Pagina 42 van 139 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    [spoiler:0c52253f08]Nee, niet dezelfde stem. Ms. Klugh heeft een zware stem, die non had een zagerige, en wat nasale stem.

    En Ms. Klugh wordt gespeeld door April Grace, terwijl die non gespeeld wordt door Aisha Hinds.[/spoiler:0c52253f08]

  2. #1027

  3. #1028

    Standaard

    Ik schrok al.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Leek verdomd veel op Ron Perlman, en das zeker geen B acteur maar wie weet!
    [spoiler:fc5e78aa2b]Het was deze kerel: Andrew Divoff, http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Divoff[/spoiler:fc5e78aa2b]
    Dat zeg ik: B-Acteur

  5. #1030

    Standaard

    Ik ben van ellende ook maar begonnen met het downloaden van de afleveringen van seizoen 3, ik kon gewoon niet wachten met zo'n einde!!
    Tot nu toe moet ik wat wennen aan seizoen 3, het moet zijn weg nog een beetje vinden denk ik. "[spoiler:8bea15055b]Dat gedoe met The Others en de gevangenschap van Jack, Sawyer en Kate duurt me iets te lang zonder dat er duidelijkheid komt. Aflevering 5 vond ik weer ouderwets goed, jammer dat Eko dood is.
    Hopelijk komt er meer duidelijkheid nu wat die zwarte wolk nou precies is want dat vond ik toch wel een zwakte. Aan het begin van de serie was dat het gevaar maar later hoorde je er niks meer van.[/spoiler:8bea15055b] Toch nog steeds erg verslavend maar bij seizoen 2 moest ik gewoon gelijk de volgende kijken, dat heb ik hier nog niet gehad.

  6. #1031

    Standaard

    [spoiler:8e1c2bd79d]Die zwarte wolk is óf door iemand bestuurbaar óf acteert op eigen houtje. Dus er is iemand die alles onder controle heeft (The Others?) of iets wat die wolk heeft gemaakt (de reden van de de importantie van het eiland? elektromagnetisme?). De wolk kan hallucinaties creëren of zich van gedaante veranderen, want de lichamen die hij gebruikt zijn steeds verdwenen. Aangezien de mensen die de wolk 'nadoet' alles weten van het leven van de Losties, kan ie gedachten lezen óf zit er een alwetend iemand achter dit alles.

    Ik denk dat The Others en de Losties min of meer in het zelfde schuitje zitten of hebben gezeten en dat het eiland een onderzoeksruimte of experiment inhoudt wat nog steeds gaande is. De zwarte wolk is het punt van onderzoek óf wordt daar getest.

    De theorie die ik had gelezen dat alles rond elektromagnetisme draait lijkt in dat geval erg logisch...[/spoiler:8e1c2bd79d]

    Gezien de informatie die we nu al hebben zijn in ieder geval al genoeg conclusies te trekken.

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    KNIP
    Een crewlid die geen spoilers gebruikt???

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    KNIP
    Een crewlid die geen spoilers gebruikt???
    HAHA, dacht ik ook aan

  9. #1034

    Standaard

    Hehe, had het al voorbij zien komen geloof ik maar ik zal het nog even toevoegen

  10. #1035

    Standaard

    Heb net episode 5 gezien en ja:
    het was een juweeltje:
    [spoiler:9e0784c2a9]Echt zo strakke actie van Juliette met die video: Ignore everything that I`m saying. Dikke samenspanning tegen Ben . Wel echt balend dat Eko het hoekie om is... En wat Locke zei: We`re next vond ik een beetje negatief idd...[/spoiler:9e0784c2a9]
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Heb net episode 5 gezien en ja:
    het was een juweeltje:
    [spoiler:ee51d9a67c]KNIP[/spoiler:ee51d9a67c]
    [spoiler:ee51d9a67c]Ik vraag me toch echt af of dat echt is van die Juliette. Zou me niks verbazen als dat allemaal onderdeel van het spel is. Ik vertrouw geen enkele van dat stel en die Juliette al helemaal niet, dat geslijm enzo, daar zit wat achter.[/spoiler:ee51d9a67c]

  12. #1037

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat Marcel gelijk heeft!
    Denk ik ook. [spoiler:d99691c8da]The Others zijn echt niet te vertrouwen. Maarja Jack zal wel weer dom genoeg zijn om er in te trappen.[/spoiler:d99691c8da]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #1039

    Standaard

    Nou inderdaad, ik zat me ook flink te storen aan het feit dat [spoiler:3a18c333dd]Jack gelijk opsprong om die vrouw te helpen die neergeschoten was door Sun. Ik weet wel dat dokters iedereen altijd willen helpen maar dit zijn de mensen die je al dagen vasthouden in een crappy hok en je vrienden in een kooi hebben opgesloten. Beetje ongeloofwaardig lijkt me. Ik zou geholpen hebben in ruil voor iets van The Others, maar misschien was er geen tijd om te onderhandelen. Sawyer zei ook nog, there goes our ticket out of here, maar Jack was weer iets te braaf helaas.
    Het is te hopen dat voordat hij Ben gaat opereren hij wel zoiets kan afspreken en ze misschien zelfs vrijkomen.[/spoiler:3a18c333dd]

  15. #1040

    Standaard

    [spoiler:5e6e18d1b0]Het is trouwens wel leuk om te zien dat Locke eindelijk de leider aan het worden is die hij graag zou willen zijn. Hopelijk gaan Locke & Sayid, met een paar andere Losties, de 3 gevangen redden.
    Dit zou ik leuker vinden dan dat ze door zelf te onderhandelen vrij komen.[/spoiler:5e6e18d1b0]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Nou inderdaad, ik zat me ook flink te storen aan het feit dat [spoiler:82532f2660]Jack gelijk opsprong om die vrouw te helpen die neergeschoten was door Sun. Ik weet wel dat dokters iedereen altijd willen helpen maar dit zijn de mensen die je al dagen vasthouden in een crappy hok en je vrienden in een kooi hebben opgesloten. Beetje ongeloofwaardig lijkt me. Ik zou geholpen hebben in ruil voor iets van The Others, maar misschien was er geen tijd om te onderhandelen. Sawyer zei ook nog, there goes our ticket out of here, maar Jack was weer iets te braaf helaas.
    Het is te hopen dat voordat hij Ben gaat opereren hij wel zoiets kan afspreken en ze misschien zelfs vrijkomen.[/spoiler:82532f2660]
    Seizoen 1 en 2 hebben al meerdere malen laten zien dat Jack's constante nood om mensen te helpen één van zijn zwakke punten is.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #1042

    Standaard

    Ja oke. [spoiler:6f65e48eb2]Ik vond het ook echt stom dat Jack gelijk die vrouw wou redden, die dus eigenlijk al dood was, ik zou zeggen: schijt-Others ik doe helemaal niks voor jullie maar helaas... Jack wil weer iedereen redden. Maar ik hoop wel dat Juliette met Jack gaat samenspannen, al is het niet logisch .[/spoiler:6f65e48eb2]
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  18. #1043

    Standaard

    Promo van aflevering 6:

    http://www.youtube.com/watch?v=yoqjt...elated&search=

    [spoiler:bc2bb3ed04]Sawyer en Kate hebben seks?!?!? Ze zou eindigen bij één van de twee in deze aflevering maar dit kan natuurlijk een truukje zijn om dit zo te laten zien. En wat voor deal heeft Jack gemaakt voor de operatie....[/spoiler:bc2bb3ed04]

  19. #1044

    Standaard

    WTF!?

    'Done!'

    Ik kan niet wachten!!!

  20. #1045

    Standaard

    Op youtube zijn zelfs twee complete scenes te vinden van de afleveringen. Ik heb die maar nog niet gekeken. Vandaag komt ie op tv in Amerika dus als het een beetje meezit hebben we hem morgen binnen.

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Op youtube zijn zelfs twee complete scenes te vinden van de afleveringen. Ik heb die maar nog niet gekeken. Vandaag komt ie op tv in Amerika dus als het een beetje meezit hebben we hem morgen binnen.
    Ja, morgenvroeg downloaden en morgenavond, na het werken, kijken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Op youtube zijn zelfs twee complete scenes te vinden van de afleveringen. Ik heb die maar nog niet gekeken. Vandaag komt ie op tv in Amerika dus als het een beetje meezit hebben we hem morgen binnen.
    Die heb ik wel al gezien Kon het niet laten

  23. #1048

    Standaard

    Phoe, net zitten kijken en wat een aflevering. Hoe gaat dit aflopen. Moeten we gewoon wachten tot februari!!

  24. #1049

    Standaard

    Heerlijk weer!

    [spoiler:b32a6ce26d]Kate en Sawyer zijn super en ik hoop dat Jack die vuile fuckers kapot maakt

    Ik zat echt helemaal in Jack z'n persoon. Werd bijna agressief

    Go Jack!!![/spoiler:b32a6ce26d]

  25. #1050

Pagina 42 van 139 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •