook totaal ongeloofwaardig om haar de –eind 20 Lois Lane met [spoiler:a8bc3e1253]5 jarig kind [/spoiler:a8bc3e1253]– te laten spelen. Er is dan ook geen enkele chemie tussen Routh en Bosworth en het komt allemaal onervaren over. Spacey maakt zoals te verwachten valt wél indruk met een goede acteerprestatie maar kan de film niet redden. Zijn karakter wordt namelijk neergezet als de meest duivelse en sadistische versie van Lex Luthor die we ooit in het superman universum hebben gezien.

    Bryan Singers zienswijze
    Dan kom ik daarmee bij het grootste probleem van deze film namelijk de wijze waarop Singer het Superman universum neerzet. Singer verwerkt hierbij zoveel slechte ideeën in de film dat het pijn aan je ogen doet. Zo is de toon van de film donker en depressief, metropolis lijkt meer op Gotham City, Supermans pak is erg donker van kleur en superman wordt neergezet als een depressieve teenager die een grote last draagt en geen enkel plezier heeft als Superman. Superman lacht ook nauwelijks in de film en heeft weinig tekst en als hij al wat zegt is het deprimerend. Lois Lane is voornamelijk boos op Superman en Luthor is neergezet als een duivelse, maniakale sadistische massamoordenaar maar wordt nooit interessant.

    Alhoewel Luthor in de film weer eens faalt om Superman van kant te maken maakt Singer de klus wél professioneel af door
    [spoiler:a8bc3e1253]-superman een heel continent gemaakt van kryptoniet de ruimte in te laten werpen terwijl hij normaal gesproken van 1 klein stukje kryptoniet al hulpeloos wordt. (Whats wrong with this picture??!!)
    -superman die op een sadistische manier in elkaar wordt geslagen en geschopt en zelfs als misselijke anticlimax wordt neergestoken ( ) door Luthor -op dit punt ben ik bijna gestopt met kijken naar deze baggerzooi-
    -superman die in het ziekenhuis beland – kom op zeg!- :x
    -en als absolute doodzonde de introductie van superman’s (irritante) kind (AAAARGH hoe kan een alien nu een kind krijgen op natuurlijk wijze met een mens!!?? )[/spoiler:a8bc3e1253]

    Heeft Singer überhaupt weleens een superman comic gelezen?? Deze film lijdt aan het 'Hulk' syndroom en slaat de plank totaal mis. Op zich nog een vermakelijke popcornfilm maar het heeft niets met Superman te maken.

    Superman return heeft verder het meeste teleurstellende einde van een film dat ik ooit heb gezien. Terwijl je zit te wachten op de ‘grande finale’ met aartsvijand Luthor wordt je geconfronteerd met de grootste anticlimax sinds Paris Hilton haar homevideo op het internet zette. [spoiler:a8bc3e1253]Nadat superman het ziekenhuis heeft verlaten waar hij lag bij te komen van Luthors schop en steekpartij stopt de film ineens met de beroemde eindescène van superman die in de ruimte boven de aarde vliegt terwijl Luthor zonder benzine in zijn helikopter op een verlaten eiland zit.[/spoiler:a8bc3e1253]

    Er is niet 1 moment in de film dat ik de magie en vlinders in mijn buik voelde zoals ik dat wel had bij Donner’s Superman the movie. Maar er is hoop voor de echte superfans. Richard Donner’s superman II komt namelijk dit jaar uit en dat is de versie waar de echte fans al 28 jaar op wachten. Niet deze crap van Singer.
    [/spoiler]

  22. #597

    Standaard Re: [b]It's a burden, it's a pain, it’s a Superdepression![/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Maar er is hoop voor de echte superfans. Richard Donner’s superman II komt namelijk dit jaar uit en dat is de versie waar de echte fans al 28 jaar op wachten. Niet deze crap van Singer.
    [/spoiler]
    Dit wist ik niet; goed bezig

    De rest van de reacties (en met name die van sjeisbroochem): over het algemeen vinden jullie hem slecht merk ik...heb me al 2 dagen niet kunnen zetten tot een biosbezoek....maar als ik dit alles zo lees...nee; met dit soort plotwendingen maak je jezelf belachelijk.
    De eerste 2 zijn jeugdsentiment voor me; Reeve en Hackman waren voor mij dé Superman en Luthor...tav Bosworth heb ik altijd mn twijfels al gehad...

  23. #598

    Standaard

    Superman II: The Richard Donner Cut wordt een compromis. Een "zo-zou-het-ongeveer-geweest-zijn," maar geen volwaardige Richard Donner film.

    Ondanks dat klinkt die uitgave toch verdomde interessant...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Superman II: The Richard Donner Cut wordt een compromis. Een "zo-zou-het-ongeveer-geweest-zijn," maar geen volwaardige Richard Donner film.

    Ondanks dat klinkt die uitgave toch verdomde interessant...
    Donners versie van Superman II wordt een compleet nieuwe versie van Superman 2 met 70-75% nooit eerder vertoond materiaal.

    Voor de mensen die niet weet waar ik het over heb: Richard Donner, de regisseur van Superman 1 maakte tegelijkertijd opnamen voor deel 2. Terwijl hij ongeveer 75% van Superman 2 al had geschoten werd hij ontslagen vanwege onenigheid met de Salkinds, de producers van de Film. De salkinds huurden vervolgens Richard Lester in die de film compleet opnieuw schoot. Grote wijzigingen werden hierbij gemaakt en de toon van de film is daardoor heel anders dan superman 1.

    Gedurende 28 jaar sinds het verschijnen van Lesters Superman 2 werd de nooit afgemaakte Donner versie een mythe. Supermanfans van over de hele wereld stuurden vervolgens jaren brieven en emails naar Warnes Bros met de vraag om Donners versie uit te brengen.

    Dat gaat dus nu gebeuren. Naar wat ik lees en hoor is Donner's versie van Superman II compleet anders. Een ander begin, een ander eind, een andere toon die meer overeenkomt met Superman the movie. Bovendien werkt Donner inmiddels actief mee met de editing van de film.

    Aangezien DOnners slechts 75% van zijn versie had geschoten wordt de resterende 25% gebruikt met scenes uit Lesters film en ander nooitgebruikt materiaal uit Superman 1.

    Dat bedoel je waarschijnlijk met 'een compromis'.

    Ik kan je verzekeren dat de superman fans van over de hele wereld reikhalzend uitkijken naar deze versie van Superman II.

  25. #600

    Standaard Re: [b]It's a burden, it's a pain, it’s a Superdepression![/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    *review*
    Bedankt. Goede review naar mijn mening. Ik wacht wel op de DVD (als ik 'm uberhaupt wil zien).

Pagina 24 van 35 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •