Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 87 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Goed
    1 Shining (Kubrick)
    2 Carrie
    3 Dead Zone
    4 Pet Semetary
    5 Christine
    6 Stand By Me
    7 Sleepwalkers
    8 Cujo
    9 Silver Bullit
    10 Running Man
    11 Firestarter
    12 Shawshank Redemption

    Slecht
    -1 Maximum Overdrive
    -2 Dark Half
    -3 Needull Things
    -4 TommyKnockers

  2. #52

    Standaard

    ff offtopic, maar laat ff weten hoe hij is. Zag hem staan en ben nieuwgierig.
    Thanx




    we gaan hem vanavond gelijk bekijken.
    je hoort van me.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #53

    Standaard

    Review die ik gevonden heb

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=600

    over rose red.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #54

    Standaard Re: IT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matthijs Foppele
    Mijn favorieten zijn:

    IT en de TV versie van The Shining

    heeft iemand misschien al iets gehoord of er van deze twee films een R2 release gepland staat?

    Greetz Matthijs
    Stephen King's IT staat voor regio 1 release op 01 oktober 2002

    Zie ook hier informatie:





    Stephen King's IT

    oeps zag het woord Regio 2 niet staan

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Vandaag Rose Red gekocht van stephen king, ben zeer benieuwd naar het verhaal.

    ook ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen.......

    zeker na het lezen van dvdinfo.be
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #56

    Standaard Re: Re: IT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky


    Stephen King's IT staat voor regio 1 release op 01 oktober 2002

    Zie ook hier informatie:


    Stephen King's IT

    oeps zag het woord Regio 2 niet staan
    Thnx anyway, kijk er naar uit als ie in R2 gereleased word

    Greetz, Matthijs
    Have the Lambs stopped screaming, Clarice? - The Silence of The Lambs

    Mijn DVD collectie

  7. #57

    Standaard

    Hallo. hier zijn mijn bevindingen over deze film Rose Red.

    Alhoewel we hem nog niet helemaal hebben bekeken alleen de eerste 2 delen moet ik zeggen dat het magere zesje wat dvdinfo.be gegeven had wel heeeeeel erg mager is.

    De film heeft wel een lange aanloop tijd maar verveeld zeker niet er gebeuren in deze tijd genoeg enge dingen, de paranormale mensen met ieder zijn eigen gave die meedoen aan het project maken zo zijn eigen dingen mee. het geluid wordt zeer goed weergegeven zoals technisch en als ondersteuning om het nog spannerder temaken, beter dan in thirt13en gohst meer creepyer
    ik had vaak last van kippenvel ook het beeld is goed en kleine lettertjes als ondertiteling.

    Mijn conclusie is dat deze film tot de betere stephen king films behoren, zker met deze goeie beeld/geluids transfer die de meeste king films (heelaas) niet hebben. totaal cijfer 8.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Hallo. hier zijn mijn bevindingen over deze film Rose Red.

    . totaal cijfer 8.

    Dat wilde ik even weten...op naar de dealer...

    Ik had hem sowieso wel gehaald maar naar jouw bevindingen is hij plots gestegen in mijn wishlist
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #59

    Standaard

    Wie denkt dat Stephen king snelle horror films maakt heeft het mis. alle films die ik van hem hebt gezien worden allemaal op de zelfde manier gefilmd, rustig en opbouwend, vandaar het meestal TV serries zijn die minimaal 3 a 4 uur duren ( of nog langer).
    deze past precies in het rijtje thuis, en wel in de hogere regionnen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Wie denkt dat Stephen king snelle horror films maakt heeft het mis. alle films die ik van hem hebt gezien worden allemaal op de zelfde manier gefilmd, rustig en opbouwend, vandaar het meestal TV serries zijn die minimaal 3 a 4 uur duren ( of nog langer).
    deze past precies in het rijtje thuis, en wel in de hogere regionnen.
    langzaam is het lekkerste

    Als hij in de buurt komt van "the stand" ben ik al tevreden, en ik ben gek op films in en rond oude griezelige huizen dus ik kan me geen buil vallen aan deze aankoop.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #61

    Standaard

    trailer van de nieuwe King verfilming(komt pas in 2003):

    http://www.apple.com/trailers/wb/dreamcatcher.html


    Erg goede trailer!!
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  12. #62

    Standaard

    Beste verfilmingen zijn volgens mij:

    The Green Mile
    It
    Misery
    The Stand
    The Shawshank Redemption
    Storm of the Century

    Ik moet Rose Red nog kijken. Maar in ieder geval blijven de boeken beter dan de verfilmingen.

  13. #63

    Standaard

    Van Rose Red is volgens mij geen boek. maar ik kan het mis hebben.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Mijn conclusie is dat deze film tot de betere stephen king films behoren, zker met deze goeie beeld/geluids transfer die de meeste king films (heelaas) niet hebben. totaal cijfer 8.
    Ik heb de film al enkele keren in mijn handen gehad en dat net niet gekocht. Ik hou wel van de sfeer van dit soort films maar vreesde dat Rose Red te langdradig zou zijn. Nu ik jouw benvindingen lees Martin, zal ik hem toch wel gaan aanschaffen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ik heb niet alle Stephen King films gezien, maar van wat ik gezien heb vond ik...
    Hoi, Marika,
    Shawshank Redemption mag je zeker niet missen. Ik waardeer hem persoonlijk nog hoger dan The Green Mile.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    The Shawshank Redemption is een van de beste films die ik ooit heb gezien.

    En The Shining is prachtig vervolmaakt door Kubrick en Nicholson
    Ja, ik plaats Shawshank Redemption boven The Green Mile. Was ook onder de indruk.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ja, ik plaats Shawshank Redemption boven The Green Mile. Was ook onder de indruk.
    De narratie van Morgan Freeman maakt het net even bijzonderder dan de andere denk ik. En het verhaal heeft zo'n bevredigend einde
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68

    Standaard

    Als ik gewoon uitga van hoe een boek verfilmd is (of de film het boek volgt, niet hoe de film op zich is, dus) is dit mijn top drie

    de beste:
    -The Green Mile (topfilm, en volgt het boek goed)
    -Misery (goede film en volgt het boek ook goed)
    -The Shining (miniserie, ook goed, en volgt het boek ook goed)

    de slechtste:
    -The Shining (film) (ook goed, maar volgt het boek voor geen reet)
    -It (ook goed, maar volgt het boek ook niet goed)
    -?????

    Ik zeg nu niet dat The Shining (film) en It slecht zijn, helemaal niet, maar ze volgen het boek gewoon niet goed, en ik vind The Shining (film) heel goed hoor, maar die moet je gewoon zien als een losstaande film en bij die moet je eigenlijk niet naar het boek kijken. (Maar dat doe ik dus wel, en dus vind ik het een slechte verfilming) en de miniserie van The Shining vind ik beter als verfilmd verhaal.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #69

    Standaard

    Ik denk dat Ik STEPHEN KING’S ROSE RED toch maareens wat nader ga bekijken.
    Iemand enig idee wanneer Storm Of The Century uitkomt. dat vond ik nu wel es een heel goede King film. En de 4 uur stoorden me niet ... mocht nog langer duren ...

  20. #70

    Standaard Re: Nog meer Stephen King

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite

    Storm of the Century R1 ( chilling...give me wat i want and i'll go away )

    Jaaa die was ook erg spannend!!!

    mijn favorieten:
    1. The Shining
    2. The Stand
    3. It

  21. #71

    Standaard

    SPOILER ALERT!!!!!!!!!

    Mijn favo´s:

    - The Shining (Kubrick)
    Perfecte her-interpretatie van het boek. Vooral de Amerikaanse versie met de skeletten op het eind is geweldig.
    - The Langoliers
    - Needful Things

    Mijn anti-favo´s:

    - The Shining (Miniserie)
    Als ik het boek wil zien, pak ik het boek wel
    - Tommyknockers
    - Maximum Overdive

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    SPOILER ALERT!!!!!!!!!

    - The Shining (Kubrick)
    Perfecte her-interpretatie van het boek. Vooral de Amerikaanse versie met de skeletten op het eind is geweldig.
    Damn, ik moet die versie eigenlijk ook hebben, je maakt me nieuwsgierig
    Die in de Kubrick box is dus veel korter heb ik gezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #73

    Standaard

    1. Shawshank Redemption
    2. The Green Mile
    3. The Shining (Kubrick)
    4. Misery
    5. IT

    Anti:
    The Shining (miniserie)
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  24. #74

    Standaard

    1. The dead zone (zo'n geweldige film)
    2. Christine
    3. The shining (heel erg beklemmende film)
    4. Shawshank Redemption
    5. Misery
    6. Pet Semetary

    Eervolle vermeldingen: IT, Storm of the Century, Green Mile, Dark Half, Cats eye, Apt pupil en running man (ondanks dat het verhaal heel anders is en eigenlijk veel beter)

    Minder tot slecht

    399. Carrie
    400. Needful Things
    401. Tommyknockers
    402. Silver Bullit
    403. Maximum Overdrive
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  25. #75

    Standaard

    Na Martin's positieve verhaal over rose red hier mijn mening:

    het thema is natuurlijk niet nieuw en dat is nog een understatement, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Het oude huis wordt al vanaf het begin angstaanjagend in beeld gebracht met herkenbare maar daarom niet minder enge muziek.
    Je kan bijna niet wachten tot het moment dat onze "vrienden" het huis gaan bezoeken. Maar eerst dienen er wat karakters op z'n King's te worden geintroduceerd. Deze acteurs zijn niet allemaal "hollywoods finest" maar op een enkeling na zakken ze niet door het acteerijs.
    Speciale eervolle vermeldingen voor het autistische meisje, zowel de jonge als de tienerversie, maar ook Nancy Travis ( Joyce) buigt haar karakter zeer subtiel om van "begaan" naar "bitch".

    Dan is het zover, het huis wordt betreden en daar komen de eerste special effects, niet allemaal baanbrekend maar wel degelijk en verzorgd.

    Het sterkste punt van de film vond ik toch de muziek en de suspense die dit teweeg brengt, de spanning die je voelt, als er weer een deur opengaat met akelige gevolgen of juist niet, is zeer aanwezig. De geesten zwieren al fluisterend of schreeuwend door je 5 speakers heen en bezorgen je zo menig kippenvel moment.

    De extra's omvatten onder andere een soort mocumantaire over de oud bewoners vanrose red en een making of en een artgallery.

    Ik ben zeer tevreden over het totaal product.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •