Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Are you being served - DVD-Box?

    Ik heb via de geruchten-molen vernomen dat er een boxset gepland is van de Engelse comedyserie ARE YOU BEING SERVED (net op het moment dat ik op Ebay-USA op zoek was naar de regio 1 versie). Weet iemand hier al meer van?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  2. #2

    Standaard

    Geen flauw idee. Maar weet iemand of er al plannen zijn voor Oh Doctor Beeching, een serie van hetzelfde team?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3

    Standaard

    Deze box komt op 18 augustus hier uit en bevat 7 DVD's.
    Bij nlstore.nl staat hij al te koop voor 87,12 euro.

    Wat er precies op die DVD's komt te staan weet ik niet, maar ik zou zeggen dat dat gelijk is aan de regio 1 uitgave.
    Als dat zo zou mogen zijn komen er op de eerste 6 discs 34 afleveringen te staan, en op de 7e disc bonusmateriaal.

    Ik ben heel benieuwd!

    Regio 1:
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  4. #4

    Standaard

    Hier zit ik echt op te wachten)
    I am a freak, and I am proud of it:)

  5. #5

    Standaard

    IK OOK!!! Al tig-keer gezien maar ik kan er niet genoeg van krijgen, engels, oubollig, voorspelbaar en geweldig leuk...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  6. #6

    Standaard

    Gaaf dat de box ook eindelijk hier uit komt, wacht er al jaren op. Ik ben een heel groot fan. Gewoon lekker engels, oubollig, verstand op nul en plezier hebben.

  7. #7

    Standaard

    Ik hoop dat als die hier uitkomt, hij héél degelijk ondertiteld wordt en liefst óok de Engelse ondertiteling erop.

    Niet dat er een of andere goedkope mafketel al die Engelse humor met 'zijn eigen humor' probeert te vertalen en de dvd's zo om zeep helpt.

    Ik hoop dat ik na aanschaf tegen de producent kan zeggen:
    'You've all done very well!'
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  8. #8

    Standaard

    Voor mij hoeft die ondertitels niet
    I am a freak, and I am proud of it:)

  9. #9

    Standaard

    Inmiddels weer iets meer bekend.
    Hij ziet er zo uit:


    Bevat 6 dvd's en ligt pas in de winkel op 29 september.
    De extras zijn (schrik niet!) een paar biografien en een trivia. Hoe goeiekoper hoe beter zal men gedacht hebben, en dat voor een behoorlijk hoge prijs.

    Volgens The Music Safe heb je hem al op 31 augustus (!) in huis voor 73,35.
    NLstore.nl berekent 87,71 maar levert hem gewoon eind september.
    En Bol.com spant de kroon want daar mag je 102 zuurverdiende euros naar toe brengen om hem te krijgen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #10

    Standaard

    Dus in ieder geval staan niet alle seizoenen er op?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AbA
    Dus in ieder geval staan niet alle seizoenen er op?
    Op de box staat te lezen dat de complete collectie: serie 1 t/m 5, op de DVD staat. En volgens de IMDB zijn er acht series gemaakt, dus niet alle seizoenen staan erop.

  12. #12

    Standaard

    ik vondt de laatste seizoenen toch wel wat minder hoor vooral omdat mr. lucas er niet meer in speelde
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik vondt de laatste seizoenen toch wel wat minder hoor vooral omdat mr. lucas er niet meer in speelde
    Die laatste seizoenen speelden zich toch ook niet meer af in het warenhuis maar op een boerderij?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AbA
    Dus in ieder geval staan niet alle seizoenen er op?
    Op de box staat te lezen dat de complete collectie: serie 1 t/m 5, op de DVD staat. En volgens de IMDB zijn er acht series gemaakt, dus niet alle seizoenen staan erop.
    Als je dat kan opmaken uit die miniscule lettertjes van de Nederlandse box: mijn complimenten

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AbA
    Als je dat kan opmaken uit die miniscule lettertjes van de Nederlandse box: mijn complimenten
    Goed hè? Een vergrootglas doet wonderen.

    Nee, die informatie komt van een advertentie in het tijdschrift DVD Valley, waar een grotere afbeelding van de box te zien is waarop de tekst duidelijk te lezen is.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik vondt de laatste seizoenen toch wel wat minder hoor vooral omdat mr. lucas er niet meer in speelde
    Ja. Die was helaas al overleden. vond hem een goeie acteur

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Ja. Die was helaas al overleden. vond hem een goeie acteur
    even wat info van een britcom fan (en daar hoort aybs natuurlijk bij):

    Trevor Bannister is de acteur die Mr. Lukas speelde en bij mijn weten leeft hij nog steeds.

    En even voor de goede orde, er zijn 10 series gemaakt met een totaal van 69 afleveringen daarnaast zijn er iets van 5 kerstspecials en natuurlijk de aybs film. Al deze series speelden zich af in het warenhuis.
    Na een aantal jaren is er begin 90'er jaren een soort van spin-off gekomen die Grace and Favour heette en zich in een landhuis op het platteland afspeelde. Dit heeft 2 seizoenen geduurd en het waren iets van 12 afleveringen.

    Ik hoop dat de R2 dvd box het kopen waard is, want ik heb een kast vol banden met alle afleveringen die zo ongeveer kapot gespeeld zijn. Ik ben benieuwd wanneer hij nu precies uitkomt want de releasedata's bij de bekende zaken lopen uiteen van eind augustus tot eind september. Musicsafe lijkt inderdaad de goedkoopste te zijn met 73,35 incl.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik vondt de laatste seizoenen toch wel wat minder hoor vooral omdat mr. lucas er niet meer in speelde
    Ja. Die was helaas al overleden. vond hem een goeie acteur
    Waarschijnlijk ind e war met acteur Arthur Brough die de nukkige Mr. Grainger speelde. Deze acteur is inderdaad in 1978 overleden.

    De nieuwe box is uiteraard de moeite waard om te kopen maar alleen omdat er geen keus is. er staan namelijk geen noemenswaardige extra's op die de regio 1 uitgave wél heeft!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik vondt de laatste seizoenen toch wel wat minder hoor vooral omdat mr. lucas er niet meer in speelde
    Ja. Die was helaas al overleden. vond hem een goeie acteur
    Trevor Bannister is nog steeds springlevend en van tijd tot tijd zie je hem nog wel eens opduiken in engelse series, bijvoorbeeld bij schone schijn, dat is ook alweer 10 jaar geleden.

  20. #20

    Standaard

    Volgens Bol.com pas leverbaar vanaf 20 oktober

  21. #21

    Standaard

    de Box is idd uitgesteld tot eind Oktober

  22. #22

    Standaard

    Nog 5 dagen en dan is de box er

    Ik vraag me echt af welke extra's er op staan. Er werd hier wel verteld over een trivia en cast biografieën maar het lijkt mij stug dat ze daarvoor nog een 7de extra disc gaan uitgeven naast de eerste 6 met afleveringen. Ik denk dat er meer op staat want op de regio 1 DVD's staan ook nog interviews met de acteurs enz.

    Ik hoop dus dat Warner niet weer zo'n kale DVD gaan uitgeven. Dat hebben ze ook gedaan met Keeping up appearances (schone schijn) DVD's, daar staat op de doos dat er geknipte scene's en andere extra's inzitten maar wat blijkt als je op de DVD zoekt: Er staan helemaal geen extra's op. Eigenlijk wel een beetje oplichting, heb ze een mailtje gestuurd maar nog steeds niks ontvangen :x

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door areyoubeingserved
    Er werd hier wel verteld over een trivia en cast biografieën maar het lijkt mij stug dat ze daarvoor nog een 7de extra disc gaan uitgeven naast de eerste 6 met afleveringen. Ik denk dat er meer op staat want op de regio 1 DVD's staan ook nog interviews met de acteurs enz.
    Wie vertelde dat er een 7e disc is?
    Nee hoor, wij moeten het maar doen met 6 disc's en dus niet alle leuke extra's. Das alleen voor Amerikanen, die zijn nog niet verwend genoeg namelijk. Wij zijn maar een klein onbenullig k*tlandje, en moeten maar met veel minder genoeg nemen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  24. #24

    Standaard

    Wie vertelde dat er een 7e disc is?
    Nee hoor, wij moeten het maar doen met 6 disc's en dus niet alle leuke extra's. Das alleen voor Amerikanen, die zijn nog niet verwend genoeg namelijk. Wij zijn maar een klein onbenullig k*tlandje, en moeten maar met veel minder genoeg nemen.
    Dit is inderdaad vaag want in sommige nederlandse internetwinkels zeggen ze dat de box bestaat uit 6 DVD's en bij andere weer uit 7 DVD's. Warner kennende zullen het wel weer 6 DVD's zijn . Waarom doen ze dat toch steeds die kale DVD's uitgeven? Moet ik dus maar de DVD met extra's uit Amerika halen. Zover ik weet staan er best hele interressante dingen op de extra DVD, zeker voor de fans.

    [/quote]

  25. #25

    Standaard

    Het zijn er volgens een persbericht op dvd-home.nl 6 helaas. Ik word hier zo moe van, het is al zo vaak gebeurd dat amerika deze series beter heeft, ik ben echt een britcom-liefhebber in hart en nieren en ik noem nu even een aantal voorbeelden waarbij ik me genaaid voel: 'Allo 'Allo, Blackadder, Are You Being Served?, The Thin Blue Line, Keeping up Appearences en mijn persoonlijke favoriet Men Behaving Badly. En de series komen nog wel uit Engeland

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •