Pagina 72 van 108 EersteEerste ... 226268697071727374757682 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ik weet iig dat ik nooit meer by FRS binnen ga.
    Kwam er al jaren niet meer en dachttoch maar even kijken..
    Alle DVD's zijn franse uitgaves! M.a.g. de menu is FRANS!

    Bah.

    Heb starwars trilogy dvd set gekocht met een slaperige hoofd en het menu is francaise!
    NEEEEEEEEEEE!
    Ook nog Italian Job, menu is frans!!!!!!!!! GRRRRR
    1. Dit is het topic over CDwow en
    2. Dat terugkerende franse menu kan ook aan je DVDspeler instelling liggen


  2. #1777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ik weet iig dat ik nooit meer by FRS binnen ga.
    Kwam er al jaren niet meer en dachttoch maar even kijken..
    Alle DVD's zijn franse uitgaves! M.a.g. de menu is FRANS!

    Bah.

    Heb starwars trilogy dvd set gekocht met een slaperige hoofd en het menu is francaise!
    NEEEEEEEEEEE!
    Ook nog Italian Job, menu is frans!!!!!!!!! GRRRRR

    Dude, volgens mij zit je in het verkeerde topic. En dat van die franse menu's dat ligt niet aan de FRS, maar aan je instelling op je DVD speler.

  3. #1778

    Standaard

    Medio dec. 2007 DVD gekocht. Ingehouden van credit-card. Verzendbevestiging ontvangen. Niets ontvangen. Na reklameren blijkt DVD niet verstuurd te zijn ivm problemen leverancier!

  4. #1779

    Standaard

    Nu mijn order voor Across The Universe heb ik zelf maar gecancelled.
    Na 3 weken na de release was hij nog steeds niet leverbaar bij cdwow.
    Inmiddels heb ik m bij de boudisque besteld euro duurder maar binnen 5 dagen gelevert.

    Jammer mijn Only Yesterday bestelling was wel echt vlot en netjes afgehandeld door cdwow. Volgende keer gaat het hopelijk weer beter met een cdwow bestelling.

  5. #1780

    Standaard

    cdwow vezendde mijn dvd-bestellingen altijd per stuk en de meesten komen dan aan met beschadigingen of met het dvd-tje gekrast omdat het losliet binnen en door dat doosje gekrast raakte

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit al 3 weken te wachten op 2 titels (little Miss Sunshine, Unbreakable R1), mail waar ze blijven, zeggen ze dat hun leverancier ze niet meer leveren en zullen refunden ?????

    als ik dus niet gemaild zou hebben had ik waarschijnlijk niks gehoord, heb toch sterk het vermoeden dat ze geld op een rekening zetten, rente trekken en als mensen reageren terugstorten; valt me ook op dat relatief veel orders gecancelled worden

    gooien paar interessante titels (waar ze misschien maar een paar van hebben) in de uitverkoop, vangen het geld, wachten week of 3 en cancellen dan of erger, hopen dat je het vergeet

    Heb begin januari Criterion titel besteld en zelfde verhaal maar nu zeggen ze dat leverancier nog niet kan leveren.....hebben wel geld afgeschreven

    vaag allemaal
    Hier heb ik de laatste tijd ook erg veel last van. Heb ook een criterion titel besteld drie weken geleden, maar ik vrees dat ik die wel nooit zal ontvangen. Ik geef ze nog één week en anders maar een refund.

    Heb gisteren ook ivm een cd die na drie weken nog niet verzonden was een refund gevraagd.

    CDWOW heeft bij mij redelijk afgedaan de laatste tijd en zo te lezen ben ik niet de enige...

  7. #1782

    Standaard

    Zojuist is mijn vijfde order op rij gecanceld! Begin het nu toch een beetje zat te worden daar

  8. #1783

    Standaard

    bij mij is zojuist Reservoir Dogs: Mr. Brown LE, Atlantis CE en Sixth Sense VS geannuleerd naja, was ook te verwachten


  9. #1784

    Standaard

    Vandaag ook een annulering gehad: Reservoir Dogs Mr Brown regio 1.
    Had deze bestelling vlot gedaan maar dit is al de 3 annulering nadat ik al eerder Reservoir Dogs had besteld.
    Van de 9 DVDs die ik in totaal besteld heb (ben net lid) zijn er al 3 gecancelled, 1 nog nix van gehoord, 3 ontvangen en 2 nog in bestelling.

    Niet echt een succes dus....

  10. #1785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    bij mij is zojuist Reservoir Dogs: Mr. Brown LE, Atlantis CE en Sixth Sense VS geannuleerd naja, was ook te verwachten
    Waarom is dat te verwachten?

  11. #1786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Waarom is dat te verwachten?
    Reservoir Dogs: Mr. Brown LE is OOP... heel onwaarschijnlijk dat ze daar een hele hoop nog van hadden.. en Atlantis CE en Sixth Sense VS zijn ook edities die je niet voor dat geld kunt krijgen.. ik denk dus dat ze een paar van deze DVD's hebben gehad, en maar voor een prikkie hebben weg gedaan.. maar het kunnen er nooit veel zijn geweest..


  12. #1787

    Standaard

    Die versie van Reservoir Dogs is niet meer zo interessant sinds de nieuwe uitgave. Kun je op amazon ook voor een prikkie krijgen.

    Heb trouwens nooit begrepen waarom iedereen die uitgaves allemaal wilde hebben. Redelijke slechte transfer. Alleen de extra's waren goed.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Die versie van Reservoir Dogs is niet meer zo interessant sinds de nieuwe uitgave. Kun je op amazon ook voor een prikkie krijgen.

    Heb trouwens nooit begrepen waarom iedereen die uitgaves allemaal wilde hebben. Redelijke slechte transfer. Alleen de extra's waren goed.
    mja, het gaat met deze uitgaves gewoon om het verzamelen ik vind het een geweldige film, en als ik zo'n zeldzame uitgave voor een prikkie kan krijgen, zeg ik daar geen nee tegen ik heb de 15th Anniversary Gas Can al, dus het ging mij er gewoon om, om het erbij hebben van deze editie..


  14. #1789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Die versie van Reservoir Dogs is niet meer zo interessant sinds de nieuwe uitgave. Kun je op amazon ook voor een prikkie krijgen.

    Heb trouwens nooit begrepen waarom iedereen die uitgaves allemaal wilde hebben. Redelijke slechte transfer. Alleen de extra's waren goed.
    Tsja, Limited dus soort verzamelobject en voor €5...., meer om hoesje dan om kwaliteit beeld/geluid; bij mij trouwens ook gecancelled
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #1790

    Standaard

    Je krijgt toch geen refunds bij cdwow?

  16. #1791

    Standaard

    ja hoor.. op rekening, op creditcard, je krijgt altijd je geld gewoon terug..


  17. #1792

    Standaard

    klopt 't dat de €2 link niet meer werkt ? heb cookies verwijderd, geen verschil :sad:
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #1793

    Standaard

    hij doet het bij mij gewoon...


  19. #1794

    Standaard

    Omdat mijn studio ghibli bestelling vorige keer wel goed ging heb ik afgelopen maandag nog maar een ghibli besteld (porco rosso).

    Ondanks dat ik nooit een order bevesteging of wat dan ook ontvangen heb blijkt de DVD gister verstuurd te zijn.

    Beetje rommelig dat orderen bij cdwow maar zolang ik niks pre-order lijkt alles goed te gaan.

  20. #1795

    Standaard

    De combinatie voucher + kortingslink lijkt niet meer te werken voor cd-wow.us. Volgens mij nog wel voor de NL site, maar daar heb ik geen vouchers meer voor, die zijn ook niet meer te krijgen of wel?

  21. #1796

    Standaard

    Elke keer als ik bij cdwow via Ideal betaal word het geld na 2 dagen teruggestort terwijl de titel er wel nog gewoon is... Iemand hetzelfde probleem?


  22. #1797

    Standaard

    gisteren bestelling gedaan en aantal titels reeds verzonden, maar ook een aantal niet; denk dat het met cdwow zo is dat als de bestelde titels niet binnen 1-3 dagen verzonden worden ze zeer waarschijnlijk gecancelled gaan worden

    zit op een aantal bestelde titels te wachten (o.a. 3 Criterions, Hot Fuzz 3-disc, Ring 2) maar ben dus bang dat ze gecancelled gaan worden...

    Toch wel vervelend maar ze compenseren dit met regelmatig leuke aanbiedingen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #1798

    Standaard

    grappig, kreeg net een voucher van cdwow.nl van €4.99, zeker vanwege al die bestellingen die ze van mij gecancelled hebben

    kan je die voucher trouwens ook gebruiken bij cdwow.com, hebben vaak betere prijzen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    grappig, kreeg net een voucher van cdwow.nl van €4.99, zeker vanwege al die bestellingen die ze van mij gecancelled hebben

    kan je die voucher trouwens ook gebruiken bij cdwow.com, hebben vaak betere prijzen ?
    een euro bon kun je alleen op sites gebruiken die ook de euro hanteren...


  25. #1800

    Standaard CD WOW Sites...

    Hey allemaal...

    Is het voor jullie ook zo moeilijk om op de CD WOW sites te komen?
    Bij mij blijft alles steeds hangen...

    Ik heb het met geen enkele andere site.

    Graag even een reactie!
    The world is screaming...

Pagina 72 van 108 EersteEerste ... 226268697071727374757682 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •