Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 71 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Het zijn er volgens een persbericht op dvd-home.nl 6 helaas. Ik word hier zo moe van, het is al zo vaak gebeurd dat amerika deze series beter heeft, ik ben echt een britcom-liefhebber in hart en nieren en ik noem nu even een aantal voorbeelden waarbij ik me genaaid voel: 'Allo 'Allo, Blackadder, Are You Being Served?, The Thin Blue Line, Keeping up Appearences en mijn persoonlijke favoriet Men Behaving Badly. En de series komen nog wel uit Engeland
    Ik ben het met je eens dat het eens afgelopen moet zijn dat amerika eerst de boxen krijgt voordat ze hier komen (BOTTOM nog steeds niet hier grrrrrrr). Maar om nou te zeggen dat je iets mist.. The thin blue line is gewoon hetzelfde als hier (www.amazon.co.uk, e10,32) alleen hebben ze daar nog een saaie extra dvd over ben elton (echt niet interessant hoor), en hij is daar ook nog eens $29.95 (19 euro vind ik toch wel heel erg veel verschil voor alleen een extra documentaire dvd),
    Blackadder heb je ook weer gelijk in, fijner om netjes 1 box te hebben met alles erin.
    Maar ik wil BOTTOM!!!!!!! gewoon net zoals R1 1 box met alles erin, en niet zoals de engelse versie elke serie los als 1 dvd.. grrr... Zal hier dus ook wel zo verschijnen als ik kijk naar The Young ones, aangezien bottom in zo'n zelfde uiterlijk in engeland uit is)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Het zijn er volgens een persbericht op dvd-home.nl 6 helaas. Ik word hier zo moe van, het is al zo vaak gebeurd dat amerika deze series beter heeft, ik ben echt een britcom-liefhebber in hart en nieren en ik noem nu even een aantal voorbeelden waarbij ik me genaaid voel: 'Allo 'Allo, Blackadder, Are You Being Served?, The Thin Blue Line, Keeping up Appearences en mijn persoonlijke favoriet Men Behaving Badly. En de series komen nog wel uit Engeland
    Ik ben het met je eens dat het eens afgelopen moet zijn dat amerika eerst de boxen krijgt voordat ze hier komen (BOTTOM nog steeds niet hier grrrrrrr). Maar om nou te zeggen dat je iets mist.. The thin blue line is gewoon hetzelfde als hier (www.amazon.co.uk, e10,32) alleen hebben ze daar nog een saaie extra dvd over ben elton (echt niet interessant hoor), en hij is daar ook nog eens $29.95 (19 euro vind ik toch wel heel erg veel verschil voor alleen een extra documentaire dvd),
    Blackadder heb je ook weer gelijk in, fijner om netjes 1 box te hebben met alles erin.
    Maar ik wil BOTTOM!!!!!!! gewoon net zoals R1 1 box met alles erin, en niet zoals de engelse versie elke serie los als 1 dvd.. grrr... Zal hier dus ook wel zo verschijnen als ik kijk naar The Young ones, aangezien bottom in zo'n zelfde uiterlijk in engeland uit is)
    Srry, ik hou niet zo van Bottom :wink: . maar is dat interview met Elton ergens te lezen? ben er wel benieuwd naar, maar tzal waarschijnluk zoals je zegt niet veel meer zijn dan promotie.

  3. #28

    Standaard

    Heeft iemand de box inmiddels al gezien?? hij zou nu uit moeten zijn maar kzie nog niks, op de site van FRS staat hij niet en bij van Leest is hij niet leverbaar.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Heeft iemand de box inmiddels al gezien?? hij zou nu uit moeten zijn maar kzie nog niks, op de site van FRS staat hij niet en bij van Leest is hij niet leverbaar.
    Datzelfde probleem heb ik nou ook hij staat helemaal nergens. Hij staat alleen op de music store site.

  5. #30

    Standaard

    In Amerika hebben ze onlangs een megabox met 14 DVD's uitgebracht.
    Daar staat gewoon de compléte serie op met álle extra's die je maar kunt bedenken.


    Details:
    - Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 2.0 Mono)
    - All 69 episodes on 12 discs plus two discs of extras:
    - Funny Turns with John Inman
    - Funny Women with Mollie Sugden
    - A Life in the Box with Wendy Richard
    - "Are You Being Confused?"
    - "The Best of Are You Being Served"
    - Celebrating Mollie Sugden
    - "Are You Being Served? Again!" episode one
    - "Allo Allo" episode one
    - Who's Who, trivia, trailers and more
    - Number of discs: 14

    Zucht...waarom krijgen wij nou nooit zoiets...
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door areyoubeingserved
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Heeft iemand de box inmiddels al gezien?? hij zou nu uit moeten zijn maar kzie nog niks, op de site van FRS staat hij niet en bij van Leest is hij niet leverbaar.
    Datzelfde probleem heb ik nou ook hij staat helemaal nergens. Hij staat alleen op de music store site.
    ik heb hem ook nog nergens kunnen bekennen
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #32

    Standaard

    Zag hem vandaag staan bij de bijenkorf, twas dat ik het geld niet bij me had...anders...

  8. #33

    Standaard

    Heb hem gisteren gekocht, hij is echt heel leuk

  9. #34

    Standaard

    Zeker helemaal geen extra's op de DVD's zoals al eerder vertelt? Of zijn er toch nog wat verrasingen?

  10. #35

    Standaard

    Er is bij elke afkevering een stukje trivia en op elke disc bios.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb hem vanmorgen bij MM Alexandrium gekocht voor E 79,99. Het is idd een 6 DVD box. Ze hadden er maar twee (nu dus nog maar één ). Bij FRS heb ik hem niet gezien en volgens de site is 't ie ook niet leverbaar. Maar ik heb hem lekker nu in huis!
    pluk de dag

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Ze hadden er maar twee (nu dus nog maar één )
    Ben je nou boos omdat er nu nog maar 1 ligt?
    Je hebt hem toch?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  13. #38

    Standaard

    Al nieuws van serie 6 t/m 10? Heb de hele box al gekeken en ik wil meer

  14. #39

    Standaard

    Are you being served box 44.99 euro MediaMarkt rotterdam

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Al nieuws van serie 6 t/m 10? Heb de hele box al gekeken en ik wil meer
    Nog steeds niks? *loopt naar Warner en sloopt gebouw*
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  16. #41

    Standaard

    In Engeland snappen ze nu ook dat Are You Being Served op dvd moet komen.
    De eerste 2 boxjes komen binnenkort uit waarop het 1e en 2e seizoen staat. De prijs slaat nergens op, dus laat ik ze maar lekker waar ze liggen.

    http://www.play.com/play247.asp?page...=57&g=72&pa=sr
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  17. #42

    Standaard

    Is er ondertussen al eens bekend wanneer de tweede Are you being served box (deel 6-10) in Nederland uitkomt?

  18. #43

    Standaard

    Nu binnenkort op 20 febr de series 1 t/m 5 opnieuw worden uitgebracht wordt het tijd om deze thread weer tot leven te wekken. In Engeland zijn ze nu ook (eindelijk) bezig de reeks 6 e.v. uit te brengen. Serie 7 komt daar op 31 maart a.s.
    Een box met 1/5 is er al uit.

    De hier uit te komen series zijn helaas erg prijzig. Bij elkaar 68 euro.
    Weet iemand eigenlijk het verschil met de box van een paar jaar terug; zaten daar soms de kerstafleveringen niet bij ?

    Ik denk dat ik toch nog even wacht met aanschaf tot ze met een (nieuwe) box-set komen tegen een gereduceerde prijs en het zeker is dat de serie nu helemaal compleet in Nederland gaat verschijnen.

    Dit vind ik een serie die -net als dad's army- nooit gaat vervelen.

  19. #44

    Standaard

    ik heb gisteren de dvd's van seizoen 3 van AYBS en seizoen 1 en 2 van dad's army ontvangen. AYBS is erg leuk, en ook redelijke kwaliteit. Bij de eerste aflevering (the man and the hour) van dad's army is het vergelijken met AYBS wel even schrikken.. de kwaliteit is een stuk minder en het zwartwit beeld werkt ook niet echt mee. verder is en blijft het leuk om naar te kijken

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Weet iemand eigenlijk het verschil met de box van een paar jaar terug; zaten daar soms de kerstafleveringen niet bij ?
    Ik heb onlangs de box gekocht (lag voor 44 euro bij MM), alle afleveringen van series 1 t/m 5 staan erop. Ook de kerstspecials.

  21. #46

    Standaard

    Via het BBC label Comedy Collection (www.comedycollection.nl) gaan ze wat ze hier al als 6dvd-box hadden nog een keer in losse delen uitgeven.
    Gewoon doorgaan met lekker uitmelken!

    De mensen die die eerste box hebben, zitten dus al 4 jaar te wachten op de 2e helft van de serie ---> die maar niet komt!

    Ik ga toch eens uitwijken naar de regio 1 versie, die is nu met porto zo'n 150 a 160 dollar (met de lage dollarprijs zo'n 90 a 99 euro!)
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  22. #47

    Standaard

    Is er misschien een insider die kan zeggen of Warner van zins is (eindelijk) ook de rest hier te gaan uitbrengen ?

  23. #48

    Standaard

    Geen flauw idee.

    Ik heb sinds 2 maanden de regio 1 versie (14 dvd box) waar ik het 4 jaar geleden over had. Die kost nu omgerekend maar 35 a 40 euro dus geen geld voor 14 dvd's.

    Iedere avond speel ik 1 of 2 afleveringen af, heerlijk!
    Jammer dat er geen ondertiteling op zit, sommige grapjes ontgaan me helaas wel (hoewel een Nederlandse ondertiteling geen verbetering zou zijn).

    De losse DVD's bevatten geen extra's (wel 2 irritante trailers die je niet kunt skippen, wel spoelen). 2 DVD's bevatten documentaires die ooit uitgebracht zijn over John Inman, Mollie Sugden en Wendy Richard, geen making of ofzo.

    Kan hem van harte aanbevelen, maar is helaas wel regio 1.
    Was al meer dan 4 jaar aan het wachten op een regio 2 versie, die maar niet kwam/komt! Uitmelkers! Wie verzint dat toch om telkens een halve serie uit te brengen...
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  24. #49

    Standaard

    Het is hier al vele malen gediscussieerd maar het is nu eenmaal zo: Warner HV weet nu eenmaal niets af van Britse comedy 'degelijk' op DVD te zetten. Ik herinner me nog hun allereerste comedyreleases: de box van Fawlty Towers en de box van Blackadder. Beiden hadden (en hebben nog steeds) spellingsfoutjes op de kaft. Bij FT was de ondertiteling een ramp: je had soms het gevoel dat een Engelsman geprobeerd had ze te vertalen, en ze ging veel te snel. Hetzelfde gold voor Blackadder. Enkele jaren later kwamen ze dan met Coupling, de Allo Allo box, en Keeping Up Appearances, ook hier weer een grote fout: er stonden beloofde extras op de verpakking zoals bloopers, geknipte scenes en interviews, maar eenmaal het schijfje in je speler en er was niets te bespeuren. En toen ze eindelijk eens een groot deel van de BBC comedy catalogus uitbrachten, bleek de helft onvolledig (zonder onmisbare specials - kijk maar naar Only Fools en Allo Allo) en zelden met extras.

    En van uitmelken gesproken: Fawlty Towers is al in 5 verschillende verpakkingen uitgegeven: digipack, scanavo, amaray en nu slipcase, en dan nog eens Serie 1 en 2 elk afzonderlijk.

    Een diepe diepe teleurstelling en het heeft mij er zeker van weerhouden om hier nog BBC Comedy aan te schaffen. Dan liever een degelijke, mooie en volledige editie uit Engeland dan hun ondermaatse releases! Ik raad ze toch ten zeerste aan om enkele mensen op de BBC Comedy afdeling af te danken want volgens mij doen ze daar helemaal niks juist.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    .....
    Ik raad ze toch ten zeerste aan om enkele mensen op de BBC Comedy afdeling af te danken want volgens mij doen ze daar helemaal niks juist.
    Ik zoek al een tijdje naar een contact adres van WB (Benelux) - om mijn gram te spuien - maar't enige wat ik een tijd terug vond, was een e-mail adres dat niet functioneert.

    Wat mij betreft WB met stip genomineerd voor de meest klantonvriendelijke distributiemij.

    Overigens heb ik de serie Dad's Army en Allo Allo (deels) ook als UK versie aangeschaft.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •