Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1849 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ik snap het, dan is het wel handig dat je evt nieuwe kaart een pci-e kan worden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #602

    Standaard

    M'n nieuwe kaart moet ook een PCI-e worden, maar ik wil wachten tot de nieuwe ATI kaarten met DX10 er zijn (?) of goedkoper zijn. Maar ik wil het liefst wel een nieuwe PC nu kopen, maar daar moet wel m'n oude AGP kaart in kunnen dan, én m'n nieuwe PCI-e kaart. Maar ik weet niet of dat kan bij alle moederborden.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    M'n nieuwe kaart moet ook een PCI-e worden, maar ik wil wachten tot de nieuwe ATI kaarten met DX10 er zijn (?) of goedkoper zijn. Maar ik wil het liefst wel een nieuwe PC nu kopen, maar daar moet wel m'n oude AGP kaart in kunnen dan, én m'n nieuwe PCI-e kaart. Maar ik weet niet of dat kan bij alle moederborden.
    Dat kan bij geen enkel moederbord.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #604

    Standaard

    Oke, bedankt. Dan is het dus een kwestie van wachten tot de Dx10 kaarten er zijn.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #605

    Standaard

    AGP en PCI-E ? DX10 is een andere kwestie.

    http://www.tomshardware.com/2005/09/16/asrock_939dual/
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Dat kan bij geen enkel moederbord.

    mijn moederboard heetf anders gewoon aansluitingen voor pci-e als agp hoor. had eerst een agp videokaart en nu een ati radeon 1850 Pro pci-e

    ik head mijn moederboard speciaal uitgezocht omdat ik destijds een agp-slot had en nog ff wilde wachten met de aanschaf van een nieuwe videokaart maar wist al wel zeker dat die pci-e zou worden
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #607

    Standaard

    Mannen,

    een softwarematige vraag:
    ik heb een excel file wat beveiligd is en wat niet beveiligd moet zijn.
    Mijn password remover van STRAXX is verlopen en de nieuwe versie wil hij niet.
    Iemand suggesties?
    oh, en windows installer werkt niet, weet iemand hoe j dat op kan lossen?

    Dank u!!!!!

  8. #608

    Standaard

    Even een vraag over Linux:

    ik heb net een originele Linux-versie geinstalleerd (wel een oudje, Fedora 2, maar ik had niks anders).. maar ik krijg mijn monitor niet aan het lopen op deze besturing...

    Bij de installatie herkent ie 'm niet automatisch, dus toen heb ik geprobeerd om 'Generic LCD Display' te kiezen (staat in handleiding), maar welke resolutie ik daarbij ook probeer.... na het opstarten (en het selecteren van Linux in de bootloader, ik heb Windows er nog op laten staan, anders kwam ik nu niet meer op i-net) - na het laden krijg ik melding 'input wordt niet ondersteund' .... en dan hangt ie....

    Iemand een tip hoe ik mijn monitor aan de gang krijg - Acer AL1916 ?????
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Mannen,

    een softwarematige vraag:
    ik heb een excel file wat beveiligd is en wat niet beveiligd moet zijn.
    Mijn password remover van STRAXX is verlopen en de nieuwe versie wil hij niet.
    Iemand suggesties?
    oh, en windows installer werkt niet, weet iemand hoe j dat op kan lossen?

    Dank u!!!!!
    Edgar, op wat voor manier is het precies beveiligd?
    Kan je het wel open maar niet aanpassen of bedoel je op een andere manier beveiligd?
    Indien je het wel kan openen maar niet aanpassen zou je alles kunnen selecteren dan kopieeren en vervolgens plakken in een nieuw document, dan is de beveiliging opgeheven.
    Je kan dan het beveiligde bestand verwijderen en het nieuwe bestand de oude naam geven van het bestand wat je hebt weggegooid.


    Jeroen.

    Edit: mogelijk even hier windows installer downloaden en installeren...
    http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl
    Laatst aangepast door jeroenenagnes : 16-05-2007 om 10:08
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #610

    Standaard

    Mijn pc blijft me 'herinneren' aan een Java update naar Java 6 update 1.

    Is er een reden daaraan te twijfelen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #611

    Standaard

    Nee, Java installeren is niet gevaarlijk. Let op dat je de Google Toolbar niet mee installeert (als je die niet wenst tenminste). Het kan zijn dat programma's die gebruik maken van Java kwaadwillend zijn, maar Java op zich is niet gevaarlijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #612

    Standaard

    Afgrijselijk, een profiel zonder google toolbar...kan niet zonder.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee, Java installeren is niet gevaarlijk. Let op dat je de Google Toolbar niet mee installeert (als je die niet wenst tenminste). Het kan zijn dat programma's die gebruik maken van Java kwaadwillend zijn, maar Java op zich is niet gevaarlijk.
    Thanks. Die google toolbar heb ik al. Reuze handig.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #614

    Standaard

    De oplossing voor alle pc problemen is nabij.




  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    De oplossing voor alle pc problemen is nabij.

    Pardon?

  16. #616

    Standaard

    of gewoon ff draadloos/bluetooth keyboard en muis gebruike, voila
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    of gewoon ff draadloos/bluetooth keyboard en muis gebruike, voila
    Zit je nog steeds met die grote kast onder je bureau, een dik lelijk toetsenbord en dito monitor en je webcam. Om nog maar te zwijgen over al het ander gedoe... (Installaties, virussen, etc..)

  18. #618

    Standaard

    mss wel ja, maar mijn bureau is wel gemaakt om een pc te dragen dus die is mooi weggewerkt en zit helemaal niet in de weg, en bovendien, ik wil mijn pc wel kunnen uitbreiden wat op zo'n imac niet mogelijk is...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Pardon?
    Ik bedoel je pc (= probleem) is voorbij

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    mss wel ja, maar mijn bureau is wel gemaakt om een pc te dragen dus die is mooi weggewerkt en zit helemaal niet in de weg, en bovendien, ik wil mijn pc wel kunnen uitbreiden wat op zo'n imac niet mogelijk is...
    Hoezo kan je een Mac niet uitbreiden.....? Je kan er van alles instoppen/aanhangen en hij herkent het gelijk en draagt zelf zorg voor de installaties en updates... EAT that PC!

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Hoezo kan je een Mac niet uitbreiden.....? Je kan er van alles instoppen/aanhangen en hij herkent het gelijk en draagt zelf zorg voor de installaties en updates... EAT that PC!
    @Reinbo:
    Gefeliciteerd met je 3000e post . (ik zag het toevallig)
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 09-08-2007 om 18:41

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Hoezo kan je een Mac niet uitbreiden.....? Je kan er van alles instoppen/aanhangen en hij herkent het gelijk en draagt zelf zorg voor de installaties en updates... EAT that PC!
    ja dat wel, maar ik heb het dan eerder over nieuwe grafische kaarten, waterkoelingen, en dergelijke, geen externe shit
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    ja dat wel, maar ik heb het dan eerder over nieuwe grafische kaarten, waterkoelingen, en dergelijke, geen externe shit

    Nieuwe grafische kaart en waterkoeling heb je ook helemaal niet nodig (Vraag me ook sterk af of dat wel zo moeilijk is, niets is moeilijk op een mac). Mijn IMac is in ieder geval superstil en super snel. Tegen de tijd dat die een update nodig heeft ben je bij een PC alweer drie besturingssystemen verder. Daarnaast zijn er zat mogelijkheden om het interne- en werk geheugen simpel uit te breiden. en vooral het aansluiten van toebehoren is plug en paly. Nogmaals als iets easy is uit te breiden is het wel een Mac.
    Laatst aangepast door Reinbo : 09-08-2007 om 21:23

  24. #624

    Standaard

    Ik ben ook altijd voorstander geweest van de PC, omdat deze altijd makkelijk uit te breiden is en je kan er nog makkelijk software voor downloaden (ik weet het, het mag NIET). Maar na ontzettend veel gedonder op mijn vast PC, ben ik toch serieus aan het kijken wat de mogelijkheden zijn een Mac.

    Maar voorlopig doe ik alles nog wel op de PC.

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Nieuwe grafische kaart en waterkoeling heb je ook helemaal niet nodig (Vraag me ook sterk af of dat wel zo moeilijk is, niets is moeilijk op een mac). Mijn IMac is in ieder geval superstil en super snel. Tegen de tijd dat die een update nodig heeft ben je bij een PC alweer drie besturingssystemen verder. Daarnaast zijn er zat mogelijkheden om het interne- en werk geheugen simpel uit te breiden. en vooral het aansluiten van toebehoren is plug en paly. Nogmaals als iets easy is uit te breiden is het wel een Mac.
    oh maar begrijp me niet verkeerd, mac is gewoon super, dat besef ik zelf ook wel hoor... ik had het er laatst nog over met een maat van me die zelf ook'n mac heeft... toch blijf ik bij men pc omdat dat gewoon qua software makkelijker is... dat is jammer, maar wel de waarheid... en zoals ik al zei, ik knoei graag in mijn pc... mss heb jij geen upgrades nodig, maar ik probeer m'n pc altijd wel up to date te houden... een grafische kaart is gewoon snel verouderd en natuurlijk om wat te surfen en dergelijke heb je niet veel nodig en doe je er lang mee, maar ik game ook nog wel is, en dan mag je toch wel zwaardere eisen hebben...

    dat doet me ff denken.. zijn er hier mensen met vista? wat voor prestatie index hebbe jullie? bij mij is ie 4.4... niet slecht dacht ik zo, en hoeveel scoren jullie op alle vlakken?

    bij mij is het:

    processor: 4.4
    ram: 4.5
    grafisch: 4.8
    grafische weergave voor spellen: 5.1
    vaste primaire schijf: 5.2
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 25 van 74 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •