Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #126

    Standaard

    vandale.nl :

    con·sta·ta·tie (de ~ (v.), ~s)
    1 [Belg., niet alg.] constatering

  2. #127

    Standaard

    Ja ja... Nederlanders kennen geen talen. Zie dit topic. Misschien nu toch maar best hier even verder doen over The 4400?

    PS. als iemand een ander, beter woord kent voor een lenticulair plaatje, dan hoor ik het wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    PS. als iemand een ander, beter woord kent voor een lenticulair plaatje, dan hoor ik het wel.
    wij zeiden in de lagere school altijd "space kaarten"

    (alhoewel dat ook zou kunnen omdat de kaarten erop spacy gericht waren van onderwerp, maar daardoor waren we de term space kaarten gewoon, ook als de frosties space kaarten er waren)

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    PS. als iemand een ander, beter woord kent voor een lenticulair plaatje, dan hoor ik het wel.
    wij zeiden in de lagere school altijd "space kaarten"

    (alhoewel dat ook zou kunnen omdat de kaarten erop spacy gericht waren van onderwerp, maar daardoor waren we de term space kaarten gewoon, ook als de frosties space kaarten er waren)
    Al goed dat het woordenboek niet door de manager van Kelloggs wordt samengesteld
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Zal denk ik het 2de deel van seizoen 1 zijn.
    Is dat als laatste uitgezonden op Talpa? En dan heb ik het over mei van dit jaar?
    Talpa heeft het korte seizoen 1 + seizoen 2 reeds uitgezonden.
    Dus dat wat op dvd verschenen is, en niet meer.

    Inmiddels ben ik al bij aflevering 8 van seizoen 3 en ik ben verslaafd.

    Isabelle........

  6. #131

    Standaard

    Weet iemand of en wanneer seizoen 3 in Nederland begint?

  7. #132

    Standaard

    Volgens dvd-home

    07-06-2007 4400 - Seizoen 3

    Duurt dus nog wel ff

  8. #133

    Standaard

    Ik heb vrijdag seizoen 1 en 2 'blind' aangeschaft. Een vriend tipte mij over deze serie, dus vandaar. Het zal mij benieuwen....

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Ik heb vrijdag seizoen 1 en 2 'blind' aangeschaft. Een vriend tipte mij over deze serie, dus vandaar. Het zal mij benieuwen....
    Je zult er vast geen spijt van krijgen. Zelf had ik de serie al op Talpa gezien en later de dvd-boxen aangeschaft dus ik wist wel wat ik kon verwachten.

    Is er eigenlijk al iets bekend over de uitzend datum van the 4400 - seizoen 3 op Talpa?

  10. #135

    Standaard

    Ik had seizoen 1 destijds blind aangeschaft na een tip. De uitvoering was erg mooi en met mijn wildcard kon ik hem destijds (het was de uk-versie) toch terugbrengen, dus ik kon me geen bult vallen. De serie was echt boven verwachtingen goed!!! Inmiddels ben ik ook s2 aan het kijken! Een aanrader voor iedereen.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Ik heb vrijdag seizoen 1 en 2 'blind' aangeschaft. Een vriend tipte mij over deze serie, dus vandaar. Het zal mij benieuwen....
    Je zult er vast geen spijt van krijgen. Zelf had ik de serie al op Talpa gezien en later de dvd-boxen aangeschaft dus ik wist wel wat ik kon verwachten.

    Is er eigenlijk al iets bekend over de uitzend datum van the 4400 - seizoen 3 op Talpa?
    Ik hoop dat je de bon nog hebt Ik vond het ook een goede serie, maar seizoen 2 is al behoorlijk lang afgelopen en het ziet er niet naar uit dat er ooit nog een seizoen 3 komt. En dat terwijl het verhaal nog lang niet ten einde is, integendeel zelfs, het eindigt met gigantische cliffhangers
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik hoop dat je de bon nog hebt Ik vond het ook een goede serie, maar seizoen 2 is al behoorlijk lang afgelopen en het ziet er niet naar uit dat er ooit nog een seizoen 3 komt. En dat terwijl het verhaal nog lang niet ten einde is, integendeel zelfs, het eindigt met gigantische cliffhangers
    Je zit er compleet naast hoor. Het derde seizoen is al een hele tijd bezig, en is zelfs al vernieuwd, dus er komt een seizoen 4. Watch and learn.
    http://www.tv.com/the-4400/show/2335...=tabs;episodes
    http://www.tv.com/story/5965.html?q=...tional_links;0

    On a related note, Stargate SG-1 werd niet hernieuwd voor een tiende seizoen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik hoop dat je de bon nog hebt Ik vond het ook een goede serie, maar seizoen 2 is al behoorlijk lang afgelopen en het ziet er niet naar uit dat er ooit nog een seizoen 3 komt. En dat terwijl het verhaal nog lang niet ten einde is, integendeel zelfs, het eindigt met gigantische cliffhangers
    Je zit er compleet naast hoor. Het derde seizoen is al een hele tijd bezig, en is zelfs al vernieuwd, dus er komt een seizoen 4. Watch and learn.
    http://www.tv.com/the-4400/show/2335...=tabs;episodes
    http://www.tv.com/story/5965.html?q=...tional_links;0

    On a related note, Stargate SG-1 werd niet hernieuwd voor een tiende seizoen.
    Dit is goed nieuws, bedankt! Seizoen 3 is zelfs al afgelopen zie ik.

    Ik hou hier een schema bij: www.tvrage.com en daar was de serie verdwenen uit het schema, dus ik ging ervan uit dat die gecancelled was.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik hoop dat je de bon nog hebt Ik vond het ook een goede serie, maar seizoen 2 is al behoorlijk lang afgelopen en het ziet er niet naar uit dat er ooit nog een seizoen 3 komt. En dat terwijl het verhaal nog lang niet ten einde is, integendeel zelfs, het eindigt met gigantische cliffhangers
    Je zit er compleet naast hoor. Het derde seizoen is al een hele tijd bezig, en is zelfs al vernieuwd, dus er komt een seizoen 4. Watch and learn.
    http://www.tv.com/the-4400/show/2335...=tabs;episodes
    http://www.tv.com/story/5965.html?q=...tional_links;0

    On a related note, Stargate SG-1 werd niet hernieuwd voor een tiende seizoen.
    Dit is goed nieuws, bedankt! Seizoen 3 is zelfs al afgelopen zie ik.

    Ik hou hier een schema bij: www.tvrage.com en daar was de serie verdwenen uit het schema, dus ik ging ervan uit dat die gecancelled was.
    Seizoen 4 begint deze zomer in Amerika, dus opzicht lopen we in Nederland een beetje achter. Ik hoop dat tien/talpa snel begint met de uitzendingen of dat de dvd box er snel aankomt.

  15. #140

    Standaard

    Jeemig... Ik ben halverwege het tweede seizoen afgehaakt. Heb het nog ergens staan ik de kast. Maar als er al een vierde (!) seizoen is... Het lijkt me onmogelijk dat dat nog allemaal interessant is!

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Jeemig... Ik ben halverwege het tweede seizoen afgehaakt. Heb het nog ergens staan ik de kast. Maar als er al een vierde (!) seizoen is... Het lijkt me onmogelijk dat dat nog allemaal interessant is!
    Ik vind het zelf nog steeds een interessante serie, er wordt steeds meer onthult over the 4400 enzo. Zelf blijft het me wel boeien maar misschien is het niet jouw genre.

  17. #142

    Standaard

    Heb seizoen 3 vorig jaar al afgekeken, kon me best boeien [spoiler:32c09c83e9]alleen irriteerde ik me een beetje aan dat 4400 kind van die neger. (kan ff niet op de naam komen.[/spoiler:32c09c83e9]

  18. #143

    Standaard

    Euh, was dat niet "Maia" of zoiets...
    Heb Seizoen III met een schuin oog meegekeken. Dat kind [spoiler:f2019ec958]werd toch ineens heel volwassen en groot en zo?!?[/spoiler:f2019ec958]

  19. #144

    Standaard

    Neen, het was Isabelle Tyler, die eigenlijk het kreng speelt in serie 3.

    Seizoen 3 was stukken beter dan seizoen 2 en niet alle vragen zijn opgelost, dus nog genoeg moeglijkheden voor seizoen 4.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Euh, was dat niet "Maia" of zoiets...
    Heb Seizoen III met een schuin oog meegekeken. Dat kind [spoiler:cf314197e3]werd toch ineens heel volwassen en groot en zo?!?[/spoiler:cf314197e3]
    Je bedoelt volgens mij Isabella, die werd op het eind zo groot.

  21. #146

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Natuurlijk... Isabelle!
    Juist het mysterie van Isabelle wil ik weten, hoe is dat kind in een keer zo groot geworden? Het wordt nu echt tijd dat Tien het derde seizoen gaat uitzenden.

  23. #148

    Standaard

    Seizoen 3 mag wat mij betreft wel snel op DVD verschijnen.

  24. #149

    Standaard

    In juni als ik me niet vergis. Ook ik zit vol ongeduld te wachten op reeks 3. Na het zien van reeks 1 wou ik meteen reeks 2 zien. Daarna meteen reeks 3, maar dat was ,dan net als bij reeks 2, een jaartje wachten terug.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    In juni als ik me niet vergis. Ook ik zit vol ongeduld te wachten op reeks 3. Na het zien van reeks 1 wou ik meteen reeks 2 zien. Daarna meteen reeks 3, maar dat was ,dan net als bij reeks 2, een jaartje wachten terug.
    Het is inderdaad een serie die je het liefst achter elkaar kijkt.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •