Bekijk uitslag poll: Wat is de beste Star Wars Film tot nu toe?

Stemmers
211. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Star Wars I: Phantom Menace

    9 4,27%
  • Star Wars II: Attack of the Clones

    19 9,00%
  • Star Wars IV: A New Hope (Originele versie)

    21 9,95%
  • Star Wars IV: A New Hope (Special Edition)

    6 2,84%
  • Star Wars V: Empire Strikes Back (Originele versie)

    46 21,80%
  • Star Wars V: Empire Strikes Back (Special Edition)

    85 40,28%
  • Star Wars VI: Return of the Jedi (Originele versie)

    11 5,21%
  • Star Wars VI: Return of the Jedi (Special Edition)

    14 6,64%
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 205 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    -RotJ SE die Christian HEIDEN! kan echt NIET door de beugel, en dit zal ik Lucas dan ook NOOIT en NOOIT vergeven. Dit is werkelijk verkrachting van een film. Hoop dat Lucas na Episode 3 vredig sterft, zodat dit NOOIT maar dan ook NOOIT meer kan gebeuren voor een re-re-re-release op Blue Ray of iets dergelijks
    Ik vindt het echt verschrikkelijk om iemand dood te wensen, doe eens normaal! :x

    Misschien dat dat heel normaal is in HELLevoetsluis (Zegt al genoeg hoe jij je eigen plaatsnaam aanprijst) maar ik vindt het niet normaal. En ik denk niet dat ik de enige ben.
    * Zucht, ik zou hier ZO graag op willen reageren in mijn taalgebruik, en dingen over Hazes zeggen die totaal nix hiermee te maken hebben en daarmee andere mensen weer beledigen en nog meer gezeik veroorzaken, maar aangezien er al iets van een waarschuwing is gegeven over mijn MILDERE taalgebruik die ook niet door de beugel kon, hou ik bij deze me mond maar. *
    Wat heeft Hazes nou hiermee te maken?
    en dingen over Hazes zeggen die totaal nix hiermee te maken hebben en daarmee andere mensen weer beledigen en nog meer gezeik veroorzaken
    en WTF heeft een fietsband er nou weer mee te maken? dan heb IK die fiets gekocht, dan mag IK er mee doen wat ik wil. Omdat hij dan van mij is. Zie het als, dit. Rembrandt maakt een prachtig schilderij, na zn dood komt ie door een onbelangrijke reden weer terug tot leven, en zegt: Hmmm, hij is vervaagt, en laat ik m maar meteen wat moderner maken, want dan past ie beter in deze tijd... snap je het nu?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    -RotJ SE die Christian HEIDEN! kan echt NIET door de beugel, en dit zal ik Lucas dan ook NOOIT en NOOIT vergeven. Dit is werkelijk verkrachting van een film. Hoop dat Lucas na Episode 3 vredig sterft, zodat dit NOOIT maar dan ook NOOIT meer kan gebeuren voor een re-re-re-release op Blue Ray of iets dergelijks
    Ik vindt het echt verschrikkelijk om iemand dood te wensen, doe eens normaal! :x

    Misschien dat dat heel normaal is in HELLevoetsluis (Zegt al genoeg hoe jij je eigen plaatsnaam aanprijst) maar ik vindt het niet normaal. En ik denk niet dat ik de enige ben.
    * Zucht, ik zou hier ZO graag op willen reageren in mijn taalgebruik, en dingen over Hazes zeggen die totaal nix hiermee te maken hebben en daarmee andere mensen weer beledigen en nog meer gezeik veroorzaken, maar aangezien er al iets van een waarschuwing is gegeven over mijn MILDERE taalgebruik die ook niet door de beugel kon, hou ik bij deze me mond maar. *
    Wat heeft Hazes nou hiermee te maken?
    en dingen over Hazes zeggen die totaal nix hiermee te maken hebben en daarmee andere mensen weer beledigen en nog meer gezeik veroorzaken
    Logisch.....

  3. #53

    Standaard

    Het zijn GL zn films, en het is zijn visie, dus mag hij ermee doen wat hij wil
    Ik snap niet dat veel mensen er zo opgewonden door worden. Ik las van iemand dat hij die 2 seconde dat Naboo bij het feest aan het eind van RotJ maar versneld dorspeelt of gewoon niet naar t scherm kijkt .. en dan denk ik .. 'wtf' Wat is hier nou erg aan?
    Kijk dat je de beslissing om Hayden (wat ik wel een goede vind, maar oké; ik heb zoals ik al zei niet zo'n band met de films dat elke verandering me aan het hart gaat :P) er in te zetten niet zo geweldig vind, oké .. maar om de man achter deze geweldige serie dood te wensen en vind dat hij mt zn klauwen (van ZIJN films nota bene) af moet blijven .. dat begrijp ik toch niet ..

  4. #54

    Standaard

    empire strikes back se.

    P.s.

    er zijn toch wel belangrijkere dingen in het leven om je over een paar films druk te maken!

    Life is to short.

  5. #55

    Standaard

    hm elke film uit star wars heeft voors en tegens, in de nieuwe zijn de lightsaber gevechten super, in de oude zwaar bagger. Maar de verhalen uit 4,5 en 6 zijn iets beter dan 1 en 2, maar qua special effects kunnen ze niet op tegen 1 en 2, dus ik kies voor de beste deel 3, en de spectaculairste deel 2, hopelijk zal deel 3 ze allemaal overheersen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Volgens mij leest Lex dezelfde boeken als ik :wink:
    hehe
    Maar nu ik de audiocoms heb beluisterd denk ik toch niet dat 7-8-9 er gaan komen. De saga ging over the rise, the fall and the redemption of Anakin Skywalker en die is afgesloten.

    Series lijken mij ook een veel beter idee, al dan niet gebaseerd op bestaande SW verhalen uit de expanded universe.
    Mijn ultieme serie zou bestaan uit enkele korte verhalen uit de 3 boeken:
    Tales from the Mos Eisley Cantina
    Tales from Jabba's Palace
    Tales from the Bounty Hunters

    iig GEEN serie met weer een nieuwe hoofdpersoon etc etc....

    Of desnoods een live-action serie van Droids! of Ewoks!
    Cutting edge 3D Shadows of the Empire

  7. #57

    Standaard

    1. TESB SE
    2. TESB
    3. ANH SE
    4. ANH
    5. ROTJ
    6. AOTC
    7. ROTJ SE
    8. TPM

    The Empire Strikes Back is voor mij de beste Star Wars film. Vooral door de locaties (Hoth, Cloud City) en de net iets anders dan anders dingen zoals Looptanks i.p.v. van voertuigen op wielen of zoiets.
    En tot slot natuurlijk Boba Fett.

    TPM vind ik eigenlijk nog net iets te kinderachtig. In deel 2 wordt dat gelukkig aardig recht getrokken. ROTJ SE staat zo laag, door dat vage muzieknummer in Jabba's Palace en die vreselijke Sarlacc (ik vond het dreigender zonder mond).

    Ik denk persoonlijk dat deel 3 wel eens op mijn eerste dan wel 2e plaats gaat eindigen. Alles zal (hopelijk) duidelijk worden en alle puzzelstukjes zullen op hun plaats gaan vallen. Het antwoord op het ontstaan van Vader, wat gebeurt er nou precies met Luke en Leia na hun geboorte (daar is wel over gesproken in de originele trilogie, maar nu zien we al deze gebeurtenissen ook echt voorbij komen) ... ik heb er wel een goed gevoel over.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    1. TESB SE
    2. TESB
    3. ANH SE
    4. ANH
    5. ROTJ
    6. AOTC
    7. ROTJ SE
    8. TPM

    The Empire Strikes Back is voor mij de beste Star Wars film. Vooral door de locaties (Hoth, Cloud City) en de net iets anders dan anders dingen zoals Looptanks i.p.v. van voertuigen op wielen of zoiets.
    En tot slot natuurlijk Boba Fett.

    TPM vind ik eigenlijk nog net iets te kinderachtig. In deel 2 wordt dat gelukkig aardig recht getrokken. ROTJ SE staat zo laag, door dat vage muzieknummer in Jabba's Palace en die vreselijke Sarlacc (ik vond het dreigender zonder mond).

    Ik denk persoonlijk dat deel 3 wel eens op mijn eerste dan wel 2e plaats gaat eindigen. Alles zal (hopelijk) duidelijk worden en alle puzzelstukjes zullen op hun plaats gaan vallen. Het antwoord op het ontstaan van Vader, wat gebeurt er nou precies met Luke en Leia na hun geboorte (daar is wel over gesproken in de originele trilogie, maar nu zien we al deze gebeurtenissen ook echt voorbij komen) ... ik heb er wel een goed gevoel over.
    laten we het zo zeggen;

    de potentie is aanwezig. nu maar hopen dat hij het inderdaad tot een goed einde weet te brengen. :wink:

  9. #59

    Standaard

    Voor mij ook Star Wars V: Empire Strikes Back (Special Edition).

  10. #60

    Standaard

    ik vindt eigenlijk 'the Holiday Special' het beste wat ik ooit gezien heb.....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Voor mij ook Star Wars V: Empire Strikes Back (Special Edition).
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan. De schaal van sommige locaties is gewoon enorm. Wide shots, mooie locaties en een verhaal dat van begin tot eind je aandacht erbij weet te houden. Gewoon top

  12. #62

    Standaard

    Wat is er mis met de SE van ANH hij staat zo laag?

  13. #63

    Standaard

    Star Wars II: Attack of the Clones!
    I find your lack of faith disturbing

  14. #64

    Standaard

    tsja, volgens mij klopt die hele poll al niet meer, want ik lees toch vooral dat veel mensen de SE van RotJ slechter vinden dan de originele .. en welke staat er hoger?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    tsja, volgens mij klopt die hele poll al niet meer, want ik lees toch vooral dat veel mensen de SE van RotJ slechter vinden dan de originele .. en welke staat er hoger?
    Heeft er niets mee te maken. Mensen die de Originele ROTJ beter vinden dan de SE hebben waarschijnlijk op een ander deel gestemd :wink:

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    1Ik denk persoonlijk dat deel 3 wel eens op mijn eerste dan wel 2e plaats gaat eindigen. Alles zal (hopelijk) duidelijk worden en alle puzzelstukjes zullen op hun plaats gaan vallen. Het antwoord op het ontstaan van Vader, wat gebeurt er nou precies met Luke en Leia na hun geboorte (daar is wel over gesproken in de originele trilogie, maar nu zien we al deze gebeurtenissen ook echt voorbij komen) ... ik heb er wel een goed gevoel over.
    I've got a bad feeling about this......
    Deel 3 heeft heel, maar dan ook heel veel vragen te beantwoorden (naar mijn mening). Het verhaal van Anakin naar Darth, hoe zijn de Jedi's bij de rebellen terecht gekomen ipv. het keizerrijk. Hoe zijn Luke en Leia gescheiden van elkaar....etc. etc.
    Het kan een fantastische film worden waarin alles op zn plaats valt, maar het kan ook een regelrechte flop worden. Zelf ben ik bang dat het een flop wordt. De eerste 2 delen konden mij niet overtuigen....teveel CGI. De modellen uit de trilogie vind ik soms mooier dan al dat gebruik van CGI. Nu op DVD zie ik wel dat CGI wat toe te voegen heeft aan de trilogie, maar in episode II bestond alles uit CGI en dat vond ik de film echt niet tengoede komen. Deel 2 past ook niet goed bij de trilogie, vond het net een computerspel.
    Laten we met zn allen hopen dat deel III geweldig wordt en ESB kan evenaren!

  17. #67

    Standaard

    Ik denk wel dat Ep 3 echt goed zal worden en dat alle vragen zullen beantwoord worden. George Lucas is geen fantastische regisseur maar hij kan wel goed het verhaal vertellen en denk wel dat hij aan al deze details dat hij moet uitlegen heeft gedacht.

    Heb het verhaal gevonden van Ep III, en naar mijn mening denk ik niet dat hij iets vergeet.

    VERHAAL STAR WARS EPISODE III

    [spoiler:473dc64d76]De opening crawl toont ons dat er aan het conflict tussen de galactische republiek en de CIS nog steeds geen einde is gekomen. Vele Jedi zijn gestorven tijdens de oorlog. We komen ook te weten dat Anakin Skywalker nu een jedi knight is geworden. Supreme Chancellor Palpatine is ontvoerd door de separatisten. Er is een grote slag bezig om de planeet Coruscant...

    In de slag om Coruscant leidden de overgebleven jedi de overgebleven clonetroopers de strijd in. De nieuwe jedi starfighters zijn grijs, en ze zijn een mengeling van de tie-fighters en de oude jedi starfighters.

    Anakin en Obi-Wan worden erop uitgestuurd om de supreme Chancellor te redden. Palpatine zit gevangen in een schip van de trade federation (de trade federation cruiser). De Trade Federation Cruiser is het meest bewaakte en beveiligde schip van de CIS fleet. Ze slagen erin te landen in de hangar van de cruiser. Daar worden ze opgewacht door General Grievious, leider van de droid army. Grievious is een cyborg die in staat is om jedi te doden en hij vecht met lightsabers die hij van dode jedi opraapt. Toch is hij geen force gebruiker. Grievious heeft verschillende squads droids bij. De jedi ontsnappen door verscheidene buizen/tunnels en een lift. Zo komen ze aan bij Count Dooku, leider van de separatisten.

    Een lightsabergevecht begint. Anakin valt, samen met Obi-Wan, Dooku aan. Grievious mengt zich in het gevecht. Obi-Wan raakt gewond. Nu vechten Dooku en Anakin tegen elkaar. Palpatine geeft commentaar op het gevecht. Ondertussen gaat buiten het gevecht voort en krijgt het schip het zwaar te verduren onder republikeins vuur. Als het te riskant wordt vlucht Grievious weg. Op het einde vermoordt een woeste Anakin Dooku.

    Het schip is nu bijna verwoest. Anakin neemt de leiding over en probeert het schip aan de grond te krijgen. Deze noodlanding lukt en Fireship's (zeg maar de Coruscant brandweer) komen massaal aan om het schip te blussen.
    Palpatine is nu veilig en de separatisten hebben geen leider meer. Obi-Wan en Anakin worden onthaalt als oorlogshelden. Een groot schip neemt Palpatine mee naar de senaat. Daar wordt hij, samen met Mas Amedda, onthaald door verscheidene senatoren en jedi.

    Palpatine en de groep senators loopt naar binnen, waar Padmé zich bij hen voegt. Ze draagt ruime kleren om haar zwangerschap te verbergen. Niemand weet dat ze getrouwd is vanwege de jedi code.
    Palpatine spreekt tot de senaat en zegt dat nu de separatisten zonder leider zijn, de republiek er alles aan moet doen om de CIS voor een en voor altijd uit te schakelen. De CIS is immers volledig in chaos nu. De jedi moeten de overblijvende separatisten vernietigen.

    De jedi council beslist om Obi-Wan achter Grievious te laten gaan, terwijl Annie geen taak krijgt. Anakin is in zijn trots gekrengd. Hij heeft immers in z'n eentje Dooku gedood en Palpatine gered. Palpatine maakt van de gelegenheid gebruik om Anakin aan te stellen als zijn persoonlijke bodyguard. Anakin is daar blij om, daar hij Palpatine al jaren steunt.
    Anakin en Padmé ontmoeten elkaar eindelijk weer in haar appartement. Daar delen ze mekaars liefde in enkel stille momenten. Padmé vertelt haar dat ze een kind verwacht. Ze ontbloot Anakin's bovenlichaam. Het staat vol met krassen en wonden van de clone war.

    Terwijl Anakin Palpatine gaat beschermen, houden de loyalisten een vergadering in padmé's appartement. Bail Organa, Bana Breemu en andere senatoren zijn aanwezig. The loyalisten herinneren zich Palpatine's beloften om de emergency powers op te geven zodra de vijand was verslagen. Ze vinden dat die tijd nu gekomen is.
    Ondertussen leidden bijna alle overgebleven jedi de clone troopers in de strijd tegen de overgebleven separatisten. Yoda leidt zijn clone troopers in een strijd op Kashyyyk. Kashyyyk is niet de planeet die we kennen van de holiday special, wel een boomplaneet met een geavanceerde technologie. Kashyyyk wordt bewoond door wookiees.

    Op Coruscant maakt Palpatine/Sidious zich op een gegeven moment kwaad en gebruikt even de dark side. Zo verliest hij even het Palpatine gezicht dat hij altijd ophield. Het was dus een soort masker, gegenereerd door de Dark Side. Mace Windu ziet dit en gaat achter Sidious/Palpatine aan. In Palpatine's office worden de twee met elkaar geconfronteerd. Anakin is ook aanwezig. Sidous gooit force-lightning naar Palpatine, maar Windu houdt die tegen met zijn lightsaber. Anakin moet nu kiezen wie te helpen. Palpatine die hem altijd heeft gesteund, of Mace Windu, die hem (in zijn ogen) eerder terughield. Palpatine begint op Anakin in te praten, dat de jedi verraders zijn, dat ze zijn capaciteiten niet ten volle onder ogen zagen, dat het hun schuld was dat zijn moeder is gestorven. Anakin kiest voor Palpatine en doodt Mace Windu (of ze vechten of Anakin Mace gewoon in de rug steekt is niet duidelijk)
    Palpatine maakt nu zijn ware identiteit kenbaar aan Anakin. Hij praat in op Anakin en zegt dat hij zijn mogelijkheden ten volle kan benutten door middel van de dark side. Anakin's moord en verraad hebben zijn weg naar de dark side vervolledigd.

    Op hetzelfde moment is Obi-Wan, samen met zijn troepen, erin geslaagd Grievious terug te vinden op een tot nu toe onbekende planeeet. Ze worden aangevallen door Grievious' troepen, die vechten met wapens die immuun zijn voor lightsabers. Het landschap is weids, en panoramisch. Ze vechten hoog bovenop een klif. Er is een achtervolgingsscène waarin Obi-Wan rijdt op een cg-creatuur (en hij rijdt HEEL snel). Het creatuur lijkt op een hagedis. Grievious rijdt op een mechanisch vehikel, gelijkaardig aan een hailfire droid. De twee duelleren opnieuw, en plots splitsen de armen van Grievious en begint hij met 4 lightsabers te vechten. Uiteindelijk slaagt Obi-Wan erin om Grievious te doden met een schot van een blaster.
    In de senaat vragen de loyalisten ondertussen aan Palpatine om zijn emergency powers naast zich neer te leggen. Tot ieders grote verbazing weigert hij. Hij zegt dat er nieuwe vijanden zijn. De jedi zijn verraders... De leider van de separatisten was immers een oud-jedi. De chancellor kan het goed uitleggen. Hij verteld over de aanslag op zijn leven door een jedi, en hoe zijn bodyguard dit maar net kon voorkomen. Palpatine behoudt zijn speciale dictatoriale macht en roept het empire uit. Hij commandeert het republikeins/imperial leger om alle jedi te doden.
    Op hetzelfde moment krijgen de clonetroopers orders binnen om alle jedi te doden. Een clonetroopers waar Obi-Wan mee bevriend was keert zich plots tegen zijn oude generaal. Obi-Wan merkt het tijdig en slaagt erin de clonetrooper te doden. Over verschillende werelden starten clone troopers op hun jedi generaals te schieten.

    Eén van deze planeten is Kashyyyk, waar yoda plots wordt aangevallen door de clone troopers. De wookiees komen hem echter te hulp (Chewbacka is bij hen).
    Bail Organa, als publieke tegenstander van Palpatine wordt op Coruscant op een landingsplatform opeens beschoten. Het is een squadron clone/stormtroopers maar hij kan echter tijdig weggeraken met zijn rode speeder.
    Palpatine geeft Anakin de orders om de jedi temple uit te roeien (samen met enkele stormtroopers). Daar zal hij de jedi bear clan doden.
    De loyalisten besluiten allemaal te vluchten en spreken af op een andere planeet (beter bekend als de 'throne room planeet') . Daar worden nog enkele vergaderingen gehouden (met Mon Mothma, Bail Organa, Captain Typho, C-3PO, Padmé en enkele senatoren)
    Obi-Wan vlucht ondertussen naar een onbekende planeet (beter bekent als de 'Bruce Spence planeet) waar hij om onderdak vraagt. Die krijgt hij van de leider van de planeet (character gespeeld door Bruce Spence). Zodra Obi-Wan hoort van Anakin's verraad gaat hij naar de planeet van de loyalisten.

    Daar aangekomen hoort hij van een missie van Anakin naar de planeet Mustafar (de fameuze lavaplaneet). Padmé gaat met Obi-Wan mee. Zij is misschien de enige die hem nog tot andere gedachten kan brengen.
    Op Mustafar heeft Anakin al een groot deel van de overblijvende separatisten vermoord. Als Padmé en Obi-Wan aankomen is Anakin al helemaal verteerd door de dark side. Padmé en Obi-Wan proberen hem rede in te spreken. Dit lukt echter niet en om zijn macht te demonstreren force-wurgt hij Padmé. Die valt halfdood op de grond. Obi-Wan valt Anakin aan met zijn lightsaber. Het snelste lightsabergevecht in starwarsgeschiedenis volgt. Uiteindelijk (na vele wisselende kansen) slaagt Obi-Wan erin om Anakin in de lava te duwen.
    Padmé is ondertussen bijna gestorven en Obi-Wan haast zich naar zijn schip. Hij laat de baby's geboren worden door een medical droid. Tijdens de bevalling sterft Padmé.

    Troepen van de emperor halen de zwaar verminkte anakin uit de lava. Hij wordt opgelapt door medical droids.
    Padmé wordt begraven op Naboo. Haar familie is aanwezig. Ook Sio Bibble en vele handmaidens zijn aanwezig.
    Obi-Wan overlegt met Yoda over het lot van de tweeling. Obi-Wan zal de jongen, Luke, naar zijn familie op Tatooine brengen. Bail Organa zal Leia opvoeden aan het hof van Alderaan. Yoda vertrekt naar Dagobah.
    Anakin/Darth Vader wordt wakker. Hij is de sith die we kennen van de classics. Sidious geeft hem zijn sith naam en vertelt hem wat er met Padmé gebeurd is. Woedend scheurt Vader met de force de kamer uiteen. Dit bewijst hoe groot zijn macht is.

    De Tantive IV (rebel blockade runner uit episode 4) dropt Obi-Wan en jonge Luke op Tatooine met escape pods. Daarna vliegt het schip door naar Alderaan. Daar landt het in een hangar en Bail Organa stapt uit met zijn gevolg (en Leia).
    Op Tatooine vraagt Obi-Wan aan de familie Lars of ze Luke willen bijhouden. Clieg Lars is ondertussen gestorven. Ze gaan akkoord, maar willen Obi-Wan nooit meer zien. Obi-Wan vertrekt.

    Palpatine, Tarkin en Darth Vader staan op de brug voor het raam van de stardestroyer waar ze uitkijken over de constructie van de Death Star.
    Obi-Wan loopt langzaam de woestijn in...
    [/spoiler:473dc64d76]
    BD (1243) What i Watch

  18. #68

    Standaard

    freaky goed verhaal, alleen nu de uitwerking zien. Alleen vechten met 4 lightsabers, daar krijg ik dus niet echt positieve gevoelens bij. Net zoals het vorige gevecht van Yoda en Count Docu in Ep. II.
    Yoda zou gewoon een wijs Jedi moeten zijn die geen lightsaber nodig zou moeten hebben!
    Helaas is het wat anders, maar ik wacht toch vol spanning op Ep III. Hoop dat ze meer in lijn liggen met de orginele trilogie ipv. met de eerste 2 delen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    freaky goed verhaal, alleen nu de uitwerking zien. Alleen vechten met 4 lightsabers, daar krijg ik dus niet echt positieve gevoelens bij. Net zoals het vorige gevecht van Yoda en Count Docu in Ep. II.
    Yoda zou gewoon een wijs Jedi moeten zijn die geen lightsaber nodig zou moeten hebben!
    Helaas is het wat anders, maar ik wacht toch vol spanning op Ep III. Hoop dat ze meer in lijn liggen met de orginele trilogie ipv. met de eerste 2 delen.
    Zou het wel willen zien, een gevecht met 4 lightsabers
    BD (1243) What i Watch

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Zou het wel willen zien, een gevecht met 4 lightsabers
    Dan zou je eens aflevering 20 moeten gaan zien van Clone Wars.
    [spoiler:6af19cf123]Daar gaat ie tekeer met 3 lightsabers, hij staat dan op een been en in elke hand een saber en aan een been/poot/ding ook nog een saber[/spoiler:6af19cf123]
    Heel indrukwekkend, lijkt me alleen lastig .
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  21. #71

    Standaard

    tsja, cool verhaal hoor! maar ik heb onderhand al 5 verschillende Episodes III gelezen .. waarvan ik moet zeggen dat deze wel de beste is ..

    maar ik heb zo iets van; ik wacht en zie het wel qua verhaal want dáár zal het vast niet aan liggen ..
    het enige is de uitwerking qua beelden .. Óf echt overtuigende CGI, of beperk de hoeveelheid CGI en ga weer wat meer met modellen werken (maar uiteraard wel meer CGI dan in de originele Trilogy )

    Is er nou trouwens al iets van een bevestiging van Gary Oldman dat hij Grievus gaat doen? Want volgens mij waren dat nog steeds geruchten ..

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster

    Is er nou trouwens al iets van een bevestiging van Gary Oldman dat hij Grievus gaat doen? Want volgens mij waren dat nog steeds geruchten ..
    Definitief NIET.
    John Rhys-Davies' naam circuleert nu weer.....

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik denk wel dat Ep 3 echt goed zal worden en dat alle vragen zullen beantwoord worden. George Lucas is geen fantastische regisseur maar hij kan wel goed het verhaal vertellen en denk wel dat hij aan al deze details dat hij moet uitlegen heeft gedacht.

    Heb het verhaal gevonden van Ep III, en naar mijn mening denk ik niet dat hij iets vergeet.

    VERHAAL STAR WARS EPISODE IIIKNIP
    En wéér een nieuwe versie.....

    Ik denk dat dit net zo waar zal zijn als het gerucht uit 2000 dat Jet Li Boba Fett zou gaan spelen....

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster

    Is er nou trouwens al iets van een bevestiging van Gary Oldman dat hij Grievus gaat doen? Want volgens mij waren dat nog steeds geruchten ..
    Definitief NIET.
    John Rhys-Davies' naam circuleert nu weer.....
    jammer
    maar onze Dwerg / Arabier zie ik eerlijk gezecht nou niet echt als een overtuigende stem voor deze vreselijke generaal

    hier btw een studie-poster voor de Generaal met 4 lightsabers .. geen id hoe ver deze ook daadwerkelijk bij de art-department vandaan komt .. maar hij ziet er iig wel cool uit

  25. #75

    Standaard

    Dat geneuzel over Hayden is wel overdreven zeg, ja het erinbrengen in deel 6 .... en Obi-Wan wel nog steeds de originele versie .... klopt niet echt .... maar er echt aan storen .... doe ik niet .... en een super acteur is het niet, maar bij Luke S. had ik nu ook niet echt het idee naar 's werelds beste acteur te kijken! De meeste mensen hebben toch duidelijk een aversie tegen die nieuwe films, ja moeten zij weten natuurlijk. Ik vind ze juist steengoed! Special Effects / CGI-overdose hoor je mij niet over klagen, ik vind het best, als het maar iets toevoegt ..... en dat doet het! Jar Jar is top, haha, ik zal wel een van de weinigen zijn die die gast kan waarderen .... ok, liever niet 3 volle films, maar ik kan er wel om lachen. En verder .... ik geniet gewoon van alle delen uiteindelijk.

    Ik hoop wel inderdaad dat deel 3 niet te veel gaten open laat, die 'angst' heb ik ook wel een beetje, maar ja, laten we hopen dat de man misschien toch kiest voor net als LotR een langere film, zodat het beter uitgewerkt kan worden .

    Maar als ik zeg dat ik de nieuwere delen iets beter vind, wil dat niet zeggen dat ik die andere 3 delen helemaal af kraak, ik merk dat het andersom wel vaak het geval is hier . Uiteindelijk telt toch je eigen mening, die polls ach, lekker boeiend, ik trek me er nooit echt wat van aan. Ach, het is leuk als je mening met velen deelt, maar het tegenovergestelde is soms ook wel leuk. Ik vind bijvoorbeeld Hulk een topfilm, ik geloof niet dat het gros van de forumbezoekers hier die mening deelt hehe ! ..... maar zoals ik al zei .... L.B.!
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •