Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 277 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    welnee voor die korte tijd dat ik hier nog zit, maar ik heb het al gevonden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    welnee voor die korte tijd dat ik hier nog zit, maar ik heb het al gevonden.
    watdan? Ga je ons verlaten????

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    welnee voor die korte tijd dat ik hier nog zit, maar ik heb het al gevonden.
    watdan? Ga je ons verlaten????
    voor een paar maanden zeker.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy's signature
    Two-Star Trader
    Het is nog altijd niet de bedoeling om afbeeldingen in je signature te plaatsen. Zou je die sterren er aub weer uit willen halen? Vermelden van je status met tekst is uiteraard prima!
    Ik las het net op de infopagina, ja...

    Erg jammer, het zou er een stuk duidelijker op worden. En ik denk ook niet dat het de leesbaarheid erg in de weg staat. Ik hoop dat er ooit op deze regel wordt teruggekomen.
    Laten we eerst maar eens een paar weekjes ondervinden hoe dit bevalt. Dan evalueert de crew daarna. Wacht maar af.
    Zou het dan ook niet mogelijk zijn om de ster(ren) in de plaats van ''Senior Member'' te zetten?
    Verder mijn complimenten voor het harde werk

  5. #30

    Standaard

    Nee, we gaan de sterren niet in plaats van het 'Senior Member' zetten. Dit omdat sterren of bolletjes op die plaatst standaard gebruikt worden om de hoeveelheid posts aan te geven en dat dus onduidelijkheid op kan leveren.
    Eric van Ballegoie

  6. #31

    Standaard

    ziet er heel erg netjes uit!!

    was het wachten waard
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  7. #32

    Standaard

    Ik vind dat de crew zichzelf een dikke plus mag geven voor zo'n degelijk werk, en Rein Schaap en zijn mede-tellers nog één extra voor de moeite.

    Hopelijk is er nu geen eikel die een her-telling eist...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Leuk gemaak hoor
    Alleen 1 probleempje ik sta niet in de lijst?

    Als ik kijk bij mijn eigen overzicht staat er:
    Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
    Geen plussen/minnen gevonden.

    Terwijl ik toch wel plussen heb gekregen
    Misschien omdat mijn nickname niet altijd even goed gespeld is oid?

    Is er een crewlid dat me misschien hierbij kan helpen?
    Alvast bedankt

  9. #34

    Standaard

    Weer een stukje vakwerk.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Leuk gemaak hoor
    Alleen 1 probleempje ik sta niet in de lijst?

    Als ik kijk bij mijn eigen overzicht staat er:
    Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
    Geen plussen/minnen gevonden.

    Terwijl ik toch wel plussen heb gekregen
    Misschien omdat mijn nickname niet altijd even goed gespeld is oid?

    Is er een crewlid dat me misschien hierbij kan helpen?
    Alvast bedankt
    same problem hier. het is niet dat t er superveel zijn, maar ik heb wel meer als 2 plusjes gehad
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Is er een crewlid dat me misschien hierbij kan helpen?
    Stuur even een PM naar PM (a.k.a. Piet Marcus v/d Meulen). Hij kan e.e.a. voor je herstellen.

  12. #37

    Standaard

    Wave en thegodfather

    Ik ga het voor jullie uitzoeken. Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gegaan zijn bij het overzetten. Ik laat het nog weten.

    Als anderen denken plussen (of minnen) te missen heb ik liever even een pm in mijn inbox daarover. Dat 'vervuilt' deze thread niet.

    Thanks!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Wave en thegodfather

    Ik ga het voor jullie uitzoeken. Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gegaan zijn bij het overzetten. Ik laat het nog weten.

    Als anderen denken plussen (of minnen) te missen heb ik liever even een pm in mijn inbox daarover. Dat 'vervuilt' deze thread niet.

    Thanks!
    thanx
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    het systeem klinkt veelbelovend en ziet er goed uit...

    jammer alleen dat er bij mij blijft staan u bent niet ingelogd...

    en blueberry heeft me inmiddels al terug-geplus-ed alleen onder de omschrijving scarface en ik onder de omschrijving sitcom

    Het inlogprobleem vind ik alleen een groter probleem

    Ik heb me al uitgelogged en opnieuw ingelogged (incl het vinkje aangezet vooe altijd ingelogged blijven) Help!

    Of is het nieuwe systeem IP gebonden? want dan is er een probleempje aangezien ik nu op mijn werk ben en ik sinds gisteren een nieuw IP adres heb gekregen via de chello

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Wave en thegodfather

    Ik ga het voor jullie uitzoeken. Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gegaan zijn bij het overzetten. Ik laat het nog weten.

    Als anderen denken plussen (of minnen) te missen heb ik liever even een pm in mijn inbox daarover. Dat 'vervuilt' deze thread niet.

    Thanks!
    thanx
    Opgelost. Wav[e] heeft 7 plussen. TheGodfather 10. Waarom ze er niet instaan weet ik niet. Maar ze zullen nu zsm toegevoegd worden.

  16. #41

    Standaard

    Absolute topklasse !!!
    ik vind dit een enorme toevoeging aan dvd.nl, ondanks dat ik maar heel af en toe via het forum verhandel.

    PRIMA !!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Wave en thegodfather

    Ik ga het voor jullie uitzoeken. Er kan natuurlijk altijd wat verkeerd gegaan zijn bij het overzetten. Ik laat het nog weten.

    Als anderen denken plussen (of minnen) te missen heb ik liever even een pm in mijn inbox daarover. Dat 'vervuilt' deze thread niet.

    Thanks!
    thanx
    Opgelost. Wav[e] heeft 7 plussen. TheGodfather 10. Waarom ze er niet instaan weet ik niet. Maar ze zullen nu zsm toegevoegd worden.
    Bedankt Rein top!

  18. #43

    Standaard

    Ook ik wil even kwijt hoe geweldig ik dit systeem vind!
    Dit overtreft toch wel elke verwachting..Ik heb het nog niet helemaal kunnen uitproberen wat plussen betreft, maar ik heb er het volste vertrouwen in!
    Puik werk van de crew en alle hulptellers hoor.

    Chapeaux mensen
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #44

    Standaard

    correct me if I'm wrong ...

    volgens mij is het nu dan ook een koud kunstje om zo'n systeem te ontwikkelen voor de betrouwbaarheidsoverzichten van onlinewinkels ...

    toch ?

    je zou ze zelfs kunnen integreren in deze lijst, alleen zullen de winkelnamen dan als gebruikers van het forum moeten worden aangemaakt ....

  20. #45

    Standaard

    ook bij mij staat dat ik niet ben ingelogd??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    correct me if I'm wrong ...

    volgens mij is het nu dan ook een koud kunstje om zo'n systeem te ontwikkelen voor de betrouwbaarheidsoverzichten van onlinewinkels ...

    toch ?

    je zou ze zelfs kunnen integreren in deze lijst, alleen zullen de winkelnamen dan als gebruikers van het forum moeten worden aangemaakt ....
    goed plan!

    nog ff een vraag je kan niet zien via de lijst waar iemand een min voor heeft gekregen, komt dat nog? is wel handig

  22. #47

    Standaard

    Over het inloggen: geen idee wat daar mis gaat. Je komt wel via http://www.dvd.nl binnen? En de veiling doet 't wel?
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    nog ff een vraag je kan niet zien via de lijst waar iemand een min voor heeft gekregen, komt dat nog? is wel handig
    als je een min invoert MOET je een opmerking opnemen. waar je dus kwijt kunt waarom je die min hebt geplaatst. bij het converteren van de oude lijst zijn die gegevens weggevallen - anders was het omzetten helemaal een ondoenlijke zaak geworden....
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Over het inloggen: geen idee wat daar mis gaat. Je komt wel via http://www.dvd.nl binnen? En de veiling doet 't wel?
    jep die doet t wel en kan (zoals je ziet) ook posten op t forum
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    nog ff een vraag je kan niet zien via de lijst waar iemand een min voor heeft gekregen, komt dat nog? is wel handig
    als je een min invoert MOET je een opmerking opnemen. waar je dus kwijt kunt waarom je die min hebt geplaatst. bij het converteren van de oude lijst zijn die gegevens weggevallen - anders was het omzetten helemaal een ondoenlijke zaak geworden....
    het ging me dus om de oude minnen. zijn er zoveel minnen gegeven?

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •