Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 263 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Mijn geld heb ik nog altijd niet ontvangen. Ik heb terugbetaling aangevraagd op 16/11. Het zou de week erop al op mijn rekening staan, nog niets. Heb ze gisteren gemaild en vandaag reactie gehad ivm faillissement en dat de curatoren beslissen over terugbetaling...
    Ai dat ziet er niet goed uit. Ik hoop dat je met een creditcard hebt betaald, dan kan je via de kaartmaatschappij het geld terugvorderen. Als ik je een raad mag geven: niet te lang mee wachten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #152

    Standaard

    Sorry, voor de verkeerde info. Maar had me vergist, had (bijna) net hetzelfde bedrag door iemand teruggestort gekregen. Dus ben ik ook voor 40€ geript.

    Onmiddellijk mailen, maar als men met curator werkt weet je hoe laat het is.

    Dan zal er waarschijnlijk ook geen overname gebeuren.

    Zou het niet mogelijk zijn een gelijkaardig product dat in buurt komt van prijs annulatie bestelling te vragen / eisen? Had gewoon met elektronische overschrijving betaald.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Sorry, voor de verkeerde info. Maar had me vergist, had (bijna) net hetzelfde bedrag door iemand teruggestort gekregen. Dus ben ik ook voor 40€ geript.

    Onmiddellijk mailen, maar als men met curator werkt weet je hoe laat het is.

    Dan zal er waarschijnlijk ook geen overname gebeuren.

    Zou het niet mogelijk zijn een gelijkaardig product dat in buurt komt van prijs annulatie bestelling te vragen / eisen? Had gewoon met elektronische overschrijving betaald.
    Probeer te vragen of je iets anders mag kopen voor hetzelfde bedrag. Wacht niet te lang daarmee.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Geld ontvangen, Locutus?
    Nog niks.
    Tegen mij zeiden ze ook 'volgende week'.

    Curators zijn hopelijk slim. Voor 340 euro, kan ik wel is langs mijn advocaat/neef gaan om te zien of ik niks kan forceren.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Probeer te vragen of je iets anders mag kopen voor hetzelfde bedrag. Wacht niet te lang daarmee.
    Ga ook nog tot volgende week vrijdag wachten, en misschien dat ook is voorstellen, beter *iets* ontvangen, dan alles verliezen.

  6. #156

    Standaard

    Mail van Mediadis die een vriend van mij deze week ontvangen heeft.

    Le site Internet Mediadis appartenait au Groupe Sonica tombé en faillite le 17 novembre dernier.

    Néanmoins, Mediadis.com continue ses activités grâce à l'arrivée d'un nouveau management. Nous sommes donc dans la période de transition.

    Dans ce contexte, le nouveau Management du site tient à respecter tous les engagements pris envers l'ensemble des clients de Mediadis.com, si nombreux et fidèles depuis 11 ans d'existence sur le Web.

    En ce sens, les contacts avec les fournisseurs ont été repris pour assurer dans les délais les plus courts les réapprovisionnements des produits commandés sur le site, et recommencer à proposer les meilleurs produits aux prix les plus attractifs.

    Restant à votre entière disposition pour répondre à toute question, le service à la clientèle ainsi que tout le staff de Mediadis.com vous remercient pour votre compréhension.

    Mediadis Team

  7. #157

    Standaard

    Ik heb een gelijkaardig mailtje ontvangen waarin men mij beloofd dat het geld nog in de loop van de maand december uitbetaald zal worden, wanneer de overname rond is.

    Vanaf dan zou het aanbod opnieuw uitgebreid worden.

    Men blijft dus beweren dat er een overnemer gevonden is.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 05-12-2009 om 12:36 Reden: ...

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Men blijft dus beweren dat er een overnemer gevonden is.
    Ik hoop het want anders, buiten Pixmania, hebben we geen Belgïsche site meer die dvd/blu-ray's verkopen. Deze site was een hulp om te weten ongeveer de Belgische prijs van nieuwe blu-ray's. Ik raadpleeg nooit FRS.be want die zijn altijd het duurste. En Pixmania.be verkoopt hoofdzakelijk Franse edities.

  9. #159

    Standaard

    Vraag me af wie hen zal overnemen. Ik vond de site op zich wel goed. Nu nog prijzen die met het buitenland kunnen concurreren

    En misschien nog iets ruimer aanbod naar Nederlandstalige markt toe.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik hoop het want anders, buiten Pixmania, hebben we geen Belgïsche site meer die dvd/blu-ray's verkopen. Deze site was een hulp om te weten ongeveer de Belgische prijs van nieuwe blu-ray's. Ik raadpleeg nooit FRS.be want die zijn altijd het duurste. En Pixmania.be verkoopt hoofdzakelijk Franse edities.
    is proxis niet Belgisch ?

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    is proxis niet Belgisch ?
    Ik ken die site niet. Ik ben nu eventjes op de site geweest en ze zijn extreem duur. Nog duurder dan de Fnac.
    De Warner Essential titels zijn aan 22,99€, dat is 6,50€ duurder dan bij de Fnac. En ik heb nog andere prijzen vergeleken en die zijn meestal duurder dan de Fnac.
    Laat maar vallen. Voor mij mogen ze failliet gaan. Ik heb daar nooit iets gekocht en zal nooit iets kopen. Dan is Mediadis VEEL goedkoper.
    Laatst aangepast door BASIL : 05-12-2009 om 17:12

  12. #162

    Standaard

    Proxis is voor blu-ray belachelijk duur. Nog steeds prijzen tussen 30€ en 40€. Zelfde voor Azur.

  13. #163

    Standaard

    maar ze zijn Belgisch

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    maar ze zijn Belgisch
    Nu dat je zegt dat, buiten Mediadis, Proxis ook een Belgische site is dan heb je gelijk. Maar ik had toch spijtig gevonden indien, na dvdfolies, ook Mediadis zou falliet gaan.

  15. #165

    Standaard

    Cosmox.be toch ook nog?
    En met de risicos van deze dagen, is de optie om pas te betalen binnen 14dagen na ontvangst, met een overschrijving geen slecht idee.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LocutusBE Bekijk bericht
    Cosmox.be toch ook nog?
    En met de risicos van deze dagen, is de optie om pas te betalen binnen 14dagen na ontvangst, met een overschrijving geen slecht idee.
    Al die sites zijn geen 100% software onlinewinkels. Het zijn meer onlinewinkels in de stijl van "Club". En die twee genoemde onlinewinkels zijn ook geen 100% Belgische sites maar meer internationale sites.
    Ik sprak wel van echte Belgische sites die bij ons gecreëerd zijn zoals Mediadis en dvdfolies.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ai dat ziet er niet goed uit. Ik hoop dat je met een creditcard hebt betaald, dan kan je via de kaartmaatschappij het geld terugvorderen. Als ik je een raad mag geven: niet te lang mee wachten.
    Ik ga nog even afwachten en anders het geld (een dikke 80 euro), maar opkopen voor andere dingen. Niets aan te doen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #168

    Standaard

    Ik heb afgelopen weekend nog iets besteld bij mediadis (via bankoverschrijving, duurt dus even...), maar zag niks staan over evt. problemen, moet ik me zorgen gaan maken of zullen ze alsnog wel leveren (lijkt me wel toch)?

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ik heb afgelopen weekend nog iets besteld bij mediadis (via bankoverschrijving, duurt dus even...), maar zag niks staan over evt. problemen, moet ik me zorgen gaan maken of zullen ze alsnog wel leveren (lijkt me wel toch)?
    Als ze het in stock nog hebben liggen, zal het wel opgestuurd worden. Zoniet, zal je moeten wachten.

    Heb ondertussen mijn geld nog altijd niet gehad. Vandaag mail gestuurd voor verdere informatie of dat ik eventueel voor het bedrag niks anders mag kopen.

  20. #170

    Standaard

    Locutus, ik heb hen ook om een voucher gevraagd om voor het zelfde bedrag artikelen in stock te kopen. Maar denk dat ons geld bevrozen zit bij de curators.

    Men heeft mij beloofd dat het geld alsnog in de loop van de maand december teruggestort zal worden, wanneer de overname heeft plaatsgevonden.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Locutus, ik heb hen ook om een voucher gevraagd om voor het zelfde bedrag artikelen in stock te kopen. Maar denk dat ons geld bevrozen zit bij de curators.

    Men heeft mij beloofd dat het geld alsnog in de loop van de maand december teruggestort zal worden, wanneer de overname heeft plaatsgevonden.
    Inderdaad! Antwoord dat ik vandaag ontvangen heb:

    Hallo,
    Uw e-mail werd goed ontvangen. Dank u.

    Naar aanleiding van onderstaande mail, moeten wij u met spijt meedelen dat wij momenteel nog niet instaat zijn een termijn te geven.

    Uw dossier is in handen van de curatoren, zij trachten een oplossing te vinden om het verschuldigde bedrag asap over te maken.

    Gelieve ons te willen verontschuldigen voor de ongemakken.

  22. #172

    Standaard

    Bij mij was het in loop van maand december, bij u geen termijn ...

    Het wordt er niet beter op

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Bij mij was het in loop van maand december, bij u geen termijn ...

    Het wordt er niet beter op
    En zekers nu met de eindejaarsfeesten op komst.

  24. #174

    Standaard

    ik begrijp niet goed dat die site blijft draaien ... hoeveel (onwetende) mensen worden hierdoor niet gefopt ?

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    ik begrijp niet goed dat die site blijft draaien ... hoeveel (onwetende) mensen worden hierdoor niet gefopt ?
    Wat ze in stock hebben, hetgeen dat nog op de site staat, zal misschien nog verzonden worden. Hoop het voor je!

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •