Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.

Discussie: The Pretender

  1. #26
    beppie
    Guest

    Standaard

    Tja voor de verandering hier nog een fan van the pretender.

    Ben nu druk bezig om in bezit te komen van de hele serie en de films.
    Heb net begrepen op de site van veronica dat er in begin 2006 een 3e film uitkomt van de Pretender.

    Ben benieuwd!!!

  2. #27
    ferryfan4ever
    Guest

    Standaard

    hoi allemaal,
    heb ook jarenlang the pretender gevolgd! toen the pretender 2001 op canal + kwam snel laten opnemen. helaas nooit deel 2 van de film kunnen bemachtigen. heb nu ook geprobeerd dit te vinden via allerlei websites, maar geen geluk. alleen die franse dvd, maar is dit frans gesproken etc.? er staan niet veel gegevens bij op amazon.
    leuk nieuws dat er deze maand een nieuwe uitkomt (escape). misschien kan ik die wel downloaden.
    voor de liefhebbers, kijk op een site als torrentspy.com voor de seizoenen. allemaal te downloaden!

  3. #28

    Standaard

    Wat meer info:

    Season 1 en 2 inmiddels in bezit (regio 1) en season 3 onderweg :P

    Wat betreft de tv films (2001 en haunted island); Op enkele franse sites
    is er een box te koop met beide film. Bijv. op amazon.fr. De specs van deze box kun je hier vinden, maar i.i.g. engels gesproken:
    http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=14319

    Over een 3e film is niks definitief, want er is nu een site/topic gaande
    waar je kunt reageren als je een 3e film wilt, net als bij season 2 voor firefly. Op deze site kun je reageren:
    http://tpfans.sansdreamscape.net/

    Iedereen weer up to date....


    Simon

  4. #29

    Standaard

    heb toevallig S1 en S2 in de bestelling staan, maar wist helemaal niets van de films,

    wanneer spelen de 2 films zich af dan?

    en zijn er geen 'bekendere' sites waar de films te krijgen zijn en met Engelse subs???

    alvast bedankt

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    ik kan die neppe kop van die acteur niet uitstaan.
    volgens mij heb jij een nieuwe TV nodig superacteur elke andere acteur had het minder gedaan in deze serie...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    ik kan die neppe kop van die acteur niet uitstaan.
    volgens mij heb jij een nieuwe TV nodig superacteur elke andere acteur had het minder gedaan in deze serie...

  7. #32

    Standaard

    Hoi Swanski,

    Goed dat je meneer ff wijst op z'n fout. Om te reageren in een topic alleen
    maar om te zeggen dat de acteur je niet aanstaat getuigt van een extreem
    laag iq

    Nu weer on-topic.

    De 2 films spelen zich dus af na de serie. Ergens in seizoen
    4 zijn ze gestopt. Er werd toen massaal gevraagd naar een goed einde en toen hebben ze maar 2 tv films gemaakt, echter bevatten de 2 films nog niet echt een einde. [spoiler:120dafa59b] het gaat dus verder met de broer van Jarod en Ms. Parker, maar verder gaan ze niet in op de vraag of Jarod nu vrij man wordt/is en wat ze met de inner voices wilden bereiken.[/spoiler:120dafa59b]

    Op dit moment alleen regio 2 Frans te krijgen, maar aangezien The Pretender seizoenen 1 t/m 4 uitkomen op Regio 1 zullen ze erna ook de tv films uitbrengen. Fingers crossed!

    Simon

  8. #33

    Standaard

    oke GOG, ga S3 ook gauw bestellen en als S4 uitkomt ook natuurlijk,

    ik denk dat ik ook wacht op de 2 films op R1, duurt wel ff voordat ik alle andere episodes heb gezien, dus komt goed uit dat de films na de seizoenen zelf afspelen en dat van het einde wist ik helemaal niet

    thanx! :wink:

    en dat van die neppe kop, tsja ik denk dat hij de serie niet goed kent, Jarod = Jarod gewoon in die serie, fantastisch gecast dus die opmerking van hem neem ik niet echt serieus...

  9. #34

    Standaard

    Seizoen 3 binnen van Pretender. :P
    Nu alleen nog season 4 en de tv-films.

    Ms. Parker wordt steeds hotter 8)

    Simon

  10. #35

    Standaard

    ik wacht nog altijd op de eerste 2 seizoenen, dvdimport is niet echt snel, 3 bosen besteld en 1 daarvan was nog niet leverbaar, maar ik verwacht begin volgende week, heb zin in the Pretender

  11. #36

    Standaard

    hallo,
    vondt deze serie altijd al leuk en sinds kort aan het importeren geslagen en dit is een van de serie's die hier niet uit is en heb seizoen 1 dan ook bestelt! en overige seizoenen zullen zeker volgen

    en gelukkig/ toevallig zag ik de 2 tv films ook in lijst bij amazonhttp://www.amazon.com/Pretender-2001...?ie=UTF8&s=dvd staan dus kan deze hele serie compleet krijgen!

    de 2 tv films staan gepland voor maart 2007 dus nog wel ff wachten

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •