Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dark Angel - Season 1 & 2

    Ik hoorde en las al veel goeds over deze veel te vroeg afgevoerde serie.

    Wie heeft ze gezien??

  2. #2

    Standaard

    zeker gezien, alleen jammergenoeg nog steeds niet in mijn bezit
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #3

    Standaard

    Heb de beide seizoenen gezien. Vond het een heel goede serie en als ze ooit het dink uitbrengen met NLO ga ik hem zeker kopen.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  4. #4

    Standaard

    Jessica Alba 8) Als ze hem ooit met NLO uitbrengen issie de mijne, coole serie!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Even een oud topic uit de sloot halen.

    Ik heb een vraag over Dark Angel. Weet iemand misschien wat de beeldverhouding is van de regio 2 uitgaves? Is deze Pan and Scan? Ik kan dit nergens vinden. Ik denk er over deze serie te kopen, maar vind het wel belangrijk om te weten welke het meeste beeld oplevert. Breedbeeld is prettiger kijken, ook al vind meneer Cameron dat de serie bedoeld is om in 4:3 weer te geven. Maar als het Pan and Scan is, is dat natuurlijk weer een ander verhaal

    Alvast bedankt voor enige reacties!

  6. #6

    Standaard

    En dan heb ik gelijk de vraag, wanneer komt Max nou eindelijk in NL uit? Firefly komt nu ook dus ik heb hoop.

    (Ik heb de regio 1 allebei staan dus geen probleem)

    Oh ja, hij (reigo 2) staat te koop bij Fame voor 40 euro per seizoen (lelijke box)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    En dan heb ik gelijk de vraag, wanneer komt Max nou eindelijk in NL uit? Firefly komt nu ook dus ik heb hoop.
    Firefly is intussen jammer genoeg weer van de releaselijsten gehaald.
    En wat Dark Angel betreft, de Zwitserse boxset van S1 heeft NL ondertitels (S2 niet).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roald
    Even een oud topic uit de sloot halen.

    Ik heb een vraag over Dark Angel. Weet iemand misschien wat de beeldverhouding is van de regio 2 uitgaves? Is deze Pan and Scan? Ik kan dit nergens vinden. Ik denk er over deze serie te kopen, maar vind het wel belangrijk om te weten welke het meeste beeld oplevert. Breedbeeld is prettiger kijken, ook al vind meneer Cameron dat de serie bedoeld is om in 4:3 weer te geven. Maar als het Pan and Scan is, is dat natuurlijk weer een ander verhaal

    Alvast bedankt voor enige reacties!
    Klik


  9. #9

    Standaard

    Hoi GJB,

    bedankt, maar ik ken de site, kijk er altijd op. Daar staat echter niet het antwoord op mijn vraag. Dat het anamorphic widescreen is, zegt niets over of het beeld gecropped is van de originele 4:3 verhouding of niet. Helaas dus nog niet het antwoord op mijn vraag.
    Iemand???

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roald
    Hoi GJB,

    bedankt, maar ik ken de site, kijk er altijd op. Daar staat echter niet het antwoord op mijn vraag. Dat het anamorphic widescreen is, zegt niets over of het beeld gecropped is van de originele 4:3 verhouding of niet. Helaas dus nog niet het antwoord op mijn vraag.
    Iemand???
    Niet gecropped! Klik Klik 2 Klik 3


  11. #11

    Standaard

    ik heb ze nog gehad op dvd. Seizoen 1 was super! seizoen 2 eigenlijk maar goedkope rommel, ben niet verder geraakt dan aflevering 5 ofzo.

    enkel seizoen 1 zou ik je dan aanraden

  12. #12

    Standaard

    GJB,

    dank je voor de moeite, weet nu dat ik voor de regio 2 zal gaan. Alhoewel ik misschien nog even zou moeten wachten op de nl-uitgave (als die ooit komt.)

    En chrestomancy, seizoen 2 is inderdaad veeeel minder, maar ik ben iemand die de serie dan toch weer wel compleet wil hebben.

    gr
    Roald

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roald
    GJB,

    dank je voor de moeite, weet nu dat ik voor de regio 2 zal gaan. Alhoewel ik misschien nog even zou moeten wachten op de nl-uitgave (als die ooit komt.)

    gr
    Roald
    Verwacht hiervan géén NL release.

    Zoals eerder gemeld door Werner kun je dan het beste gaan voor de Oosterijkse/Zwitserse release!

    Deze is hier te koop voor €.29,99 + €.5,99 verzendkosten naar Nederland.


  14. #14

    Standaard

    GOOD NEWS (voor de fans dan)

    Mn contact bij FOX heeft me verteld dat in SEPTEMBER seizoen 1 op DVD gaat komen.....

  15. #15

    Standaard

    Kijk, dat is nieuws om naar uit te kijken. Hopelijk in een mooie box met wat extra's.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    GOOD NEWS (voor de fans dan)

    Mn contact bij FOX heeft me verteld dat in SEPTEMBER seizoen 1 op DVD gaat komen.....
    In België ?

    Want ik heb al eens gelezen dat deze in
    Nederland al uitgebracht geweest is.

    mvg,

    Soxbro

  17. #17

    Standaard

    Ik heb allebij de seizoenen al een 3 tal jaar denkik in bezit.

    Uk import. GEWELDIGE SERIE!!

    Jessica Alba owyeah.

    1 probleem, omdat het uit de lucht is gehaald loopt seizoen 2 af met een open einde. Nu gaat het echt pas beginnen en er is en komt waarschijnlijk geen vervolg.

    ERG IRRITANT vind ik dit!

    Ik vind dat ze een seizoen erbij moeten maken ookal is het alleen voor de dvd. En anders maken ze maar een 2,5 uur film ofzo om de vragen die er nog zijn en waar het uiteindelijk om gaat even op te helderen.

    Zo dat moest ik even kwijt.

  18. #18

    Standaard

    De boeken (engels)voor een vervolg van dark angel zijn er al,1 van voor en 2 van na de serie.En daar staan veel verklaringen voor alles in.Want wat zouden die tatoos nou beteken ?

  19. #19

    Standaard

    Al dat gelees altijd pfffffffffff

    maareh, weetje een normale winkel die die boeken heeft??

  20. #20

    Standaard

    Ik heb ze bij bol.com vandaan.Ze kosten iets van 8 eurie per stuk

    Dark Angel Before the Dawn
    Dark Angel Skin game
    Dark Angel After the dark

  21. #21

    Standaard

    Kewl! Ik wilde altijd weten wat er na het voortijdige einde nou zou gebeuren...

    Kan ze niet meer vinden bij Bol. Donner heeft ze wel, voor 12 euri per stuk, maar dan wel in backorder..

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger
    Kewl! Ik wilde altijd weten wat er na het voortijdige einde nou zou gebeuren...

    Kan ze niet meer vinden bij Bol. Donner heeft ze wel, voor 12 euri per stuk, maar dan wel in backorder..
    Gewoon bij Proxis bestellen voor €.6,60!


  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Ik heb de boxen op mijn reis door Italie zien liggen. Naar mijn idee ongelooflijk lelijke versies, met afschuwlijke schrale afbeeldingen op de voorkant van gewoon karton met binnen drie dvd doosjes (geen slimcases). Alleen zijn dvd's daar schrikbarend duur (Friends voor 60 euro per seizoen ) dus ik heb nog maar even gewacht.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #25

    Standaard

    Seizoen 1 van Dark Angel komt op 6 sept. in Nederland uit, is er iemand die wat meer over deze release weet?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •