Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #151

    Standaard

    Spoiler tags zouden wel fijn geweest zijn, gezien ik S3 nog niet gezien heb...

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Spoiler tags zouden wel fijn geweest zijn, gezien ik S3 nog niet gezien heb...
    Er staan geen spoilers in hoor van seizoen drie, dat Isabelle opgroei gebeuren was al uit seizoen 2.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #153

    Standaard

    Seizoen één was behoorlijk entertainment seizoen twee ligt hier om te kijken 8)

  4. #154

    Standaard

    Ik verheug me al op de season 3 dvd, jammer genoeg moeten we nog tot juni wachten

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    @Werner Peeters
    Ken jij deze serie? Zo ja, wat vind je ervan? Tweede seizoen ook gezien?
    Sorry dat ik pas na een jaar antwoord, maar nu pas werd deze thread omhoog gekickt. Ik heb van alle drie de seizoenen reviews op onze pagina gezet, d'r staan wel wat spoilers in maar gelukkig hebben we sinds een tijdje een goed werkende spoiler tag.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #156

    Standaard

    Ik ga er binnenkort ook eens aan beginnen, dat derde seizoen. Toen ik het eerste seizoen zag was mijn gedacht over deze serie "leuk tussendoortje, maar niet echt speciaal". Seizoen 2 wist me echter al veel meer te boeien en zeker de laatste paar afleveringen kwam ik er helemaal in. Dus ik kijk best wel uit naar dit derde seizoen. Het 4e seizoen wordt zeker ook tijdens de zomer uitgezonden in de VS?

  7. #157

    Standaard

    Zit inmiddels halverwege seizoen 3 en de reeks is nog beter geworden vind ik. Heb al enkele " wat is er net gebeurt !" momenten gehad, wat toch een goed teken is van een goede serie. Verder ook Alice Krige in een gastrol altijd leuk voor een Star Trek fan.
    Tv serie fan

  8. #158

    Standaard

    Seizoen 4 begint in de US of A op 19 juni. Er is een heel leuke website http://www.usanetwork.com/series/the4400/ met daarin o.a. een fake propagandapagina van de anti-promicinelobby en één ter verspreiding van het gedachtengoed van Jordan Collier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #159

    Standaard

    Het derde seizoen was ook weer heel amusant, heb het in één keer uitgekeken Vooral veel aandacht voor een aantal nieuwe personages in de eerste plaats natuurlijk Isabelle, die ik razend irritant vond maar nu waarschijnlijk wel uitgeschakeld is en meer over het hele promicine-gedoe waardoor er meer 4400's kunnen komen, kan nog leuk worden . Ik was ook vooral blij om Jordan Collier terug te zien keren in de laatste afleveringen van dit derde seizoen. In ieder geval blijft het een heel leuke sci-fi serie en ik denk dat ik deze zomer dan ook maar seizoen 4 ga volgen aangezien het waarschijnlijk toch weer een jaar zal duren eer dat hier op DVD verschijnt.

  10. #160

    Standaard

    Na het zien van het volledige seizoen 3 op DVD, kan ik alleen maar zeggen dat dit het beste is van de drie seizoenen tot nu toe.
    Prachtig hoe ze zoveel verhaallijnen weten samen te smeden tot één mooi maar vooral spannend geheel over de loop van het seizoen.
    één minpunt , het niet meer verder aanraken wat er met Diana gebeurde na wat met Kevin gebeurde. Natuurlijk willen ze dat voor volgend seizoen houden maar het zat me wel tegen dat ze ons niets gaven ,zelfs een simpele hint.
    Maar voor de rest een super seizoen.
    Tv serie fan

  11. #161

    Standaard

    Hoi Locutus

    Ik ga binnenkort met seizoen 4 beginnen.
    Help me eens even wat er met Diana gebeurde? Ik ben het even kwijt.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Hoi Locutus

    Ik ga binnenkort met seizoen 4 beginnen.

    Help me eens even wat er met Diana gebeurde? Ik ben het even kwijt.
    Diana werd door dr. Burkhoff gebruikt als proefkonijn voor zijn promicine-project. De vraag of Diana daar iets aan heeft overgehouden is eigenlijk nog niet beantwoord.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #163

    Standaard

    aha, nu weet ik het weer.
    Thnxs

  14. #164

    Standaard

    Ben bij seizoen 1 afgehaakt met deze serie. Nog wel de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien maar het kon me echt niet boeien.

    Serie inmiddels geruild
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Ben bij seizoen 1 afgehaakt met deze serie. Nog wel de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien maar het kon me echt niet boeien.

    Serie inmiddels geruild
    Vind het acteerwerk vrij beroerd. Wel de 3 seizoenen liggen op DVD voor iemand anders. Wellicht zie ik ze nog eens. Heb anderhalf seizoen gezien.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Ben bij seizoen 1 afgehaakt met deze serie. Nog wel de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien maar het kon me echt niet boeien.

    Serie inmiddels geruild
    Ik heb seizoen 1 ook gezien maar vond het allemaal vrij mager. Het acteerwerk was onder de maat en de effecten waren zeer slecht.
    Na series als Lost, Battlestar Galactica en Carnivale is dit gewoon niet goed genoeg.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 1 ook gezien maar vond het allemaal vrij mager. Het acteerwerk was onder de maat en de effecten waren zeer slecht.
    Na series als Lost, Battlestar Galactica en Carnivale is dit gewoon niet goed genoeg.
    Ik heb dezelfde series de laatste maanden gekeken. Het acteerwerk is idd minder als genoemde serie, maar ondermaats wil ik het zeker niet noemen.
    Ik vind het wel een aardige serie, ik heb S3 bijna af. Ik moet wel zeggen dat ik S3 tot nu toe wel minder vind als S1 en S2. Op een of andere manier spreekt het doorlopende verhaal me iets minder aan, en vind ik het personage van Isabelle niet zo heel cool, die daarin toch een belangrijke rol speelt. Daarnaast vond ik Jordan toch wel een stuk interessanter dan Shawn.
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde series de laatste maanden gekeken. Het acteerwerk is idd minder als genoemde serie, maar ondermaats wil ik het zeker niet noemen.
    Ik vind het wel een aardige serie, ik heb S3 bijna af. Ik moet wel zeggen dat ik S3 tot nu toe wel minder vind als S1 en S2. Op een of andere manier spreekt het doorlopende verhaal me iets minder aan, en vind ik het personage van Isabelle niet zo heel cool, die daarin toch een belangrijke rol speelt. Daarnaast vond ik Jordan toch wel een stuk interessanter dan Shawn.
    Ook ik heb de eerste drie seizoenen gezien en ik heb het nu ook wel gezien. Seizoen 4 is inmiddels begonnen, maar van mij hoeft het niet meer zo...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #169

    Standaard

    Seizoen 3 vond ik ook een minder dan S2. Seizoen 2 was enorm goed geschreven en bracht een enorm snel tempo met twists die ik niet zag aankomen. Seizoen 3 fixeert zich meer op Isabelle en minder op de 4400. Wat ik erg jammer vind. In de eerste twee seizoenen had je telkens een effect waarvoor je zag dat de terugkomelingen een doel hadden. In seizoen 3 krijgt je dit niet en trekken ze zich meer weg van The 4400 en fixeren zich teveel op promicine en diens werking op gewone mensen. Vind ik totaal niet interessant meer en dit wordt ook doorgezet in seizoen 4. Ook beloven ze een heel seizoen Jordan Collier voor S4 terwijl je de man nog maar in één ep van de reeds vier uitgezonden eps zag verschijnen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #170

    Standaard

    Het is nu ook weer in NL op TV begrijp ik? S3 dan wel te verstaan...

  21. #171

    Standaard

    Hoeveel seizoenen heeft deze serie????
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Hoeveel seizoenen heeft deze serie????
    Het 4e seizoen is momenteel bezig in de Verenigde Staten, het 3e seizoen is sinds een tijdje ook bij ons uit op DVD.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het 4e seizoen is momenteel bezig in de Verenigde Staten, het 3e seizoen is sinds een tijdje ook bij ons uit op DVD.
    Ik hoop dat 4 dan de laatse is. Ben zelf bezig met S3. en ik moet zeggen dat ik nu wel een einde wil zien komen. wordt een beetje langdradig nou. bovendien vind ik sinds ik Heroes heb ontdekt 4400 opeens een stuk minder dan voorheen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik hoop dat 4 dan de laatse is. Ben zelf bezig met S3. en ik moet zeggen dat ik nu wel een einde wil zien komen. wordt een beetje langdradig nou. bovendien vind ik sinds ik Heroes heb ontdekt 4400 opeens een stuk minder dan voorheen
    Ik had het omgekeerde, doordat ik The 4400 al kende kon Heroes me nooit echt boeien. Maar ieder z'n ding natuurlijk, de 2 series hebben in ieder geval een aantal gelijkenissen, da's waar. Ik betwijfel dat seizoen 4 het laatste zal zijn, ik ben het aan het volgen en zie niet in hoe ze dit verhaal nog gaan afronden in de resterende afleveringen van dit seizoen. Vermoedelijk zal The 4400 nog wel enkele seizoenen doorlopen, tenzij de kijkcijfers zakken en ze genoodzaakt zijn om het geheel wat sneller af te ronden.

    Voorlopig blijven er in ieder seizoen wel een aantal afleveringen zitten die me aan het kijken houden, maar anderen (vooral degenen die focussen op één 4400 zijn gave en niet het grote verhaal) voelen inderdaad aan als opvulling. Het blijft desondanks toch wel één van de betere zomer-series uit de VS.

  25. #175

    Standaard

    Orgineel was er maar 1 seizoen gepland. Maar het succes maakte dat ze het verhaal gingen uitsmeren en verlengen.

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •