Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    In het boekje dat bij Ocean's Eleven zat ... stond IT ook al. Heeft iemand deze DVD al ergens zien staan. Ik vind hem niet zo dadelijk terug en het is toch een film die dringend in mij collectie moet.

    Thanks
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    In het boekje dat bij Ocean's Eleven zat ... stond IT ook al. Heeft iemand deze DVD al ergens zien staan. Ik vind hem niet zo dadelijk terug en het is toch een film die dringend in mij collectie moet.

    Thanks
    heb ik ook gelezen, er staat inderdaad geen datum bij, alleen dat deze tussen de best buy's staat.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #78

    Standaard

    Deze week Hearts in Atlantis en Rose Red gezien.
    Top nummer 1 blijft voor mij toch het formidabele Stand By Me.
    Allerslechtst blijft Maximume Overdrive.
    Beste:
    1. Stand By Me
    2. Dead Zone
    3. Shawshank Redemption
    Slechtste:
    1. Maximum Overdrive
    2. en 3. ?????

  4. #79

    Standaard

    De beste Kingetjes ()zijn naar mijn idee:

    1. Shawshank Redemption
    2. The Stand (....wel op een onvermoeibaar moment!)
    3. The green mile

    Daar staat dan wel tegenover dat er gigantisch veel ***verfilmingen zijn. Vaak is de verfilming, ná het lezen van het boek, een echte teleurstelling....

    1. Needful things (nog helemaal nergens kunnen terugvinden bij jullie?!? echt zwaar ***!
    2. Thinner
    3. Tommyknockers

  5. #80

    Standaard

    Heb gisteren de regio 1 langoliers binnen gehad, is ook wel een goeie film, heb hem nog niet bekeken op DVD, maar ik hou jullie op de hoogte.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #81

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by martin
    [B]Vandaag Rose Red gekocht van stephen king, ben zeer benieuwd naar het verhaal.

    Ik had laatst Rose Red gekocht en vond hem onwijs gaaf. Beter dan The Haunting (maar dat gaat al snel).

    Rose Red vind ik nu al één van de betere van Stephen King.

  7. #82

    Standaard

    Weet iemand hoe het nu zit met IT??
    en rose red is in 4:3 he, is dat geen bezwaar bij het kijken van de DVD, ik vindt breedbeeld namelijk altijd erg prettig.

    Is de miniserie van "The Shining" eigenlijk al op DVD. ik heb deze op veronica gezien een aantal jaar terug, en deze vondt ik erg goed. Zal die dvd ook 4:3 zijn??

    Groet

    ps. dit is me eerste post. , ik lees het forum wel al heel lang

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BazP
    Weet iemand hoe het nu zit met IT??
    en rose red is in 4:3 he, is dat geen bezwaar bij het kijken van de DVD, ik vindt breedbeeld namelijk altijd erg prettig.

    Is de miniserie van "The Shining" eigenlijk al op DVD. ik heb deze op veronica gezien een aantal jaar terug, en deze vondt ik erg goed. Zal die dvd ook 4:3 zijn??

    Groet

    ps. dit is me eerste post. , ik lees het forum wel al heel lang
    hallo BazP,

    de twee series waar jij het over hebt zijn speciaal gemaakt voor de T.V. en daarom zijn ze 4:3.
    Naar mijn weten is "the shining" ( nieuwe versie ) nog niet op regio 2 dvd, maar zal ongetwijfeld snel verschijnen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #84

    Standaard

    Het schijnt dat IT nu uit is als R1 en dat The Shining (miniserie) begin volgend jaar uit komt als R1

    hoe lang duurt het ong. voordat ie dan als R2 uit komt?

  10. #85

    Standaard

    Ik het boekje van WB juni-november staat IT al aangegeven als Best Buy, de Shining schijnt volgend jaar hier ook te komen...
    StarTrader

  11. #86

    Standaard

    GOED
    Misery
    Green Mile

    AARDIG
    Apt Pupil
    Carrie
    It
    Shining (Mini)

    RUK
    Children of the corn 1248
    Sometimes they come back ... to irritate you even more


  12. #87

    Standaard

    Het is mij niet geheel duidelijk hoe de vraagstelling in deze thread is bedoeld. Bedoeld men of de films 'an sich' goed zijn, of dat het daadwerkelijk een visualisatie van het boek is? Neem bijvoorbeeld It, wat ik op zich een heel aardige film vond. Edoch als je het boek leest dan valt de film in het niets, en is het niet meer dan een slap aftreksel. Dit geld eigenlijk voor het merendeel van alle King-verfilmingen m.u.v. The Green Mile

    Goede films 'an sich'
    Children of the corn I, II, III
    Misery
    It
    The green Mile
    The Shining (Stanley Kubrick)
    Dead zone

    Goede 'verfilmingen'
    The green mile
    The Shining (Stanly Kubrick)

    Slechte 'verfilmingen'
    It
    The Shining (de miniserie, geregisseerd door King zelf)
    Misery
    Carrie

    En natuurlijk zijn er ook genoeg baggerfilms, ik nomineer:
    Pet semetary
    Thinner (eerder grappig dan eng)
    Needful things (saai)
    Silver bullet (te braaf)
    Cujo
    The tommyknockers (de ultieme getuigenis van slechte smaak)
    en zo zijn er nog een paar die me even niet te binnen schieten.....

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •