Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 284 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Bourne Ultimatum

    The Bourne Ultimatum



    Na het succesvolle The Bourne Supremacy, wordt er nu al gesproken over een mogelijke derde deel om de trilogie compleet te maken...

    Matt Damon over een mogelijk derde deel:

    'Damon says he looks forward to kicking and punching his way through a third round – called "The Bourne Ultimatum" – if all the elements come together. "They [the studio] definitely want one now. It's a great place to be in, because now we can kind of just stick back and listen to people's different ideas on what the third one should be. And if there is a third one... I'm going to have to do it". Paul Greengrass is keen to helm the next chapter too, says Damon, which pleases him greatly. "He and I talked about it and he's open to the idea. The one fear with this movie [Supremacy] is that the director has such success that they get offered everything under the sun and want have time to come back and do the next sequel."

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    dat zou erg koel zijn (Y)

    de meesterwerken van Ludlum bekroond met 3 films

  3. #3

    Standaard

    Ze zullen IMHO wel met n derde deel moeten komen aangezien er ook 3 boeken zijn.
    Ga zondag btw. The Bourne Supremacy kijken. ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Laatst heb ik eens gelezen op internet waar de boeken over gaan. Maar de films gaan echt totaal anders. In alle 3 de boeken zit hij achter een terrorist aan en in de film wordt die naam helemaal nooit genoemd. Zoals ook in de revieuw staat van de eerste, het is erop gebaseerd maar het is geen letterlijke verfilming.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

    Standaard

    Vond deel 1 erg leuk, ga volgende week naar deel 2. Dus een deel 3 zie ik helemaal zitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Laatst heb ik eens gelezen op internet waar de boeken over gaan. Maar de films gaan echt totaal anders. In alle 3 de boeken zit hij achter een terrorist aan en in de film wordt die naam helemaal nooit genoemd. Zoals ook in de revieuw staat van de eerste, het is erop gebaseerd maar het is geen letterlijke verfilming.
    Ik vond dat ook heel typisch. Ik heb alle 3 de boeken gelezen. Daarin zit hij achter Carlos aka De Jakhals...

    Boeken waren erg mooi, de eerste film vrij standaard....

  7. #7

    Standaard

    Er zijn geen drie, maar vier boeken over Jason Bourne:

    Damon meldt dat er waarschijnlijk ook een derde deel zal komen: The Bourne Ultimatum.

    Of dat de laatste film zal zijn over spion Jason Bourne is nog verre van zeker. De Bourne films zijn namelijk allen gebaseerd op gelijknamige boeken van Robert Ludlum, en die schreef na The Bourne Ultimatum ook nog The Bourne Legacy.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Er zijn geen drie, maar vier boeken over Jason Bourne
    Hmmm, ik wist het niet, maar het lijkt mij een soort verzamelbundel te zijn... Eens kijken op ludlum-punt-com...

  9. #9

    Standaard

    Ludlum schreef drie boeken over Jason Bourne:

    1980: The Bourne Identity (Het Bourne bedrog)
    1986: The Bourne Supremacy (Het Jason dubbelspel)
    1990: The Bourne Ultimatum (Het Medusa ultimatum)

    Onlangs verscheen in de VS Robert Ludlum's The Bourne Legacy, geschreven door Eric van Lustbader. Van Lustbader gebruikte Ludlum's personage, maar voor zover ik weet heeft Ludlum verder niks met dit verhaal te maken. Robert Ludlum overleed in 2002.
    Posthuum verschenen nog 2 romans van hem, en van Lustbader kreeg toestemming van de nabestaanden om het karakter Jason Bourne te gebruiken in een nieuw boek.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  10. #10

    Standaard

    Tsjakka, ik wist dat ik gelijk had!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ludlum schreef drie boeken over Jason Bourne:

    1980: The Bourne Identity (Het Bourne bedrog)
    1986: The Bourne Supremacy (Het Jason dubbelspel)
    1990: The Bourne Ultimatum (Het Medusa ultimatum)
    Hoezo vrije vertalingen?

    on topic: Bourne ruled
    vond destijds de TVfilm al

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Vond deel 1 erg leuk, ga volgende week naar deel 2. Dus een deel 3 zie ik helemaal zitten.
    Heb idd deel 2 gezien en was een errug goeie film, dus laat deel 3 maar komen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ludlum schreef drie boeken over Jason Bourne:

    1980: The Bourne Identity (Het Bourne bedrog)
    1986: The Bourne Supremacy (Het Jason dubbelspel)
    1990: The Bourne Ultimatum (Het Medusa ultimatum)
    om het karakter Jason Bourne te gebruiken in een nieuw boek.

    - Marc
    idd, wat een slechte vertaling! ik zou eerder opgaan voor

    The Bourne identiteit
    The Bourne Supriuriteit
    The Boure ultimatum

    Bovendien is The Bourne Identity ook nog eens heerlijk dubbelzinnig, de geboren identiet. Hij is geboren om moordenaar te zijn, het zit hem in het bloed omdat hij er zo goed in is, hij is een soort talent. En natuurlijk the Bourne identiteit in de zin van de identiteit van Jason Bourne.

    P.S. weet iemand hoe ik kan zien wat er draait in de sneak previeuw? De SP van Deventer de Minerva bioscoop, op de site staat niets en ik kan ze nu ook niet bellen omdat de kasse gesloten is.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #14

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Matt Damon on The Bourne Ultimatum



    Source: Empire Online March 14, 2005

    Empire Online talked to Matt Damon at the 2005 Empire Awards and he gave an update on the third film in the Bourne franchise, The Bourne Ultimatum.

    "We'll probably do that in about a year and a half," he says. "We're all signed on in principle, in the sense that we've all agreed that we want to do it, but we're not going to do it unless we have a great script. It's ours to lose at the minute, and if we do make a third one, we want to make it as good as the first two. And if we can't do that, then we're going to have to let it drop."

    The original Robert Ludlum novel "The Bourne Ultimatum" saw Bourne finally face off against his long-time nemesis, Carlos the Jackal - a character excised from Doug Liman's The Bourne Identity and therefore unavailable for the third film. "Yeah, all that stuff with Carlos being actually caught. It's kind of a Cold War story. We're essentially retaining the title, so it's going to be called 'The Bourne Ultimatum'. But we don't know at this point what the hell that means! So if you have any ideas for a script, then please..."

    Empire Online
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  15. #15

    Standaard

    Klinkt goed. Deel 2 was een echte topper en deel 1 ook. Niets op tegen om nog een 3e topper te maken!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Duurt nog wel lang, maar ik hoop/denk dat dit net zon topper word als Identity en Supremacy.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  18. #18

    Standaard

    lijkt me goed.
    de vorige films waren ook erg goed.

  19. #19

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Gilroy Writing The Bourne Ultimatum



    Source: Variety June 28, 2005

    Universal Pictures has signed Tony Gilroy (Armageddon) to write The Bourne Ultimatum, the first step in getting the third installment of the studio's successful spy franchise off the ground.

    "Ultimatum" is the third Robert Ludlum adaptation for Gilroy after 2002's The Bourne Identity and last year's The Bourne Supremacy.

    Matt Damon has publicly expressed interest in reprising his role as Jason Bourne, but no deal is expected until after Gilroy's script comes back in. The studio is also holding off talks on who'll direct. "Identity" was helmed by Doug Liman, while Paul Greengrass directed last year's "Supremacy."

    The two previous "Bourne" pics have together grossed more than $500 million worldwide and been big earners on DVD, selling 15 million home video units.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  20. #20

    Standaard

    Ik vrees dat ik dan maar snel The Bourne Supremacy op dvd moet kopen... keb hem nog steeds nie gezien namelijk.:wink:

  21. #21

    Standaard

    Goede film!

    Eigenlijk kunnen de films niet zonder een derde deel. Waar in de boeken al na boek 1 bekend was wie Bourne is, weten wij pas in deel 2 zijn echte naam. Er moet wel een deel 3 komen om alle antwoorden te kennen.
    Hoewel ze allicht anders zijn dan de boeken, vind ik de films best goed. Ze zitten lekker in elkaar en bieden naast actie ook rust en drama. Ideaal.

    het "vierde" deel heet trouwens in nederland "het bourne testament".

    Voor de nederlandse boekenmarkt had ik er toch voor gekozen om "bourne" te vertalen in "geboren", hier dit echt deel uit maakt van de titel. "de geboren identititeit", "de geboren Supriuriteit", "Het geboren ultimatum" en dan wel in de reeks "Jason Bourne" uiteraard.

    Grt. Deweb

  22. #22

    Standaard

    Deel 1 was aardig. Deel 2 was crap. Deel 3 zal wel baggercrap zijn.

    Simon

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    dat zou erg koel zijn (Y)

    de meesterwerken van Ludlum bekroond met 3 films
    De films hebben, in dit geval, weinig te maken met de boeken hoor...

  24. #24

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Damon Ready to Return as Bourne



    Source: Zap2it August 26, 2005

    Matt Damon, whose The Brothers Grimm opens today, tells Zap2it he is ready to return as Jason Bourne in the third installment, The Bourne Ultimatum.

    Although screenwriter Tony Gilroy is the only confirmed participant for the third film, Damon insists that The Bourne Supremacy director Paul Greengrass wants to come back as well.

    "There's no reason the third one shouldn't be the best of all of them," says Damon. "That would be the only way to kind of come back and do it, is not just to milk the cash cow, but to make it a proper kind of trilogy and finish it on a great note so that people look back and say, 'You know what, that was a f***ing kick-ass three-movie trilogy there.' It's not something I would want to do forever, you know."

    "Ultimatum" is the third Robert Ludlum adaptation for Gilroy after 2002's The Bourne Identity and last year's The Bourne Supremacy.

    The two previous "Bourne" pics have together grossed more than $500 million worldwide and been big earners on DVD for Universal.

    Zap2it
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  25. #25

    Standaard

    ik kan niet wachten op the bourne ultimatum
    deel 1 en 2 vond ik goed
    en ik vind de muziek ook super
    van john powell

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •