Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 336 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Gebruik het programma al tijden zonder problemen, maar als ik nu mijn collectie wil updaten (met 3 nieuwe DVD's) geeft ie aan dat ik de maximum schrijfruimte bereikt heb en dat ik mijn bestand moet verkleinen. Is de enige oplossing om een premium account aan te schaffen? Want ik heb eigenlijk weinig zin om er voor te gaan betalen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Gebruik het programma al tijden zonder problemen, maar als ik nu mijn collectie wil updaten (met 3 nieuwe DVD's) geeft ie aan dat ik de maximum schrijfruimte bereikt heb en dat ik mijn bestand moet verkleinen. Is de enige oplossing om een premium account aan te schaffen? Want ik heb eigenlijk weinig zin om er voor te gaan betalen.
    dat heb ik ook ooit gehad, maar nadat ik alle profielen had ververst werkte alles weer naar behoren!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Gebruik het programma al tijden zonder problemen, maar als ik nu mijn collectie wil updaten (met 3 nieuwe DVD's) geeft ie aan dat ik de maximum schrijfruimte bereikt heb en dat ik mijn bestand moet verkleinen. Is de enige oplossing om een premium account aan te schaffen? Want ik heb eigenlijk weinig zin om er voor te gaan betalen.
    dat heb ik ook ooit gehad, maar nadat ik alle profielen had ververst werkte alles weer naar behoren!!
    Bij mij ook inderdaad Thanks!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #204

    Standaard

    Ik heb een paar vraagjes en ik weet dat ze waarschijnlijk al hier gepost staan maar ik ga het heel topic niet lezen :wink:

    hoevel dvd kan je max. invoeren in de gratis DVD Profiler??
    betalen jullie voor DVD Profiler en wat is het verschil met de gratis versie ?
    en waarom krijg ik mijn covers nooit online als ik zelf dvd's invoer ? ik lever altijd mijn bijdargen maar nooit komen mijn covers online
    (ik heb geen gratis e-mail :wink: )

  5. #205

    Standaard

    Weet iemand of er problemen zijn met de profiler site?
    Heb net een nieuwe pc,progje gedownload,maar krijg er niets op en geen verbinding!Wilde mijn collectie downloaden van de site!
    Enig idee???

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Ik heb een paar vraagjes en ik weet dat ze waarschijnlijk al hier gepost staan maar ik ga het heel topic niet lezen :wink:

    hoevel dvd kan je max. invoeren in de gratis DVD Profiler??
    betalen jullie voor DVD Profiler en wat is het verschil met de gratis versie ?
    en waarom krijg ik mijn covers nooit online als ik zelf dvd's invoer ? ik lever altijd mijn bijdargen maar nooit komen mijn covers online
    (ik heb geen gratis e-mail :wink: )
    1. Lokaal (jouw eigen PC) is onbeperkt; centraal varieert tussen de 500 en ruwweg 800. Heb je veel "eigen" DVD's die geen referentie hebben in de centrale database, dan moet die gegevens ge-upload worden. Kost dus extra ruimte. Normaal wordt alleen een referentie naar de centrale db ge-upload. Vandaar.
    2. a) je portemonnee is lichter
    b) high res scans uit de centrale db indien voorhanden
    c) toegang tot de beta versie(s), waaronder de zeer stabiele 2.5 versie
    d) je waardering voor het programma spreek je niet alleen in woorden uit naar de maker(s)
    e) enkele m.i. minder bealngrijke features in het programma
    voor het overige, zie de intervocative site
    3. Zie antwoord 1. Jouw eigen covers zouden veel te veel ruimte vreten (er zijn duizenden DVDprofiler klanten...). Als je nieuwe bijdragen bedoelt: jouw covers kunnen weggestemd worden als de kwaliteit te wensen overlaat.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Weet iemand of er problemen zijn met de profiler site?
    Heb net een nieuwe pc,progje gedownload,maar krijg er niets op en geen verbinding!Wilde mijn collectie downloaden van de site!
    Enig idee???
    Op dinsdag was 'ie uren down vanwege een probleem bij de ISP. Zie nu ook de intervocative site. Voor zover ik kan zien draait alles weer normaal nadien.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  8. #208

    Standaard

    Nou,ik ben er inmiddels achter!
    Kan alleen toevoegen als ik mijn firewall tijdelijk uitzet!
    Maar dat had ik op mijn oude pc niet,kon ik gewoon toevoegen met mijn firewall aan!!!
    Iemand enig idee waarom dat nu niet meer kan?

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Nou,ik ben er inmiddels achter!
    Kan alleen toevoegen als ik mijn firewall tijdelijk uitzet!
    Maar dat had ik op mijn oude pc niet,kon ik gewoon toevoegen met mijn firewall aan!!!
    Iemand enig idee waarom dat nu niet meer kan?
    1.
    De ene firewall is de andere niet. Heb je het over dezelfde software en dan nog versienummer en (bij Microsoft) update-niveau? Beschouw het maar als een compliment aan de firewall dat je er niet gelijk doorheen komt. Als het goed is moet je in een firewall DVDprofiler kunnen declareren als een "trusted server application" o.i.d.. Daarna zouden er geen problemen meer moeten zijn.
    2.
    DVDprofiler heeft twee mogelijkheden voor toegang. Zie onder Tools -> Options -> Online -> "Use alternate Internet connection method". Werkt de toegang onder beide opties niet?
    In mijn ervaring werkt de ene optie bij privé PC's beter en de alternatieve bij inloggen vanaf een bedrijfsnetwerk.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO
    1.
    De ene firewall is de andere niet. Heb je het over dezelfde software en dan nog versienummer en (bij Microsoft) update-niveau? Beschouw het maar als een compliment aan de firewall dat je er niet gelijk doorheen komt. Als het goed is moet je in een firewall DVDprofiler kunnen declareren als een "trusted server application" o.i.d.. Daarna zouden er geen problemen meer moeten zijn.
    Dat was het inderdaad,weer wat geleerd!
    Thanks!

  11. #211

    Standaard

    gisteren dvd profiler opnieuw gedownload op mijn nieuwe pc, maar zit toch met een probleempje...
    ik kan geen andere skin meer kiezen.Ik heb nu die hele oude layout, terwijl ik eerder altijd de profiler skin had.
    Als ik probeer om deze te veranderen doet ie dat gewoon niet.
    Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #212

    Standaard

    wat betekend:

    Screeners: DELETE this title from Online database


    check mijn films, bij 25th hour bvb.

  13. #213

    Standaard

    Dat betekent dat de barcode die je hebt ingegeven niet een officiele code is, maar dat deze is opgevoerd als nepcode voor een screener (recensie-uitgave). Er zijn twee officiele nederlandse uitgaven voor zover ik kan zien in de database.

  14. #214

  15. #215

    Standaard

    Voor zover het dvdprofiler team het kan zien niet. Als je het plaatje bekijkt in jouw profiler, dan staat er op de achterzijde van de cover ook geen barcode, dus is het geen officiele dvd.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roald
    Voor zover het dvdprofiler team het kan zien niet. Als je het plaatje bekijkt in jouw profiler, dan staat er op de achterzijde van de cover ook geen barcode, dus is het geen officiele dvd.
    dat is natuurlijk niet helemaal waar...ik heb diverse officiele dvd's waar de barcode op de sleeve staat en niet op de keepcase, bv mijn regio 1 van AVP.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #217

    Standaard

    Ik heb daar ook last van, van dat : Screeners: DELETE this title from Online database

    Nu staat het bij de dvd Garfield.
    Maandenlang werd deze dvd gewoon goed weeregeven maar plotseling veranderd het.
    Als ik deze dvd er opnieuw inzet, staat het binnenkort bij een andere dvd.

    Weet iemand wat dit is en wat je ertegen kunt doen?
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  18. #218

    Standaard

    Ik was wellicht iets te kort door de bocht. Maar wat ik probeerde te zeggen is dat er over het algemeen dvd profielen worden opgeladen die niet kloppen. En er zijn afspraken met winkels dat er een Barcode moet staan op de cover voor verwerking (niet wettelijk verplicht). Dat er geen barcode staat op de hoes afgebeeld riep bij mij meteen de reactie op van 'vals'. Blijkend uit de laatste reactie is het dus een ander iets...

  19. #219

    Standaard

    Nog even een aanvulling over het probleem.
    Dit is een link

    Hier kun je lezen waar het hem wellicht in zit.

  20. #220

    Standaard

    Hoe kun je je link veranderen in bv. 'dvd's Stefan' i.p.v. onderstaande?

  21. #221

    Standaard

    De laatste tijd merk ik steeds vaker dat er ineens titels in mijn lijst staan waarvan de titel is veranderd naar:

    SCREENER: PLEASE REMOVE FROM DATABASE

    Gisteren weer drie en dit waren gewoon normale dvd's namelijk Ace Ventura 1, 25th Hour en The Accidental Spy. Eerder al gehad met Star Wars en wat Star Trek films.
    Ik neem aan dat dit gebeurd wanneer ik zoek naar profielen die geupdate zijn en nieuwe afbeeldingen. Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen?

    Ik haal ze er wel weer uit en voeg ze weer opnieuw toe en dan zijn ze weer goed.

  22. #222

    Standaard

    Marcel,

    Allereerst, op de DVDprofiler site staan meerdere threads die al in diepte ingaan op deze kenmerking.

    Meest waarschijnlijke reden, als je zeker weet dat je een originele DVD hebt, is dat je de DVD ooit aan jouw verzameling toegevoegd hebt o.b.v. zoeken op titel. Grote kans dat je kon kiezen uit meerdere titels. Je hebt kennelijk er een gekozen met een ongeldige barcode (EAN) o.i.d.

    Controleer even of de EAN van jouw DVD klopt met wat er in jouw DVDprofiler bij staat. Corrigeer dan evt. via menu DVD -> Change EAN.

    Controleer ook de locality. Een veel voorkomend gebruikersfoutje is dat er maar 1 voorkomen van de titel staat, bij voorbeeld vanuit de U.K., terwijl je de DVD in Nederland ooit kocht. Als je die veranderde qua locality maar niet de EAN en uploadde, is dat "dus" een ongeldige t.o.v. de echte Nederlandse editie.

    Mocht het toch al helemaal kloppen, bedenk dat je via "view contributors" kunt zien wie de laatste update heeft gedaan. In zijn/haar contribution notes kun je eerst de toelichting lezen...

    De kenmerking is onderdeel van een actie om de centrale DVDprofiler te schonen van onjuiste of niet-toegestane informatie. Dat is een goede zaak; dat wellicht hier en daar wat "fine-tuning" nodig is doet er niets aan af...
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Hoe kun je je link veranderen in bv. 'dvd's Stefan' i.p.v. onderstaande?
    Heb het al gevonden...

  24. #224

    Standaard

    Ik heb zojuist geupgrade naar premium als zijnde betalend lid. Nu moet ik kunnen genieten van high res scans en nadat ik betaald had en opnieuw die code had ingevoerd ging hij gelijk aan de slag om alle covers opnieuw te downloaden.
    Nu is hij klaar maar zijn alle covers nog steeds die crappy kwaliteit die eerst waren. Wat doe ik fout?!?!? Ben ik iets vergeten?

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb zojuist geupgrade naar premium als zijnde betalend lid. Nu moet ik kunnen genieten van high res scans en nadat ik betaald had en opnieuw die code had ingevoerd ging hij gelijk aan de slag om alle covers opnieuw te downloaden.
    Nu is hij klaar maar zijn alle covers nog steeds die crappy kwaliteit die eerst waren. Wat doe ik fout?!?!? Ben ik iets vergeten?
    dat had ik dus ook....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •