De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: The Queen

  1. #1

    Standaard The Queen

    Vanaf 30 november deze film in de bioscopen. Critici schijnen laaiend enthousiast te zijn en er wordt zelfs over Oscars gesproken.

    Met Helen Mirren als Queen Elizabeth. De film gaat over de Windsor-familie en de week na Diana's dood.


    http://www.imdb.com/title/tt0436697/

  2. #2

    Standaard

    Als het je interesseert, snap ik best dat mensen dit een interessante film zullen vinden. Ik vond er echter geen fluit aan. Maar ach, wat wil je... Het hele Lady Di "circus" is ook een beetje langs me heen gegaan. Ik heb al niets met het Nederlandse Koningshuis, laat staan dat ik dat dan wel met het Engelse zou hebben.
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  3. #3

    Standaard

    Verrassend goede film met een briljante rol van Helen Mirren die Queen Elizabeth bijna in perfectie vertolkt. Ook de rol van Michael Sheen als Tony Blair vond ik erg sterk,hij werd perfect de mimiek en trekjes van Blair weer te geven. Er word me nu ook meer duidelijk over het hele gebeuren omtrend de dood van Prinses Diana met deze film. Ik heb wel het een en ander gezien op tv toen maar een hoop gaat toch langs je heen en word later pas duidelijk.Een boeiende film waarin hier en daar ook echte beelden rond de tijd van het gebeuren verweven zitten. 8/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    helen mirren is echt ontzettend goed, al kon ik maar moeilijk aan blair en charles wennen omdat je ze zo goed kent. ik was emt een vriendin die helemaal fan is van het engelse koningshuis/diana en zij kon me alles haarfijn uitleggen. ik heb hem gezien op leicester square, nadat we langs buckingham palace waren gelopen. dat was op zich wel grappig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •