Pagina 51 van 74 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Vraagje:

    Heb vandaag een pctje gekocht om te surfen op mn tv en te pokeren
    Dit is m
    http://www.misco.nl/productinformati...%26%20muis.htm

    Leuk ding moet ik zeggen met hdmi maar wel met dat brakke vista er op.

    Nou had ik altijd op een andere desktop een wifi aangesloten waar ik met mn wii, ds en psps online kon gaan deze:
    http://www.bol.com/nl/p/games/wi-fi-...134/index.html

    Nou installeerde die altijd op xp zonder problemen, maar nu ik vista heb krijg ik geen goede drivers gevonden en die xp versie accepteert ie niet.

    Heb iig al een mailtje gestuurd mbt de driver.
    Mischien hebben jullie tips en anders een advies om een gelijkwaardig product te kopen met dezelfde functies.

    In de winkel gisteren hadden ze mij al een verkeerde verkocht want daar kan ik alleen signaal ontvangen, en die gebruik ik wel weer voor een pc in mn schuur of zo.

  2. #1252

    Standaard

    vista brak? er niet mee om kunnen gaan is wat anders..

    probeer je huidige drivers te unistallen en laat vista zelf naar drivers zoeken, vista heeft namelijk een enorme database aan drivers

    ik zie trouwens op google dat veel mensen problemen met dit ding hebben, maar dat ligt eerder aan de ondersteuning van thrustmaster dan aan vista, die tonen namelijk nooit interesse in forward- en backward-compatibility productie

  3. #1253

    Standaard

    Kan redelijk met vista omgaan , maar ik vind m gewoon te zwaar lopen voor mn pc.
    De eyecandy is wel aardig, maar dan heb je het wel gehad.
    T is allemaal wel stukken beter geworden dan in het begin, maar kan nog steeds niet tippen aan een goede xp waar het een en ander van af gegooid is.

  4. #1254

    Standaard

    Ik heb Google chrome geinstalleerd vanwege hardnekkige problemen met Firefox.
    Chrome werkt wel fijn met die ene adresbalk, alleen als ik daar een search opdracht geef (bijvoorbeeld radiohead) Dan krijg ik resultaat van BING beta. Is dat ook van Google? Vind het anders een beetje raar dat Google niet zijn eigen search engine gebruikt. Is dit ergens in te stellen dat ik gewoon via Google kan zoeken?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #1255

    Standaard

    Snap eigenlijk niet hoe het kan dat er zoveel mensen zijn die problemen met Vista hebben, ik ben er echt blij mee en sinds eind 2007 een blije gebruiker .


    Had Vista gekocht toen deze net uit was en toen er gelijk af gegooid en naar zo een 8 maanden er weer op gezet en sindsdien niet 1 probleem gehad met Vista.

    Op mijn laptop idem dito.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 17-07-2009 om 18:55
    What ?

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik heb Google chrome geinstalleerd vanwege hardnekkige problemen met Firefox.
    Chrome werkt wel fijn met die ene adresbalk, alleen als ik daar een search opdracht geef (bijvoorbeeld radiohead) Dan krijg ik resultaat van BING beta. Is dat ook van Google? Vind het anders een beetje raar dat Google niet zijn eigen search engine gebruikt. Is dit ergens in te stellen dat ik gewoon via Google kan zoeken?
    Helemaal rechts naar die sleutel > opties > basisinstellingen.

  7. #1257

    Standaard

    Bing is in ieder geval niet van Google. Het is de nieuwe zoekmachine van Microsoft!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Helemaal rechts naar die sleutel > opties > basisinstellingen.
    thanks, ben nog niet helemaal aan Chrome gewend, ga het vanavond ff veranderen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Bing is in ieder geval niet van Google. Het is de nieuwe zoekmachine van Microsoft!
    en die staat standaard op de browser van Google (Chrome) ??
    je zou toch denken dat Chrome gewoon Google standaard gebruikt?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    en die staat standaard op de browser van Google (Chrome) ??
    je zou toch denken dat Chrome gewoon Google standaard gebruikt?
    Bij mij is dat ook zo. Ik gebruik Chrome niet zo vaak (eigenlijk heel zelden), en weet er de ins en outs nog niet zo van. Weet dus ook niet hoe je dat precies in moet stellen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #1260

    Standaard

    Ik wil een playlist in wmp met een aantal online radio-stations, weet iemand waar ik de juiste url's kan vinden?

    Op deze site: http://www.nederland.fm/ worden de meeste station weergegeven alleen kan ik er dus geen link uit vissen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  11. #1261

    Standaard

    Mijn computer heeft kuren. Misschien heeft een van jullie advies.

    Hij herkent de externe usb harddisk niet meer en als ik er een usbstick indoe dan wordt die ook niet gelezen.

    Kan ik dit nog oplossen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #1262

    Standaard

    Mischien kan je usb 2.0 drivers opnieuw instaleren.
    Welk besturingssysteem is het?

    Meestal gebeurt zoiets als je gewoon die usb erin en eruit haalt zonder dat het op de goede manier gebeurt (met dat usb pictogrammetje in je taakbalk)

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Mischien kan je usb 2.0 drivers opnieuw instaleren.
    Welk besturingssysteem is het?

    Meestal gebeurt zoiets als je gewoon die usb erin en eruit haalt zonder dat het op de goede manier gebeurt (met dat usb pictogrammetje in je taakbalk)
    Dat doe ik ook altijd. Ik heb namelijk één keer een memorykaartje in mijn kaartlezer gedaan en via de pictogrammetje in de taakbalk er weer uit gedaan. PC gaf aan dat de hardware handmatig verwijderd kon worden. En daarna was bij "mijn computer" alles weg. Al die pictogrammen van kaartlezers. Toen las hij ook niets meer. Dus ja....wat is de juiste manier?
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 18-07-2009 om 16:56
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #1264

    Standaard

    Ik trek m er ook altijd uit, en heel soms had ik wel eens dat hij dan op die usb ingang mn schijf niet meer zag.
    Maar op een andere usb wel, en aangezien ik er 10 in mn pc heb zitten kan ik wel effe vooruit.

    Al komt dat probleem bij mij eigenlijk niet meer voor.

    En om over het wifi verhaal van paar posts geleden terug te komen

    Overigens heb ik deze wifi maar gekocht.
    http://www.amazon.com/PSP-WIFI-Max-S...7932623&sr=8-7

    Blijkbaar volgens thrustmaster werkte hij idd niet op vista, daar moest je weer een nieuwere versie voor hebben.
    Zelfs bij gamemania hadden ze niet zo'n ding dus maar bij amazon uk besteld, dan is ie iig vrij snel binnen.

  15. #1265

    Standaard

    Hmm voor de mensen die problemen hebben met de USB en/of geheugenkaart lezers,

    trek de stekker er uit en houd 4/5 seconden de AAN knop ingedrukt en daarna stekker er weer in en opstarten.

    Bovenstaande kan eventueel de problemen oplossen, bij mij ooit in het verleden wel tenminste.
    What ?

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Mischien kan je usb 2.0 drivers opnieuw instaleren.
    Welk besturingssysteem is het?

    Meestal gebeurt zoiets als je gewoon die usb erin en eruit haalt zonder dat het op de goede manier gebeurt (met dat usb pictogrammetje in je taakbalk)
    Windows XP Home edition
    Versie 2002
    Servicepack 3
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #1267

    Standaard

    In de veilige modus opstarten en kijken of het verwijderde USB apparaat nog wel in je apparaatbeheer genoemd wordt. Die verwijderen. Dan ook je USB poorten verwijderen in apparaatbeheer. Opnieuw opstarten en Windows vind je USB poorten opnieuw, dan je USB apparaten opnieuw aansluiten en die worden ook opnieuw gevonden.

    Werkt dat niet, dan kan het best een hardware defect zijn...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Werkt dat niet, dan kan het best een hardware defect zijn...
    Inderdaad, sowieso als eerste gewoon de andere poorten proberen.
    Mocht er wel iets kapot zijn en je komt poorten te kort nu, een USB-hubje kost tegenwoordig nog maar 3 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1269

    Standaard

    Het probleem begon toen hij mijn usbstick vanuit de multicardreader niet meer herkende. Toen viel het me ook op dat de externe usb harddisk er niet meer bij stond.

    Ik zal bovenstaande even proberen!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Kan redelijk met vista omgaan , maar ik vind m gewoon te zwaar lopen voor mn pc.
    De eyecandy is wel aardig, maar dan heb je het wel gehad.
    T is allemaal wel stukken beter geworden dan in het begin, maar kan nog steeds niet tippen aan een goede xp waar het een en ander van af gegooid is.
    waarin kan vista niet tippen aan xp?

    de eyecandy is simpelweg uit te schakelen

    vista heeft een snellere foutoplossing, betere netwerkbewerking + ze zijn met dezelfde kernel gemaakt

    daarom zeg ik ook ' er niet mee om kunnen gaan is anders' want veel overbodige opties die bij een normale installatie worden aangevinkt, kunnen simpel uitgezet worden

    trouwens, het is bekend in de media dat vista een flop geworden is, maar dat komt enkel omdat de gemiddelde gebruiker niet tegen vernieuwing is opgewassen

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    waarin kan vista niet tippen aan xp?

    de eyecandy is simpelweg uit te schakelen

    vista heeft een snellere foutoplossing, betere netwerkbewerking + ze zijn met dezelfde kernel gemaakt

    daarom zeg ik ook ' er niet mee om kunnen gaan is anders' want veel overbodige opties die bij een normale installatie worden aangevinkt, kunnen simpel uitgezet worden

    trouwens, het is bekend in de media dat vista een flop geworden is, maar dat komt enkel omdat de gemiddelde gebruiker niet tegen vernieuwing is opgewassen

    Nou bij mij zorgt is een stuk trager dan mn xp en ik heb beide versies uitgekleed gehad.
    Ik heb maar een p4 met 2 gig intern geheugen.
    En wil je vista een beetje fatsoenlijk laten draaien moet je eigenlijk wel 2 gig hebben.
    DUs het draait allemaal wel maar wel een stuk trager.
    rebooten duurt iets meer als een minuut en bij mijn xp rond de 30 seconden.

    Verder heb ik geregeld problemen met wat oudere software en hardware waar geen drivers voor zijn, en aangezien ik al een aantal keren vista op mn pc heb gehad vanaf die beta versies, is het wel beter geworden maar zeker niet optimaal voor mijn situatie.

    Als vista echt zo top was dan was het ook een succes geworden, want dat zijn de andere besturingen ook geweest.
    Ik weet trouwens niet eens waarom iemand er niet mee om zou kunnen gaan.

    Het is even wennen maar niet moeilijk in de omgang.

  22. #1272

    Standaard

    het rebooten heeft niets met geheugen te maken, ik heb een oude pc, met vista,2 gig geheugen, die opstart in 30 seconden

    omdat de problemen jij opnoemt niets met vista te maken hebben

    oude programma's werken niet? in de meeste gevallen komt het door de slechte fabrikantondersteuning van het programma zelf of het is gewoon werkbaar te krijgen om gewoon de compatibileitfunctie van vista te gebruiken

    aero is overbodig, maarja waarom kopen mensen een dure mac.. dan kunnen ze het geld ook in een normale pc gooien

  23. #1273

    Standaard

    Je moet ook geen nieuw besturingssysteem op een gedateerde pc willen installeren. Toen ik Vista installeerde op mijn oude pc liep het ook niet erg vlot. Uiteraard een stuk trager dan het gedateerde Windows XP, wat veel mensen helaas nog steeds gebruiken. Na het aanschaffen van een snellere processor, een verdubbeling van RAM geheugen en een snellere harddisk is Vista net zo snel, zo niet sneller en vooral prettiger dan XP.

    Nu met het aankomende Windows 7, tja, op een oude pc zal het best werken, maar de beste ervaring heb je toch met een compleet nieuw systeem met voldoende geheugen, multi-core processor en een snelle harddisk. Men moet ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En dat Vista slechte ondersteuning had voor oudere software en hardware vond ik persoonlijke het slechtste argument van veel mensen, want veel mensen gebruikten wel heel erg oude hardware en idd, het probleem ligt vooral bij de fabrikant die gewoon de juiste driver niet meer wil ontwikkelen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1274

    Standaard

    Sja ik zie mezelf nog niet een nieuwe pc kopen omdat ik er vista op moet hebben.
    Ik ben tevreden met mn pc. ik hoef er geen grafische dingen mee te doen zoals games e.d.

    En mn wifistick die nu dus niet werkte , heb ik dus nieuw moeten kopen terwijl hij pas 2 jaar oud was.
    Geef toch liever mn geld uit aan een mooie blu ray of iets dergelijks.
    Dergelijke dingen gaan van mn maandelijkse zakcentjes af , omdat ik zo slim ben geweest om een afspraak te maken met mn vriendin om maar een max bedrag per maand uit te geven aan hobby matriaal.

    Trouwens mn pc is ook pas een jaar of 2 oud, dus ook weer niet antiek.

  25. #1275

    Standaard

    antiek niet, maar 2 jaar is best oud, aangezien het gemiddelde voor een up-to-date pc 3 jaar is

Pagina 51 van 74 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •