Pagina 41 van 139 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Wat ik niet begrijp is dat [spoiler:54ab6224d2] Ben verbaasd bleek toen hij hoorde dat Sayid een boot had, en ook dat ze onmiddellijk die boot terug wilden.. [/spoiler:54ab6224d2]

    En dat terwijl ze die boot toch zelf aan de Losties cadeau gegeven hebben ( Michael: "I want that boat" toen hij te horen kreeg wat hij moest doen om Walt terug te krijgen)

    Het 3e seizoen vind ik toch lichtjes tegenvallen,
    [spoiler:54ab6224d2]Het begint eentonig te worden dat Sawyer nog maar eens klappen krijgt. Ik kan niet wachten tot het pay back time is [/spoiler:54ab6224d2]

  2. #1002

    Standaard

    Nee gast. De ene boot is van Desmond en de ander is die Michael heeft gekregen om weg te komen van het eiland. Die van Desmond is een zeilboot en dat kleine dingetje gewoon een gaar motorbootje. Nogal een verschil :wink:

  3. #1003

    Standaard

    Ik zal het wel bij het verkeerde eind hebben, maar toch..

    Toen Michael naar de boot vroeg, toen wist hij nog niet wat die Others van plan waren. Toen wist hij nog niet dat hij zomaar met Walt mocht wegvaren. Dat hebben ze maar op het einde uitgelegd, toen Jack etc. al geboeid op die kade waren.

    Dus waarom zou hij naar een boot vragen ?
    Daarom dacht ik dus dat het over die andere boot ging.

    (of ben ik weer mis en moet ik dringend die episode eens terug zien

  4. #1004

    Standaard

    Ik snap echt totaal niet wat je zegt maar volgens mij is het zo helder als een glas water... Desmond's boot is die zeilboot, die boot waar Michael is vertrokken is van The Others (waar ze o.a. Sawyer nog vanaf hebben neergeschoten).

  5. #1005

    Standaard

    Ik vond het wel een goede aflevering. Al duurt het inderdaad wel lang voor er wat echte onthullingen komen.

    Las ergens dat Nathan Fillion (Firefly) een gastrol gaat spelen binnenkort.

  6. #1006

    Standaard

    Ik dacht dat het nu onderhand wel duidelijk was dat Lost dingen over langere tijdsperioden onthuld, en dat elk antwoord nieuwe vragen oproept. Het is toch duidelijk een serie die wat geduld vraagt.
    Daarom verbaast het me ietwat dat er elke week weer luidkeels geklaagd wordt dat er maar niks gebeurt.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ik dacht dat het nu onderhand wel duidelijk was dat Lost dingen over langere tijdsperioden onthuld, en dat elk antwoord nieuwe vragen oproept. Het is toch duidelijk een serie die wat geduld vraagt.
    Daarom verbaast het me ietwat dat er elke week weer luidkeels geklaagd wordt dat er maar niks gebeurt.
    Hier ben ik het gedeeltelijk mee oneens! Lost is idd een serie met 1000 vragen op 1 gebeurtenis, maar in voorgaande seizoenen kwamen de antwoorden sneller en bleef het `the others`- verhaal enkel uitgesteld. [spoiler:d5cbba47bb] In seizoen 3 gaat het alleen nog maar over `the others`, ze proberen personages nog meer uit te melken door hetgeen wat er in het verleden is gebeurd, maar dit is niet meer zo van belang (heb ik het idee) als dat het was in S1 en S2. Om nu 4 afleveringen non-stop naar dezelfde set en bijna zelfde mensen te kijken gaat een beetje vervelen vind ik. Enige wat ik echt leuk vond aan episode 4 is dat `Of mice and men` er in verwerkt was. Maar goed dat is imho. [/spoiler:d5cbba47bb]

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ik dacht dat het nu onderhand wel duidelijk was dat Lost dingen over langere tijdsperioden onthuld, en dat elk antwoord nieuwe vragen oproept. Het is toch duidelijk een serie die wat geduld vraagt.
    Daarom verbaast het me ietwat dat er elke week weer luidkeels geklaagd wordt dat er maar niks gebeurt.
    Hier ben ik het gedeeltelijk mee oneens! Lost is idd een serie met 1000 vragen op 1 gebeurtenis, maar in voorgaande seizoenen kwamen de antwoorden sneller en bleef het `the others`- verhaal enkel uitgesteld. [spoiler:05c6dc22ae] In seizoen 3 gaat het alleen nog maar over `the others`, ze proberen personages nog meer uit te melken door hetgeen wat er in het verleden is gebeurd, maar dit is niet meer zo van belang (heb ik het idee) als dat het was in S1 en S2. Om nu 4 afleveringen non-stop naar dezelfde set en bijna zelfde mensen te kijken gaat een beetje vervelen vind ik. Enige wat ik echt leuk vond aan episode 4 is dat `Of mice and men` er in verwerkt was. Maar goed dat is imho. [/spoiler:05c6dc22ae]
    Toch lijkt het me logisch dat, nu er drie verschillende verhaallijnen zijn blijven hangen na Live Together, Die Alone, dat die eerst elk individueel afgehandeld moeten worden voordat we echt verder kunnen.
    En de afgelopen 4 weken hebben we volgens mij toch al heel wat meer over The Others geleerd, ondanks dat het bij wijze van niet in grote letters op het TV-scherm stond gekalkd.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #1009

    Standaard

    [spoiler:ed90a02de6]De schrijvers hebben de mysterie wat verbroken voor mij. Heel seizoen over het luik met vervolgens niet veel antwoorden achter te blijven. S3 begon dan terug wat beter te worden, maar nu met dat 2de eiland. Vind ik slechtste wending in de serie ooit. Hopelijk word het terug beter.[/spoiler:ed90a02de6]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #1010

    Standaard

    Beste aflevering van het seizoen vandaag ! Veel vragen, maar ook enkele antwoorden gekregen! De mysterie is ook weer terug!

    [spoiler:c1303df537] Een waardige afsluiter van het hoofdstuk eko, het coolste karakter is weliswaar dood maar toch enkele mooie flashbacks rechtvaardigen zijn doen en laten op het eiland, we weten eindelijk waarom hij de kerk wilde bouwen, en tjonge tjonge dat EINDE! Wordt wat volgende week...[/spoiler:c1303df537]

    en die promo voor volgende week, brr Fall Season Finale ...


  11. #1011

    Standaard

    [spoiler:3effcda715]Het hoogtepunt van de aflevering was veruit het stuk met de man met het ooglapje op die monitor. Ik kreeg rillingen gewoon.[/spoiler:3effcda715]
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  12. #1012

    Standaard

    Inderdaad een heerlijke, bijna ouderweste aflevering! Op deze manier houden de schrijvers hun kijkers vast.

    [spoiler:71ff0cd673]The Black Smoke is duidelijk hetgene wat al die hallucinaties veroorzaakt. En de relatie tussen Jack en The Others wordt ook steeds interessanter! En natuurlijk één van de hoogtepunten die gozer met dat ooglapje inderdaad Er zit nog zo veel achter...[/spoiler:71ff0cd673]

  13. #1013

    Standaard

    Heb net episode 4 gezien, en hij was weer vet!
    Aan de ene kant gebeurde er geen reet, maar aan de andere kant [spoiler:f0be828fff] was het toch echt heel vet toen we doorkregen dat er twee eilanden zijn en dat Jack iemand moet gaan opereren maar dat Sawyer steeds in elkaar geramt wordt is een beetje gaar... [/spoiler:f0be828fff]
    Ik heb begrepen dat ep5 ook al weer uitgezonden is?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  14. #1014

    Standaard

    Yep, gisteren uitgezonden in Amerika (wat hier vandaag om 3 uur 's nachts was)

  15. #1015

    Standaard

    Was één van de beste episodes tot nu toe vond ik. [spoiler:536505ab11]Het is nu duidelijk dat het die rookwolk is die zorgt voor die hallucinaties, of zijn het geen hallucinaties? misschien kan die rookwolk een fysische vorm aannemen want in het begin van Seizoen 1 zat Jack ook zijn vader op het eiland en was hij verdwenen uit zijn doodskist, eko's broer is toevallig ook verdwenen. We weten al meer maar nog steeds is het nog niet volledig duidelijk voor ik. Vraag me af waar die franse vrouw naartoe is [/spoiler:536505ab11]

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Was één van de beste episodes tot nu toe vond ik. [spoiler:3d1f94bb72]Het is nu duidelijk dat het die rookwolk is die zorgt voor die hallucinaties, of zijn het geen hallucinaties? misschien kan die rookwolk een fysische vorm aannemen want in het begin van Seizoen 1 zat Jack ook zijn vader op het eiland en was hij verdwenen uit zijn doodskist, eko's broer is toevallig ook verdwenen. We weten al meer maar nog steeds is het nog niet volledig duidelijk voor ik. Vraag me af waar die franse vrouw naartoe is [/spoiler:3d1f94bb72]
    Nou ja, de producenten hebben ook al gezegd dat [spoiler:3d1f94bb72]we het monster al vaker hebben gezien dan we denken. Er is ook een theorie dat de Hurley bird één van de vormen van het monster is, net als de andere rare verschijnselen (Kate's paard, Jack's vader, en wellicht Walt die drijfnat achteruit pratend in de jungle verscheen).[/spoiler:3d1f94bb72]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #1017

    Standaard

    [spoiler:9182f475c2]R.I.P. Mr. Eko Eén van de betere personages heeft het al niet overleefd. Erg jammer. Voor de rest de beste ep van S3 tot nu toe. Hoe de nieuwelingen geintroduceerd worden vind ik maar zwak. Zal niet lang duren voor we van hen flashbacks krijgen. Zo blijven we natuurlijk bezig. Tof om eindelijk eens wat antwoorden te krijgen, maar het geeft geen WOW effect bij mij.[/spoiler:9182f475c2]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #1018

    Standaard

    Ik vond het weer een erg goede aflevering.

    [spoiler:7f3b62c992]Alleen vond ik het niet zo positief wat lock als laatste zei.
    Ik wil niet dat ze dalijk allemaal de dood in gejaagt worden.[/spoiler:7f3b62c992]

    [spoiler:7f3b62c992]Ook is het voor mij zeker dat het zwarte rook iets te maken heeft met al die verschijnsels.[/spoiler:7f3b62c992]

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    [spoiler:7f3b62c992]maar het geeft geen WOW effect bij mij.[/spoiler:7f3b62c992]
    [spoiler:7f3b62c992]Het enige wow effect was dat nieuwe vrouwke. :wink:[/spoiler:7f3b62c992]

  19. #1019

    Standaard

    [spoiler:9e6934bae5]Het enige wow effect was dat nieuwe vrouwke. :wink:[/spoiler:9e6934bae5]



    Eindelijk een goede aflevering van Lost gezien nu net. [spoiler:9e6934bae5]Jammer dat Eko dood is, zijn flashbacks vond ik altijd très hardcore!
    En ik snap niet dat mensen kunnen schrikken/wow effect kunnen hebben van een of andere b-acteur met een ooglap, maar goed... [/spoiler:9e6934bae5]

  20. #1020

    Standaard

    Leek verdomd veel op Ron Perlman, en das zeker geen B acteur maar wie weet!


  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    [spoiler:f6dcda2b2a]Het enige wow effect was dat nieuwe vrouwke. :wink:[/spoiler:f6dcda2b2a]
    [spoiler:f6dcda2b2a]Als je de nieuwe toevoeging bedoelt aan de cast: YEAH! [/spoiler:f6dcda2b2a]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Leek verdomd veel op Ron Perlman, en das zeker geen B acteur maar wie weet!
    [spoiler:92488ffca0]Het was deze kerel: Andrew Divoff, http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Divoff[/spoiler:92488ffca0]

  23. #1023

    Standaard

    Iemand ook [spoiler:57386e3a92]Ms Klugh[/spoiler:57386e3a92] opgevallen in de flashback van Eko?!

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Iemand ook [spoiler:ff5c072924]Ms Klugh[/spoiler:ff5c072924] opgevallen in de flashback van Eko?!
    Nee?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #1025

    Standaard

    Die non in die eerste flashback? Dat was zij toch? Of niet?
    Degene die Walt vasthield in S2. Had iig dezelfde stem.

Pagina 41 van 139 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •