Pagina 76 van 108 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    gewoon door blijven zeuren.. ze moeten je geld wel terug geven.. ik vind geld terug in vorm van vouchers ook altijd al belachelijk.. verplicht je alleen maar om daar weer te komen, terwijl je dat misschien niet eens wilt.. in dit geval dus precies zo..
    Inderdaad. Had kortgeleden de regio 2 Steve McQueen Essential collection dvd box besteld voor het schappelijke prijsje van zo'n 16 euro, zenden ze me tot twee keer toe de regio 1 versie toe (de derde keer kreeg ik gelukkig wel de bestelde regio 2 box). Het terugsturen van die boxen kostte me in totaal EUR 22,50. Dat wilden ze eerst ook in de vorm van vouchers teruggeven. Ik heb toen vervolgens duidelijk uitgelegd dat zij mij dat geld schuldig zijn en dat ik ik zelf wil bepalen waar ik mijn geld uitgeef. Uiteindelijk heb ik via ene Michelle het geld keurig op mijn creditcard teruggestort gekregen.

    Kortom: gewoon duidelijk maken dat je geen e-vouchers wilt (zeker als het hun fout is dat jij die extra kosten hebt moeten maken).

  2. #1877

    Standaard

    Heb eergisteren Harry Potter 5 (R2UK 2-disc) besteld voor € 3,99, en zie dat ie al sinds gisteren op dispatched staat Voor mij dus weer een positiefje voor cd-wow.nl (Hoewel ik er sowieso al bijna nooit problemen mee heb gehad )


  3. #1878

    Standaard

    Weet me god niet wat ze doen, zeggen ze dat mijn box-sets op 28 april verstuurd woren, is alweer 5 mei en staat nogsteeds op pending ofzo. Voor 28 april ook al 2 weken gewacht.
    Laatst aangepast door KILLER : 12-05-2008 om 19:09

  4. #1879

    Standaard

    Hey,

    Ik heb gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst bij cd-wow. Maar er is blijkbaar iets vreemds aan de hand. Ik betaalde met Mastercard via Paynova en daar kreeg ik een bevestiging van via mail, een bevestiging van de bestelling kreeg ik ook maar als ik dan mijn order wil bekijken op de website krijg ik het bericht: no authorised orders could be found...

    Moet ik me hier zorgen om maken of is dat normaal? En is het normaal dat mijn betaling op een nederlandse website naar Hong Kong gaat?

    Alvast bedankt!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  5. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Hey,

    Ik heb gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst bij cd-wow. Maar er is blijkbaar iets vreemds aan de hand. Ik betaalde met Mastercard via Paynova en daar kreeg ik een bevestiging van via mail, een bevestiging van de bestelling kreeg ik ook maar als ik dan mijn order wil bekijken op de website krijg ik het bericht: no authorised orders could be found...

    Moet ik me hier zorgen om maken of is dat normaal? En is het normaal dat mijn betaling op een nederlandse website naar Hong Kong gaat?

    Alvast bedankt!
    Kijk ook eens op cd-wow.com of iets dergelijks...
    Soms helpt dat!
    Anders even contact opnemen met klantenservice, maar bij mij staat ie er op andere sites wel vaak op!

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Rietveld Bekijk bericht
    Kijk ook eens op cd-wow.com of iets dergelijks...
    Soms helpt dat!
    Anders even contact opnemen met klantenservice, maar bij mij staat ie er op andere sites wel vaak op!
    Dat was snel, en werkt nog ook . Wel verrekt handig zo verschillende sites.....

    Bedankt!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  7. #1882

    Standaard

    15 april 2 dvd-boxsets besteld. Ondertusen zeiden ze dat op 28 april ws. wat verstuurd zou worden. Nu nogsteeds niets.
    Heb een keer 2maanden gwacht op een matrix dvd. dit is de laatste keer dat ik wat bestelde heb bij cd-wow. Waarom duurt het zo ontzettend lang?

  8. #1883

    Standaard

    Hier een zelfde verhaal: Born to run-box van Bruce Springsteen besteld. 1 Mei geplaatst, geen bevestigingmail gekregen, inmiddels anderhalve week geleden contact opgenomen en te horen gekregen dat er vertraging was bij de leverancier en waarschijnlijk 9 mei het artikel verstuurd zou worden.... Inmiddels 13 mei en still pending to dispatch.

    Had best vertrouwen in Cd-wow bij mijn eerste order want die lag binnen 5 dagen binnen, maar dit begint toch wel aardig op mijn zenuwen te werken.....

  9. #1884

    Standaard

    kreeg gisteren mailtje dat m'n bestelling van Criterion Dazed and Confused, gedaan ergens in februari geloof ik, is verstuurd !!?? was ik helemaal vergeten.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #1885

    Standaard

    Gisteren wederom een e-mail gestuurd met als reactie dat men nog steeds in afwachting is van de leverancier en het misschien nog weken kan gaan duren. Order daarom ook gecanceld en een refund verzocht. Plaats mijn order wel bij Amazon, daar heb ik meer vertrouwen in.
    Hoe lang gaat het ongeveer duren voordat mijn geld weer op de bankrekening staat ?

  11. #1886

    Standaard

    Helemaal raar, gisteren order geannuleerd en daar staat de status dan ook op, krijg ik vandaag een e-mail dat mijn order verzonden is. Zou ik hem nu alsnog kunnen verwachten?

  12. #1887

    Standaard

    Waarschijnlijk niet, wij kregen ook zo`n berichtje van cdwow maar geen dvd. Eerst blij, maar de postbode kwam niet langs Refund wel na een paar dagen ontvangen.

  13. #1888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet, wij kregen ook zo`n berichtje van cdwow maar geen dvd. Eerst blij, maar de postbode kwam niet langs Refund wel na een paar dagen ontvangen.
    Refund heb ik ook vandaag ontvangen, en ik ga er ook maar niet van uit dat mijn order nog aan gaat komen.

  14. #1889
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford is zowaar verzonden
    Laatst aangepast door Master S : 19-05-2008 om 23:39

  15. #1890

    Standaard

    Ik heb mijn DVD-box dus alsnog binnen gekregen (zie bovenstaande berichten) en heb hem eigenlijk niet meer nodig. Zullen ze nu alsnog die box in rekening gaan brengen? En wat kost het om een product te retourneren?

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Ik heb mijn DVD-box dus alsnog binnen gekregen (zie bovenstaande berichten) en heb hem eigenlijk niet meer nodig. Zullen ze nu alsnog die box in rekening gaan brengen? En wat kost het om een product te retourneren?
    Gewoon dvd retour afzender, dan zoeken ze het bij cd-wow zelf verder maar uit...

  17. #1892

    Standaard

    Ik heb mijn dvd wel snel ontvangen alleen was de case beschadigd.
    Stuur ik heb voor een vervanger gevraagd,


    Four **** Trader & SafeTrader


  18. #1893

    Question

    Heeft iemand afgelopen maand nog iets besteld bij CDWow? Ik zag nl nog een leuke dvd maar de laatste keer ging het niet goed.

  19. #1894

    Standaard

    Ik heb afgelopen vrijdag sinds een hele tijd weer een DVD besteld (Transformers 2-disc), en volgens de site is de DVD maandag verzonden


  20. #1895

    Standaard

    Laat me even weten of hier een leuke sleeve omheen zit als je wilt

  21. #1896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Laat me even weten of hier een leuke sleeve omheen zit als je wilt
    Zodra ie binnen is, staat het in dit topic


  22. #1897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Zodra ie binnen is, staat het in dit topic
    En dat is nu dus Hij is binnen, en er zit inderdaad een doorzichtige platicen slipcover omheen. Hij is echter NIET Nederlands ondertiteld. Was ik een beetje vanuit gegaan, aangezien er een plaatje bijstaat van de R2UK (welke wel NL ondertiteld is). Maar op deze DVD staan geen leeftijdsaanduidingen op enzo...

    Verder wel weer goed geleverd Maandag verstuurd, vandaag binnen


  23. #1898
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees Bekijk bericht
    Heeft iemand afgelopen maand nog iets besteld bij CDWow? Ik zag nl nog een leuke dvd maar de laatste keer ging het niet goed.
    Yep Star trek OST season 2 (met nl subs) voor 19,99 pond. Was binnen 5 dagen binnen tot mijn verrassing.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #1899
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Is geen dvd maar vandaag netjes de nieuwe cd van coldplay binnengekregen, dus weer een plusje voor CDWOW. Nu alleen nog wachten op mijn replacement boxen van 24 S5 en 6

  25. #1900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En dat is nu dus Hij is binnen, en er zit inderdaad een doorzichtige platicen slipcover omheen. Hij is echter NIET Nederlands ondertiteld. Was ik een beetje vanuit gegaan, aangezien er een plaatje bijstaat van de R2UK (welke wel NL ondertiteld is). Maar op deze DVD staan geen leeftijdsaanduidingen op enzo...

    Verder wel weer goed geleverd Maandag verstuurd, vandaag binnen
    Dat is dus deze...?



    Lijkt me wel de 5 euro waard. Bedankt voor je antwoord

Pagina 76 van 108 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •